855-novej mazel
- Autor
- Zpráva
#1 855-novej mazel
Tak jsem od brachy podedil 850 2.0 12/1995 B5204S 105 kw Blue line
Jak zjistuju, tak jsem uz plne nakazen Volvo virem.Bracha se zamiloval do automatu, mel pujceny.Takze ma vyhlidlou V70.Prodavat jsme nechteli, tak to dopadlo takhle No, jsem rad.To je jasny, budu se snazit dovalit foto, ale telefon mi foti nejak dozelena, tak az s normalnim fotakem.
Je to Italie , koupeno pred cca rokem a pul u Formanka.Vyhrivany sedacky to nema.Jestli to ma ABS netusim, ale snad to je standard?Kazdopadne kontrolka nesviti.Interier sedy plys, celkem ujde.Tempomat ano.
Subjektivne to jede pekne, necuka to, kdyz se tomu trochu nalozi, zvuk hezkej.Myslim, ze vyfuk ok.Na brzdym a olej jdu v patek.Bracha pretah ten olej asi o 15000km, co se da delat.Dam tam 10W40 od aralu(mam ho levnejsi)-co vy na to?Brzdy textar (mam je levnejsi).Kotouce doufam budou ok.Casem to bude chtit gumy.Jsou tam plechace-poklice ukradli na odtahovem parkovisti v Praze !!!
Klima cvaka, je to normalni?Co je to?
Sibr se jen vyklapi nahoru-nejde stahnout dozadu, jen to cvakne a nic. (budu hledat)
Chybi mi mlhovka-1ks :?
Casem to bude chtit gumy-blba otazka, ted je tam 185/60/15, jde na ty rafky dat jina sirka?
Snad bude slouzit
Takze zdravim vsechny osmaře
Jak zjistuju, tak jsem uz plne nakazen Volvo virem.Bracha se zamiloval do automatu, mel pujceny.Takze ma vyhlidlou V70.Prodavat jsme nechteli, tak to dopadlo takhle No, jsem rad.To je jasny, budu se snazit dovalit foto, ale telefon mi foti nejak dozelena, tak az s normalnim fotakem.
Je to Italie , koupeno pred cca rokem a pul u Formanka.Vyhrivany sedacky to nema.Jestli to ma ABS netusim, ale snad to je standard?Kazdopadne kontrolka nesviti.Interier sedy plys, celkem ujde.Tempomat ano.
Subjektivne to jede pekne, necuka to, kdyz se tomu trochu nalozi, zvuk hezkej.Myslim, ze vyfuk ok.Na brzdym a olej jdu v patek.Bracha pretah ten olej asi o 15000km, co se da delat.Dam tam 10W40 od aralu(mam ho levnejsi)-co vy na to?Brzdy textar (mam je levnejsi).Kotouce doufam budou ok.Casem to bude chtit gumy.Jsou tam plechace-poklice ukradli na odtahovem parkovisti v Praze !!!
Klima cvaka, je to normalni?Co je to?
Sibr se jen vyklapi nahoru-nejde stahnout dozadu, jen to cvakne a nic. (budu hledat)
Chybi mi mlhovka-1ks :?
Casem to bude chtit gumy-blba otazka, ted je tam 185/60/15, jde na ty rafky dat jina sirka?
Snad bude slouzit
Takze zdravim vsechny osmaře
- Přílohy
-
- IMG_5274.jpg (82.53 KiB) Zobrazeno 508 x
Naposledy upravil(a) kubavlc dne 19 kvě 2009 16:14, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1059
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
#2 855-novej mazel
Hu tak gratulace Zrovna 105kw mi přijde jako sadomaso ale proč ne, jestli byl zadarmo
Jinak to cvakání bude asi spojka klimakompresoru jestli si dobře vzpomínám.
A ve mě bude nějaká zrada, bojím se že tapec bude muset dolů
Hm jde třeba 195 ale kup 16" na léto je to lepší a i hezčí. Takže mám mávat na 854
Kdybych tě náhodou zdravil se zdviženym prostředníčkem, tak jsem si tě spletl s tmavě modrou 855 co po Kladně jezdí
Jinak to cvakání bude asi spojka klimakompresoru jestli si dobře vzpomínám.
A ve mě bude nějaká zrada, bojím se že tapec bude muset dolů
Hm jde třeba 195 ale kup 16" na léto je to lepší a i hezčí. Takže mám mávat na 854
Kdybych tě náhodou zdravil se zdviženym prostředníčkem, tak jsem si tě spletl s tmavě modrou 855 co po Kladně jezdí
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 782
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Budkov, Vimperk
#3 855-novej mazel
Gratulace
B5204 je možná sadomaso, ale furt lepší než B5202, to už je jen maso..... Docela by mě zajímalo srovnání B5204 a B5252, které mají tabulkově prakticky stejný výkon
B5204 je možná sadomaso, ale furt lepší než B5202, to už je jen maso..... Docela by mě zajímalo srovnání B5204 a B5252, které mají tabulkově prakticky stejný výkon
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
#4 855-novej mazel
Sibr píše:Hu tak gratulace Zrovna 105kw mi přijde jako sadomaso ale proč ne, jestli byl zadarmo
Jinak to cvakání bude asi spojka klimakompresoru jestli si dobře vzpomínám.
A ve mě bude nějaká zrada, bojím se že tapec bude muset dolů
Hm jde třeba 195 ale kup 16" na léto je to lepší a i hezčí. Takže mám mávat na 854
Kdybych tě náhodou zdravil se zdviženym prostředníčkem, tak jsem si tě spletl s tmavě modrou 855 co po Kladně jezdí
Cau, trosku ti to zeslozitim, je to totiz 855 a v tmave modry.U nas v sidlisti ma nekdo V70I ve stejny tmave modry, tak jestli nemyslis tu
_________________
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996
#5 855-novej mazel
Konecne se mi podarilo pridat foto
_________________
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3226
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#6 855-novej mazel
no jestli brácha protáhl vyměnu oleje o 15000km, tak to spíš jednu výměnu vynechal...
Jestli klima jenom cvaká a neklimatí, tak není čím. V lepším případě jenom prázdnota, v horším KO výparník.
Při otočení klíčku do polohy "O" svítí všechny kontrolky, včetně ABS, jestli ne, tak je KO žárovka. Jestli kontrolka svítí po nastartování tak je KO ABS.
Jestli klima jenom cvaká a neklimatí, tak není čím. V lepším případě jenom prázdnota, v horším KO výparník.
Při otočení klíčku do polohy "O" svítí všechny kontrolky, včetně ABS, jestli ne, tak je KO žárovka. Jestli kontrolka svítí po nastartování tak je KO ABS.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
#7 855-novej mazel
dik za rady
s tim olejem je to vlastne asi pravda
klima cvaka cca kazdych 15s a klimati, o malicko stoupnou otacky, odhadem o 50, kdyz to cvakne
s tim abs-kontrolka nesviti.mrknu jestli nekde najdu jak vymenit zarovku.
jo a jeste to ma na volnobeh 950-1000 ot/min je to ok?
dik
s tim olejem je to vlastne asi pravda
klima cvaka cca kazdych 15s a klimati, o malicko stoupnou otacky, odhadem o 50, kdyz to cvakne
s tim abs-kontrolka nesviti.mrknu jestli nekde najdu jak vymenit zarovku.
jo a jeste to ma na volnobeh 950-1000 ot/min je to ok?
dik
_________________
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3226
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#8 855-novej mazel
to bych řekl, že s tou klimatizací není něco v pořádku. Cvakat by to takhle nemělo.
Něvím kolik jsou volnoběžné otáčky, třeba je to ok, ale spíš jestli se auto po nastartování trochu dusí, tak to by bylo zřejmě špatným volnoběžným ventilem.
Něvím kolik jsou volnoběžné otáčky, třeba je to ok, ale spíš jestli se auto po nastartování trochu dusí, tak to by bylo zřejmě špatným volnoběžným ventilem.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1059
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
#9 855-novej mazel
A sakra...kubavlc píše:Cau, trosku ti to zeslozitim, je to totiz 855 a v tmave modry.U nas v sidlisti ma nekdo V70I ve stejny tmave modry, tak jestli nemyslis tu
Ta 850 parkuje v Rozdělově na návsi a jezdí i k Rabasovce...
Jinak je úplně stejná, jen nemá hagusy a jezdí na Colombech. Jo a má koženej karamelovej interiér.
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
#10 855-novej mazel
Jo jasne tu uz jsem taky zahlid, na navsi myslis tam vzadu jak je volejbal?Myslim, ze tam jsem ji videl.
_________________
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1059
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
#11 855-novej mazel
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
#12 855-novej mazel
Jo tak tam jsem ji presne videl
_________________
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek