Volvo S80 VIBRACE

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Peťo-goalie
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 342
Registrován: 16 roků 8 měsíců

#26 Volvo S80 VIBRACE

Příspěvek od Peťo-goalie »

a.jani píše:Děkuji Vám všem za příspěvky, zmiňovat blíže servis by asi nebylo fér, teď to koukám všichni vidíte hlavní příčinu servis. Ano, třeba ty kotouče špatné co se měnily několikrát, nebo vyhozené peníze za ramena, když na starých se měnily silentbloky, beru, ale zas snaha v servisu je a já už to mi věřte to beru sportovně.

Otázka na geometrii byla správná, ano dělala se na autě snad 10 x. Naposledy včera, nebyl to laser. Zda-li je v pořádku nevím, ale myslím, že jen geometrií to stejně asi nebude. Jak jsem zmínil, když při jízdě krokem přejíždím nějakou nerovnost, cítím na pravé straně dosed kola jinak než u jiného auta, a to jsem projížděl i jinou S80 a tam to nedělalo. Vycházím tedy z toho, že když auto stále táhne do jednoho směru, je geo -, ale když jedu po super hladké silnici 100 km rychlostí a auto se třese, tak mám poocit, že mám na poloose asi potkana.

Nevím lidi, právě teď jedu opět do servisu vrátit půjčené kola.

Co bude dál netuším, auto mě časově již moc zatěžuje a děti mu "říkali" vibrátor. Teď již mají ale své autosedačky pro jistotu v jiném voze, toto auto teď není dle mého bezpečné pro rodinu. :razz:
Ja neviem ale podla mna to nemoze byt neodstranitelny problem. :tlesk:
Aby to nedopadlo tak ze vibrator si kupi nejaky chudak v bazare :mrgreen:

koch
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1553
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
Vůz: Volvo S60 2.4T

#27 Volvo S80 VIBRACE

Příspěvek od koch »

no ja myslim ze by sdeleni jmena toho servisu bylo naopak fer...
na tu geometrii nemaji laser? to pak predpokladam ze to nebude autorizak ale nejaci machri co "delaj i zavodni auta"...
mne jednou jeste na v40tce merili geometrii v jednom takovem servisu... s nemym uzasem jsem sledoval co to vlastne delaji a po skonceni tech smesnych ukonu jim rikam "panove tohle snad nemyslite vazne... toto nebylo mereni geometrie, to byl spatny vtip, za toto vam nezaplatim ani halir"... nastesti na nic nesahli a nic "nenastavili" takze jsem si pak sel udelat geometrii do seriozniho autorizovaneho servisu...
jinak skutecne to muze byt drobnost a prkotina... neco nedotahli, pripadne i zamerne povolili (easy money)... zasel bych s tim do jineho, solidniho servisu... tenhle servis bych pak zazaloval a vytriskal z nich ty penize zpatky...
skutecne mi to vsechno prijde jako spatny vtip... nekolik krat kompletne vymenit vse co muze vibrace zpusobovat a porad nic... co se deje v tehle zemi fakt nema obdoby...

Offline
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 22
Registrován: 15 roků 6 měsíců

#28 Volvo S80 VIBRACE

Příspěvek od a.jani »

Zdravím, tak jsem byl tedy dnes v servisu, udělali opět zkušební jízdu a navrhli výměnu silentbloků na motoru. Jelikož i spojka již není nic moc, sám jsem doporučil výměnu spojky. Jinak pořádnou geometrii nechám poté udělat na laseru, ale až auto přestane vibrovat. Jméno servisu opravdu zmiňovat nechci, výbavu mají slušnou. Že by záměrně něco udělali jak zde někdo zmiňoval? To myslím, že by tím vytvářeli pro sebe opravdu riziko a to asi nechtějí.

Na každém servisu i autorizovaném najde člověk nedostatky...... např. autoriz. servis Volvo: Má otázka zněla: Dávají se mezi horní ložiska a karoserii uložení předních tlumičů ještě gumy? Odpověď.... teď nevím, musím se zeptat. Další otázka: A máte horní ložiska? Odpověď: Bohužel, musíme je objednat.

Autorizovaný servis BMW: Mechanik si zapůjčil vůz na víkend, ale bohužel jeho pes poškrábal kožená sedadla.


Auto jsem dnes zanechal raději v servisu, nepotřebuji jej v tom to stavu, uvidím přístí týden po výměně silentbloků a spojky, jestli přestane vibrovat.

Děkuji všem za spolupráci a cenné názory.

Auto není 4 X 4
Naposledy upravil(a) a.jani dne 29 zář 2008 07:48, celkem upraveno 1 x.

petr´S
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 459
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

#29 Volvo S80 VIBRACE

Příspěvek od petr´S »

a.jani píše:Zdravím, tak jsem byl tedy dnes v servisu, udělali opět zkušební jízdu a navrhli výměnu silentbloků na motoru. Jelikož i spojka již není nic moc, sám jsem doporučil výměnu spojky. Jinak pořádnou geometrii nechám poté udělat na laseru, ale až auto přestane vibrovat. Jméno servisu opravdu zmiňovat nechci, výbavu mají slušnou. Že by záměrně něco udělali jak zde někdo zmiňoval? To myslím, že by tím vytvářeli pro sebe opravdu riziko a to asi nechtějí.

Na každém servisu i autorizovaném najde člověk nedostatky...... např. autoriz. servis Volvo: Má otázka zněla: Dávají se mezi horní ložiska a karoserii uložení předních tlumičů ještě gumy? Odpověď.... teď nevím, musím se zeptat. Další otázka: A máte horní ložiska? Odpověď: Bohužel, musíme je objednat.

Autorizovaný servis BMW: Mechanik si zapůjčil vůz na víkend, ale bohužel jeho pes poškrábal kožená sedadla.


Auto jsem dnes zanechal raději v servisu, nepotřebuji jej v tom to stavu, uvidím přístí týden po výměně silentbloků a spojky, jestli přestane vibrovat.

Děkuji všem za spolupráci a cenné názory.
Není to AWD doufám?
_________________
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010

http://www.plastservis.net

petr´S
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 459
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

#30 Volvo S80 VIBRACE

Příspěvek od petr´S »

koch píše:no ja myslim ze by sdeleni jmena toho servisu bylo naopak fer...
na tu geometrii nemaji laser? to pak predpokladam ze to nebude autorizak ale nejaci machri co "delaj i zavodni auta"...
mne jednou jeste na v40tce merili geometrii v jednom takovem servisu... s nemym uzasem jsem sledoval co to vlastne delaji a po skonceni tech smesnych ukonu jim rikam "panove tohle snad nemyslite vazne... toto nebylo mereni geometrie, to byl spatny vtip, za toto vam nezaplatim ani halir"... nastesti na nic nesahli a nic "nenastavili" takze jsem si pak sel udelat geometrii do seriozniho autorizovaneho servisu...
jinak skutecne to muze byt drobnost a prkotina... neco nedotahli, pripadne i zamerne povolili (easy money)... zasel bych s tim do jineho, solidniho servisu... tenhle servis bych pak zazaloval a vytriskal z nich ty penize zpatky...
skutecne mi to vsechno prijde jako spatny vtip... nekolik krat kompletne vymenit vse co muze vibrace zpusobovat a porad nic... co se deje v tehle zemi fakt nema obdoby...
Musí však servis narazit na takového zákazníka který auto nepotřebuje, má dostatek zbytečných peněz a je ochoten experimentovat. Já bych po druhé návštěvě vytek a bylo by opraveno...myslím že slušnost je fajn, ale nesmí se mnou začít vyjebávat..brrr
_________________
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010

http://www.plastservis.net

ksw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 917
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Olomouc city a okolí
Vůz: R design 2018 V60 D4
Bydliště: Olomouc city a okolí

#31 Volvo S80 VIBRACE

Příspěvek od ksw »

"v ten den jsem ještě měnil pneu na letní (nové Pirelli Dragon tuším 215/55 R16 W)"
Tě zdravím Jani,tu Tvou citaci viz výše uvádím záměrně,
vzhledem k tomu,že mimo jiné jsi měnil několikrát pneu za jiné a stále v jednom servisu,tak mi z toho vychází,bohužel špatné vyvážení pneu s disky-asi na stále stejné , vadné vyvažovačce,nebylo by to nic nového.Zde bych já hledal prvotní příčinu vibrací na přední nápravě.Každá vyvažovačka se musí občas kalibrovat.Pokud by nebyly měněny další díly,řekl bych ti jdi do jiného pneuservisu a nech si převážit kola.Ale vzhledem k tomu,co všechno
bylo s autem provedeno,ti mohu jedině navrhnout,ať si necháš kola vyvážit přímo na nápravě.
Myslím všechny kola a rozhodně v jiném servisu.
Buď si u toho,nech si vytisknout protokol a nejlépe se poptej přímo na místě mechanika zda je
vyvážení kol v pořádku,popř.které kolo je vadné.Po vyvážení jeď auto projet-vyzkoušet,když nebude ok,reklamuj to.
Také bys udělal dobře,se poptat ,kdy byla provedena poslední kalibrace vyvažovačky-tedy
pokud budou kola dále vibrovat. Kdysi jsem měl obdobné problémy,já dokonce po převážení
kol a vyzkoušení,i když je vše OK vezmu barevný spray a lehce přestříknu místa se závažím,protože se někdy závaží uvolni-odpadne , takto vidím hned změnu. Né vždy závaží dobře a dlouhodobě drží.No a dál mne napadá tlumič řízení prohlédnout včetně kontroly
vymezovacích podložek v převodce řízení-snížit vůli.Nevím však jak volvo má tlumič řízení řešen,jezdím s jinou značkou.A dál ještě kontrolu čepů řídicích tyčí,ale to snad poctivě zkontrolovali?!Ovšem po tolika zásazích se ti může stát,že to nepůjde stoprocentně vyvážit
a můžeš lehké vibrace registrovat mezi 120 až 140. Vše záleží na trpělivé práci mechanika...
No ale silentbloky motoru pokud nejsou vadné-vyměnit??,to snad chápeš i ty ,že tudy cesta nevede...
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(

Offline
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 22
Registrován: 15 roků 6 měsíců

#32 Volvo S80 VIBRACE

Příspěvek od a.jani »

Děkuji za příspěvek, ale S80 nemá tlumič řízení a veškeré čepy jsou nové (vše je nové). Ohledně vyvážení kol: Experimentovalo se mnohokrát, včetně nových disků a pneu, vyvažování probíhalo nejen v jednom pneuservisu. Kola i geometrie byla kontrolována i v zahaničí, a to pokud to někoho zajímá tak v Polsku a Švédsku, tam se toto zázračné Volvo S8O VIBRATOR narodilo.

Co je příčinou vibrací opravdu nevím, ale pokud je na nápravě vše nové, tak silenbloky motoru dle mého můžou mít nějakou souvislost. Pak už zbývá jen Motor-převodovla-diferenciál, ale to už řešit nebudeme. Též se uvidí jak bude vypadat spojka po výměně.

Auto je jinak výborné co se týče spotřeby, tj. bez problémů pod 8 litrů naturalu a olej? Od výměny k výměně.

Jen ten potkan co se drží té poloosy nám pije krev :D

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 32
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Tišnov

#33 Volvo S80 VIBRACE

Příspěvek od mirdaman »

Začalo to tak, na autě při jízdě před 2 měsící se ozýval občas zvuk, něco jako cvaknutí, tak v servisu to vyřešily tak, že dali nové spodní misky pod pružiny a kus gumy originál na náběh pružiny,
Pokud to auto nedělalo před tím a nepomůže dynamické vyvážení kol (tzn. na autě včetně rotujících částí - kotouč s nábojem, poloosa ap.) tak bych se vrátil na úplný začátek tzn. uložení pružiny

Jednou jsme v servisu řešili podobný problém když na auto namontoval mechanik poloosu která byla o pár milimetrů delší (ano, opravdu to dokázal) - patřila na stejné auto které bylo jiný modelový rok a mělo větší rozchod kol.

Silentbloky motoru nebo převodovky se měli vyměnit ještě před koupí třetích pneumatik, určitě by to vyšlo levněji, ale vzhledem k tomu, že 5-válec je celkem vyvážený a při rychlosti 130 km/h točí více jak 3000 ot. tak bychna to nesázel stejně jako na tu spojku

Ještě jedna rarita - chybějící spodní plast před náběhem vzduchu k chlladiči při vyšší rychlosti vháněl vzduch pod kapotu která se rozvibrovala
_________________
JE: V50 2004 2.4 125 kW Obrázek
BYLO: V70 II 2002 2.4 D5 120 kW automat Obrázek
BYLO: V40 2001 1.8 90 kW BYLO: V70 1998 2.5TDI 103 kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 386
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Nitra
Vůz: Volvo V60 Polestar (MY2013)
Bydliště: Nitra

#34 Volvo S80 VIBRACE

Příspěvek od BaDDog »

a.jani : no nasypat 200t do auta to chce fakt pevne nervy... :shock:

Tie vybracie tažko posudzovat cez net.. chce to nekoho z tvojho okolia kto ti na to kukne.... ja osobne som tiež počul niečo klepat na podvozku na mojom predchodzom aute ale bol som až moc puntičkár a ostatným ktorý mi sa snažili pomôcť s tým klepaním tak nepočuli ani najmenší náznak....
Sedím deň čo deň v aute tak som asi moc precitlivelí na tieto pazvuky...

A ako tu niekto písal... tak stredová diera ak je väčšia tak môže narobyt velmi velke neprijemnosti...

Btw: taka otázka... tie veci čo ti menili... mali počítam max najazdene 500-1000km... kedže to riešili v priebehu 2 mesiacoch... nechali ti ich alebo si ich nechali oni.... (prišlo by mi to trochu zvlašne potom keby si ich nechali...)

Ale keby náhodou ich máš doma... môžeš hodit nejaký ten zoznam a tieto ND predat.. aspoň by sa ti vrátilo nejake % investovaných financii do tejto S80... ;-) :roll: ..........alebo darovať... :lol:
_________________
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 32
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Tišnov

#35 Volvo S80 VIBRACE

Příspěvek od mirdaman »

Už nějakou dobu tady nevidím nový příspěvek a celkem by mě zajímalo jestli už se na to přišlo ?
_________________
JE: V50 2004 2.4 125 kW Obrázek
BYLO: V70 II 2002 2.4 D5 120 kW automat Obrázek
BYLO: V40 2001 1.8 90 kW BYLO: V70 1998 2.5TDI 103 kW

Offline
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 22
Registrován: 15 roků 6 měsíců

#36 Volvo S80 VIBRACE

Příspěvek od a.jani »

Stále nevyřešno, stále cítím na pravé straně při přejezdu nerovností nějaké cvakáníí, prý to to mohlo být ještě silentblokem u řízení, tak ho nechám též vyměnit. Jinak od té doby jsem koupil 3 x nové lletní pneu a vůbec nejezdil, teď jsem objednal ještě nové disky a dám zimní pneu. Divím se, že je možné, že tomu tady nikdo v republice nerozumí a už se tímm jen bavím. Oprava stála již více jak 250. 000 Kč, což dávno přesáhlo tržní cenu vozu. Asi to odvezu do Hyundaie, třeba to oni opraví. V současném rychloservisu to opravují 3 měsíce. Auto mám nyní od převzetí ze servisu pouhé 2 dny a opět tam putuje zpátky.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 22
Registrován: 15 roků 6 měsíců

#37 Volvo S80 VIBRACE

Příspěvek od a.jani »

Vibrace jsou stále, opětovně proběhla znovu výměna dalších dílů ale nic nepomohlo. První zásah do auta než začali vibrace byl ten, že mechanik šteloval šroub na samotném servořízení. Tedy, nemůže být příčina v tom-to? Jinak je to moje poslední volvo, jiné už si nikdy nekoupím. Delší trasy se s tím to křápem jezdit nedají. Díky za jakoukoliv odpověď, která vyřeší tento problém s vibracema.

dod
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 297
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: SK, St. Lubovna

#38 Volvo S80 VIBRACE

Příspěvek od dod »

a.jani na tej S80 vymenil uz asi komplet auto :) uz davno by som ho predal keby som si nevedel rady...este ze mam sikovnych mechanikov ;-)
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk

Offline
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 22
Registrován: 15 roků 6 měsíců

#39 Volvo S80 VIBRACE

Příspěvek od a.jani »

Tyčky???? Psal jsem jasně, že je vše nové, tedy znovu: Pneu, disky, silentbloky motoru (všechny i olejové i rámu motoru), spojka, tlumiče př. a zad., kotouče, destičky, ramena, náboje př. a zadní, poloosy, horní uložení vč. ložiska, spojovačky, kul. čepy, i ramínka stabilizátoru !!!! Ale první věc co dělali v servisu jak jsem psal, štelovali ten šrouub na servu. Tedy mě zajímá, zdali nemůže být problém v tom. V servisu to neumějí opravit, tak nevím kam s tím, jestli do cukrárny nebo pekařství. Prostě Volvo předtím jezdilo normálně, teď ne. Je to nepojízdné auto..... vrak..... Klepe to do volantu při 1OOkm.
Naposledy upravil(a) a.jani dne 28 úno 2009 21:03, celkem upraveno 1 x.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 386
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Nitra
Vůz: Volvo V60 Polestar (MY2013)
Bydliště: Nitra

#40 Volvo S80 VIBRACE

Příspěvek od BaDDog »

a.jani píše:Tyčky???? Psal jsem jasně, že je vše nové, tedy znovu: Pneu, disky, silentbloky motoru (všechny i olejové i rámu motoru), spojka, tlumiče př. a zad., kotouče, destičky, ramena, náboje př. a zadní, poloosy, horní uložení vč. ložiska, spojovačky, kul. čepy, i ramínka stabilizátoru !!!! Ale první věc co dělali v servisu jak jsem psal, štelovali ten šrouub na servu. Tedy mě zajímá, zdali nemůže být problém v tom. V servisu to neumějí opravit, tak nevím kam s tím, jestli do cukrárny nebo pekařství. Prostě Volvo předtím jezdilo normálně, teď ne. Je to nepojízdné auto..... vrak.....
Nekdo to pekne sk*rvil... skus tuto miesneho šamana.. Marru... (T6R servis...)
_________________
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)

Offline
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 22
Registrován: 15 roků 6 měsíců

#41 Volvo S80 VIBRACE

Příspěvek od a.jani »

Jakého šamana?

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#42 Volvo S80 VIBRACE

Příspěvek od tomasss »

a.jani píše:Jakého šamana?
Marru, mistniho vseznalce ohledne Volv ;-)
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 22
Registrován: 15 roků 6 měsíců

#43 Volvo S80 VIBRACE

Příspěvek od a.jani »

A kde má servis ten Marra? Doufám že ne tam, kam jezdím já...................

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#44 Volvo S80 VIBRACE

Příspěvek od tomasss »

a.jani píše:A kde má servis ten Marra? Doufám že ne tam, kam jezdím já...................
http://www.t6r.cz ;-)
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 325
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Znojmo
Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bydliště: Znojmo

#45 Volvo S80 VIBRACE

Příspěvek od maxwell »

Jinde se řešilo něco obdobného. Nemůže to být ono?

viewtopic.php?f=52&t=17458
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4

To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 325
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Znojmo
Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bydliště: Znojmo

#46 Volvo S80 VIBRACE

Příspěvek od maxwell »

Celkem to na to typuji, on každý vymění axiálky ale dál se nepodívá. to že to je v řízení se projeví až při vyšší rychlosti a v tý už vytlačený gumě se to začne klepat. Tím se rozkmitá kolo (velmi nepatrně). A z toho důvodu to kope do volantu, protože zbýhavost to ještě víc zvýrazní.
v podstatě se to chová jako když je axiální čep v háji ale on nemusí být.
Nejlepší by bylo zjisti která strana to dělá.




Zkus silentblok co je v tý trubce. Já přezul, vyměnil axiální čep a dělalo to pořád tak jsme to znovu rozebrali a místo gumy jsme tam dali silon. Od tý doby pohoda.

Zeptej se mechanika jestli to měl rozdělaný a díval se na tu gumu. Jestli ne tak bude muset oddělat axiální čep, tu krycí harmoniku a vyndat ten gumový kroužek. Zjistit zda má vůli. Já myslím že je v háji, protože úpně stejně tomu bylo u mne. A to taky po výměně axiálky.

Příloha JRP208.JPG je dlouhodobě nedostupná.
Přílohy
JRP208.JPG
JRP208.JPG (9.15 KiB) Zobrazeno 5541 x
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4

To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN

Offline
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 22
Registrován: 15 roků 6 měsíců

#47 Volvo S80 VIBRACE

Příspěvek od a.jani »

Tato poslední informace se mi zdá jako nejpravděpodobnější možnost závady, kterou asi po celou dobu mám, asi to může souviset i s tím, že občas při přejetí nerovnosti třeba při rychlosti cca 15 km/h mi vždy něco na pravé straně bouchne, jako kov na kov, asi to bude ono. V servisu to říkám od začátku, ale vždy řeší geometrii a vyvažování kol, ale dle mého, pokud je někde v něčem vůle, geometrie a vyvažování kol logicky nepomůže, do volantu se prostě přenáší klepání, a to i když klesnou otáčky pod 800. Děkuji za tuto radu, protože už opravdu nevím jak dál. Ještě jednou dííííky.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 325
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Znojmo
Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bydliště: Znojmo

#48 Volvo S80 VIBRACE

Příspěvek od maxwell »

Tak pod 800 je to vibrace motoru. Ta ti klepe po celým autě a do řízení taky. je to totiž docela málo otáček

Ale jak jsem psal, Jestli se nepodívali na tu gumu, aď to udělaj. Stočit kroužek za 50,- Kč a nahradit ho tím vyklepaným jest úplnou blbostí, ovšem jak jsem psal. málo koho napadne hledat dál co to může být. Odstraní závadu ale následky zůstanou, a to je právě ten kámen úrazu. Mně se to stalo po tom co se mi vylágroval ten axiální čep. Právě ta vůle v něm udělala to že se ten gumový kroužek vytlačil.
Vyměnil se čep ale pořád to dělalo dál. tak jsme se koukli dovnitř toho řízení, a odstarnily právě i ty následky. Čímž jest dílo hotovo a bez cukání v řízení.

Netvrdím že je to stoprocentně ono, protože tohle se velmi blbě zjistí. Kolo i čep se zdá být v pořádku, a to taky je, ale ta vložka má vůli a zlobí. Nejhorší je že se to dá zjistit až opravdu vyndáním té vložky a změřením zda nemá vůli.
Pak jedině vyměnit a udělat geometrii, no a pak odzkoušet. To tě na moc peněz nevyjde. Tak doufám že to bude ono, a tvým útrapám bude už jednou pro vždy konec. :palec:
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4

To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN

Offline
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 22
Registrován: 15 roků 6 měsíců

#49 Volvo S80 VIBRACE

Příspěvek od a.jani »

Teď jsem volal do servisu a tam mi řekli, že není možné na řízení měnit žádnou gumu ani kroužek, že se musí u S80 vyměnit celé řízení. Je to pravda?

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 386
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Nitra
Vůz: Volvo V60 Polestar (MY2013)
Bydliště: Nitra

#50 Volvo S80 VIBRACE

Příspěvek od BaDDog »

a.jani píše:Teď jsem volal do servisu a tam mi řekli, že není možné na řízení měnit žádnou gumu ani kroužek, že se musí u S80 vyměnit celé řízení. Je to pravda?
Ne niní možne to vymenit tam... lebo ti argumentovali vysoku cenu skrz toho že asi v tem je ten problém.. a bolo byjasne kde urobili chybu..
Fakt skus to poriešit u toho Marru.. v tem T6R servisu...
_________________
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“