hlavní neduhy V70 D5 manuál

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#26 hlavní neduhy V70 D5 manuál

Příspěvek od dali »

mirdaman píše:- podvozek - obzvlast u aut jezdenych celou dobu u nas, ja koupil auto v Nemecku ale stejne jsem ve 180tkm delal komplet predni silentbloky a cepy, vcetne tycek stabilizatoru - auto neni zadny drobecek a tak to trochu trpi, nastesti v pohode repasovatelny bez nutnosti vymeny celych ramen
Mám přesně tu samou zkušenost. Moje auto jsem koupil se 140tkm a byl to pro chudinku šok, ten přechod z německých silnic na naše tankodromy.... mezi 150-180 tisícema jsem toho na podvozku vyměnil postupně (tak jak se to ozývalo) docela dost...
mirdaman píše:recept na dvouhmotovy setrvak = automat :mrgreen: ten 5-st Aisin fakt stoji za hrich
to máš geartronic, nebo klasiku?

Lukaso
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1663
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: S60
Bydliště: Praha

#27 hlavní neduhy V70 D5 manuál

Příspěvek od Lukaso »

Znám člověka co to umí, dělal to několikrát a je to v pohodě, ale podlě mě to je prasárna...možná do toho tolik nevidím ale nedochází mi souvislost mezi zvýšeným výkonem a setrvačníkem...prostě tam patří dvouhmota a basta :-D a samozřejmě dvouhmota na odchodu jako každý díl na odchodu nebude nic moc, ale kultivovanost s jednohmotou se zcela určitě změní...už se do těch hmot ztrácím...myslím že to není tak hrozná investice...nebo si koupit 4.0 i tam setrvák není :-D
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 32
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Tišnov

#28 hlavní neduhy V70 D5 manuál

Příspěvek od mirdaman »

Pokud vim tak na Skodofku existuje primo od Sachs nebo Luk spojkova sada jako nahrada dvouhmoty za obycejny, ale je to samozrejme s jinou lamelou. U volva nevim, tak se neda koupit neoriginal ani zarovka do podsviceni panelu klimatizace :prace:
_________________
JE: V50 2004 2.4 125 kW Obrázek
BYLO: V70 II 2002 2.4 D5 120 kW automat Obrázek
BYLO: V40 2001 1.8 90 kW BYLO: V70 1998 2.5TDI 103 kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#29 hlavní neduhy V70 D5 manuál

Příspěvek od dali »

Lukaso píše:možná do toho tolik nevidím ale nedochází mi souvislost mezi zvýšeným výkonem a setrvačníkem...
Jednoduchý... větší výkon a krouťák do toho dělá větší rázy při změnách zátěže a snáz se to vymlátí. Že tam dvouhmota patří neznamená, že by se to bez ní neobešlo....člověk tady z fóra o kterým si myslím, že se v tom vyzná dost, psal že dvouhmota je historický omyl a že to je dobrý akorát na tahání peněz z peněženek majitelů. Smysl to může mít u nějaký pojízdný zimnice jako je HTP, nebo max 4válců. 5ti hrnek zase takovej vzor nekultivovanosti neni...

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 32
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Tišnov

#30 hlavní neduhy V70 D5 manuál

Příspěvek od mirdaman »

mirdaman píše:recept na dvouhmotovy setrvak = automat :mrgreen: ten 5-st Aisin fakt stoji za hrich
to máš geartronic, nebo klasiku?[/quote]

Mam klasiku, v praci jezdim s automatem co ma moznost sekv. razeni a stejne to clovek nepouziva. U D5 (i bez cipu) staci slapnout plyn na podlahu a zacnou se dit veci :twisted: Je fakt ze automat u nejakeho slabeho benzinu 1.6 nebo 1.8 je utrpeni, ale s D5 to skoro nemusi radit a navic:
1/ v zime se daleko lepe jezdi, protoze nastup vysokeho Mt je plynule utlumeno hydro menicem takze do toho nemusi kecat kontrola trakce a nenicis pneu
2/ zadna turbodira protoze elektronika drzi otacky motoru v optimalnim rozsahu otacek motoru
3/ pokud se nepletu tak od 3° nahoru se pri srovnani otacek prevodovky a motoru uzamkne menic takze prokluz = 0, spotreba na dalnic je nizsi nez s manualem - auto jede vyssi rychlosti na nizsi otacky

Jedine negativum co zatim sleduji = vetsi opotrebeni brzd. U manualu jsem vice brzdil motorem a na brzdu slapal az kdyz bylo fakt potreba prudce brzdit. Dalsi auto ale bude asi zase manual :cry: - zena ma radeji razeni
_________________
JE: V50 2004 2.4 125 kW Obrázek
BYLO: V70 II 2002 2.4 D5 120 kW automat Obrázek
BYLO: V40 2001 1.8 90 kW BYLO: V70 1998 2.5TDI 103 kW

Lukaso
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1663
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: S60
Bydliště: Praha

#31 hlavní neduhy V70 D5 manuál

Příspěvek od Lukaso »

mirdaman píše:Pokud vim tak na Skodofku existuje primo od Sachs nebo Luk spojkova sada jako nahrada dvouhmoty za obycejny, ale je to samozrejme s jinou lamelou. U volva nevim, tak se neda koupit neoriginal ani zarovka do podsviceni panelu klimatizace :prace:
jj jde koupit v poho neoriginál...ale v německu...protože třeba setrvák na volvo stojí 20 s daní originál....a hádej co? v elitu neoriginál 31 755 s daní :-D takže hyper nesmysl... spojku mi účtovali 10, ale nevím zda to byl origo nebo ne ale vím že se neorigo dělaj
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024

Lukaso
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1663
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: S60
Bydliště: Praha

#32 hlavní neduhy V70 D5 manuál

Příspěvek od Lukaso »

dali píše: Jednoduchý... větší výkon a krouťák do toho dělá větší rázy při změnách zátěže a snáz se to vymlátí. Že tam dvouhmota patří neznamená, že by se to bez ní neobešlo....člověk tady z fóra o kterým si myslím, že se v tom vyzná dost, psal že dvouhmota je historický omyl a že to je dobrý akorát na tahání peněz z peněženek majitelů. Smysl to může mít u nějaký pojízdný zimnice jako je HTP, nebo max 4válců. 5ti hrnek zase takovej vzor nekultivovanosti neni...
Možná právě proto, že tam jsou větší rázy by tam ta dvouhmota měla být...kvůli tomu se tam dává aby to tlumila...jinak o zátěž asi nejde ale o rázy na klice a ty budou u chipu jednoznačně větší...ano taky jsem to četl, nicméně i tak s tím nesouhlasím ( a to jsem ho draze zaplatil :-D )...ano HTP, pokud vím tak ale ten dvouhmoťák nemá ( ale možná se pletu ) tak proto ta zimnice...( krom toho že to je čistě obecně strašnej motor) a neříkám že neobešlo, ono to jede i bez turba, ale není to ono :) myslím že se tak jako tak neshodneme :kuch: :-D je to celé o komfortu...a za komfort se platí...a nemyslím si že by to dělaly všechny automobilky i ty které se snaží držet cenu maximálně dolu jen kvůli tomu aby z lidí tahaly prachy...
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024

jou81
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1038
Registrován: 16 roků
Bydliště: Brno / Hradec Králové
Vůz: XC90 MY17 Inscription

#33 hlavní neduhy V70 D5 manuál

Příspěvek od jou81 »

dali píše:U V70 bych přičet kvůli vyšší hmotnosti oproti stejný S60 minimálně 0,5l - 1l při podobný jízdě. Já jsem se spotřebou přesně naopak v zimě o cca litr míň než v létě. Jsem zvědavej až dáš ty 17" co si psal v jiným topiku. Myslím že po zvýšený spotřebě v zimě nebude památky :mrgreen:
Prosímtě, já mám vůbec obavy jestli je tam bezproblému nacpu, jestli nebudou drhnout :mrgreen: Ale spotřeba bude asi vyšší, to je jasný, nějaký litřík mě nezabije, jsem zvědavej spíš na komfort a řízení :?
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614

S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#34 hlavní neduhy V70 D5 manuál

Příspěvek od hajnej »

trochu jste mi zamotali hlavu...myslel jsem, že manuál je rozhodně lepší a bezpečnější volba než automat, ale po tom, co jste tady napsali jsem pomalu jiného názoru....kolik stojí nová automat převodovka???
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#35 hlavní neduhy V70 D5 manuál

Příspěvek od hajnej »

jo a vzpomněl jsem si, že ten setrvák asi měnil kamarád v Toyotě Avensis D4D a týpek mu to přesně zavařil a bylo hotovo. za pár korun. takže vím, co to je.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

koch
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1553
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
Vůz: Volvo S60 2.4T

#36 hlavní neduhy V70 D5 manuál

Příspěvek od koch »

hayney píše:trochu jste mi zamotali hlavu...myslel jsem, že manuál je rozhodně lepší a bezpečnější volba než automat, ale po tom, co jste tady napsali jsem pomalu jiného názoru....kolik stojí nová automat převodovka???
hej nenech se dojebat hlavne tema mudrlantama... s takovou bys zadne auto nikdy nekoupil... poslechni jestli tam neco neklepe a venuj se pak dalsim detailum toho auta...

Lukaso
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1663
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: S60
Bydliště: Praha

#37 hlavní neduhy V70 D5 manuál

Příspěvek od Lukaso »

Hele já bych k tomu tak nepřistupoval...jak se říká, jak to má kola nebo kozy tak s tím budou problémy :-D :-D kup si to co se ti líbí...víš co motor se taky může vysypat a nekoupíš si auto bez motoru :-D jinak v čechách oprava prej max 50, nová 100, ale může to být třeba i oprava za 15....ono když vyměníš spojku a setrvák u manuálu tak si na tom tak podobně...tak si kup co chceš :)
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#38 hlavní neduhy V70 D5 manuál

Příspěvek od hajnej »

osobně bych radši manuál...rozhodně jsem rád za názor mudrlantů a věřím, že narazím na kus, kterej bude v pohodě, rozhodně nechci kupovat něco stočenýho. Nemám strach drapnout kousek, kterej má naběháno přes 200 tis. Říkám to po několikátý, ale když se podíváte do švédska, jaký kilometry tam prodávaj, tak mi připadá, že tohle auto je nesmrtelný :D možná se uvidíme na Sušickym srazu a tam se kolem toho můžem lehce otřít, abychom zas nekecali jenom o autech.
Tak to asi ukončíme ne???
Dík za názory, zkušenosti a reakce.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#39 hlavní neduhy V70 D5 manuál

Příspěvek od dali »

jou81 píše:Prosímtě, já mám vůbec obavy jestli je tam bezproblému nacpu, jestli nebudou drhnout :mrgreen: Ale spotřeba bude asi vyšší, to je jasný, nějaký litřík mě nezabije, jsem zvědavej spíš na komfort a řízení :?
To jestli budou drhnout záleží spíš na tom, co na ně obuješ. Když použiješ to udělátko na srovnání průměru/obvodu pneu a dostaneš se rozměrem co nejblíž výchozímu obutí, nemůže bejt problém. Komfort a řízení se dá taky dost ovlivnit obutým rozměrem. Třeba já zkoušel 205/45 17 - původní rozměr - žebříňák + je to na tom i ošklivý. Pak 205/50-17 v rámci možností 17" i docela komfortní, ale už to dřelo v rejdu a vzadu o plastový podběhy... a navíc se docela blbě sháněj. Tak jsem teď dal 215/45 -17 což je předepsanej rozměr pro AWD, a dost rozšířenej. Ty budeš asi mít minimální rozměr těch 215/45-17. Kvůli spotřebě a dynamice bych se držel minimální šířky co se na to dá obout.... A s tím vnějším průmerem taky nepřehánět, protože ti to dělá "těžší převod" takže spotřeba a dynamika jde taky do hajzlu.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 32
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Tišnov

#40 hlavní neduhy V70 D5 manuál

Příspěvek od mirdaman »

Mam zkusenost s prechodem na 17" 225/45 resp. 225/50 a i kdyz jsou oboji na V70II povolene tak bez vymeny dorazu drhnou v rejdu pneu o podbehy (podotykam origo kola s ok ET). Takze za mesic je dam do inzerce, nove obute na Pirelli P7 :mrgreen: Pri vymene dorazu ma auto o metr vetsi prumer otaceni a to se mi nepaci
_________________
JE: V50 2004 2.4 125 kW Obrázek
BYLO: V70 II 2002 2.4 D5 120 kW automat Obrázek
BYLO: V40 2001 1.8 90 kW BYLO: V70 1998 2.5TDI 103 kW

jou81
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1038
Registrován: 16 roků
Bydliště: Brno / Hradec Králové
Vůz: XC90 MY17 Inscription

#41 hlavní neduhy V70 D5 manuál

Příspěvek od jou81 »

dali píše:To jestli budou drhnout záleží spíš na tom, co na ně obuješ. Když použiješ to udělátko na srovnání průměru/obvodu pneu a dostaneš se rozměrem co nejblíž výchozímu obutí, nemůže bejt problém. Komfort a řízení se dá taky dost ovlivnit obutým rozměrem. Třeba já zkoušel 205/45 17 - původní rozměr - žebříňák + je to na tom i ošklivý. Pak 205/50-17 v rámci možností 17" i docela komfortní, ale už to dřelo v rejdu a vzadu o plastový podběhy... a navíc se docela blbě sháněj. Tak jsem teď dal 215/45 -17 což je předepsanej rozměr pro AWD, a dost rozšířenej. Ty budeš asi mít minimální rozměr těch 215/45-17. Kvůli spotřebě a dynamice bych se držel minimální šířky co se na to dá obout.... A s tím vnějším průmerem taky nepřehánět, protože ti to dělá "těžší převod" takže spotřeba a dynamika jde taky do hajzlu.
V TP mám napsáno 225/45 R17 87V na ráfcích 7Jx17x49 koupil jsem to samý jen ráfek má 7,5J - zítra to zkusím a uvidíme co z toho vyleze :prace:
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614

S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#42 hlavní neduhy V70 D5 manuál

Příspěvek od dali »

jou81 píše:V TP mám napsáno 225/45 R17 87V na ráfcích 7Jx17x49 koupil jsem to samý jen ráfek má 7,5J - zítra to zkusím a uvidíme co z toho vyleze :prace:
Když ten rozměr máš v TP, tak by to nic vyvádět nemělo. Na 7" šířku ráfku je 225 guma už docela dost(měl jsem na tom obutý 205 i 215), takže na 7,5" by to mělo bejt přesně to pravý. V tomhle případě bych se o komfort nebál 225/45 už je vysoký až kam, skoro offroad :mrgreen: Nejhorší šlupky jsou 205/45, na tom si u nás fakt moc nesjedeš, ani tam už většinou neni dost místa na ten rantl co chrání ráfek před odřením o obrubník .. :roll:

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 330
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Pohjola

#43 hlavní neduhy V70 D5 manuál

Příspěvek od Ykka »

Zz2 píše: Kristova noho!!!To zní až strašidelně!Kam se hrabe nějaký setrvák...Znamená to,koupit raději nějakou pěknou 2004/2005 než 06?Je tam opravdu takový pokles kvality?Díky
Zas taková tragédie to není, pokud to tak vyznělo

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 99
Registrován: 16 roků
Vůz: Volvo 760GL, TD
Bydliště: Praha

#44 hlavní neduhy V70 D5 manuál

Příspěvek od Esis »

Na passatkovi jsme dali namisto dvouhmotaku jednohmotak pri vymene spojky. Pravda je ze vykon i kroutak jsou trochu jinde nez u D5,ale jestli spravne chapu princip a vyznam dvouhmotaku tak neni znat rozdil. Jedine,co,tak je citit lehce jakoby ráz kdyz se clovek rozjizdi jako debil. Ten si myslim by dvouhmot jinak pobral.

OT: T4 ma dvouhmotu? Dekuju.
_________________
Volvo 244GL ,r.v.80, bílá kůže, Volvo 760, TD GL, 82 kW
Bylo: Volvo S40 T4, Opel Combo r.v.06, Ford Escort Xr3i, r.v.89, Volvo 340DL..past

Shadow
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1724
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Pardubice
Vůz: V70II

#45 hlavní neduhy V70 D5 manuál

Příspěvek od Shadow »

Zdravím vespolek,
skromný dotaz k setrváku - že je načatý vím už delší dobu, ale poslední dobou se mírně zhoršil mi přijde,
je možné, že má na svědomí vibrace během jízdy (i se zařazeným kvaltem)? Neklepe se nějak výrazně, ale prostě to vnímám. Setkal se s tím někdo? Případně co by to mohlo být jiného? (kromě horního a spodního silentbloku motoru).
_________________
Oblíbené souhvězdí? Velký vůz :)
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“