vysoká plynová nádrž
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 121
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V40 už není... uvidíme na jaře
- Bydliště: Ostrava
vysoká plynová nádrž
Zdravím, chtěl bych se zeptat zde přítomných majitelů vozů V40 na to, jakou mají plynovou bombu. Zrovna mi předělávají volvika na LPG, budu mít nádrž místo rezervy, ale ta bomba je příliš vysoká a nižší nemají. Tak to bude přečuhovat asi o 7 cm..... Máte to taky tak? Je to 55litrová. Nižší měli jen 40 litrovou, ale tu jsem nechtěl, protože bych tam při max. kapacitě 80% mohl dát jen +- 32litrů, což je mi na nic...
Dá se to nějak řešit? Třeba kdybych to plato vyndal a dal tam pěnu do výšky bomby a potom na to plato??? :?:
Dá se to nějak řešit? Třeba kdybych to plato vyndal a dal tam pěnu do výšky bomby a potom na to plato??? :?:
_________________
bylo: V40, 2.0 + LPG, 3/1998, 103kW, B4204S - Venouš II.
bylo: V40, 1.8, 11/99, model 2000, 90kW, B4184S2 - Venouš
bylo: V40, 2.0 + LPG, 3/1998, 103kW, B4204S - Venouš II.
bylo: V40, 1.8, 11/99, model 2000, 90kW, B4184S2 - Venouš
-
Offline
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
vysoká plynová nádrž
Hele já mám 61l a z proklamovaných 80% se mi tam vejde při vyjetí do vypnutí 54 litrů, takže 80% odtud potud.
Obvykle na to najedu 500km s rezervou a jsem spokojen, kdybys jezdil obdobně, věřím že s V40 bys najel těch 400km a měl bys klid v kufru s menší nádrží. Takhle sis prodloužil dojezd ale přišel o výhodu toroidu.
Každopádně bych spíš upravil plato tak, že nad rezervou bude výstupek, ale okolo v celém kufru stejně hluboko jako originál ( nic bych nepěnil, 7cm v té ploše by Ti ubralo dost prostoru ).
Obvykle na to najedu 500km s rezervou a jsem spokojen, kdybys jezdil obdobně, věřím že s V40 bys najel těch 400km a měl bys klid v kufru s menší nádrží. Takhle sis prodloužil dojezd ale přišel o výhodu toroidu.
Každopádně bych spíš upravil plato tak, že nad rezervou bude výstupek, ale okolo v celém kufru stejně hluboko jako originál ( nic bych nepěnil, 7cm v té ploše by Ti ubralo dost prostoru ).
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvky: 121
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V40 už není... uvidíme na jaře
- Bydliště: Ostrava
vysoká plynová nádrž
No myslíš jako vyřezat otvor do plata na tu nádrž?
Je to varianta, ale pokud bych jel na dovolenou, nebude vadit, že tašky a další věci budou ležet přímo na té toroidní nádrži?
Jinak s tou naplněnou kapacitou nevím, mi pán říkal, že je to snad nějak nastavené, že se tam nevejde více jak 80%, takže jsem si myslel, že je to tak...
Je to varianta, ale pokud bych jel na dovolenou, nebude vadit, že tašky a další věci budou ležet přímo na té toroidní nádrži?
Jinak s tou naplněnou kapacitou nevím, mi pán říkal, že je to snad nějak nastavené, že se tam nevejde více jak 80%, takže jsem si myslel, že je to tak...
_________________
bylo: V40, 2.0 + LPG, 3/1998, 103kW, B4204S - Venouš II.
bylo: V40, 1.8, 11/99, model 2000, 90kW, B4184S2 - Venouš
bylo: V40, 2.0 + LPG, 3/1998, 103kW, B4204S - Venouš II.
bylo: V40, 1.8, 11/99, model 2000, 90kW, B4184S2 - Venouš
-
Offline
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
vysoká plynová nádrž
Jo, je to nastavene tim pretlakovym ventilem, vic by se tam vlezt nemelo...praxe je ale jina. Plus cesi si nechavaji natlacit vic. Tam je ventil ktery pak musi prekonavat plyn jdouci do nadrze, kdyz uz je to moc plne, tak to zacne cvakat a to je signal k vypnuti tankovani, ale cesky pumpari jsou zvykli a zeptaji se jestli chces vic...tak tam treba 2 - 4 litry navic natlaci ( neni muj pripad, od zacatku cvakani tam necham dotlacit max pul litru na nejake zaokrouhleni a i tak vidis, ze 80% proste neni modla, tech 54 litru se tam veslo do cvakani, ne vcetne cvakani ).
V tom kufru bych vyrizl diru do plata a pak na to plato udelal nejakou nastavbu, treba z plexiskla a potahl kobercem...nicmene nadrzi by to taky nevadilo, akorat by byla za chvili poskrabana. Jak rikam, polozit na ni nejakou bednicku z neceho a primontovat k platu...zjednodusene receno.
V tom kufru bych vyrizl diru do plata a pak na to plato udelal nejakou nastavbu, treba z plexiskla a potahl kobercem...nicmene nadrzi by to taky nevadilo, akorat by byla za chvili poskrabana. Jak rikam, polozit na ni nejakou bednicku z neceho a primontovat k platu...zjednodusene receno.
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvky: 121
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V40 už není... uvidíme na jaře
- Bydliště: Ostrava
vysoká plynová nádrž
To s tím tankováním jsem nevěděl... dík za radu. Jinak zkusím ohledně toho plata zeptat se kamaráda truhláře, jestli by mi neudělal nějaký dekl, nebo tak něco....
Dík ještě jednou za rady a pomoc.
Dík ještě jednou za rady a pomoc.
_________________
bylo: V40, 2.0 + LPG, 3/1998, 103kW, B4204S - Venouš II.
bylo: V40, 1.8, 11/99, model 2000, 90kW, B4184S2 - Venouš
bylo: V40, 2.0 + LPG, 3/1998, 103kW, B4204S - Venouš II.
bylo: V40, 1.8, 11/99, model 2000, 90kW, B4184S2 - Venouš
-
Offline
- Příspěvky: 83
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Kostice
- Vůz: Xc90 2005 d5 Chip 146kW
- Bydliště: Kostice
vysoká plynová nádrž
já tam mám toroid na 45 l a přesahuje asi o 2cm což je v pohodě a taky nechávám tankovat do plna 45l což po městě vychází na 400km
_________________
je XC90 D5 2005 modrá magic
byla V70 II 2,5T LPG 2005 zlatá Mazlík II
bylo V40 1,8 1998 LPG Mazlík
revize elektro - nn/VN, UTZ, VTZ, MO
je XC90 D5 2005 modrá magic
byla V70 II 2,5T LPG 2005 zlatá Mazlík II
bylo V40 1,8 1998 LPG Mazlík
revize elektro - nn/VN, UTZ, VTZ, MO
-
Offline
- Příspěvky: 121
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V40 už není... uvidíme na jaře
- Bydliště: Ostrava
vysoká plynová nádrž
to máš super.... já už jsem mluvil s tím kamarádem a dneska za ním jedu do práce a snad něco vymyslíme... Akorát nevím, jak ten dekl přichytit k platu, aby to při jízdě neházelo... asi suchý zip, nebo tak něco...
_________________
bylo: V40, 2.0 + LPG, 3/1998, 103kW, B4204S - Venouš II.
bylo: V40, 1.8, 11/99, model 2000, 90kW, B4184S2 - Venouš
bylo: V40, 2.0 + LPG, 3/1998, 103kW, B4204S - Venouš II.
bylo: V40, 1.8, 11/99, model 2000, 90kW, B4184S2 - Venouš
-
Offline
- Příspěvky: 83
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Kostice
- Vůz: Xc90 2005 d5 Chip 146kW
- Bydliště: Kostice
vysoká plynová nádrž
boční koberce jsem podložil molitanem a na nádrž jsem též položil tenký kousky a v pohodě a ted jsem koupil plastouvou vanu čímž se úplně vše vyřešilo
_________________
je XC90 D5 2005 modrá magic
byla V70 II 2,5T LPG 2005 zlatá Mazlík II
bylo V40 1,8 1998 LPG Mazlík
revize elektro - nn/VN, UTZ, VTZ, MO
je XC90 D5 2005 modrá magic
byla V70 II 2,5T LPG 2005 zlatá Mazlík II
bylo V40 1,8 1998 LPG Mazlík
revize elektro - nn/VN, UTZ, VTZ, MO
-
Offline
- Příspěvky: 121
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V40 už není... uvidíme na jaře
- Bydliště: Ostrava
vysoká plynová nádrž
jo já jsem uvažoval o ní taky... je ale gumová ne? nebo je to něco jiného?
za kolik jsi ji koupil, jestli se můžu zeptat?
za kolik jsi ji koupil, jestli se můžu zeptat?
_________________
bylo: V40, 2.0 + LPG, 3/1998, 103kW, B4204S - Venouš II.
bylo: V40, 1.8, 11/99, model 2000, 90kW, B4184S2 - Venouš
bylo: V40, 2.0 + LPG, 3/1998, 103kW, B4204S - Venouš II.
bylo: V40, 1.8, 11/99, model 2000, 90kW, B4184S2 - Venouš
-
Offline
- Příspěvky: 83
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Kostice
- Vůz: Xc90 2005 d5 Chip 146kW
- Bydliště: Kostice
vysoká plynová nádrž
jj gumová cena 740 ,-
http://www.tuning-in.cz/gumova-vana-do- ... combi.html
V kufru vozím i psy tak se hodí .Kdybych nebyl ....... a koupil jidřív nemusel bych mít zničený levý koberec od vylité baterky
http://www.tuning-in.cz/gumova-vana-do- ... combi.html
V kufru vozím i psy tak se hodí .Kdybych nebyl ....... a koupil jidřív nemusel bych mít zničený levý koberec od vylité baterky
_________________
je XC90 D5 2005 modrá magic
byla V70 II 2,5T LPG 2005 zlatá Mazlík II
bylo V40 1,8 1998 LPG Mazlík
revize elektro - nn/VN, UTZ, VTZ, MO
je XC90 D5 2005 modrá magic
byla V70 II 2,5T LPG 2005 zlatá Mazlík II
bylo V40 1,8 1998 LPG Mazlík
revize elektro - nn/VN, UTZ, VTZ, MO
-
Offline
- Příspěvky: 121
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V40 už není... uvidíme na jaře
- Bydliště: Ostrava
vysoká plynová nádrž
jj to je ta co jsem myslel.... sedí přesně na V40?
jinak to bude asi nejlepší varianta.... něčím to podložím a na to něco dám tuhle vanu.
jinak to bude asi nejlepší varianta.... něčím to podložím a na to něco dám tuhle vanu.
_________________
bylo: V40, 2.0 + LPG, 3/1998, 103kW, B4204S - Venouš II.
bylo: V40, 1.8, 11/99, model 2000, 90kW, B4184S2 - Venouš
bylo: V40, 2.0 + LPG, 3/1998, 103kW, B4204S - Venouš II.
bylo: V40, 1.8, 11/99, model 2000, 90kW, B4184S2 - Venouš
-
Offline
- Příspěvky: 83
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Kostice
- Vůz: Xc90 2005 d5 Chip 146kW
- Bydliště: Kostice
vysoká plynová nádrž
není to origo doplněk tak to sedí víc než dobře akorát zapoměli vyříznout na pravé straně kousek ,aby se dala chytnout sítka, na straně 5tých dveří to je na chystané .Já jsem spokojen
_________________
je XC90 D5 2005 modrá magic
byla V70 II 2,5T LPG 2005 zlatá Mazlík II
bylo V40 1,8 1998 LPG Mazlík
revize elektro - nn/VN, UTZ, VTZ, MO
je XC90 D5 2005 modrá magic
byla V70 II 2,5T LPG 2005 zlatá Mazlík II
bylo V40 1,8 1998 LPG Mazlík
revize elektro - nn/VN, UTZ, VTZ, MO
-
Offline
- Příspěvky: 121
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V40 už není... uvidíme na jaře
- Bydliště: Ostrava
vysoká plynová nádrž
dík půjdu do toho, ale zkusím se popodívat po nějakém obchodě tady v Ostravě. Abych neplatil poštovné.... Když nic nebude, tak to objednám z toho Brna....
_________________
bylo: V40, 2.0 + LPG, 3/1998, 103kW, B4204S - Venouš II.
bylo: V40, 1.8, 11/99, model 2000, 90kW, B4184S2 - Venouš
bylo: V40, 2.0 + LPG, 3/1998, 103kW, B4204S - Venouš II.
bylo: V40, 1.8, 11/99, model 2000, 90kW, B4184S2 - Venouš
-
Offline
- Příspěvky: 121
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V40 už není... uvidíme na jaře
- Bydliště: Ostrava
vysoká plynová nádrž
tak už ho mám doma
Jel jsem s ním zatím jen 50 km, ale vše v poho. Ztrátu výkonu jsem vůbec nezaznamenal, přepínání z plynu na benzín taky ne.
Doufám, že to tak vydrží
Jel jsem s ním zatím jen 50 km, ale vše v poho. Ztrátu výkonu jsem vůbec nezaznamenal, přepínání z plynu na benzín taky ne.
Doufám, že to tak vydrží
_________________
bylo: V40, 2.0 + LPG, 3/1998, 103kW, B4204S - Venouš II.
bylo: V40, 1.8, 11/99, model 2000, 90kW, B4184S2 - Venouš
bylo: V40, 2.0 + LPG, 3/1998, 103kW, B4204S - Venouš II.
bylo: V40, 1.8, 11/99, model 2000, 90kW, B4184S2 - Venouš
-
Offline
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
-
Offline
- Příspěvky: 121
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V40 už není... uvidíme na jaře
- Bydliště: Ostrava
vysoká plynová nádrž
díky
ještě dotaz.... máš zhruba zjištěno za jak dlouho, nebo po kolika ujetých km se ti přepne plyn místo benzínu??
Mi pán ve firmě říkal, že by se to mělo přepnout po nějakých zhruba 2km, jinak že se mám stavit a nastaví mi to jinak. Prý z důvodu toho, že když se to přepne dřívě, tak to více žere a můžou se usazovat nějaké nečistoty ve vstřikovačích....
ještě dotaz.... máš zhruba zjištěno za jak dlouho, nebo po kolika ujetých km se ti přepne plyn místo benzínu??
Mi pán ve firmě říkal, že by se to mělo přepnout po nějakých zhruba 2km, jinak že se mám stavit a nastaví mi to jinak. Prý z důvodu toho, že když se to přepne dřívě, tak to více žere a můžou se usazovat nějaké nečistoty ve vstřikovačích....
_________________
bylo: V40, 2.0 + LPG, 3/1998, 103kW, B4204S - Venouš II.
bylo: V40, 1.8, 11/99, model 2000, 90kW, B4184S2 - Venouš
bylo: V40, 2.0 + LPG, 3/1998, 103kW, B4204S - Venouš II.
bylo: V40, 1.8, 11/99, model 2000, 90kW, B4184S2 - Venouš
-
Offline
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
vysoká plynová nádrž
No ono to není nastavené na vzdálenost ale na teplotu motoru. U neturbových motorů je přepnutí doporučené min na 30° vody, u turbo motorů 40°C a někdy i více ( mám 45°C ).
V zimě by se Ti mohlo stávat, že u jakžtakž zahřátého motoru dojde k zamrzání LPG a tím pádem k trhání => k přepnutí na benzín a vyhlášení chyby na LPG ( z důvodu že motor není dostatečně prohřátý ( sání ) a nasávaný studený vzduch udělá své ). Protože toto lze nastavit u sekvenčního vstřiku tak, že uživatel nemá šanci do toho zasáhnout, tak i proto na ně právě ti uživatelé nenadávají, protože se to přepne až když to má a bude fungovat.
U směšovače s karburátorem je to právě jenom na uživateli...a někdy ty auta startujou a fungujou i okolo 0°C hned na LPG ( viděl jsem fakan co chytil na cink při -7°C rovnou na LPG, akorát pak nedržel volnoběh ...ostatní kteří se toho dovtípí, tak to zkoušejí taktéž na svých autech kde jim to pak trhá, cuká, nejede či špatně, chcípe apod. Odtud vznikají báje o LPG a jeho funkčnosti.
Takže abych Ti odpověděl, v zimě při -10°C mi to přeplo zhruba po oněch 2km, teď když bylo okolo 20°C tak se to ohřeje samozřejmě rychleji, třeba po 400m a už přepíná.
Jestli chceš mít jistotu, nech si tam nastavit vyšší teplotu, budeš ale znatelně častěji tankovat benzín.
Já přecházel ze 40°C na 45°C a v konečném důsledku dávám za 500Kč na startování třeba o 2 dny dříve než předtím ( ber to pouze jako subjektivní informaci, má to mnoho ovlivňujících vstupních proměnných, takže nekonkretizuji ).
V zimě by se Ti mohlo stávat, že u jakžtakž zahřátého motoru dojde k zamrzání LPG a tím pádem k trhání => k přepnutí na benzín a vyhlášení chyby na LPG ( z důvodu že motor není dostatečně prohřátý ( sání ) a nasávaný studený vzduch udělá své ). Protože toto lze nastavit u sekvenčního vstřiku tak, že uživatel nemá šanci do toho zasáhnout, tak i proto na ně právě ti uživatelé nenadávají, protože se to přepne až když to má a bude fungovat.
U směšovače s karburátorem je to právě jenom na uživateli...a někdy ty auta startujou a fungujou i okolo 0°C hned na LPG ( viděl jsem fakan co chytil na cink při -7°C rovnou na LPG, akorát pak nedržel volnoběh ...ostatní kteří se toho dovtípí, tak to zkoušejí taktéž na svých autech kde jim to pak trhá, cuká, nejede či špatně, chcípe apod. Odtud vznikají báje o LPG a jeho funkčnosti.
Takže abych Ti odpověděl, v zimě při -10°C mi to přeplo zhruba po oněch 2km, teď když bylo okolo 20°C tak se to ohřeje samozřejmě rychleji, třeba po 400m a už přepíná.
Jestli chceš mít jistotu, nech si tam nastavit vyšší teplotu, budeš ale znatelně častěji tankovat benzín.
Já přecházel ze 40°C na 45°C a v konečném důsledku dávám za 500Kč na startování třeba o 2 dny dříve než předtím ( ber to pouze jako subjektivní informaci, má to mnoho ovlivňujících vstupních proměnných, takže nekonkretizuji ).
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvky: 261
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Hradec Králové
vysoká plynová nádrž
nevim jak je misto u V40pitris píše:Zdravím, chtěl bych se zeptat zde přítomných majitelů vozů V40 na to, jakou mají plynovou bombu. Zrovna mi předělávají volvika na LPG, budu mít nádrž místo rezervy, ale ta bomba je příliš vysoká a nižší nemají. Tak to bude přečuhovat asi o 7 cm..... Máte to taky tak? Je to 55litrová. Nižší měli jen 40 litrovou, ale tu jsem nechtěl, protože bych tam při max. kapacitě 80% mohl dát jen +- 32litrů, což je mi na nic...
Dá se to nějak řešit? Třeba kdybych to plato vyndal a dal tam pěnu do výšky bomby a potom na to plato??? :?:
ale na S60 mam 55l a vlezla tam jak ulita
pri prestavbe me teda strasili ze bude presahovat, ale nakonec clovek ani nevi ze ji tam ma
pri tankovani se tam vleze 44l, coz mam dojezd cca 440km
_________________
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
-
Offline
- Příspěvky: 121
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V40 už není... uvidíme na jaře
- Bydliště: Ostrava
vysoká plynová nádrž
Vím, že je to tam nastavené na určitou teplotu. Až tam pojedu na tu kontrolu po těch 1000 km, tak se ho na to zeptám, případně mu řeknu, ať mi tu teplotu zvednou...
_________________
bylo: V40, 2.0 + LPG, 3/1998, 103kW, B4204S - Venouš II.
bylo: V40, 1.8, 11/99, model 2000, 90kW, B4184S2 - Venouš
bylo: V40, 2.0 + LPG, 3/1998, 103kW, B4204S - Venouš II.
bylo: V40, 1.8, 11/99, model 2000, 90kW, B4184S2 - Venouš
-
Offline
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
vysoká plynová nádrž
Jestli to máš kousek a takhle Ti to funguje ke vší spokojenosti, tak to tak nech. Zajedeš si tam až v zimě kdybys měl problém. Je to jako se svíčkama - měnit / neměnit? Nech je tam a až to přijde tak je vyměníš. S tímhle bych se zachoval stejně.
killer : Já měl možnost si tam dát i 68l, průměrem by se vešla, akorát by přečuhovala do výšky, tahle 61l mi právě přijde jako absolutně nejlevší volba, ale je možné že ( jak dlouho to máš? ) ještě nebyly takové možnosti při objednávání rozměrů, když jsi to montoval Ty. No ale co jsem chtěl, že mi zůstalo místo okolo na flašu oleje, žárovky a nějaké ty blbinky...tak proto narážím na Tvojí menší nádrž
killer : Já měl možnost si tam dát i 68l, průměrem by se vešla, akorát by přečuhovala do výšky, tahle 61l mi právě přijde jako absolutně nejlevší volba, ale je možné že ( jak dlouho to máš? ) ještě nebyly takové možnosti při objednávání rozměrů, když jsi to montoval Ty. No ale co jsem chtěl, že mi zůstalo místo okolo na flašu oleje, žárovky a nějaké ty blbinky...tak proto narážím na Tvojí menší nádrž
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvky: 261
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Hradec Králové
vysoká plynová nádrž
no ja to mam pres dva roky, prave v te dobe montaze prej inci nadrze nebyly, ale kdo viDural8 píše:Jestli to máš kousek a takhle Ti to funguje ke vší spokojenosti, tak to tak nech. Zajedeš si tam až v zimě kdybys měl problém. Je to jako se svíčkama - měnit / neměnit? Nech je tam a až to přijde tak je vyměníš. S tímhle bych se zachoval stejně.
killer : Já měl možnost si tam dát i 68l, průměrem by se vešla, akorát by přečuhovala do výšky, tahle 61l mi právě přijde jako absolutně nejlevší volba, ale je možné že ( jak dlouho to máš? ) ještě nebyly takové možnosti při objednávání rozměrů, když jsi to montoval Ty. No ale co jsem chtěl, že mi zůstalo místo okolo na flašu oleje, žárovky a nějaké ty blbinky...tak proto narážím na Tvojí menší nádrž
Dural8: a ta 61l ti opravdu vubec nepresahuje?
_________________
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
-
Offline
- Příspěvky: 261
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Hradec Králové
vysoká plynová nádrž
tak jsem koukal ze ta 61L ma na vysku jen o 2cm vic nez ta moje
coz verim ze tam krasne vleze
koukal jsem ze delaji i 70L ale ta by mela jeste presach 3cm coz by uz asi presahovala
68L jsem tam nevidel
coz verim ze tam krasne vleze
koukal jsem ze delaji i 70L ale ta by mela jeste presach 3cm coz by uz asi presahovala
68L jsem tam nevidel
_________________
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
-
Offline
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
vysoká plynová nádrž
Tak tak, a ta 70l se jeste v poho vleze do V70, takze to je sakra diskriminace S60:mrgreen:
_________________
V60 D4
V60 D4
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé