
http://news.auto.cz/zeneva-2009/volvo-x ... n-4x2.html
a preco nie? nemusi secko zrat 15 litrov.. staci ze ja mam CO2 pol kila na kmwickey píše:je mi z toho blivno.
davas rocne na palivo cez 100 litrov?eLzyx píše:jsem si spočítal, že když bych hodil Céčko do šrotu a vzal C30 Drive, tak se mi za 5 let zapatí jen na ušetřeném palivuAle kdo mě zná, tak ví, že bych takovou hovadinu neudělal, protože bych bez T5tky nemohl být
Takže mají ekológové smolíka, stále budu spotřebovávat 5000litrů benzínu ročně.
klasicky T5-kareLzyx píše:ano ... ročně utratím cca 140 - 160 000Kč za palivo (~ 28Kč/litr N95).
papírová 9.9L/100km ... já 11,7L/100km. Sakryš jsem se nějak rozvášnilBobes píše:abych tedy dokončil úvahu... o kolik se liší tvá skutečná od té papírové?
pomer mesto/ mimo mesta?eLzyx píše: papírová 9.9L/100km ... já 11,7L/100km. Sakryš jsem se nějak rozvášnil
http://automix.centrum.sk/pod_kapotou/5 ... -pre-volvoeLzyx píše:každý den 60km dálnice (160-180km/h), 25km okresky (100 - 110km/h), 5km město (50km/h) a zpět
Ono je divné už to, že k porovnání jsou dva úplně stejné motory. To byl každý v jiném autě?Pinochio píše:Tady to je, citováno z Volvo Cars International, ale po přečtení uznávám že Volvo se spletlo jen na jednom řádku a ne v minimálním počtu válců:
Nene, ten jeden je vybaven systémem Start/Stop tak produkuje méně splodin CO2hroch32 píše:Ono je divné už to, že k porovnání jsou dva úplně stejné motory. To byl každý v jiném autě?
Aha, tak to potom jo, díky.Pinochio píše:Nene, ten jeden je vybaven systémem Start/Stop tak produkuje méně splodin CO2, takže má svojí kolonku, taky jsem se divil čím se líší, kromě rozdílu jednoho válce
, ale odpověď jsem tam někde našel :kuch: .
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé