
PS.automatická uzávěrka aussie locker se dá pořídit za nějakejch 7-8000 az domů
Což si konečně doplnit podpis.huu píše:Pánové,vím že téma uzávěrek a samosvorů je tu už celkem dost rozebráno,ale nikde jsem nenašel,kdy to tam ty švédové cpali.na autoscout24.ch má skoro každá 2,3benzín automatickou uzávěrku(ASD)a nivo.že by obojí v základu pro švýcarskej trh?HonzaA povídal,že většina novějších benzínových turbín by snad měla mít uzávěrku a nebo alespon samosvor(LSD).ale nikde to neinzerujou.tak jak to tedy je?evropa vyjma švajcu doplnková výbava a nebo to maj všechny novější turbíny?dík huu
PS.automatická uzávěrka aussie locker se dá pořídit za nějakejch 7-8000 az domů
Ok přesunuto, ale chtělo by to zkrátit ten podpis na tři řádky. a HonzaA taky. Děkuji.huu píše:hotovo,i když mi tam zatím chybí to volvíko
![]()
prosím,prosím admine o přesunutí do sekce 700/900.dik
Zvláštní je,že B230FT samosvor nemělyHonzaA píše:To, co v těch autech bývá, je diferenciál se zvýšenou svorností. Nezbývá, než vyjít z vlastních zkušeností u aut, která znám:
940 rok 1994 B200F - neměla ho
940 rok 1995 B200FT - měla
940 rok 1996 B200FT - měla
940 rok 1997 B200FT - měla
940 rok 1998 B200FT - měla
Z toho by šlo vyvodit minimálně to,že pozdější italské turbíny diferenciálem se zvýšenou svorností byly vybaveny. Zároveň bývají v ojetých devítkách tou nejzajímavější volbou.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé