Určeno všem, kteří se domnívají, že Volvo je pouze rodinné auto vhodné toliko na slušně udržované klasické cesty a hladké, umetené dálnice. Těm doporučuji shlédnout záběry z jiného soudku. Je tam toho habakuk (zvenku, z auta, na sněhu, šotolině) jen si správně vybrat! Přeji příjemné pokoukání!! http://www.vrtt.at
Naposledy upravil(a) Newman dne 15 dub 2009 20:25, celkem upraveno 1 x.
Když už není v našich končinách dost sněhu a ty správné cesty, je dostatek šotoliny na polních spojovačkách v Rakousku. A tam se dějí věci hóóódně podobné tomu sněhu. Blíží se termín nebližšího závodu, který je 18. 4. 2009 ve Weissenbachu a. d. Triesting, kde se pojede první zévod Austrian Rallye Challenge 2009. K dnešnímu dni je zatím přihlášeno 53 posádek a mezi nimi 8 kousků od Volva - 5x 740, 2 x 940 a 1 x 240
Vzhledem k tomu, že se tam bude moje maličkost zcela určitě jako divák vyskytovat, můžete se těšit na fotky soutěžních VOLVíků.
Tak počet přihlášených posádek se zvedl na 64 a počet VOLVíků na 14. Pro úplnost 1 x 240, 9 x 740 a 4 x 940. 13 posádek je z Rakouska, 1 přímo ze Švédska. To bude hostina :kuch:
_________________ Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info - Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)
Na rallye jezdím od svých 19 let, mám tedy jakési zkušenosti a zásadně se nestavím do nebezpečných míst (bez ohledu na dojem mé bezpečnosti z pohledu pořadatelů). Tomu jsem také učil a doufám i naučil oba své kluky, které rallye taky chytily. My na té vložce, kde se to stalo, dnes byli, ale v zatáčkách asi kilometr před tímto úsekem. Podle líčení svědků nehody se bohužel opět jednalo o diváky, kteří ignorovali selský rozum a byli na naprosto nevhodném místě. Snad prý těsně před příjezdem soutěžního vozu přeběhli z jedné strany trati na druhou, kde se to stalo. Včera jsme byli svědky, jak osádka safety vozu vykázala diváky z nebezpečného úseku a ti se po odjezdu vozidla opět houfně nahrnuli do stejných míst (na pravou stranu výjezdu z levé zatáčky, pod úrovní cesty a v třístupu). Únikové a reakční možnosti prakticky žádné. No včera to naštěstí vyšlo i když některé posádky udržely auta na cestě jen tak tak.
Tak poslední informace z Rakous zní: na Triestingtal Rallye je přihlášeno 85 posádek. Z tohoto počtu je 18!!! vozů Volvo - 1 x 240, 13 x 740 a 4 x 940. Pokud neumřu, bude se moje body vyskytovat v okolí tratě s foťákem i videokamerou. Těšte se, bude nářez!!!
Rakouský prach se již usadil a zůstávají jen vzpomínky na 6. Triestingtal Rallye. Na trať vyrazilo 75 vozů, včetně těžké vozby od firmy Volvo v počtu 18 kusů. Nejlepší Volvo bylo švédské posádky (kdo jiný na šotolině že ...) a umístilo se v absolutním pořadí na neskutečném 8. místě. V servisní zóně moje nová Volvo čepice zapůsobila tak, že jsem od německého jezdce obdržel vyčerpávající informace o jeho závodním stroji. Mimo nádherných zážitků ze závodu na šotolině jsou ještě dva další - jeden dobrý a druhý špatný. Ten první je, že fotek bude plné DVDéčko, ten druhý - obstarožní VHScéčková videokamera si postavila hlavu a odmítla svoji funkci. Nepomohlo vyhrožování ani domlouvání. Takže verdikt zní - video nebude. Ale už pracuji na pořízení nového stroje v té nejnovější sestavě, takže budoucnost vidím v růžových barvách. Vzhledem k tomu, že jsme fotili dva, je fotografií nepřeberné množství. Pár jich tedy dám na fórum a všechny natáhnu na DVD a dovezu do Sušice.