hlavní neduhy V70 D5 manuál

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#1 hlavní neduhy V70 D5 manuál

Příspěvek od hajnej »

ahoj všem....chci vás požádat o pomoc. Je možné sesumarizovat hlavní neduhy V70 D5 v manuálu? mám na mysli ročníky od 2001 - 2003. Má tohle auto vůbec nějaký takový zásadní problémy? Já jen at vím, na co mám při výběru zaměřit. Díky všem.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 330
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Pohjola

#2 hlavní neduhy V70 D5 manuál

Příspěvek od Ykka »

Nic takového nemají :mrgreen: Začalo to až od MY 06. Ulomené klapky v sání swirl throttle, zaseklé EGR, prodřený kabelový svazek díky špatnému umístění, netěsná dělící rovina bloku, injector clamp..

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#3 hlavní neduhy V70 D5 manuál

Příspěvek od hajnej »

právě, že jsem nic podobného tady na foru nenašel, tak to přesto zkouším, doufám, že bude víc takovýchto reakcí :palec:
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

koch
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1553
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
Vůz: Volvo S60 2.4T

#4 hlavní neduhy V70 D5 manuál

Příspěvek od koch »

jako obecne u "II-kovych" modelu jsou na nasich silnicich docela spotrebnim materialem casti predni napravy...

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#5 hlavní neduhy V70 D5 manuál

Příspěvek od hajnej »

koch píše:jako obecne u "II-kovych" modelu jsou na nasich silnicich docela spotrebnim materialem casti predni napravy...
sem tady četl, že ty problemy měli vesměs modely s koncernovym TDI a potom to nějak vychytali...už přesně nevim jak to bylo, ale tohle mi utkvělo v hlavě
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#6 hlavní neduhy V70 D5 manuál

Příspěvek od dali »

koch píše:jako obecne u "II-kovych" modelu jsou na nasich silnicich docela spotrebnim materialem casti predni napravy...
+ U tý 70 se údajně přidává to samý se zadní nápravou, protože kombík má těžší zadek.

...spojka, dvouhmotovej setrvák (měl bych se obzvlášť napozoru pokud s tím jezdila ženská), vstřiky (bacha na no-name čerpací stanice a českou naftu, auto co nikdy nejezdilo u nás je asi větší jistota)

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#7 hlavní neduhy V70 D5 manuál

Příspěvek od hajnej »

dali píše: dvouhmotovej setrvák
tohle slovo už jsem tady párkrát zaregistroval a absolutně netušim co to je... :poc:
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#8 hlavní neduhy V70 D5 manuál

Příspěvek od hajnej »

něco jsem k tomu našel. asi to nebude nejlevnější záležitost
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#9 hlavní neduhy V70 D5 manuál

Příspěvek od dali »

hayney píše:něco jsem k tomu našel. asi to nebude nejlevnější záležitost
JJ pěkně drahý kurvítko. Teoreticky by tím mohly míň trpět 96kW verze. Co mě napadá jako řešení: koupit auto kde setrvák klepe, nechat si na to patřičně slevit - tak 40českých ... a poohlídnout se po pasující jednohmotě se spojkou a měl bys vystaráno. Nebo koupit automat... tam je ale důležitý aby byly doložený výměny oleje v automatu.

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#10 hlavní neduhy V70 D5 manuál

Příspěvek od hajnej »

a jak bych mohl tedy poznat že s tim něco není v pohodě? že klepe? jak, kde a jak moc :shock:
ale předpokládám, že to budou spíš nějaký ojedinělý případy
chtěl bych manuál D5 a přes to nejede vlak...
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

koch
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1553
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
Vůz: Volvo S60 2.4T

#11 hlavní neduhy V70 D5 manuál

Příspěvek od koch »

hayney píše:a jak bych mohl tedy poznat že s tim něco není v pohodě? že klepe? jak, kde a jak moc :shock:
ale předpokládám, že to budou spíš nějaký ojedinělý případy
chtěl bych manuál D5 a přes to nejede vlak...
proc ne benzin?

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#12 hlavní neduhy V70 D5 manuál

Příspěvek od hajnej »

jeee. chlapi, do těhle diskuzí se nerad pouštim. to víte že bych rád 2,4T nebo T5 ale jde mi taky hodně o spotřebu, která je u D5 s ohledem na výkon víc než pěkná. Mám rád benzíny, nejsem vyhraněnej chrochták, D5 je pro tohle auto dobrej motor se solidní spotřebou. Jezdim s autem služebně a to docela hodně.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

koch
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1553
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
Vůz: Volvo S60 2.4T

#13 hlavní neduhy V70 D5 manuál

Příspěvek od koch »

hayney píše:jeee. chlapi, do těhle diskuzí se nerad pouštim. to víte že bych rád 2,4T nebo T5 ale jde mi taky hodně o spotřebu, která je u D5 s ohledem na výkon víc než pěkná. Mám rád benzíny, nejsem vyhraněnej chrochták, D5 je pro tohle auto dobrej motor se solidní spotřebou. Jezdim s autem služebně a dost.
ja jezdim 7,5 - 8,5 litru s tou d5 das kolik? 6,5 - 7? (realne samozreme ze jo...)
vem si rozdil v porizovaci cene vozu a cene servisu... atd atd
kolik najezdis?

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#14 hlavní neduhy V70 D5 manuál

Příspěvek od hajnej »

fakt jezdiš za tolik? se mi nechce věřit :roll: s tou D5 reálně tak kolem 6,5
najedu tak 30 tis ročně což je tak nějak na hraně
a ten dražší servis bych neřekl, že je nějakej rozhodovací faktor, o kolik procent platí naftáci víc?
zkus ještě pár argumentů a možná ten vlak nakonec nepojede :palec:
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

koch
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1553
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
Vůz: Volvo S60 2.4T

#15 hlavní neduhy V70 D5 manuál

Příspěvek od koch »

dalsi argumenty spise rozpoutaji bitvu mezi chrochtakama a benzinakama...
k tomu servisu... at nekdo doplni cenu napr. rozvodu u D5 pac nevim presne, za sebe muzu ze do 8 me to stalo s original dily v autorizaku...
no a na takovem common-railu je tech mastnych urvitek taky docela hodne...

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#16 hlavní neduhy V70 D5 manuál

Příspěvek od hajnej »

jj o tom commonu vím...není to příjemné pomyšlení ale říkám si, proč by to mělo postihnout zrovna mě? a co turba na benzínech? jak jsou na tom s životností a poruchovostí? nehodlám tady vyvolat zase další volví válku, jen se chci správně rozhodnout, abych pan nakonec neříkal...Ten koch měl pravdu, že já vůl ho neposlechnul :)
ne. upřímně. láká mě D5 opravdu jen kvůli spotřebě, protože s benzínem umím jezdit a vím, že když chci tak jede :twisted:
o těch rozvodech jsem dvakrát nepřemýšlel (přece jen to neměníš tolikrát), olej a filtr? že bychom tady ušetřili? a potom ten common bláznivej no. když se vys...tak je radost...někdo to musí rozseknout
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#17 hlavní neduhy V70 D5 manuál

Příspěvek od dali »

Zásadní problém 2,4T/2,5T je, že NEJSOU! Zkus si Hayney kolik turbo benzínových V70 II najdeš do tvýho cenovýho limitu v poměru k tomu kolik najdeš nafťáků. Slušnej turbo benzín bude velmi pravděpodobně dražší než srovnatelnej ropák. Důvody mě napadaj hned 2: 1) neni konkurence, nemá co táhnout cenu dolů 2) benzín bude mít pravděpodobně míň najeto než srovnatelnej nafťák a tím nemyslím jen číslo na tachometru, ale i skutečnej stav. Nejspíš to benzínový auto bude mít takovej nájezd, že to nikomu ani nebude stát za to aby to stáčel.
Takže překážkou je dost omezená nabídka.
Kámoš nedávno V70 sháněl s tím, že mu je jedno jestli benzín nebo naftu a že to chce na nájezd 5-10tkm ročně, a s benzínem jsme se do jeho limitu, nechytli ani tady v čechách ani německu/rakousku.
Rozvody D5 vs 2,4, 2,5T, T5 atd vyjdou +- autobus na úplně stejně, protože D5 je odvozená z benzínovýho pětiválce, takže základ stejnej. Dělaj se ve stejných 160 tkm. To jen u TDI vyjdou ke 20tis, protože tam jsou 2 řemeny.
Myslím že benzín bude taky mít dvouhmotu, ale díky nižšímu krouťáku nedostává takový štosy.
Jinak spotřeba manuál D5 vs manuál 2,4T/2,5T zde:
D5 průměr 6,96: https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/51-Volvo/468-V70.html?esearch=1&fueltype=1&vehicletype=1&constyear_s=2001&constyear_e=2004&power_s=118&power_e=122&minkm=0&gearing=1
V70 2,4T/2,5T průměr 10,32: https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/51-Volvo/468-V70.html?esearch=1&fueltype=2&vehicletype=1&constyear_s=2000&constyear_e=2007&power_s=141&power_e=154&minkm=0&gearing=1
S60 2,4T/2,5T průměr 9,54: https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/51-Volvo/467-S60.html?esearch=1&fueltype=2&vehicletype=1&constyear_s=2000&constyear_e=2007&power_s=141&power_e=154&minkm=0&gearing=1
Z tak malýho počtu to moc průkazný neni, takže když dám libovolnou převodovku (automat+ manuál)
je V70D5 7,13 ....V70 T 11,01 S60T 10,61
Na spritmonitoru je to všechno měřený odečtem takže žádný PC podle kterýho jezdí D5 za to samý co oktáfka.
Rozdíl spotřeby kocha oproti tomu co naměřili němci bych přičítal vyšším rychlostem v německu na dálnici, kdy se právě projeví větší rozpětí dosažitelných spotřeb u benzínu oproti naftě. Jinými slovy pokud jezdíš slušně, nafťákem oproti benzínu možná tolik neušetříš. Pokud jezdíš jako prase a často chvátáš, hovoří to spíš pro tu naftu.

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#18 hlavní neduhy V70 D5 manuál

Příspěvek od hajnej »

uf. poměrně vyčerpávající
je pravda, že nabídka turbo benzínů není nikterak široká, spíš jsem našel 2,4 103 a 125kw a to jak v Německu tak ve Švédsku, do čech jsem nějak přestal koukat.
já si pořád myslim, že ten servis nebude zas o tolik dražší...možná když se ti odporoučí common tak zapáčeš no. ale to je riziko povolání, ale neslyšel jsem, že by s tim byl takovej problem jako třeba u Mondea TDCI, ty na to trpěly
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

jou81
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1038
Registrován: 16 roků
Bydliště: Brno / Hradec Králové
Vůz: XC90 MY17 Inscription

#19 hlavní neduhy V70 D5 manuál

Příspěvek od jou81 »

Reálně jezdím s D5 v létě za 5,5 litru, teď v zimě je to cca 6,5, v zimě na nádrž ujedu 920 v létě 1150 Km - jde jen o to jak jezdím, ja jezdím po dálnici častěji 130 než 180, při rozjezdu po městě nešlapu nikdy víc než půl plynu a další fičurky který dělaj vysokej ODOmetr.

Aby bylo ale jasno /že Kochu :mrgreen: / , mám rád i benzín, s firemním mám s 3.0 12,5l :twisted:
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614

S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 32
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Tišnov

#20 hlavní neduhy V70 D5 manuál

Příspěvek od mirdaman »

Pokud budes shanet ojetou V70 II s D5 tak se soustred na techto par bodu
- podvozek - obzvlast u aut jezdenych celou dobu u nas, ja koupil auto v Nemecku ale stejne jsem ve 180tkm delal komplet predni silentbloky a cepy, vcetne tycek stabilizatoru - auto neni zadny drobecek a tak to trochu trpi, nastesti v pohode repasovatelny bez nutnosti vymeny celych ramen
- motor - D5 pokud jsou vstriky v pohode tak temer nekouri ani pri vyrazne akceleraci, ja mam ve 190tkm puvodni vstriky, protoze A/ tankuji aditivovanou naftu B/ nechal jsem je vycistit ultrazvukem, dvouhmotovy setrvak je trosku past ale da se odhalit vibracemi a klepanim pri nizkych otackach motoru, pokud se k autu budes chovat sam slusne tak bych to oproti jinym autum (VW group, Fiat ap.) nevidel tak tragicky. Vyzkouset motor ve vsech rezimech jestli nepada do nouzoveho rezimu (ja musel napr. menit podavaci palivove cerpadlo za cca 10tKc)
- elektrika - vyzkousej tempomat, zkontroluj jestli nezije pristrojovy stit vlastnim zivotem - hlavne displej PC
- kup radeji auto s vice km, ale s historii protoze kazda sranda na V70II je uz trosku drazsi nez u 1.gen
Spotreba dle PC je v reale o cca 1l vyssi, ale i tak jezdim s AT kolem 7-7,5 litru, doporucuji auto z jine zeme nez Italie protoze tam neni standardem webasto, ktere v zime hodne pomuze brzy vytopit velky interier kombiku
_________________
JE: V50 2004 2.4 125 kW Obrázek
BYLO: V70 II 2002 2.4 D5 120 kW automat Obrázek
BYLO: V40 2001 1.8 90 kW BYLO: V70 1998 2.5TDI 103 kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#21 hlavní neduhy V70 D5 manuál

Příspěvek od dali »

jou81 píše:Reálně jezdím s D5 v létě za 5,5 litru, teď v zimě je to cca 6,5
U V70 bych přičet kvůli vyšší hmotnosti oproti stejný S60 minimálně 0,5l - 1l při podobný jízdě. Já jsem se spotřebou přesně naopak v zimě o cca litr míň než v létě. Jsem zvědavej až dáš ty 17" co si psal v jiným topiku. Myslím že po zvýšený spotřebě v zimě nebude památky :mrgreen:

Lukaso
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1663
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: S60
Bydliště: Praha

#22 hlavní neduhy V70 D5 manuál

Příspěvek od Lukaso »

Zdravím,

taky bych přidal něco do diskuze :) Rozhodně netrvrdím a nikdy jsem si nemyslel že mých 180tkm na palubním počítači je pravých, ale myslím, že jsem ten člověk kterýho hledáš, já jsem si něco zainvestoval takže ti to můžu říct jak to chodí :-D Tím nechci samozřejmě říct že to jse špatný auto, všichni co je potkávám jsou hrozně spokojení a nic neinvestují ale co tedy já:

1. Dvouhmotový setrvák, taková hezká záležitůstka, poznáš když uslyšíš takový trvrdý klapavý zvuk na volnoběh, reálně prý u D5 vydrží tak 250 až 300 podle jízdy, nicméně vím že se dá i se spojkou z německa od LUKu koupit okolo 12 - 15 oboje, samotnej setrvák asi míň. Já kupoval v čechách spojku za 10 , a setrvák tu stojí 20 tak jsem tam nechal dát použitej ( z nějakýho málo jetýho auta ) asi za 5 tis...Dávat do toho jednohmotovej je podle mě nesmysl, zaprvé bych tam nedal něco co tam nepatří a za druhé nevím jak by to bylo s kultivovaností chodu. Když už tak si můžeš nechat provařit ten špatný a máš jednohmotovej.

2. vstřiky, no když začal mlátit setrvák tak si mysleli že to je vstřikama, změřili a byly špatný, ikdyž to tím nakonec nebylo ...nechal jsem je repasovat ( nějaký výměný způsob či co ) i s prací asi 5 nebo 6 tisíc...žádná trága. Jinak mě upozrňovali na klasickej omyl, že prý především auta z německa mají ty vstřiky v prd...tak nevím

3. Display palubního pc na budíkách. joooo tak s tím jsem se vyblbnul, budíky nové asi 25 bez daně, vrakáč 5 -15 tisíc ale nikdy je neseženež protože potřebuješ stejný rok a motor. Nicméně jsou tu lidé kteří to umí opravit a to zadarmo...ale skvělej nástroj pro slevu.

4. náprava, silentbloky ramen se dají vyndat a nalisovat nové, finančně pakatel, nevím za přední nápravu komplet tzn 4 silentbloky jsem dal do 2500,- ...ještě stojí za zmínku kuláky...taky nic hroznýho...nápravu bych neřešil, nevím jak vy, ale já jezdím 80% praha a neznám auto které nemělo v prd. nápravu, praha jsou jedny velké schody

5. Rozvody nejsou tak hrozný, mě je udělali určo do 10 tis, možná 8 už si nevzpomínám

6. Pak už jsou tu prostě jen spotřební věci co prostě odcházejí asi na každém autě...nějaká ta tyčka stabíku, jo horní silentblok motoru prej často odchází, to je asi 2500 myslim, nějaká ta hadice od turba....:-D

7. spotřeba...vím že někoho pobouřím ale na 7 litrů s benzínem zapomeň...ano já dokážu jezdit s třílitrem za 7 litrů, možná i po městě, ale s cihlou pod plynem a dynamikou jízdy asi jako se starým dobrým HTP...Pokud ti jde o spotřebu a chceš jezdit s čistou hlavou a svižně tak bych šel do diesla...já jezdím jak chci, občas rychle občas slušně a pořád praha a mam spotřebu cca 6 - 6,5 litru...nevěřím že existuje jakýkoliv benzínový motor který by se dostal na tuhle spotřebu s tímhle stylem jízdy...až nahrabu miliony a budou se dělat 150 litrový nádrže jdu do benzínu o tom žádná :)

Toť moje zkušenosti, vím že jsem kápnul na investiční model a vím že ve zkutečnosti jsou volva fakt držáky ale jen píšu co potkalo mě :)

L
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 32
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Tišnov

#23 hlavní neduhy V70 D5 manuál

Příspěvek od mirdaman »

recept na dvouhmotovy setrvak = automat :mrgreen: ten 5-st Aisin fakt stoji za hrich
_________________
JE: V50 2004 2.4 125 kW Obrázek
BYLO: V70 II 2002 2.4 D5 120 kW automat Obrázek
BYLO: V40 2001 1.8 90 kW BYLO: V70 1998 2.5TDI 103 kW

Lukaso
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1663
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: S60
Bydliště: Praha

#24 hlavní neduhy V70 D5 manuál

Příspěvek od Lukaso »

mirdaman píše:recept na dvouhmotovy setrvak = automat :mrgreen: ten 5-st Aisin fakt stoji za hrich
Je to tak !!! vždycky jsem chtěl automat, nekoupil jsem ho jen kvůli tomu že jsem se bál nákladné opravy a pak mi odejde setrvák a spojka... :palec: :prace: peklo...
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#25 hlavní neduhy V70 D5 manuál

Příspěvek od dali »

Lukaso píše:Dávat do toho jednohmotovej je podle mě nesmysl, zaprvé bych tam nedal něco co tam nepatří a za druhé nevím jak by to bylo s kultivovaností chodu. Když už tak si můžeš nechat provařit ten špatný a máš jednohmotovej.
Špatně...K jednohmotě potřebuješ odpruženou lamelu, kterou dvouhmota nemá.... Fungovat to sice bude, když to provaříš, a pak eště necháš vyvážit, ale jsi na nejlepší cestě udělat si axiální vůli na převodovce nebo nedejbože na klice.
Na sériovej výkon dávat jednohmotu je asi házení peněz z okna, ale ve spojení s chipem už to smysl dostává. Kultivovanost? Pochybuju, že to bude horší než dvouhmota na odchodu...
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“