Vymena vystupniho loziska+gufera AW70/71/BW55

Pro sedmy a devítky
  • Autor
  • Zpráva
tomasss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2153
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

Vymena vystupniho loziska+gufera AW70/71/BW55

Příspěvek od tomasss »

Nebot se mi po vymene stredoveho ulozeni kardanu zacaly celym autem sirit pomerne masivni vibrace, patrali jsme kde je problem a marrou byla zjistena velka vule na vystupni hrideli prevodovky. Dnes jsem provedl na rampe vymenu, takze kdyby nekdo planoval to samy, bude potrebovat:
- kluzne lozisko, skandix cislo 1006375, 140 korun
- gufero, skandix cislo 1002908, 580 korun
- tesneni (ze svedska cca 5 dni a 180 korun, nebo dat do silikonu - muj pripad).

Vymena mi trvala cca 4 hodiny. Postup:
- povolit kardankovou prirubu, poznacit si polohu kardanu a priruby
- podeprit si necim vanu prevodovky
- odmontovat podpernou konstrukci prevodovky
- povolit sroub v prirube (klic 19)
- odpojit tahlo od krku prevodovkove skrine
- povolit srouby co drzi krk prevodovky - po odchlipnuti vytece cca 2 litry ATF
- sundat krk, sroubovakem vyndat stare gufero
- misto kde ma lozisko diru v boku si oznacit
- stare kluzne lozisko neslo ven, takze jsem ho podelne rozrizl v miste kde je v tele krku prevodovky kanalek
- vytlacit stare lozisko, nandat nove, pres drevo natukat na misto
- nandat gufero, nanest silikon
- zpetna montaz

Bacha, na rok 93-95 je jine lozisko (kulickove).

Stranky ze kterych jsem se poucil:
http://www.volvoclub.org.uk/faq/TransmissionAuto.html#Trans_Output_Shaft_Bushing
http://www.volvoclubofbc.com/technical/tailshaft_aw71.html
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

tomasss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2153
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

Vymena vystupniho loziska+gufera AW70/71/BW55

Příspěvek od tomasss »

Priruba
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

tomasss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2153
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

Vymena vystupniho loziska+gufera AW70/71/BW55

Příspěvek od tomasss »

Po demontazi operne konstrukce
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

tomasss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2153
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

Vymena vystupniho loziska+gufera AW70/71/BW55

Příspěvek od tomasss »

Vystupni hridel..
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

tomasss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2153
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

Vymena vystupniho loziska+gufera AW70/71/BW55

Příspěvek od tomasss »

Krk prevodovky zevnitr, je videt stare kluzne lozisko a kanalky okolo nej.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

tomasss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2153
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

Vymena vystupniho loziska+gufera AW70/71/BW55

Příspěvek od tomasss »

Preriznute lozisko tesne pred vyndanim...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Drtic
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1045
Registrován: 18 roků 8 měsíců
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

Vymena vystupniho loziska+gufera AW70/71/BW55

Příspěvek od Drtic »

Ty jsi na ty vibrace nejakej vysazenej :ROFL:
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

tomasss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2153
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

Vymena vystupniho loziska+gufera AW70/71/BW55

Příspěvek od tomasss »

Tahle pixla je jeden velkej vibrator...a vis na co je vibrator? :D
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Zpět na „700 / 900 - opravy“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé