Výměna oleje ve firmě KAPS

  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#1 Výměna oleje ve firmě KAPS

Příspěvek od tomasss »

Nedavno jsem menil ve svym automatu filtr - byl tam origo od vyroby, takze 21 let, a na sitku nebylo skoro nic. Co se tyce barvy oleje - od vymeny jsem nenajel jeste ani 1000km, a na to ze jsem do toho lil cervenou pruhlednou kapalinu z toho ted je lehce nahnedla. Podotykam, ze slo jiz o treti vymenu (nevolil jsem formu kompletniho vyplachu, ale postupnou vymenu - 3x 4 litry vzdy po 500km, u posledni vymeny vymenen i filtr). Takze z toho bych se asi taky nedesil.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 56
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Bučovice
Vůz: V50 2.0D Momentum + RTI, r. v. 2006

#2 Výměna oleje ve firmě KAPS

Příspěvek od Lumpy »

Zdar, u KAPSu rozhodně nic nepokazíš, je to dobrý výběr, specializují se na převodovky do soutěžních aut (Subaru, Mitsubishi apod.), jsou velmi uznávaní nejen u nás, ale i v zahraničí. Takže pokud ti doporučili a dali ten konkrétní olej, určitě udělali dobře.

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2622
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#3 Výměna oleje ve firmě KAPS

Příspěvek od ok2ucx »

Ahoj,

osobně s firmou KAPS nemám úplně dobré zkušenosti: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=4&t=16312&p=200867#p200867 (chtěl jsem jen informace) a na internetu jsem našel také několik velmi nechvalných zkušeností. Je to o lidech. Mám dojem, že trošku hřeší na to, že automaty tady v Česku zrovna moc firem neumí, takže místy není moc kam jít :unknown:

Nevím, jakou převodovku máš v autě ty, jestli AW50-42 nebo M5P, ale patrně do obou "obyčejný" Dexron III vyhoví. Ten Duradrive asi bude OK.

Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 28
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Vůz: V70 B5244T5 2,5T ´03 gold manuál
Bydliště: Praha

#4 Výměna oleje ve firmě KAPS

Příspěvek od Gabe »

ok2ucx píše: Nevím, jakou převodovku máš v autě ty, jestli AW50-42 nebo M5P, ale patrně do obou "obyčejný" Dexron III vyhoví. Ten Duradrive asi bude OK.

Pavel

Není náhodou převodovka M5P manuální? :shock:
_________________
V70 D5 ´04, VOR barva

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2622
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#5 Výměna oleje ve firmě KAPS

Příspěvek od ok2ucx »

Gabe píše:...Není náhodou převodovka M5P manuální? :shock:
To nepochybně je - nu, byl pátek a ještě k tomu večer :roll:
P.

P.S. Akademická otázka: co by asi tahle manuální převodovka řekla na Dexron III?
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50“