Jakou dvojku pro radost?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 234
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Šluknov
- Vůz: Volvo 940 Turbo 1996
- Bydliště: Šluknov
Jakou dvojku pro radost?
Zdravím Vás,
jako začínající bych rád poprosil o radu zkušené mazáky fóra. V souvislosti s nákupem rodiného V 70 jsem se začal zajímat o volví tématiku, jelikož jsem s autem velmi spokojen nějak se ve mě vytváří vztah. Jelikož rodiné auto slouží a není třeba se mu věnovat, začal jsem přemýšlet o nějaké hračce no volný čas. Na takové to domácí, nedělní ploužení po bulváru. (s rodinkou na zmrzlinu atp. ) Před nějakou dobou byla na spadnutí koupě amazona (zde od človíčka z fóra), bohužel ne mým zapříčiněním z prodeje sešlo (nemám to nikomu za zlé), ale k tématu.
Přemýšlel jsem tedy o jiném volvu, sledoval jsem web, fotky a tak nějak se v tom plácal, ujasnil jsem si co je dvojka, sedma, devítka atd. , stále mi ale ale něco unikalo, při dnešní cestě do Liberce jsem zastavil ve Cvikově na kukačku (modří vědí) a viděl všechny ty auta z obrázků hezky naživo. Nejvíce mě imponovala právě dvojka - sedan, jedna pana majitele na které se zjevně ladí poslední detaily, druhá okyslejší opodál. Pochopil jsem že tohle bude asi hračka pro mě. Překvapily mě vnější rozměry, robustnost a všudypřítomná kvalita sálající z toho velkého auta.
Moje otázka tedy směřuje na dvojkový sedan. Jelikož jsem stále kopýtko nerad bych to zpackal hned z kraje a vyvořil si negativní pohled na věc jenom tím že koupím něco co mě bude později mrzet.
• lze takhle od stolu říci jaký model dvojkové řady je z hlediska požitkaření vhodný, nemám v plánu roční nájezd 50tis. atp. vůz bych chtěl garážovat a hýčkat. Samozřejmě už jsem viděl 262C Bertone, ten je ale pro svou cenu trohu mimo moje možnosti.
• co může stát takové auto a lze vůbec uvažovat že by se v ČR něco takového dalo koupit?
• neřešil bych objem ani spotřebu, samozřejmě jelikož by se jednalo o hračku raději bych nějakou výkonnější a příp. lépe vybavenou variantu.
• ideálně auto v původním stavu, s originálním lakem bez zásahů
• asi čím starší, tím lepší...
• nakonec nemá někdo typ na takový vůz (není to žhavé téma, rád bych si pořídil vůz v horizontu několika měsíců)
Všem díky za názor.
jako začínající bych rád poprosil o radu zkušené mazáky fóra. V souvislosti s nákupem rodiného V 70 jsem se začal zajímat o volví tématiku, jelikož jsem s autem velmi spokojen nějak se ve mě vytváří vztah. Jelikož rodiné auto slouží a není třeba se mu věnovat, začal jsem přemýšlet o nějaké hračce no volný čas. Na takové to domácí, nedělní ploužení po bulváru. (s rodinkou na zmrzlinu atp. ) Před nějakou dobou byla na spadnutí koupě amazona (zde od človíčka z fóra), bohužel ne mým zapříčiněním z prodeje sešlo (nemám to nikomu za zlé), ale k tématu.
Přemýšlel jsem tedy o jiném volvu, sledoval jsem web, fotky a tak nějak se v tom plácal, ujasnil jsem si co je dvojka, sedma, devítka atd. , stále mi ale ale něco unikalo, při dnešní cestě do Liberce jsem zastavil ve Cvikově na kukačku (modří vědí) a viděl všechny ty auta z obrázků hezky naživo. Nejvíce mě imponovala právě dvojka - sedan, jedna pana majitele na které se zjevně ladí poslední detaily, druhá okyslejší opodál. Pochopil jsem že tohle bude asi hračka pro mě. Překvapily mě vnější rozměry, robustnost a všudypřítomná kvalita sálající z toho velkého auta.
Moje otázka tedy směřuje na dvojkový sedan. Jelikož jsem stále kopýtko nerad bych to zpackal hned z kraje a vyvořil si negativní pohled na věc jenom tím že koupím něco co mě bude později mrzet.
• lze takhle od stolu říci jaký model dvojkové řady je z hlediska požitkaření vhodný, nemám v plánu roční nájezd 50tis. atp. vůz bych chtěl garážovat a hýčkat. Samozřejmě už jsem viděl 262C Bertone, ten je ale pro svou cenu trohu mimo moje možnosti.
• co může stát takové auto a lze vůbec uvažovat že by se v ČR něco takového dalo koupit?
• neřešil bych objem ani spotřebu, samozřejmě jelikož by se jednalo o hračku raději bych nějakou výkonnější a příp. lépe vybavenou variantu.
• ideálně auto v původním stavu, s originálním lakem bez zásahů
• asi čím starší, tím lepší...
• nakonec nemá někdo typ na takový vůz (není to žhavé téma, rád bych si pořídil vůz v horizontu několika měsíců)
Všem díky za názor.
_________________
Volvo V70 XC 1998
Volvo V70 10V 1997
Volvo C70 T5 2002
Volvo 940 Turbo 1996 B200FT/M90
Volvo 240 GL 1988 (B230F+AW70)
Toyota 4Runner 1991 V6
Volvo V70 XC 1998
Volvo V70 10V 1997
Volvo C70 T5 2002
Volvo 940 Turbo 1996 B200FT/M90
Volvo 240 GL 1988 (B230F+AW70)
Toyota 4Runner 1991 V6
-
Offline
- Příspěvky: 1862
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
Jakou dvojku pro radost?
Pokud jseš rozhodnutý pro dvojku, tak není co řešit. Jak píšeš hodně důležitý bude stav, pokud nemáš vybraný konkrétní model a výbavu, tak bych koukal po 100% původním autě s krásným lakem. Nevím jaká je tvoje cenová představa, dvojka to také není, ale je to nádhera!!! Volvo 142 Coupe de luxe
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=113140783&__lp=11&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=25100&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&maxFirstRegistrationDate=1975-12-31&siteId=GERMANY&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&customerIdsAsString=&lang=en&pageNumber=1
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=113140783&__lp=11&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=25100&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&maxFirstRegistrationDate=1975-12-31&siteId=GERMANY&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&customerIdsAsString=&lang=en&pageNumber=1
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 1099
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Č.Krumlov
Jakou dvojku pro radost?
Možná by stačilo okouknout tu, co nabízí Martinopel. Vypadá dost dobře a je z fóra. Podívat se do sekce "prodej - auta".
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=7&t=20028
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=7&t=20028
_________________
S80 D5 120kW 2003 manual silver
V40 1.8i 92kW B4184SM 6/99 blackmetal
S80 D5 120kW 2003 manual silver
V40 1.8i 92kW B4184SM 6/99 blackmetal
-
Offline
- Příspěvky: 466
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
Jakou dvojku pro radost?
Ta od martinaopla vypadá moc hezky ,asi jasná volba když chceš koupit dvojku.
_________________
Koupena v T6R 850 T5R za 55tis..Nyní k prodeji v T6R za pouhých 85tis...
Koupena v T6R 850 T5R za 55tis..Nyní k prodeji v T6R za pouhých 85tis...
-
Offline
- Příspěvky: 234
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Šluknov
- Vůz: Volvo 940 Turbo 1996
- Bydliště: Šluknov
Jakou dvojku pro radost?
Tu dvojku tady od Martina jsem zkoukl hned jak se inzerát objevil. Měl bych k tomu ale výhradu, mám špatnou zkušenost s auty s druhým lakem, Raději bych si nějaké kačky připlatil a sehnal něco v původním nerenovovaném stavu. Kosmetiku bych si pořešil sám, ale celolak už pro mě neskousnutelná věc. Rád bych něco na trvalejší požitkaření. Jinak zřejmě zařadím do hledáčku i 144/142/164. V současné době mám několik vozů Š 100, hodlám je rozprodat včetně dílů které jsem za ty roky nashromáždil a pořídit si jedno pěkné auto na hraní. Uvažovaná fin. hranice by mohla být kolem 100 - 150tis. kaček, po sjíždění něměckých webů jsem natrefil na několik pěkných kousků které by splňovaly moje představy o pěkném autě.
např. dvojka
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=bleo12rjnnyi
144
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=de&id=119960684&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=25100&makeModelVariant1.modelDescription=144&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&tabNumber=1
např. dvojka
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=bleo12rjnnyi
144
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=de&id=119960684&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=25100&makeModelVariant1.modelDescription=144&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&tabNumber=1
_________________
Volvo V70 XC 1998
Volvo V70 10V 1997
Volvo C70 T5 2002
Volvo 940 Turbo 1996 B200FT/M90
Volvo 240 GL 1988 (B230F+AW70)
Toyota 4Runner 1991 V6
Volvo V70 XC 1998
Volvo V70 10V 1997
Volvo C70 T5 2002
Volvo 940 Turbo 1996 B200FT/M90
Volvo 240 GL 1988 (B230F+AW70)
Toyota 4Runner 1991 V6
-
Offline
- Příspěvky: 2123
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Nižbor
Jakou dvojku pro radost?
Jako dvojku pro radost bych rozhodně doporučoval model do roku 1980. Ideálně karburátorovej motor. I když jsem se teď s úžasem dozvěděl, že moje Gneisenau má čidlo polohy klikovky (prozatím nikdo mi nedokázal říct k čemu), přesto si dovolím tvrdit, že v těchto autech jsou jednoduché a relativně spolehlivé motory bez zbytečných věcí, které komplikují provoz i opravy. Je pravda, že sehnat dvojku v opravdu pěkném stavu s jasnou historií tady u nás je stále větší problém. Občas se něco objeví, ale zpravidla v tom bývá větší či menší háček.
Taky by jsi si měl ujasnit jak dalece z toho hodláš zmagořit. Místní dvojkaří, kteří nemoci zvané V244 propadli, jsou v tom zpravidla za desítky až stovky tisíc. Pro ilustraci budu jmenovat třeba Zdendu Neumana, Pabla, Pekelníka, RomanaN, Standu, T.Moravce a taky moji maličkost. Nezřídka vlastníme víc než dva-tři kusy a naše manželky se tím dost těžce vyrovnávají. Moje, třeba.
Vzhledem k tomu, že já sám jsem si loni na podzim přivezl z Nizozemska 264TEčko a jeho vzkříšení mě přijde na minimálně 200-300tis. Kč dost vážně uvažuju o prodeji svojí Gneisenau. Bylo by to asi to, co by jsi měl shánět. Je to garážový mazlík a rád bych ho přenechal někomu, kdo ho bude provozovat podobným způsobem. Nacpal jsem do něj spoustu peněz a rád bych se s ním občas potkal na srazech, takže komukoliv bych ho taky nenechal.
Najdou se tu asi i jiní, kteří budou tvrdit, že pouze dvojka s dlouhým čumákem je to pravé, ale to jsou většinou jedinci s nevyváženou psychikou, kteří doposud nedozráli co se týče vkusu.
Výhodou dvojek do roku 1980 je taky to, že pokud jsou ve slušném stavu, dá se u nich udělat veteránská testace a náklady třeba na povinné ručení pak padají na zlomek původních a prý se pak ani neplatí to zlodějské eko-výpalné při převodu.
Taky by jsi si měl ujasnit jak dalece z toho hodláš zmagořit. Místní dvojkaří, kteří nemoci zvané V244 propadli, jsou v tom zpravidla za desítky až stovky tisíc. Pro ilustraci budu jmenovat třeba Zdendu Neumana, Pabla, Pekelníka, RomanaN, Standu, T.Moravce a taky moji maličkost. Nezřídka vlastníme víc než dva-tři kusy a naše manželky se tím dost těžce vyrovnávají. Moje, třeba.
Vzhledem k tomu, že já sám jsem si loni na podzim přivezl z Nizozemska 264TEčko a jeho vzkříšení mě přijde na minimálně 200-300tis. Kč dost vážně uvažuju o prodeji svojí Gneisenau. Bylo by to asi to, co by jsi měl shánět. Je to garážový mazlík a rád bych ho přenechal někomu, kdo ho bude provozovat podobným způsobem. Nacpal jsem do něj spoustu peněz a rád bych se s ním občas potkal na srazech, takže komukoliv bych ho taky nenechal.
Najdou se tu asi i jiní, kteří budou tvrdit, že pouze dvojka s dlouhým čumákem je to pravé, ale to jsou většinou jedinci s nevyváženou psychikou, kteří doposud nedozráli co se týče vkusu.
Výhodou dvojek do roku 1980 je taky to, že pokud jsou ve slušném stavu, dá se u nich udělat veteránská testace a náklady třeba na povinné ručení pak padají na zlomek původních a prý se pak ani neplatí to zlodějské eko-výpalné při převodu.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvky: 5733
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
Jakou dvojku pro radost?
ty si pacoš prej jedinci s nevyváženou psychikou
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
-
Offline
- Příspěvky: 234
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Šluknov
- Vůz: Volvo 940 Turbo 1996
- Bydliště: Šluknov
Jakou dvojku pro radost?
jojo: díky za pěkný názor, tak nějak jsem si to představoval, fundovaně a přitom stravitelně i pro laika.
co se týče EKO daní a možností jak jí objejít, o testaci vím, je to nová věc.
na důkaz mojí nemocnosti přikládám nějaké fotky mého auto-domečku
http://skoda100.cz/galerie/200808122009_strecha4.jpg
http://skoda100.cz/galerie/200705062149_hundrti.jpg
http://skoda100.cz/galerie/200810032014_5.jpg
http://skoda100.cz/galerie/200812211948_prase2.jpg
co se týče EKO daní a možností jak jí objejít, o testaci vím, je to nová věc.
na důkaz mojí nemocnosti přikládám nějaké fotky mého auto-domečku
http://skoda100.cz/galerie/200808122009_strecha4.jpg
http://skoda100.cz/galerie/200705062149_hundrti.jpg
http://skoda100.cz/galerie/200810032014_5.jpg
http://skoda100.cz/galerie/200812211948_prase2.jpg
_________________
Volvo V70 XC 1998
Volvo V70 10V 1997
Volvo C70 T5 2002
Volvo 940 Turbo 1996 B200FT/M90
Volvo 240 GL 1988 (B230F+AW70)
Toyota 4Runner 1991 V6
Volvo V70 XC 1998
Volvo V70 10V 1997
Volvo C70 T5 2002
Volvo 940 Turbo 1996 B200FT/M90
Volvo 240 GL 1988 (B230F+AW70)
Toyota 4Runner 1991 V6
-
Offline
- Příspěvky: 1862
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
Jakou dvojku pro radost?
Proboha ty jsi sběratel stejně jako já A nakonec jsi dostal rozum.....já už prodal dvě Octavie, Spartaka, teď 1000 MBG a budu prodávat dál....no a pak se uvidí
Jaký máš prosím tě rozměr tvého domečku, já mám 8 x 12 m a už to bylo málo A hlavně budu muset postavit jiný a jinde
Jaký máš prosím tě rozměr tvého domečku, já mám 8 x 12 m a už to bylo málo A hlavně budu muset postavit jiný a jinde
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 234
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Šluknov
- Vůz: Volvo 940 Turbo 1996
- Bydliště: Šluknov
Jakou dvojku pro radost?
No Lukáši můj domeček je o poznání skromnější, je to pouze 8x10m, tedy to jsou vnější rozměry. Dole mam auta, nahoře nějaký motorky a v podkroví nějaké díly (povětšinou plechařina a jiné krámy), původně jsem chtěl asi 10x10, ale to už u manželky neprošlo. I tak jsem měl strach že mě ve spánku umlátí židlí
manželka remcá že V70 stojí venku a s nadcházející zimou začíná remcat čím dál víc.
manželka remcá že V70 stojí venku a s nadcházející zimou začíná remcat čím dál víc.
_________________
Volvo V70 XC 1998
Volvo V70 10V 1997
Volvo C70 T5 2002
Volvo 940 Turbo 1996 B200FT/M90
Volvo 240 GL 1988 (B230F+AW70)
Toyota 4Runner 1991 V6
Volvo V70 XC 1998
Volvo V70 10V 1997
Volvo C70 T5 2002
Volvo 940 Turbo 1996 B200FT/M90
Volvo 240 GL 1988 (B230F+AW70)
Toyota 4Runner 1991 V6
-
Offline
- Příspěvky: 1862
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
Jakou dvojku pro radost?
Bohužel souhlasím s tím, že pokud chceš opravdu autentické auto, musí mít původní lak a to nemluvím o původnosti všech ostatních dílů, tj. samozřejmost. Ono profesionálně provedený špičkový lak je fajn, ale auta s prvním lakem se prostě cení vždy více a mě takové auto dokáže udělat velkou radost, přestože se to může zdát jako maličkost.láďa píše:Ta od martinaopla vypadá moc hezky ,asi jasná volba když chceš koupit dvojku.
Martinova dvojka je výborné auto na častější ježdění než jako původní kus. Cena je velmi pěkná
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 1862
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
Jakou dvojku pro radost?
To se jí nedivím, auto stojící venku a v zimě nastydne Já měl problém také s místem, přestože mám svůj domeček a 3 garáže, jenže v jedné chvíli jsem měl již 9 aut a to se nedalo už nikam zaparkovat, protože jak píšeš mám také ještě hromadu moto harampádí a pár pojízdných kousků.Výska píše:No Lukáši můj domeček je o poznání skromnější, je to pouze 8x10m, tedy to jsou vnější rozměry. Dole mam auta, nahoře nějaký motorky a v podkroví nějaké díly (povětšinou plechařina a jiné krámy), původně jsem chtěl asi 10x10, ale to už u manželky neprošlo. I tak jsem měl strach že mě ve spánku umlátí židlí
manželka remcá že V70 stojí venku a s nadcházející zimou začíná remcat čím dál víc.
Také mě přestala bavit agenda se vším spojená, začalo se mi zdát, že platím jen povinné ručení a každý druhý týden jezdím na technickou O nutných opravách ani nemluvím.
Teď ke všemu už asi po desáté začínám stavět a budu muset na pozemek 1100 m vyseknout dům a domeček pro auta. No a skoro manželka by nerada větší auto domeček než dům Takže se budu muset spokojit s 8x10 a pracovním "lehce obyvatelným pánským pokojem" nahoře.
Naposledy upravil(a) LukášM dne 26 srp 2009 10:22, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 234
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Šluknov
- Vůz: Volvo 940 Turbo 1996
- Bydliště: Šluknov
Jakou dvojku pro radost?
Lukáši naprostý souhlas ve všech bodech. Taky mam pocit že jediná korespondence co nám chodí je od pojišťoven, STK je stále častěji a vůbec člověk víc řeší administrativu namísto toho aby si trochu užíval. Potom někde někoho potkám v hezkém youngtimeru jak si to křižuje v kožených rukavičkách a přinutí mě to se zamyslet jestli musím mít 10aut, nebo jestli by mi stačilo jedno.
Chtěl bych si nechat spartaka, je to taková vzpomínka na dědu, navíc jsem ho dostal od původního majitele a tomu jsem přislíbil že ho snad někdy svezu až bude poskládaný a schopný jízdy Rodinné auto už nakonec máme správné (jsme spokojení), tak ještě tu hračku. Krásně by se všechno vešlo pod střechu a byl by klid. Ideálně tedy auto které není třeba ihned rozebrat a několik měsíců (let) se v tom vrtat aby se dalo vyjet.
Hádám že bych pod střechu dostal i takového jezevčíka jako je toto. Vidím to tedy prvně, jak se s takovým autobusem jezdí po městě, a co teprve na sněhu?
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=de&id=117290461&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=25100&makeModelVariant1.modelId=3&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.makeId=25100&makeModelVariant2.modelId=4&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.makeId=25100&makeModelVariant3.modelId=6&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&tabNumber=2
Chtěl bych si nechat spartaka, je to taková vzpomínka na dědu, navíc jsem ho dostal od původního majitele a tomu jsem přislíbil že ho snad někdy svezu až bude poskládaný a schopný jízdy Rodinné auto už nakonec máme správné (jsme spokojení), tak ještě tu hračku. Krásně by se všechno vešlo pod střechu a byl by klid. Ideálně tedy auto které není třeba ihned rozebrat a několik měsíců (let) se v tom vrtat aby se dalo vyjet.
Hádám že bych pod střechu dostal i takového jezevčíka jako je toto. Vidím to tedy prvně, jak se s takovým autobusem jezdí po městě, a co teprve na sněhu?
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=de&id=117290461&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=25100&makeModelVariant1.modelId=3&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.makeId=25100&makeModelVariant2.modelId=4&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.makeId=25100&makeModelVariant3.modelId=6&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&tabNumber=2
_________________
Volvo V70 XC 1998
Volvo V70 10V 1997
Volvo C70 T5 2002
Volvo 940 Turbo 1996 B200FT/M90
Volvo 240 GL 1988 (B230F+AW70)
Toyota 4Runner 1991 V6
Volvo V70 XC 1998
Volvo V70 10V 1997
Volvo C70 T5 2002
Volvo 940 Turbo 1996 B200FT/M90
Volvo 240 GL 1988 (B230F+AW70)
Toyota 4Runner 1991 V6
-
Offline
- Příspěvky: 1862
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
Jakou dvojku pro radost?
Já si nechám pouze Minora a Velorex. Minora mám od dvanácti a Velorex byl můj dětský sen, takže si neumím představit se s nimi rozloučit.
Uvidíme které Volvo nakonec zaparkuje v mé garáži. Rozhodně designově nejpřitažlivější je model PV, pak už pro mě trošku auta ztrácejí na designu
Nic proti tomu autobusu, ale jak mi radil kamarád vlatnící Triumpha TR6, pro radost z jízdy je třeba vlastnit menší vůz s rozumným motorem do obsahu 3 litry, nejlépe dvoulitr - kvůli nákladům, sirvisu atd. A já s tím souhlasím, přestože nároky každého jsou jiné.
Uvidíme které Volvo nakonec zaparkuje v mé garáži. Rozhodně designově nejpřitažlivější je model PV, pak už pro mě trošku auta ztrácejí na designu
Nic proti tomu autobusu, ale jak mi radil kamarád vlatnící Triumpha TR6, pro radost z jízdy je třeba vlastnit menší vůz s rozumným motorem do obsahu 3 litry, nejlépe dvoulitr - kvůli nákladům, sirvisu atd. A já s tím souhlasím, přestože nároky každého jsou jiné.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 234
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Šluknov
- Vůz: Volvo 940 Turbo 1996
- Bydliště: Šluknov
Jakou dvojku pro radost?
Samozřejmě ten autobus byl jenom pro ukázku, ve skutečnosti bych s tím asi ani nevyjel ze zahrady na hlavní silnici. Je to určitě rarita, ale není vhodná pro požitkářské ježdění. Zrovna tak jsem měl za stovky vozíky PAV 100, taková hranatá krabice s jedním kolečkem, sice jsem po srazech sklízel obdiv, ale na jízdu to bylo spíš překážkou.
_________________
Volvo V70 XC 1998
Volvo V70 10V 1997
Volvo C70 T5 2002
Volvo 940 Turbo 1996 B200FT/M90
Volvo 240 GL 1988 (B230F+AW70)
Toyota 4Runner 1991 V6
Volvo V70 XC 1998
Volvo V70 10V 1997
Volvo C70 T5 2002
Volvo 940 Turbo 1996 B200FT/M90
Volvo 240 GL 1988 (B230F+AW70)
Toyota 4Runner 1991 V6
-
Offline
- Příspěvky: 466
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
Jakou dvojku pro radost?
_________________
Koupena v T6R 850 T5R za 55tis..Nyní k prodeji v T6R za pouhých 85tis...
Koupena v T6R 850 T5R za 55tis..Nyní k prodeji v T6R za pouhých 85tis...
-
Offline
- Příspěvky: 466
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
Jakou dvojku pro radost?
Až ty motorky uvidí Dural8 tak si stříkne do textiluVýska píše:jojo: díky za pěkný názor, tak nějak jsem si to představoval, fundovaně a přitom stravitelně i pro laika.
co se týče EKO daní a možností jak jí objejít, o testaci vím, je to nová věc.
na důkaz mojí nemocnosti přikládám nějaké fotky mého auto-domečku
http://skoda100.cz/galerie/200808122009_strecha4.jpg
http://skoda100.cz/galerie/200705062149_hundrti.jpg
http://skoda100.cz/galerie/200810032014_5.jpg
http://skoda100.cz/galerie/200812211948_prase2.jpg
_________________
Koupena v T6R 850 T5R za 55tis..Nyní k prodeji v T6R za pouhých 85tis...
Koupena v T6R 850 T5R za 55tis..Nyní k prodeji v T6R za pouhých 85tis...
-
Offline
- Příspěvky: 2123
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Nižbor
Jakou dvojku pro radost?
Volant na správné straně... (right side)
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvky: 1862
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
Jakou dvojku pro radost?
Převařit A bojím se, že by i v případě volantu na správné straně vyšla renovace na více než je Výšky rozpočet na auto v pojízdném stavu. Občas se prostě vyplatí koupit auto v zachovalém stavu než ho renovovat, u youngtimerů je to běžné. A pak je tu ten původní lak....vážně to chápujojo píše:
Volant na správné straně... (right side)
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 1479
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S80
- Bydliště: Brno
Jakou dvojku pro radost?
tak jsem se konečně dostal k tomu, abych napsal pár řádků.
Myslím, že dvojka je výborná varianta, i když taková 164 taky není k zahození. (viď Jacku).
Pro tebe by snad Jojova Gneisenau byla dobrou volbou a oba by jste mohli být spokojeni. Co se týče laku, tak sehnat hezkou 2xx v původním laku je v metalíze (díky špatné vlastnosti barvy) téměř vyloučeno. Praská a loupe se. Takže bez metly. ta 262 je podle mně nesmysl. řízení špatně, kola špatně, lak nevím...
červená 264 (přesněji 264 DL) za 6000E je asi najivní přání majitele, protože kdo jde po 264, nejde jen po šestiválci, ale i po výbavě a za 6000E káru bez klimy, s man. zrcátkama a ve čtyřkvaltu je myslím trochu dost. ale pokud je vše originál, asi by rozhodoval celkový stav. Tím chci naznačit, že tato 264 se od 244 liší jen motorem, který se těžko servisuje, máloco na něj je... prostě je u nás dost exotický. Jetevčík 245T je úžasný stroj. jeden z mála, co u nás ještě není - dost vzácnost.
Do 6000E seženeš i pěknou bertonku 262C. nebude to asi kdoví jaká hitparáda, ale na 5 metrů pěkný, pojízdný auto. Ovšem jakožto částečně ruční výroba, bývají většinou v daleko horším stavu než 244,264.
Zkus se poohlédnout po 244, r.v. 75-80 nejlépe GLE, nebo GL verzi. Za ty prachy seženeš v evropě pěkný kousek.
Osobně bych se domluvil s Jojem na testovací jízdu 244 Gneisenau
za první peníze bych koupil něco pěkně zachovalého a pojízdného. Střepy budeš kupovat pak, až ti dojdou peníze. jako my ostatní
Myslím, že dvojka je výborná varianta, i když taková 164 taky není k zahození. (viď Jacku).
Pro tebe by snad Jojova Gneisenau byla dobrou volbou a oba by jste mohli být spokojeni. Co se týče laku, tak sehnat hezkou 2xx v původním laku je v metalíze (díky špatné vlastnosti barvy) téměř vyloučeno. Praská a loupe se. Takže bez metly. ta 262 je podle mně nesmysl. řízení špatně, kola špatně, lak nevím...
červená 264 (přesněji 264 DL) za 6000E je asi najivní přání majitele, protože kdo jde po 264, nejde jen po šestiválci, ale i po výbavě a za 6000E káru bez klimy, s man. zrcátkama a ve čtyřkvaltu je myslím trochu dost. ale pokud je vše originál, asi by rozhodoval celkový stav. Tím chci naznačit, že tato 264 se od 244 liší jen motorem, který se těžko servisuje, máloco na něj je... prostě je u nás dost exotický. Jetevčík 245T je úžasný stroj. jeden z mála, co u nás ještě není - dost vzácnost.
Do 6000E seženeš i pěknou bertonku 262C. nebude to asi kdoví jaká hitparáda, ale na 5 metrů pěkný, pojízdný auto. Ovšem jakožto částečně ruční výroba, bývají většinou v daleko horším stavu než 244,264.
Zkus se poohlédnout po 244, r.v. 75-80 nejlépe GLE, nebo GL verzi. Za ty prachy seženeš v evropě pěkný kousek.
Osobně bych se domluvil s Jojem na testovací jízdu 244 Gneisenau
za první peníze bych koupil něco pěkně zachovalého a pojízdného. Střepy budeš kupovat pak, až ti dojdou peníze. jako my ostatní
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
Offline
- Příspěvky: 1479
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S80
- Bydliště: Brno
Jakou dvojku pro radost?
264 po faceliftu - dost zácnost 25000SEK x2,5 - 62500 kč
http://www.blocket.se/dalarna/Volvo_264_GLE_22445371.htm?ca=5&w=3
264 - 1979 15000SEK
http://www.blocket.se/sodermanland/Volvo_264_79_veteran_22404124.htm?ca=5&w=3
244 DLS - (1000 vozů pro DDR - verze s dlouhou kapotou) 5900E po renovaci
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=cz&id=115554118&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=25100&makeModelVariant1.modelId=3&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&siteId=GERMANY&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&customerIdsAsString=&tabNumber=1
244 GLE 4400E
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=vqoacto12hce
http://www.blocket.se/dalarna/Volvo_264_GLE_22445371.htm?ca=5&w=3
264 - 1979 15000SEK
http://www.blocket.se/sodermanland/Volvo_264_79_veteran_22404124.htm?ca=5&w=3
244 DLS - (1000 vozů pro DDR - verze s dlouhou kapotou) 5900E po renovaci
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=cz&id=115554118&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=25100&makeModelVariant1.modelId=3&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&siteId=GERMANY&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&customerIdsAsString=&tabNumber=1
244 GLE 4400E
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=vqoacto12hce
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
Offline
- Příspěvky: 74
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Vůz: Volvo S80,rv. 1999,2.4l 125kW (B5244S)
- Bydliště: Rumburk (okres Děčín)
Jakou dvojku pro radost?
Tak tak, nějaká pěkná 164 určitě není k zahození )) krásný svezení, jinak si myslím, že ohledně svezení bude dosti podobné i u prvních dvojek. U novějších nevím, zatím jsem bohužel nejel, ale určitě také super. Ale moc hezké, když člověk pluje po silnici, dlouho příď vidí před sebou, poslouchá zvuk 6ti válce....
Jinak na tu 245T jsem nedávno koukal a hoodně mě zaujala...u nás není...hmm...
Tak něco málo co mě zaujalo:
164 69' €4900
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=en&id=119583852&pageNumber=7&__lp=824&scopeId=C&sortOption.sortBy=specifics.firstRegistration&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=25100&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&siteId=GERMANY&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&customerIdsAsString=&tabNumber=1
164 70' €4100
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=en&id=99171679&pageNumber=7&__lp=824&scopeId=C&sortOption.sortBy=specifics.firstRegistration&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=25100&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&siteId=GERMANY&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&customerIdsAsString=&tabNumber=1
144 de Luxe 70' €2499
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=119388691&__lp=824&scopeId=C&sortOption.sortBy=specifics.firstRegistration&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=25100&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&siteId=GERMANY&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&customerIdsAsString=&lang=en&pageNumber=8
262 C 78' €3500, hlavně se mi líbí ten us čumák, ale asi bude na ní trochu práce..
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=en&id=119650795&pageNumber=12&__lp=824&scopeId=C&sortOption.sortBy=specifics.firstRegistration&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=25100&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&siteId=GERMANY&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&customerIdsAsString=&tabNumber=1
Jinak na tu 245T jsem nedávno koukal a hoodně mě zaujala...u nás není...hmm...
Tak něco málo co mě zaujalo:
164 69' €4900
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=en&id=119583852&pageNumber=7&__lp=824&scopeId=C&sortOption.sortBy=specifics.firstRegistration&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=25100&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&siteId=GERMANY&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&customerIdsAsString=&tabNumber=1
164 70' €4100
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=en&id=99171679&pageNumber=7&__lp=824&scopeId=C&sortOption.sortBy=specifics.firstRegistration&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=25100&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&siteId=GERMANY&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&customerIdsAsString=&tabNumber=1
144 de Luxe 70' €2499
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=119388691&__lp=824&scopeId=C&sortOption.sortBy=specifics.firstRegistration&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=25100&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&siteId=GERMANY&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&customerIdsAsString=&lang=en&pageNumber=8
262 C 78' €3500, hlavně se mi líbí ten us čumák, ale asi bude na ní trochu práce..
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=en&id=119650795&pageNumber=12&__lp=824&scopeId=C&sortOption.sortBy=specifics.firstRegistration&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=25100&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&siteId=GERMANY&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&customerIdsAsString=&tabNumber=1
_________________
S80 2.4 125kW, r.v. 99, tm. zelená, manuál
S80 2.4 125kW, r.v. 99, tm. zelená, manuál
-
Offline
- Příspěvky: 1763
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
Jakou dvojku pro radost?
Jak se tak rozhlížím po nabídkách, tak jasně nejvzácnější je dvoustovka s turbem. Kupátek, transferů a ostatních oblud jsou hromady, ale originál motorizace B21ET jaksi není...
Řídit turbodvojku je radost kolosální. Fakticky.
Vyzkoušeno.
Tečka.
Řídit turbodvojku je radost kolosální. Fakticky.
Vyzkoušeno.
Tečka.
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvky: 1479
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S80
- Bydliště: Brno
Jakou dvojku pro radost?
jo, sehnat tak něco takového, to by bylo maso
http://www.oksanentuning.com/id306.htm
tahle muzejní teda zrovna na prodej není
http://www.oksanentuning.com/id306.htm
tahle muzejní teda zrovna na prodej není
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
Offline
- Příspěvky: 3676
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
Jakou dvojku pro radost?
to umistneni napisu pod logem je origo?
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé