![Very Happy :D](./images/smilies/biggrin.gif)
Nakoľko som niekoľko rokov jazdil s prasknutým blokom motora (až kým nezačal vynechávať jeden z valcov), došlo k jeho výmene. Organy na transplantáciu boli zabezpečené už skôr. Autíčko sa podarilo zachrániť, teraz ma srdiečko z Marovho volva, transplantáciu prežilo, len horšie štartuje. Teda pri studenom motore. Najprv chiti jeden valec, druhý, a až po cca 6-10 sekundách zvyšne. Proste chvíľku po naštartovaní ide motor nepravidelne (škube), potom po zohriati to zmizne.
![Sad :(](./images/smilies/sad.gif)
Žhaviče som skontroloval, sú v poriadku. Jeden chýbajúci vstrekovač bol prehodený zo starého motora.
Typujem to na zle vstrekovacie trisky. Je tam palivové čerpadlo LUCAS. Nevie niekto, na akú hodnotu majú byť nastavené vstrekovacie trisky? Nevie niekto koľko stupňov pred hornou úvraťou ma čerpadlo vstreknúť palivo? Nemáte nejakú dokumentáciu k tomuto čerpadlu, motoru (volvo 340 1.6D) ? Ahojte, dik.
![Very Happy :D](./images/smilies/biggrin.gif)