no, nevim jestli je to v tomto pripade u kazdeho trhu odlisne, ale pokud se nepletu, tak prvni faze mela seriove 4 airbagy (2 predni a 2 bocni - a uz roku 1996 4 hvezdicky v ncap, v te dobe nejbezpecnejsi auto sve tridy, v porovnani 3-bmw a mercedes c meli oba dva hvezdicky jen 2...), a druha faze (tedy "po faceliftu", ca. od poloviny 2000) mela seriove 6 airbagu. moje auto ma taky 6 airbagu, dva predni, dva bocni, a pak na kazde strane takovou tu zaclonu zepredu az dozadu. protoze mam jeste originalni kupni smlouvu od prvniho majitele, tak tam nikde nevidim ze by si za to nejak priplacel, to uz bylo proste seriove...hayney píše:jj. taky jsem už zkouknul. a jak je to s airbagama? mívaj už v základu 4 nebo jenom dva?
myslim ze kdyz budes hledat v40 v nemecku, a kdyz to bude 75kw nebo 85kw (tedy faze 2, po faceliftu), tak ze bude mit airbagu taky 6. to je mimo chodem videt i na celnim skle, tam je to mnozstvi airbagu taky napsane/nakreslene). no a ted kdyz se nad tim zamyslis, jake jine auto za 4000 eur dostanes se 6ti airbagy a 4 hvezdickama v ncap crashtestu? jestli vubec nejake, tak jich myslim moc neni. rekl bych ze z pohledu bezpecnosti je takova v40 velmi dobra volba.
jinak co se spotreby tyce: za ca. 45tkm co s mym autem jezdim ja, mam prumernou spotrebu 5,32 l/100km... viz https://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/192034.html
pri koupi bych si byt tebou ale nechal cas, a hledal spis nejake auto pokud mozno od prvniho majitele (primo, ne pres prekupnika) se serviskou a tak... abys mel moznost mrknout na to kdo s tim jezdil, a abys dostal vsechny zajimave podklady jako faktury atd... ale to plati pro koupi kazdeho starsiho auta, to ani nemusim rikat....