hroch32 píše:A pokud bys chtěl, aby s tím byla jooo zábava, tak doporučuju cokoli anglického z počátku 80. let, co už smí být veterán. To se Ti bude s*át tak rychle, že si nestačíš mezi jednotlivými záchvaty ani vydechnout
S tím tvrzením nesouhlasím, znám spoustu lidí vlastnící britské auto a absolutně bez problémů Problém nastane pokud auto koupíš pojízdné v relativně dobrém stavu bez nutnosti renovace, taková auta potřebují dost mechanických dílů, které jsou logicky opotřebené. Ale vychcánci prodávající v ČR tyto auta je prodávají jako připravená na sezonu bez nutnosti dalších investic....a ještě za nehorázné peníze
soukromě musím říct, že mě by se na renovaci líbilo třeba...
Volvo 264 TE
Volvo 262C
Volvo 262 coupé Bertone
Volvo 242 GT
Volvo 264 DL nebo GL
Volvo 363 (...tu s V6, co jich bylo prý cca 11ks..)
Volvo 760 EXECUTIVE
Volvo 740 "Cabrio" (viděl jsem na netu prastaré foto - jako profesionálně dělanou zakázkovou či malosériovou přestavbu z 80.let, ale firmu nevím.. - má jen 2 dveře a masku z první generace 740/760, pak existuje ještě foto bílé 760 Cabrio s USA maskou)
Volvo 780 Bertone...
Pravda, ani jedno z nich není nejstarší...ale mají pro mne své kouzlo, nehledě na relativní dostupnost ND...
_________________ VOLVO 850GLT 1995, 2.0 20V, M56, 417 444 km (společně 119 141 kmod 8.8.2013:)
VOLVO 740GL 1986, 2.4 D, M46, 275 297 km (společně 31 226 km od 4.11.2016:) alias VOLVO 740GL 1985, 2.4 D, M46, 503 914 km (společně 158 034 km :)
Honza píše:Tak tu bych taky rád viděl. Ve výrobním programu není.
Podle toho co sem o ni vyčet já,tak to byl special na zavody-ted nevim jesi monte carlo nebo tak něco,to už si nepamatuju a vzhledem k tomu že to byly závody seriově vyráběných vozů,naběhla výroba v serii která se vlastně nikdy nevyráběla... Tuším že auto do závodu nakonec nebylo postaveno,ale už si nepamatuju proč a článek jsem nikde nedohledal...
LukášM: Já mam anglický auta rád, mají dost často šmrnc, který se jinde nevidí. Ale jejich kvalita je bohužel zhruba od začátku 80. let obecně tragická. Samo je to o tom, jak se s autem zacházelo, jaké má člověk štěstí na sérii a podobně. Nicméně oproti Volvům je to nebe a dudy. Co jsem tak slyšel od lidí, kteří se skutečně zabývají anglickými auty, tak prostě technologicky a kvalitou zpracování nic moc. Což mě ale neodrazuje od chtění třeba takového Roveru SD1 Vitesse. Jo, jo V8 3.5l, to by byla paráda Ovšem chudáci koncerňáci, ty by z toho asi kleplo Nicméně třeba právě tenhle Rover mohl za to, že Profesionálové přešli na Forda Capri. Prej se jim s*al tak často, že to výrazně zdržovalo natáčení..... ovšem oni s tím taky zacházeli trochu jinak, než bych dělal já....
_________________ Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
Tohoto rovera jsem měl, krátce. To bylo v roce 89 a taky, když jsem zjistil co všechno je na něm potřeba, tak jen materiál na opravy byl dražší jak celý vůz. Je ale fakt, že v těch letech to byl kočár.
_________________ V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou V S80 , B5244SV 850 B5204
soukromě musím říct, že mě by se na renovaci líbilo třeba...
Volvo 264 TE
Volvo 262C
Volvo 262 coupé Bertone
Volvo 242 GT
Volvo 264 DL nebo GL
Volvo 363 (...tu s V6, co jich bylo prý cca 11ks..)
Volvo 760 EXECUTIVE
Volvo 740 "Cabrio" (viděl jsem na netu prastaré foto - jako profesionálně dělanou zakázkovou či malosériovou přestavbu z 80.let, ale firmu nevím.. - má jen 2 dveře a masku z první generace 740/760, pak existuje ještě foto bílé 760 Cabrio s USA maskou)
Volvo 780 Bertone...
Pravda, ani jedno z nich není nejstarší...ale mají pro mne své kouzlo, nehledě na relativní dostupnost ND...
jen bych opravil, že 262C, a 262 coupé Berone je totéž Ervín měl zřejmě na mysli 262GL (3300ks pro USA) a 264 byly nejzajímavější 264 GLE
Honza píše:No jo samo domo. To už potom i 2xx V8, 9xx V8-10 a tak dál
Tzzzz
Ty jsou originál made by volvo.
Stejně jak tenhle
viewtopic.php?f=11&t=15117
Ty modifikace byly většinou na rally a silniční závody, ale všechny dělala přímo automobilka VOLVO
Tím se odlišují od domácího tuzingu a jsou vysoce cenněný.
_________________ Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3 Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;) VOLVO CAR IS DAF BORN
Jinak Volvo řady 300, zejméně nějaká dobře vybavená 360 v sedanu...to by bylo fajn
Měl jsem ji...1986, najeto...mnógo , koroze velmi značná...ale spolehlivý a luxusní vůz
Motor B200K si bral 10L/100 ať jsem jel jakkoliv a kdekoliv a ten pocit bezpečí byl díky mohutnosti a menšímu vnitřnímu prostoru ještě o něco vyšší než v 700...
300 je prostě taková malá 200...stejná filozofie, stejné materiály...
A právě 300 způsobila mou "Volvozávislost"
_________________ VOLVO 850GLT 1995, 2.0 20V, M56, 417 444 km (společně 119 141 kmod 8.8.2013:)
VOLVO 740GL 1986, 2.4 D, M46, 275 297 km (společně 31 226 km od 4.11.2016:) alias VOLVO 740GL 1985, 2.4 D, M46, 503 914 km (společně 158 034 km :)
Matinesi, já už slintám po veteránkách asi 5 let. A nemohl jsem si vybrat.
Začínal jsem u Škoda Octávia ze 60 let a skončilo to v momentě kdy jsem si do ní sedl.
Škodovky jsou moc malé a já mám rád prostor.
Od okamžiku , co jsem si koupil Volvo V40 T4 byla volba jasná na Volvo veteránka.
Už jsem měl možnost koupit dvě Amazonky v Mladé Boleslavy.
Poté jsem koupil od Martina 244 DL ale bohužel rodinné situace tomu dala červenou stopku a musel jsem ji prodat.
Stále toužím a vím , že jednou budu mít Volvo veteránka a vypadá to na Volvo 121 (Amason) z roku 1970.
Moje rada je taková, že musíš volit srdcem a dnem peněženky.
Nejde vždy jen o to, že budeš vyhazovat peníze , to já vidím v tuningu, to jsou vyhozený peníze a zníčené auta.
Veteránka budeš opravovat jen pro sebe, pro svou vášeň. Takže dej si čas na rozmyšlenou, nic neuspěchej.
Jo a pro ty kecy o vyhazování peněz :
Když někdo chce dostat babu do postele, což může být pro někoho neodolatelná vášeň, taky nekouká kolik to stojí ale chce se pokochat a že to někdy stojí velké peníze :!:
OT: Mustangu probuď se Ty napíšeš že po usednutí do Škody jsi zjistil že jsou moc malé a na to že po koupi V40! chceš Volvo veterána...
A už si v nějakém seděl? Ale to je fuk, já reaguji kvůli té 40tce nechceš nám namluvit že je to velké pohodlné auto viď?
Ano proti konkurenci je pohodlné ale né velké! No a když to srovnám s ostatními modely Volva tak je na tom snad nejhůř i v 480tce jsem se cítil lépe (to tedy nepočítám nastupovaní a vystupování )
Pokud ti vyhovuje V40 tak nevím jaký máš problém se starou Škodovkou
Já mám taky rád prostor, proto si po přesednutí z V40tky do C70 připadám jak když vylezu z WC do obýváku.
Sibr píše:OT: Mustangu probuď se Ty napíšeš že po usednutí do Škody jsi zjistil že jsou moc malé a na to že po koupi V40! chceš Volvo veterána...
A už si v nějakém seděl? Ale to je fuk, já reaguji kvůli té 40tce nechceš nám namluvit že je to velké pohodlné auto viď?
Ano proti konkurenci je pohodlné ale né velké! No a když to srovnám s ostatními modely Volva tak je na tom snad nejhůř i v 480tce jsem se cítil lépe (to tedy nepočítám nastupovaní a vystupování )
Pokud ti vyhovuje V40 tak nevím jaký máš problém se starou Škodovkou
Já mám taky rád prostor, proto si po přesednutí z V40tky do C70 připadám jak když vylezu z WC do obýváku.
Je pravdou, že někomu se může zdát Octavie stísněná, je to dáno hlavně velkým volantem, kterým si člověk skoro šoupe o nohy Nicméně většina starých aut není prostorná tak, jak jsme tomu zvyklí dnes.
LukášM píše: je to dáno hlavně velkým volantem, kterým si člověk skoro šoupe o nohy
No to je jako ve 40tce jsou 2 možnosti buď sedačku narvat co nejníže a volant nahoru a nebo nohy odsebe, jedno koleno na dveře a druhym kopat do řadicí páky
For Sibr: Omlouvám se , nepopsal jsem to přesně a s tím prostorem ve V40 máš pravdu.
Já to myslel spíš tak , že Když jsem měl V40 TD , šlo o to , že mám sice Volvo , ale nic moc.
V momentě, kdy jsem si koupil V40 T4 se hodně změnilo a dalo by se říct, že dnes můj vztah k Volvu je fanatický.
Tyhle turbo motory mne nasměrovaly na V 70 R.
Takže, prosím nebuď tak podrážděný a ber to tak ,že každý má rád to svoje auto a vývoj a přesedlání do větších se většinou odehraje.
P.S. Porovnávali jste si někdy prostor v Octávce a v Amasonce ?
I když mají podobný design, Volvo je na tom podstatně lépe a to nemluvím o motorech.
t-mustang píše:P.S. Porovnávali jste si někdy prostor v Octávce a v Amasonce ?
I když mají podobný design, Volvo je na tom podstatně lépe a to nemluvím o motorech.
Samozřejmě, že je Amazon prostornější, když je o celých 44,5 cm delší než Octavie. Je také daleko širší
Motory samozřejmě porovnávat nemůžeš, hlavně objemově Octavie ztrácí, ale všeobecně je to celkem dobrý motor, přestože konstrukčně je předválečný
Rozhodně ale na dnešní občasnou projížďku bude Amazon daleko lepší volbou
No lahůdky,nic jinýho mě nenapadá.Ty první dvě to jsou prostě mňamky.Nejvíce mě to tíhne k tý P1800,to je můj kůň číslo jedna.Ta 262 v tom černém to je taky fajnovej nářez.Človíčku,skoro bych řekl že máš můj jídelní lístek.
t-mustang píše:Posílám Martinesovi několik fotek pro inspiraci :
_________________ Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG