Velke navysenie vykonu - rady, postrehy, nazory
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 687
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Šaľa
Velke navysenie vykonu - rady, postrehy, nazory
Zacinam zbierat info do buducna ohladne navysenia vykonu na aute ktore by malo sluzit ako zaklad na upravu resp. prestavbu / podla toho co bude potrebne /
Poprosim kompetentnych o rady, nazory, postrehy ev. uzitocne odkazy na toto tema, pre a proti pre ten ktory model auta. Nutne upravy, investicie atd..
Cielovy vykon by mal byt niekde trojnasobku vykonu T5, model z tejto kategorie tj. 850, S/V70 / nie je podmienkou /..
Vopred vdaka
Lakio
Poprosim kompetentnych o rady, nazory, postrehy ev. uzitocne odkazy na toto tema, pre a proti pre ten ktory model auta. Nutne upravy, investicie atd..
Cielovy vykon by mal byt niekde trojnasobku vykonu T5, model z tejto kategorie tj. 850, S/V70 / nie je podmienkou /..
Vopred vdaka
Lakio
_________________
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi My Design
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi My Design
-
Offline
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
Velke navysenie vykonu - rady, postrehy, nazory
tenhle topic se mi zdá zbytečný, mohl si to napsat sem 
viewtopic.php?f=4&t=16922

viewtopic.php?f=4&t=16922
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3629
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
x 1
Velke navysenie vykonu - rady, postrehy, nazory
Tak on lakio zřejmě myslí trochu více hard core stavbu :prace:Kein píše:tenhle topic se mi zdá zbytečný, mohl si to napsat sem
viewtopic.php?f=4&t=16922
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvky: 3642
- Registrován: 20 roků 11 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
Velke navysenie vykonu - rady, postrehy, nazory
ak mas tak pol mega na to pripravene minimalne, tak v pohode 

_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvky: 687
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Šaľa
Velke navysenie vykonu - rady, postrehy, nazory
2yoby & Kein: jop.. cielovy vykon okolo 3x T5 resp. nieco obdobneyoby píše: Tak on lakio zřejmě myslí trochu více hard core stavbu :prace:
2wic: dlhodoby projekt, ratam s tym ze to nebude lacne
_________________
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi My Design
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi My Design
-
Offline
- Příspěvky: 3069
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
Velke navysenie vykonu - rady, postrehy, nazory
jednou z prvních a zásadních věcí je určit si, jestli ten výkon budeš lovit ve standardních otáčkách, nebo někde "nahoře" poblíž 10 000ot.
Tomu se pak musí podřídit stavba motoru - všechny rotující věci si nechat odlehčit (půjde-li to) a hlavně dynamicky vyvážit. Nebo je rovnou vyměnit za součásti navržené na tyto otáčky.
btw ... až si budeš nechávat dělat odlehčený řemenice (třeba tady) - dej mi vědět, jestli se povede udělat lehčí řemenici i na vodní pumpu a tu pak vyvážit.
Tomu se pak musí podřídit stavba motoru - všechny rotující věci si nechat odlehčit (půjde-li to) a hlavně dynamicky vyvážit. Nebo je rovnou vyměnit za součásti navržené na tyto otáčky.
btw ... až si budeš nechávat dělat odlehčený řemenice (třeba tady) - dej mi vědět, jestli se povede udělat lehčí řemenici i na vodní pumpu a tu pak vyvážit.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
Velke navysenie vykonu - rady, postrehy, nazory
Pokud použiješ stávající konstrukci motoru,tak počítej s tím,že životnost bude velice,velice omezená.Pokud chceš výkon okolo 600k doporučuji jako základ použít nějaký motor CH Corvette
-
Offline
- Příspěvky: 687
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Šaľa
Velke navysenie vykonu - rady, postrehy, nazory
pri seriovej motorizacii by bola zivotnost motora kratkodoba, s tym ratam.martinopel píše:Pokud použiješ stávající konstrukci motoru,tak počítej s tím,že životnost bude velice,velice omezená.Pokud chceš výkon okolo 600k doporučuji jako základ použít nějaký motor CH Corvette
rad by som vykon nad 600k.. co bude potrebne riesit / motor, prevodovka, podvozok, karoseria - typ, montaz, ladenie / ?
_________________
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi My Design
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi My Design
Velke navysenie vykonu - rady, postrehy, nazory
Opravdu počítáš s životností motoru řádově v desítkách max stovkách kilometrů???Nevyjde levněji koupit si Porsche???lakio píše: pri seriovej motorizacii by bola zivotnost motora kratkodoba, s tym ratam.
rad by som vykon nad 600k.. co bude potrebne riesit / motor, prevodovka, podvozok, karoseria - typ, montaz, ladenie / ?
pokud opravdu nevíš co s penězma doporučuji kontaktovat firmu Prodrive http://www.prodrive.com/
Motor vychází cca okolo 500000-1mil Kč
-
Offline
- Příspěvky: 3069
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
Velke navysenie vykonu - rady, postrehy, nazory
spíš autotech (http://www.atechmotor.com/) - ti umí T5tku vyšponovat až na 800 kobylinců
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvky: 298
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 3.2
- Bydliště: Praha 4
Velke navysenie vykonu - rady, postrehy, nazory
Jak už bylo výše nastíněno, prvotní rozpočet cca půl milionu Kč je základ...aneb pokusim se ve stručnosti vypsat několik základních věcí:
V případě, že máš výchozí motor ve 100% stavu, je prvních 50-70k navíc je relativně levná záležitost, maximálně 50.000,-Kč, když budeš brát komponenty od lepších výrobců (chip, výfuk, BOV, filtr). Budeš dejme tomu na max 280-300k. Pokud budeš chtít víc, musíš vyřešit, jakým způsobem - v tomto případě řekněme větší turbo a ještě vyšší plnící tlak, s vyšším přívodem vzduchu budeš muset vyřešit i přívod paliva, takže jiná palivová pumpa, větší vstřiky, regulátor tlaku paliva, dálě větší mezichladič (IC), wideband lambdu + další chip s modifikovanou mapou na stávající setup. Tato legrace by Tě vyšla odhadem na dalších zhruba 60-100.000,-Kč, podle toho, kde budeš nakupovat. Momentálně by se teoretický výkon mohl pohybovat někde kolem hranice 350k (v ideálním případě!). Dosavadní náklady jsou tedy zhruba 100-150.000,-Kč a to se jedná jen o počáteční fázi. Každopádně v tuto chvíli jsi dosáhl maxima toho, aby motor a převodovka měly ještě šanci přežít bez úhony, ovšem pokud budeš chtít jít dál, bude třeba vyřešit vnitřnosti motoru - a jen základní úprava (ojnice+klika+písty) Tě vyjde odhadem minimálně na 100-200.000Kč, podle toho kterého výrobce vybereš - nebo mnohem víc, když si necháš vnitřnosti vyrobit na zakázku a zde se horní hranici meze nekladou. Nicméně v tuto chvíli již je motor ve stavu, kdy se neobejdeš bez plně programovatelné ŘJ (Motec, Haltech, Vi-Pec apod.), takže si přihoď dalších 50-350.000,-Kč za pořízení a nalazení na Tvůj motor. Ale to jsme pořád u motoru - co s převodovkou a spojkou? Originální můžeš s klidem vyhodit - takže hurá třeba za p.Sixtou a nechat si vyrobit převodovku na zakázku - no a dalších minimálně 100-200.000,-Kč je v tahu...ale co, řekněme, že tohle všechno máš - tak to už nebude problém ani s brzdovým systémem, kde Ti mezi prsty proteče minimálně dalších 100.000,- Kč...evt. můžeš mít i systém vstřikování vody nebo NOS, takže dalších 30-100.000,-Kč...spoustu věcí jsem i vynechal, ale má cenu pokračovat?
Je to krásná myšlenka, ale člověk buď musí mít sponzory, tuningovou firmu se vším zařízením a považovat takovou stavbu za vlastní reklamu nebo být totálně za vodou a blázen
Jinak doporučuji třeba i tyto stránky http://ttaracing.se/ - hlavně sekce info a video
V případě, že máš výchozí motor ve 100% stavu, je prvních 50-70k navíc je relativně levná záležitost, maximálně 50.000,-Kč, když budeš brát komponenty od lepších výrobců (chip, výfuk, BOV, filtr). Budeš dejme tomu na max 280-300k. Pokud budeš chtít víc, musíš vyřešit, jakým způsobem - v tomto případě řekněme větší turbo a ještě vyšší plnící tlak, s vyšším přívodem vzduchu budeš muset vyřešit i přívod paliva, takže jiná palivová pumpa, větší vstřiky, regulátor tlaku paliva, dálě větší mezichladič (IC), wideband lambdu + další chip s modifikovanou mapou na stávající setup. Tato legrace by Tě vyšla odhadem na dalších zhruba 60-100.000,-Kč, podle toho, kde budeš nakupovat. Momentálně by se teoretický výkon mohl pohybovat někde kolem hranice 350k (v ideálním případě!). Dosavadní náklady jsou tedy zhruba 100-150.000,-Kč a to se jedná jen o počáteční fázi. Každopádně v tuto chvíli jsi dosáhl maxima toho, aby motor a převodovka měly ještě šanci přežít bez úhony, ovšem pokud budeš chtít jít dál, bude třeba vyřešit vnitřnosti motoru - a jen základní úprava (ojnice+klika+písty) Tě vyjde odhadem minimálně na 100-200.000Kč, podle toho kterého výrobce vybereš - nebo mnohem víc, když si necháš vnitřnosti vyrobit na zakázku a zde se horní hranici meze nekladou. Nicméně v tuto chvíli již je motor ve stavu, kdy se neobejdeš bez plně programovatelné ŘJ (Motec, Haltech, Vi-Pec apod.), takže si přihoď dalších 50-350.000,-Kč za pořízení a nalazení na Tvůj motor. Ale to jsme pořád u motoru - co s převodovkou a spojkou? Originální můžeš s klidem vyhodit - takže hurá třeba za p.Sixtou a nechat si vyrobit převodovku na zakázku - no a dalších minimálně 100-200.000,-Kč je v tahu...ale co, řekněme, že tohle všechno máš - tak to už nebude problém ani s brzdovým systémem, kde Ti mezi prsty proteče minimálně dalších 100.000,- Kč...evt. můžeš mít i systém vstřikování vody nebo NOS, takže dalších 30-100.000,-Kč...spoustu věcí jsem i vynechal, ale má cenu pokračovat?

Je to krásná myšlenka, ale člověk buď musí mít sponzory, tuningovou firmu se vším zařízením a považovat takovou stavbu za vlastní reklamu nebo být totálně za vodou a blázen

Jinak doporučuji třeba i tyto stránky http://ttaracing.se/ - hlavně sekce info a video

_________________
JE: S80 3,2
BYLO: S80 V8, S60 2,5T AWD, 850R, 850T5, 760TIC, 740TIC a 3x 244GL
JE: S80 3,2
BYLO: S80 V8, S60 2,5T AWD, 850R, 850T5, 760TIC, 740TIC a 3x 244GL
-
Offline
- Příspěvky: 178
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Valtice
Velke navysenie vykonu - rady, postrehy, nazory
A není lepší si koupit třeba závodní BTTC cca za 35 tis Euro? Na ostřejší ježdění to stačí 

_________________
V850 T5, 155 kW 1994
V70II D5,120 kW 2002
XC70 D4,133kW 2016
Mitsubishi L200 2022
V850 T5, 155 kW 1994
V70II D5,120 kW 2002
XC70 D4,133kW 2016
Mitsubishi L200 2022
-
Offline
- Příspěvky: 687
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Šaľa
Velke navysenie vykonu - rady, postrehy, nazory
to je tiez jedna z moznosti.Mirus píše:A není lepší si koupit třeba závodní BTTC cca za 35 tis Euro? Na ostřejší ježdění to stačí
otazka natvrdo: ake su moznosti ak do toho nechcem dat melon a chcem mat spominany vykon?
su naozaj nutne vyssie spomenute polozky alebo je to luxus?
_________________
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi My Design
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi My Design
-
Offline
- Příspěvky: 298
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 3.2
- Bydliště: Praha 4
Velke navysenie vykonu - rady, postrehy, nazory
lakio píše: otazka natvrdo: ake su moznosti ak do toho nechcem dat melon a chcem mat spominany vykon?
su naozaj nutne vyssie spomenute polozky alebo je to luxus?



Máš dojem, že jsem ty informace psal jen tak pro legraci?? Wickey napíše, že minimální rozpočet bude 1/2 mio, Martin Ti napíše, že profesionálně upravený motor bude v rozmezí 1/2 až 1 mio, já se tady rozepíšu ještě v jednotlivých položkách, aby jsi věděl, co vše je třeba upravit jako minimum a aby to bylo opravdu srozumitelné a Ty se zeptáš, zda jsou výše uvedené položky nutné a jestli to není luxus????
edit: Promiň, ale mě Tvůj poslední dotaz připomíná jednu pani, která se minule na foru ronnie.cz ptala, zda ji synephrine spalovače za 183,- Kč umožní, aby celej den mohla sedět na prdeli doma, nemusela moc cvičit a přesto zhubla o 15kg...

Naposledy upravil(a) karlos dne 16 úno 2009 21:42, celkem upraveno 2 x.
_________________
JE: S80 3,2
BYLO: S80 V8, S60 2,5T AWD, 850R, 850T5, 760TIC, 740TIC a 3x 244GL
JE: S80 3,2
BYLO: S80 V8, S60 2,5T AWD, 850R, 850T5, 760TIC, 740TIC a 3x 244GL
-
Offline
- Příspěvky: 687
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Šaľa
Velke navysenie vykonu - rady, postrehy, nazory
hej karlos, pytam sa.. vdaka za podrobne info, vazim si to. snazim sa zistit co najviac. robil si uz taku upravu?
_________________
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi My Design
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi My Design
-
Offline
- Příspěvky: 298
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 3.2
- Bydliště: Praha 4
Velke navysenie vykonu - rady, postrehy, nazory
ne, nedělal...právě proto, že to je z finančního hlediska nesmysl - minimálně u nás. Chápu, že třeba ve Švédsku jsou jiné možnosti, stejně jako jsou tady lepší vyhlídky na brutální úpravu třeba škodovky, když v republice působí lidé, kteří měli nebo mají nějaký vzath ke Škoda motorsport, vědí, kde vzít jaké díly, ale jakmile se staneš závislým na zakázkové výrobě nebo na dodavatelích ze zahraničí, je takovy projekt jako holý koníček nesmysl...bohužel, protože jak jsem psal už minule - je to krásná myšlenka!lakio píše:hej karlos, pytam sa.. vdaka za podrobne info, vazim si to. snazim sa zistit co najviac. robil si uz taku upravu?
_________________
JE: S80 3,2
BYLO: S80 V8, S60 2,5T AWD, 850R, 850T5, 760TIC, 740TIC a 3x 244GL
JE: S80 3,2
BYLO: S80 V8, S60 2,5T AWD, 850R, 850T5, 760TIC, 740TIC a 3x 244GL
-
Offline
- Příspěvky: 298
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 3.2
- Bydliště: Praha 4
Velke navysenie vykonu - rady, postrehy, nazory
jo a ještě mě napadá - jako výborný zdroj informací může posloužit forum na turbobricks.com nebo volvospeed.com 

_________________
JE: S80 3,2
BYLO: S80 V8, S60 2,5T AWD, 850R, 850T5, 760TIC, 740TIC a 3x 244GL
JE: S80 3,2
BYLO: S80 V8, S60 2,5T AWD, 850R, 850T5, 760TIC, 740TIC a 3x 244GL
Velke navysenie vykonu - rady, postrehy, nazory
Případně ovlov.netkarlos píše:jo a ještě mě napadá - jako výborný zdroj informací může posloužit forum na turbobricks.com nebo volvospeed.com
Velke navysenie vykonu - rady, postrehy, nazory
proč myslíš že jsem psal o Corvetě???Proč do volva někteří blázni cpou tyto motory???Protože je to nejlevnější varianta a nejtrvanlivější.lakio píše: to je tiez jedna z moznosti.
otazka natvrdo: ake su moznosti ak do toho nechcem dat melon a chcem mat spominany vykon?
su naozaj nutne vyssie spomenute polozky alebo je to luxus?
Ony i seriové motory T5 nejsou zrovna předimenzované,a ty by jsi z nich chtěl dostat 3x větší výkon???
-
Offline
- Příspěvky: 687
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Šaľa
Velke navysenie vykonu - rady, postrehy, nazory
martin, vyssie som sa zrejme nespravne vyjadril. moja chyba. pisal som ze povodny motor dlho nevydrzi. s tym ratam a DOPLNAM ze ak sa pustim touto cestou tak povodny motor tam urcite neostane. z T5 by som take hodnoty tahat nechcel, to by bola kratkodoba zalezitost.martinopel píše: Ony i seriové motory T5 nejsou zrovna předimenzované,a ty by jsi z nich chtěl dostat 3x větší výkon???
_________________
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi My Design
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi My Design
Velke navysenie vykonu - rady, postrehy, nazory
A o jakém motoru tedy uvažuješ???Obávám se,že neexistuje motor,který by byl schopen poskytnout 3x více výkonu bez investice min půl milionu.A jak správně napsal Karlos motor je jedna záležitost ale pohonné ústrojí další.100% nemá smysl tohle řešit u předohrabu kde je limitující cca 250koní.Větší výkon nejsi efektivně schopen přenést,takže bych volil RWD nebo 4x4 ovšem permanentní.Jestli si budeš o tom chtít pokecat můžeme se sejít a dát řeč.lakio píše: martin, vyssie som sa zrejme nespravne vyjadril. moja chyba. pisal som ze povodny motor dlho nevydrzi. s tym ratam a DOPLNAM ze ak sa pustim touto cestou tak povodny motor tam urcite neostane. z T5 by som take hodnoty tahat nechcel, to by bola kratkodoba zalezitost.

-
Offline
- Příspěvky: 687
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Šaľa
Velke navysenie vykonu - rady, postrehy, nazory
velmi rad, ohlasim samartinopel píše:Jestli si budeš o tom chtít pokecat můžeme se sejít a dát řeč.
_________________
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi My Design
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi My Design
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Velke navysenie vykonu - rady, postrehy, nazory
Já vím, jak to udělat levnělakio píše: otazka natvrdo: ake su moznosti ak do toho nechcem dat melon a chcem mat spominany vykon?


-
Offline
- Příspěvky: 3642
- Registrován: 20 roků 11 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
Velke navysenie vykonu - rady, postrehy, nazory



urban legend ale vzdy se na tom zasmeju.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé