
Diky
V tvým případě se obě verze motoru 120 vs 136kW liší jenom softwarově... U toho krouťáku je to přibližně tak že u tý silnější verze máš v 1700 otáčkách taky 340 Nm, ale do 2000 otáček ten krouťák dál narůstá, takže od spoda půjde nastejno, jenom když to trochu podržíš, pojede to víc. A věř tomu že je to pro spojku, setrvák poloosy atd. lepší takto pozvolnějc, než kdyby tam těch 400Nm bylo třeba už v 1500 otáčkách. Teoreticky by měl jít přehrát originál Volvo soft ze silnější verze do tvýho auta... Jinak Heico Sportiv nabízí shodnou úpravu 154kW 460Nm pro obě verze jak 120kW tak 136kW. Stojí ale 1700 Euro. Zase máš ale jistotu že ten soft dělal někdo kdo se na Volva specializuje, ne někdo, kdo si někde nasdílel softy který vytvořil bůhvíkdo a ty pak můžeš doufat, že ten někdo motor D5 viděl jinde než jen v prospektu a že měl ponětí jak je dimenzovaný ta už zmiňovaná spojka, poloosy, setrvák, převodovka atd. Pak se taky prodávaj různý čarovný krabičky, který nacvakneš mezi konektory a mnohý z nich skrývaj jenom pěkně předraženej odpor v ceně řádově korun....mr1 píše:Taky se vo to začínám zajímat. Jakej je rozdíl mezi D5 120/340 a D5 136/400? Ten krouťák 400Nm zní opravdu velice zajímavě, ale v origo volvo brožuře jsem se dočet, že 340 je k dispozici od 1700 ot (možná 1750??), zatím co 400Nm od 2t ot. Už to tady někdo zkoušel? Co to udělá se spotřebou? Nesníží to něčeho životnost? Neohrozí se tím něco? Jinak mojí novou láskou mám najeto teprve asi 1800km, a zatím si na sebe zvykáme. Ale jednoznačná spokojenost.
Tak uz jsem si to nechal poladit. Vrele doporucuji,147kw,428Mn kroutacek,spotreba- ze zacatku urcite vyssi-se to musi vyzkouset,ze?mr1 píše:Díky za vysvětlení, já se zatím jen tak ptám. Mně se zdá, že si s tím origo 120/340 vystačím. Nejezdím nějak prudce (to bych asi volil trošku jinou S60), ale rozhodně nerad brzdím provoz.
vl.sl píše: Zrovna meli nejakou akci tak jsem za to dal 6tisic...
V autochipu jsem si taky nechal dělat autí....někde jsem už dával odkaz.Jsou rychlý a spolehlivý a hlavně jsem měl auto bez problémů.vl.sl píše:Autochip.cz dobre reference,dlouholete zkusenosti. Zrovna meli nejakou akci tak jsem za to dal 6tisic!!!!![]()
Jsem velmi spokojeny,zatim cca 5tis km,uz jako kdyby to bylo maloKazdopadne si ted davam vice zalezet na dochlazovani po jizde,ne ze bych to nedelal,ale ted urcite min 30 vterin pockam...
Zrychleni a pruznost jsem si orientacne meril pre i po,rozdil 0,9s z 0-100,z 60 na 100 na 4rychl.stupen o 1,7s,z 80 na 120 na 5stupen o 2sec...
U kterého motoru???V topic je D5 v podpisu máš TDIcounterct píše:Jsou nějaký novinky s chipem u tohodle motoru? Kde, za kolik, o kolik?
Je to docela starý téma tak snad nevadí ze se trochu dřív obnoví, jestli je už někde podobne a aktuálnější téma tak se omlouvam.
Pak doporučuji https://www.d5t5.comcounterct píše:V podpisu mám TDi ale ptam se na d5. Nespletl jsem si toPřemýšlím nad s60 120kw tak me zajímá jestli to potom chipnout a nebo ne.
Za 3700 to bude kvalitka.ultrafan píše:Ted maji vikendovou akci v autochip.cz za 3750 jakekoliv auto, to celkem jde. Myslite ze tech 154kW misto mejch 120kW je moc? Jezdim hlavne dalnice a okresky, jezdim normalne ale nekdy se rad svezu. Nemam s tim zkusenosti, diky.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé