DavidJ S70 T5, změna na S60 T5
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 141
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Opel OPC V6 2.8
DavidJ S70 T5, změna na S60 T5
Ahoj,
připojuji další volvo do galerie.
VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
dovoz z Itálie
David
připojuji další volvo do galerie.
VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
dovoz z Itálie
David
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) DavidJ dne 04 lis 2011 17:47, celkem upraveno 1 x.
_________________
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986
-
Offline
- Příspěvky: 549
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v.
- Bydliště: Kolín
DavidJ S70 T5
Krasne opecovavany auti .Stavajicimu i puvodnimu majiteli vsechna cest
_________________
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)
-
Offline
- Příspěvky: 41
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Liberec
-
Offline
- Příspěvky: 1648
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
DavidJ S70 T5
Pěkný, ikdyž mračítka moc nemusím, je to ale krásný stroj
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvky: 293
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Vůz: S80 103kW 2.435ccm 00'
- Bydliště: Hořovice
DavidJ S70 T5
Moc hezká ta se fakt povedla a má moc hezká světla
_________________
VOLVO S80 R.V.2000,Color Blue,Automat,najeto 51000mil 2.4litr GB TP 125kw,CZ TP 103kw,Petrol
VOLVO S80 R.V.2000,Color Blue,Automat,najeto 51000mil 2.4litr GB TP 125kw,CZ TP 103kw,Petrol
-
Offline
- Příspěvky: 29
- Registrován: 17 roků
- Vůz: Volvo 850R,187kW,Rok 96/97,210 000 km
- Bydliště: Brno
-
Offline
- Příspěvky: 1657
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
DavidJ S70 T5
Mračítka taky teda nemusím, ale konečně někdo kdo dal čirou optiku a neudělal z toho pseudo BMW s angel eyes!! takže chválím, parádní auto !!
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
-
Offline
- Příspěvky: 494
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Náměšť na Hané
- Vůz: S60 2.4 LPG / V70 D4
DavidJ S70 T5
Moc pekne, az na ta mracitka, podle me i kazi dojem z tech krasnych lamp. Ale jinak nadherny auticko ...
_________________
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
-
Offline
- Příspěvky: 141
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Opel OPC V6 2.8
DavidJ S70 T5
Ahoj
tak jsem provedl změnu svého vozového parku cca před rokem.
VOLVO S60 T5 r.v. 2005 model 2006 ,
Motor 2401 cm3, B5244T, 191 kW - 260 hp
čip HEICO 228 kW – 310 hp
David
tak jsem provedl změnu svého vozového parku cca před rokem.
VOLVO S60 T5 r.v. 2005 model 2006 ,
Motor 2401 cm3, B5244T, 191 kW - 260 hp
čip HEICO 228 kW – 310 hp
David
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9870
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
DavidJ S70 T5, změna na S60 T5
pecka. je pěkné vidět, když se lidi drží stejné verze, ale novější verze auta. viz begi a jeho přeskok V50 T5 - V70 T5.
super super. doufám, že se taky jednou přidám do vašich řad
super super. doufám, že se taky jednou přidám do vašich řad
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 1921
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
DavidJ S70 T5, změna na S60 T5
co rict, paradicka, vkus se nemeni a ten pofacelift vypada luxusne
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9870
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
DavidJ S70 T5, změna na S60 T5
teď koukám, že v tom máš ještě chip Heico, tak to musí bejt ještě lepší povození!!!
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 869
- Registrován: 13 roků 10 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5
DavidJ S70 T5, změna na S60 T5
luxus.... aj tie pedale hlinikove vypadaju fajn
ta hadica medzi turbom a IC to je plast alebo kov? lebo vim/vidim, ze to ma airbox totozny s R verziou.
Inak
ta hadica medzi turbom a IC to je plast alebo kov? lebo vim/vidim, ze to ma airbox totozny s R verziou.
Inak
-
Offline
- Příspěvky: 3082
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
DavidJ S70 T5, změna na S60 T5
Rkový airbox byl u posledních T5 standardem Asi toho měli na skladě moc
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvky: 141
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Opel OPC V6 2.8
DavidJ S70 T5, změna na S60 T5
Ahoj,
dík za Vaše reakce. Super potěší. Hliníkové pedály jsem si dodal. Měl jsem je už v S70, líp se s nimi jezdí, když mám mokrý boty od sněhu nebo deště. Trubka od turba je plast přelakovaný. Chip Heico byl už osazený od předchozího majitele. Má to 400 Nm.
Jen se mi rozpadl výfuk , tak jsem osadil BSR nerez a zvuk je super a auto je o něco svižnější. Jinak výbavou je to S60 T5 Summum RTI NAVI.
David
dík za Vaše reakce. Super potěší. Hliníkové pedály jsem si dodal. Měl jsem je už v S70, líp se s nimi jezdí, když mám mokrý boty od sněhu nebo deště. Trubka od turba je plast přelakovaný. Chip Heico byl už osazený od předchozího majitele. Má to 400 Nm.
Jen se mi rozpadl výfuk , tak jsem osadil BSR nerez a zvuk je super a auto je o něco svižnější. Jinak výbavou je to S60 T5 Summum RTI NAVI.
David
_________________
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986
-
Offline
- Příspěvky: 1921
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
DavidJ S70 T5, změna na S60 T5
ta trubka mezi IC a turbem na starsich eRkach je kovova/hlinikova ale je zvenci potazena nejakym tepelno izolacnim plastem, kterej by mel izolovat od teplot kolem motoru, co vim tak teplovzdusni pistolka tomu vubec nic neudela
-
Offline
- Příspěvky: 190
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 T5 2007
DavidJ S70 T5, změna na S60 T5
400Nm? Parada
I ked torque steer uz musi byt hodne citit, to uz by chcelo AWD.
I ked torque steer uz musi byt hodne citit, to uz by chcelo AWD.
_________________
V70 T5 MY2007 (B5244T5, 191kW, M6, Summum)
V40 Cross Country T4 AWD MY2015 (B5204T8, 132kW, A6, Momentum)
244GL 1978 "Goldy" (B19A, 66kW, M4)
V70 T5 MY2007 (B5244T5, 191kW, M6, Summum)
V40 Cross Country T4 AWD MY2015 (B5204T8, 132kW, A6, Momentum)
244GL 1978 "Goldy" (B19A, 66kW, M4)
-
Offline
- Příspěvky: 2385
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Rudice/BK
DavidJ S70 T5, změna na S60 T5
Masakrátlní, hustokrutý
Přesně podobnou hračku budu mít v hledáčku, za nějaký čas. Toto by mě uspokojilo maximálně.
Přesně podobnou hračku budu mít v hledáčku, za nějaký čas. Toto by mě uspokojilo maximálně.
-
Offline
- Příspěvky: 1866
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
DavidJ S70 T5, změna na S60 T5
Dají se Heicu Sportiv ty údaje věřit nebo je to podobné jako s BSR?
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 141
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Opel OPC V6 2.8
DavidJ S70 T5, změna na S60 T5
Ahoj,
auto jsem na brzdu nedal tak nemohu říci jestli to sedí s tím co udávají.
Co jsem zjistil tak Heico mění jednotku, nebo čip v jednotce. Není to přehráni SW.
Na řídící jednotce je samolepka jak kolek na cigaretách. V porovnání s S 60R to je
výkonnostně dle svezení stejné. Jen možná R táhne od nižších otáček +-.
David
auto jsem na brzdu nedal tak nemohu říci jestli to sedí s tím co udávají.
Co jsem zjistil tak Heico mění jednotku, nebo čip v jednotce. Není to přehráni SW.
Na řídící jednotce je samolepka jak kolek na cigaretách. V porovnání s S 60R to je
výkonnostně dle svezení stejné. Jen možná R táhne od nižších otáček +-.
David
_________________
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986
-
Offline
- Příspěvky: 659
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha, Frymburk
- Vůz: S70 5254, Silver
DavidJ S70 T5, změna na S60 T5
Zvenčí moc pěkná . Ten výkon je docela hardcore .
D.
D.
_________________
Mercedes W221, non Volvo.
Mercedes W221, non Volvo.
-
Offline
- Příspěvky: 184
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Plzeň
DavidJ S70 T5, změna na S60 T5
Mě by stačila i ta T5ka......škoda že v XCčku nebyla ))))
-
Offline
- Příspěvky: 3082
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
DavidJ S70 T5, změna na S60 T5
co není může být
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvky: 832
- Registrován: 12 roků 7 měsíců
- Bydliště: Zlaté Hory
- Vůz: ......
- Bydliště: Zlaté Hory
DavidJ S70 T5, změna na S60 T5
Moc hezký autíčko,palec nahoru
_________________
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot], jancho