Co s 242l r.79
- Autor
- Zpráva
#1 Co s 242l r.79
Zdravim všechny volváky, mam 242l r.79 a je dost ubohém stavu a je zralá ke komplet renovaci.Po dlouhých úvahách nevím jak sní vynaložit a kolik by se za ní asi dalo dostat a jestli se vyplatí renovovat. Dík za názory
#2 Co s 242l r.79
No teď byla jedna v solidním stavu v anonci za 4500Kč jakou máš představu a co je ubohý stav?Koroze nebo i motor nebo i interiér?S doklady nebo bez?Drak píše:Zdravim všechny volváky, mam 242l r.79 a je dost ubohém stavu a je zralá ke komplet renovaci.Po dlouhých úvahách nevím jak sní vynaložit a kolik by se za ní asi dalo dostat a jestli se vyplatí renovovat. Dík za názory
#3
Koroze na klasických místech prahy, zadní lemy, kapsy na rezervy,dveře,potrhaný sedačky a motor už na tom taky neni nejlépe(poskakuje ale to se snad poladí).Zítra donesu foto pokavad se mi to nevykouří z hlavy. A prodat to za 4500 to je hřích už sem kněmu trochu přirost.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 249
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Bydliště: Hradištko u Nymburka
#5
Hmm Martine nemyslel jsi spíš 45000,- kč když píšeš "v solidním stavu ",nebo by to bylo možný bez papírů ( tak ve stavu cos to koupil ty ) za 4500,- to možná.
A ty Draku jsem prosím dej ty fotky a podle nich ti myslím spoustu místních fandů poradí co se s tím vyplatí dělat.
A ty Draku jsem prosím dej ty fotky a podle nich ti myslím spoustu místních fandů poradí co se s tím vyplatí dělat.
_________________
BMW E39 523i, 2000, manual
bylo Volvo 740GL, B230F,1987, 4q+OD, Belgie, Social Edition
bylo Volvo 740GLE, B230E,1985, 4q+OD, Švédsko, el.okna, centrál
BMW E39 523i, 2000, manual
bylo Volvo 740GL, B230F,1987, 4q+OD, Belgie, Social Edition
bylo Volvo 740GLE, B230E,1985, 4q+OD, Švédsko, el.okna, centrál
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4725
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#6
ona dva čtyři dvojka je v našich končinách vzácnost a byla by škoda jí nehodit do cajchu
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
#7
Jejda sypu si popel na hlavu!!!Jsem já ale vůl!!!Nějak jsem to četl příliš rychle a tak jsem z 242 udělal 244.Pochopitelně pokud jde o 242 bavíme se o něčem zcela odlišném.Mnohokrát se tímto omlouvám a projevuji zájem.(když už sakra nevyšla ta z německa )Ondra_V40 píše:ona dva čtyři dvojka je v našich končinách vzácnost a byla by škoda jí nehodit do cajchu
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4725
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#8
Proto sem právě napsal ,,dva čtyři dvojka" protože mi to napadlomartinopel píše:Jejda sypu si popel na hlavu!!!Jsem já ale vůl!!!Nějak jsem to četl příliš rychle a tak jsem z 242 udělal 244.Pochopitelně pokud jde o 242 bavíme se o něčem zcela odlišném.Mnohokrát se tímto omlouvám a projevuji zájem.(když už sakra nevyšla ta z německa )Ondra_V40 píše:ona dva čtyři dvojka je v našich končinách vzácnost a byla by škoda jí nehodit do cajchu
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
#9
jo přesně čísla se pletou ale když je to napsáno tak mi to docinkneOndra_V40 píše:Proto sem právě napsal ,,dva čtyři dvojka" protože mi to napadlomartinopel píše:
Jejda sypu si popel na hlavu!!!Jsem já ale vůl!!!Nějak jsem to četl příliš rychle a tak jsem z 242 udělal 244.Pochopitelně pokud jde o 242 bavíme se o něčem zcela odlišném.Mnohokrát se tímto omlouvám a projevuji zájem.(když už sakra nevyšla ta z německa )
#11
To je fšechno hezký, ale kde se můžu podívat na ty fotky jsem se nedozvěděl.
_________________
S80 D5, XC70 III D5, C70 2,0T
262 C - Bertone, 780 - taky Bertone
bylo: 345 GLS, 764, 960, 765 2x, 850 2,0, 850 T5, 945 2,3T, V70 T5R, V70XC II 2,5T, S80 TDI, XC70 III D5 (utopeno)
S80 D5, XC70 III D5, C70 2,0T
262 C - Bertone, 780 - taky Bertone
bylo: 345 GLS, 764, 960, 765 2x, 850 2,0, 850 T5, 945 2,3T, V70 T5R, V70XC II 2,5T, S80 TDI, XC70 III D5 (utopeno)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1284
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
#17
Já taky a pokud vím tak Karle míříš na Zlínsko???martinopel píše:Já já já jenom jááá!Karlos píše:
tak ted by me zajimalo, kdo volal drakovi uz prede mnou...?
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta