Na kolik hustíte přední/zadní pneumatiky u sedana?
1.9/1.9 (pro 1-3 lidi) mi připadá dost málo - hlavně vzhledem k tomu jak přední pneu při
takovém tlaku vypadají.
Tlak v pneumatikách na 7xx
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 295
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Není
-
Offline
- Příspěvky: 1045
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
Tlak v pneumatikách na 7xx
1.9/1.9 je podle me akorat.. leda bys mel spatnej manometr..
-
Offline
- Příspěvky: 295
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Není
Tlak v pneumatikách na 7xx
Hmm, že by ten kepl za pár korun už konečně odešel?? 

-
Offline
- Příspěvky: 2618
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
Tlak v pneumatikách na 7xx
Ja davam 2,5
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvky: 2153
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
Tlak v pneumatikách na 7xx
Ja 2.3 vsude.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 260
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Kostelec
Tlak v pneumatikách na 7xx
Je důležité měřit tlak před jízdou za studena. Pokud dofukuješ po delší jízdě například po dálnici tak musíš vždy přidat cca 0,3.
Jinak podhuštění kromě jiného stojí peníze na spotřebě, přehuštění pak přispívá k většímu opotřebení všech podvozkových partií - ložiska, tlumiče, čepy atp. V neposlední řadě se zvyšuje riziko neovladatelnosti vozidla na mokré vozovce.
Osobně považuji správně nahuštěné pneu za prioritu a tlak se snažím udržovat v souladu s tím kam jedu.
Dlouhé trasy po dálnici vyšší rychlostí - přidám klidně i 0,3 nad doporučení. Pokud vím že budu celý den jezdit po Praze tak mi nevadí ani menší podhuštění. Jízda je pohodlnější a nápravy evidentně tolik netrpí.
Jinak podhuštění kromě jiného stojí peníze na spotřebě, přehuštění pak přispívá k většímu opotřebení všech podvozkových partií - ložiska, tlumiče, čepy atp. V neposlední řadě se zvyšuje riziko neovladatelnosti vozidla na mokré vozovce.
Osobně považuji správně nahuštěné pneu za prioritu a tlak se snažím udržovat v souladu s tím kam jedu.
Dlouhé trasy po dálnici vyšší rychlostí - přidám klidně i 0,3 nad doporučení. Pokud vím že budu celý den jezdit po Praze tak mi nevadí ani menší podhuštění. Jízda je pohodlnější a nápravy evidentně tolik netrpí.
_________________
měl jsem: 740 2,4D
nyní: 940 2,0T bílá, V40 1.6 violet
měl jsem: 740 2,4D
nyní: 940 2,0T bílá, V40 1.6 violet
-
Offline
- Příspěvky: 295
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Není
Tlak v pneumatikách na 7xx
Snažím se dodržovat předpisovej tlak, ale nemám pocit, že by to bylo úplně košer.
Byl jsem tuhle u gumaře, když mi přehazoval gumy a bavili jsme se o tom. Říkal, že prostě ty směsi
jsou dnes jiné a že těch mých předpisových 1.9 je fajn, ale s gumama z roku 90.
Někteří výrobci dokonce uvádějí pro daný typ vozidla rozdílné tlaky (dle typu gumy),
což jsem se přesvědčil třeba na stránkách Vredestein.
viz. obr.
Takže tam asi začnu fakt hustit víc :|
Byl jsem tuhle u gumaře, když mi přehazoval gumy a bavili jsme se o tom. Říkal, že prostě ty směsi
jsou dnes jiné a že těch mých předpisových 1.9 je fajn, ale s gumama z roku 90.
Někteří výrobci dokonce uvádějí pro daný typ vozidla rozdílné tlaky (dle typu gumy),
což jsem se přesvědčil třeba na stránkách Vredestein.
viz. obr.
Takže tam asi začnu fakt hustit víc :|
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2355
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Tlak v pneumatikách na 7xx
Ideální je hustit tak, aby se gumy sjížděli úplně rovnoměrně. Takže já foukám 2,4
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 5722
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
Tlak v pneumatikách na 7xx
já fuču na fšech 15/195/65 2,5
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
-
Offline
- Příspěvky: 72
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Slepotice
- Vůz: Plymouth Woyager
- Bydliště: Slepotice okr. Pardubice
Tlak v pneumatikách na 7xx
Ahojky já u šestiválce diesla 2,3 vpředu a 2,1 vzadu při 1 až 3 osobách.
u benzínu stačí 2,1 i vepředu neb je o něco lehčí.
u benzínu stačí 2,1 i vepředu neb je o něco lehčí.
_________________
Volvo 760 TD GLE /1987
Suzuki Vagon R+/ 2000
Plymouth Grand Voyager / 1984
VW Multivan T4 / 1992
Nissan Patrol / 2001
Kia Sorento 2008
a ještě Honda CBX 1000 / 1980
Volvo 760 TD GLE /1987
Suzuki Vagon R+/ 2000
Plymouth Grand Voyager / 1984
VW Multivan T4 / 1992
Nissan Patrol / 2001
Kia Sorento 2008
a ještě Honda CBX 1000 / 1980
-
Offline
- Příspěvky: 184
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha 8
Tlak v pneumatikách na 7xx
na devítce foukám 2,5 všechny čtyři, protože když nafouknu na cca 2,1 zdájí se být podhuštěný 

_________________
valícíse kamení
valícíse kamení
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé