855-novej mazel

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
kubavlc
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 236
Registrován: 16 roků
Bydliště: praha/kladno/kdyně

#1 855-novej mazel

Příspěvek od kubavlc »

Tak jsem od brachy podedil 850 2.0 12/1995 B5204S 105 kw Blue line

Jak zjistuju, tak jsem uz plne nakazen Volvo virem.Bracha se zamiloval do automatu, mel pujceny.Takze ma vyhlidlou V70.Prodavat jsme nechteli, tak to dopadlo takhle :roll: No, jsem rad.To je jasny, budu se snazit dovalit foto, ale telefon mi foti nejak dozelena, tak az s normalnim fotakem.

Je to Italie , koupeno pred cca rokem a pul u Formanka.Vyhrivany sedacky to nema.Jestli to ma ABS netusim, ale snad to je standard?Kazdopadne kontrolka nesviti.Interier sedy plys, celkem ujde.Tempomat ano.

Subjektivne to jede pekne, necuka to, kdyz se tomu trochu nalozi, zvuk hezkej.Myslim, ze vyfuk ok.Na brzdym a olej jdu v patek.Bracha pretah ten olej asi o 15000km, co se da delat.Dam tam 10W40 od aralu(mam ho levnejsi)-co vy na to?Brzdy textar (mam je levnejsi).Kotouce doufam budou ok.Casem to bude chtit gumy.Jsou tam plechace-poklice ukradli na odtahovem parkovisti v Praze !!!

Klima cvaka, je to normalni?Co je to?
Sibr se jen vyklapi nahoru-nejde stahnout dozadu, jen to cvakne a nic. (budu hledat)
Chybi mi mlhovka-1ks :?
Casem to bude chtit gumy-blba otazka, ted je tam 185/60/15, jde na ty rafky dat jina sirka? :oops:

Snad bude slouzit
Takze zdravim vsechny osmaře
Přílohy
IMG_5274.jpg
IMG_5274.jpg (82.53 KiB) Zobrazeno 508 x
Naposledy upravil(a) kubavlc dne 19 kvě 2009 16:14, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996

Sibr
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1059
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD

#2 855-novej mazel

Příspěvek od Sibr »

Hu tak gratulace ;-) Zrovna 105kw mi přijde jako sadomaso ale proč ne, jestli byl zadarmo :D
Jinak to cvakání bude asi spojka klimakompresoru jestli si dobře vzpomínám.
A ve mě bude nějaká zrada, bojím se že tapec bude muset dolů :mrgreen:
Hm jde třeba 195 ale kup 16" na léto je to lepší ;-) a i hezčí. Takže mám mávat na 854 :lol:
Kdybych tě náhodou zdravil se zdviženym prostředníčkem, tak jsem si tě spletl s tmavě modrou 855 co po Kladně jezdí :mrgreen:
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI

hroch32
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 782
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Budkov, Vimperk

#3 855-novej mazel

Příspěvek od hroch32 »

Gratulace :tlesk: :palec:

B5204 je možná sadomaso, ale furt lepší než B5202, to už je jen maso..... ;-) Docela by mě zajímalo srovnání B5204 a B5252, které mají tabulkově prakticky stejný výkon :)
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky

kubavlc
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 236
Registrován: 16 roků
Bydliště: praha/kladno/kdyně

#4 855-novej mazel

Příspěvek od kubavlc »

Sibr píše:Hu tak gratulace ;-) Zrovna 105kw mi přijde jako sadomaso ale proč ne, jestli byl zadarmo :D
Jinak to cvakání bude asi spojka klimakompresoru jestli si dobře vzpomínám.
A ve mě bude nějaká zrada, bojím se že tapec bude muset dolů :mrgreen:
Hm jde třeba 195 ale kup 16" na léto je to lepší ;-) a i hezčí. Takže mám mávat na 854 :lol:
Kdybych tě náhodou zdravil se zdviženym prostředníčkem, tak jsem si tě spletl s tmavě modrou 855 co po Kladně jezdí :mrgreen:

Cau, trosku ti to zeslozitim, je to totiz 855 a v tmave modry.U nas v sidlisti ma nekdo V70I ve stejny tmave modry, tak jestli nemyslis tu :-)
_________________
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996

kubavlc
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 236
Registrován: 16 roků
Bydliště: praha/kladno/kdyně

#5 855-novej mazel

Příspěvek od kubavlc »

Konecne se mi podarilo pridat foto :palec:
_________________
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3226
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#6 855-novej mazel

Příspěvek od doktor »

no jestli brácha protáhl vyměnu oleje o 15000km, tak to spíš jednu výměnu vynechal... :D

Jestli klima jenom cvaká a neklimatí, tak není čím. V lepším případě jenom prázdnota, v horším KO výparník.

Při otočení klíčku do polohy "O" svítí všechny kontrolky, včetně ABS, jestli ne, tak je KO žárovka. Jestli kontrolka svítí po nastartování tak je KO ABS.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

kubavlc
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 236
Registrován: 16 roků
Bydliště: praha/kladno/kdyně

#7 855-novej mazel

Příspěvek od kubavlc »

dik za rady

s tim olejem je to vlastne asi pravda :)
klima cvaka cca kazdych 15s a klimati, o malicko stoupnou otacky, odhadem o 50, kdyz to cvakne
s tim abs-kontrolka nesviti.mrknu jestli nekde najdu jak vymenit zarovku.

jo a jeste to ma na volnobeh 950-1000 ot/min je to ok?

dik
_________________
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3226
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#8 855-novej mazel

Příspěvek od doktor »

to bych řekl, že s tou klimatizací není něco v pořádku. Cvakat by to takhle nemělo.
Něvím kolik jsou volnoběžné otáčky, třeba je to ok, ale spíš jestli se auto po nastartování trochu dusí, tak to by bylo zřejmě špatným volnoběžným ventilem.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Sibr
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1059
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD

#9 855-novej mazel

Příspěvek od Sibr »

kubavlc píše:Cau, trosku ti to zeslozitim, je to totiz 855 a v tmave modry.U nas v sidlisti ma nekdo V70I ve stejny tmave modry, tak jestli nemyslis tu :-)
A sakra... :mrgreen:
Ta 850 parkuje v Rozdělově na návsi a jezdí i k Rabasovce...
Jinak je úplně stejná, jen nemá hagusy a jezdí na Colombech. Jo a má koženej karamelovej interiér.
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI

kubavlc
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 236
Registrován: 16 roků
Bydliště: praha/kladno/kdyně

#10 855-novej mazel

Příspěvek od kubavlc »

Jo jasne tu uz jsem taky zahlid, na navsi myslis tam vzadu jak je volejbal?Myslim, ze tam jsem ji videl.
_________________
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996

Sibr
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1059
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD

#11 855-novej mazel

Příspěvek od Sibr »

Nevim kde je volejbal :mrgreen:
Je to Tady
Jj teď koukám že tam nějaký hřište jsou, o tom ani nevim :D
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI

kubavlc
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 236
Registrován: 16 roků
Bydliště: praha/kladno/kdyně

#12 855-novej mazel

Příspěvek od kubavlc »

Jo tak tam jsem ji presne videl
_________________
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“