http://ekonomika.sme.sk/c/4316410/sveds ... tml?vf=rss
nizsie je spomenute aj Volvo, nie velmi lichotivo..
Koniec SAAB-u?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 688
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Šaľa
Koniec SAAB-u?
_________________
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi My Design
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi My Design
-
Offline
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Koniec SAAB-u?
Pretože ľudia nevedia, čo je dobré. Krásnu 9-5ku z r.2000 kúpiš za lepšie prachy jak ochcáfku z 1998 a pritom je to o dve ligy lepšie a krajšie auto.
A bezpečnejšie a pohodlnejšie a luxusnejšie.
A bezpečnejšie a pohodlnejšie a luxusnejšie.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 688
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Šaľa
Koniec SAAB-u?
Moja rec chlapedoktor píše:Pretože ľudia nevedia, čo je dobré. Krásnu 9-5ku z r.2000 kúpiš za lepšie prachy jak ochcáfku z 1998 a pritom je to o dve ligy lepšie a krajšie auto.
A bezpečnejšie a pohodlnejšie a luxusnejšie.
_________________
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi My Design
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi My Design
-
Offline
- Příspěvky: 3070
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
Koniec SAAB-u?
velice štve tahle větička "Znalci európskeho automobilového priemyslu sa zhodujú v tom, že výroba automobilov vo Švédsku nemá dlhú perspektívu."
to snad ne
to snad ne
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvky: 290
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Vůz: S70 2,5T
- Bydliště: Banska Bystrica, Slovensko
Koniec SAAB-u?
Dufam ze svedi nie su taky na hlavu padnuty aby nechali saab a volvo zbankrotovat. Podla mna je to idealna prilezitost pomerne lacno navratit automobilovy priemysel do ruk svedskeho kapitalu a pokracovat tam kde tieto automobilky s prichodom GM a Ford-u skoncili. Povedal by som ze je to sucastou ich narodneho dedicstva. Nieco podobne ako Skoda v Cehcach. Ako priklad uvediem Renault co je v podstate statna automobilka a nikomu to nevadi (neriesme ake auta vyrabaju). Myslim ze by viacery takyto krok svedskej vlady privitali.
_________________
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km
-
Offline
- Příspěvky: 32
- Registrován: 17 roků
- Vůz: Bolo a bude Volvo
- Bydliště: Brno, CZ
Koniec SAAB-u?
suhlasim. GM iba uskodil. 

_________________
Teraz: Saab 900i 2.0 16v, r.v.90
Bolo:Volvo 245 GLT a Volvo 244 2.4
Teraz: Saab 900i 2.0 16v, r.v.90
Bolo:Volvo 245 GLT a Volvo 244 2.4
Koniec SAAB-u?
no jo jenže švedsko pry požaduje aby se vyroba fyzicky vratila zpět do Švedska. Což neni až tak jednoduche a ani ekonomicky vyhodne...Tomas BB, SK píše:Dufam ze svedi nie su taky na hlavu padnuty aby nechali saab a volvo zbankrotovat. Podla mna je to idealna prilezitost pomerne lacno navratit automobilovy priemysel do ruk svedskeho kapitalu a pokracovat tam kde tieto automobilky s prichodom GM a Ford-u skoncili. Povedal by som ze je to sucastou ich narodneho dedicstva. Nieco podobne ako Skoda v Cehcach. Ako priklad uvediem Renault co je v podstate statna automobilka a nikomu to nevadi (neriesme ake auta vyrabaju). Myslim ze by viacery takyto krok svedskej vlady privitali.
Přesun linky z Německa je jeste vcelku hračka ale přesouvej linku (a všechny navazane dodavatele) z Mexika...
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9972
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Koniec SAAB-u?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 3070
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
Koniec SAAB-u?
http://www.autorevue.cz/Bleskovky/Saab- ... fault.aspx
ufff, tak aspoň na chvilku ještě bude existovat
(teď jen aby švédům zůstalo dost peněz na zadotování Volva)
ufff, tak aspoň na chvilku ještě bude existovat
(teď jen aby švédům zůstalo dost peněz na zadotování Volva)
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5121
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: PRG
Koniec SAAB-u?
tohle tomu také rozhodně nepřidá... :?
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2355
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Koniec SAAB-u?
Oni totiž někdy v těch novinách píšou rúzný cancy. Jasně Opel měl na mále a hrozí mu totální krach a likvidace. A Saab ? Vždyť používá spoustu komponentů právě z Opla, což momentálně automobilce nepřidá. Ovšem je tu jedna možnost. Krize nepotrvá věčně a pokud se najde vhodný investor, tak levně odkoupí výrobní zařízení od krachujícího Opla a bude valit výrobu dál a ušetří na nutnosti okamžitého vývoje nových komponent.
Volvo je na tom lépe. Díky pořád relativně dobrým prodejům, by měla automobilka krizi v pohodě přežít. Ovšem pokud se na ni uměle nepřepíšou dluhy Fordu a nenechají ji uměle padnout. To by mě nasralo na entou a vážně bych uvažoval o sjednocení volvolidiček a sbírce ( samo, že celosvětové ) na udržení existence Volva.
Automobilka v krachu nebude tak drahá a tak rozhodující většina akcií nebude tak drahá a určitě se najde pár lidí co budou ochotni pustit nějaký ten tisíc euro.
Volvo je na tom lépe. Díky pořád relativně dobrým prodejům, by měla automobilka krizi v pohodě přežít. Ovšem pokud se na ni uměle nepřepíšou dluhy Fordu a nenechají ji uměle padnout. To by mě nasralo na entou a vážně bych uvažoval o sjednocení volvolidiček a sbírce ( samo, že celosvětové ) na udržení existence Volva.
Automobilka v krachu nebude tak drahá a tak rozhodující většina akcií nebude tak drahá a určitě se najde pár lidí co budou ochotni pustit nějaký ten tisíc euro.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 5722
- Registrován: 18 roků 11 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
Koniec SAAB-u?
tak teď jsem slyšel na Frekvenci 1, že je konec 

_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2355
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Koniec SAAB-u?
Počkám si na oficiální zprávu. Našim médiím se moc věřit nedá.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé