Zimní protektory Vraník máte někdo zkušenost?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 122
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
Zimní protektory Vraník máte někdo zkušenost?
Zima se blíží a Kleber krisalp, které letos dojedu, pudou pryč.
Tady: http://www.pneuvranik.cz/pneu_karta.php?149 jsem narazil na protektory Vraník (ano, vím, děsnej název) a protože vím, že technologie protektorů se za poslední roky výrazně změnila, nemusela by to být špatná volba.
Na netu jsem sice pár referencí našel, ale jen málo. Vesměs jsou hodnoceny pozitivně a na sněhu přímo vyzdvyhovány.
Hlavně rozměr 195/60 r15 je cenově 899,- velmi zajmavej.
Takže máte s tím přímo někdo zkušenost?
Tady: http://www.pneuvranik.cz/pneu_karta.php?149 jsem narazil na protektory Vraník (ano, vím, děsnej název) a protože vím, že technologie protektorů se za poslední roky výrazně změnila, nemusela by to být špatná volba.
Na netu jsem sice pár referencí našel, ale jen málo. Vesměs jsou hodnoceny pozitivně a na sněhu přímo vyzdvyhovány.
Hlavně rozměr 195/60 r15 je cenově 899,- velmi zajmavej.
Takže máte s tím přímo někdo zkušenost?
_________________
Je: Volvo V40, 2,0T, 121kW, 2001, manuál
Bylo: Volvo 850 2.5TDI, 104kW, 1996, manuál, sedan
Je: Volvo V40, 2,0T, 121kW, 2001, manuál
Bylo: Volvo 850 2.5TDI, 104kW, 1996, manuál, sedan
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5068
- Registrován: 20 roků 8 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Zimní protektory Vraník máte někdo zkušenost?
Nevim , ale kombinace Volvo a protektor mi nejde nějak dohromady.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2404
- Registrován: 18 roků
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Zimní protektory Vraník máte někdo zkušenost?
Už jsem to tu někde psal, Firma Vraník sídlí asi 300m od naší firmy. Pneu od Vraníka jsem měl několikrát možnost vyzkoušet ( bohužel ) a setkávám se s nimi skoro denně. Já osobně bych je na svůj vůz nedal ani zadarmo. Na kostry se používají pneumatiky, které jsou přestárlé, po defektech, nebo průrazech a to i bočních. Mě se rozletěl jejich protektor ve 110 km/hod. - velmi příjemné Pneumatiky jdou špatně vyvažovat a běhoun nebývá vždy úplně OK. Taky je dost velký problém s tím, dát dohromady 4 protektory alespoň na podobných kostrách, neboť, pneumatiky co se na protektorování používají, bývají různé konstrukce a tvrdosti a tím se poměrně dost následně mění jízdní vlastnosti. Já vím, že by se tyto věci neměly stávat, ale když to nikdo nekontroluje a potřebných koster je málo, tak se dějí i neuvěřitelné věci.
Co se týká zimních protektorů, tak je pravda, že mají v sobě nějakou drť, aby se zlepšili vlastnosti na ledu ( protože jinak jsou ty gumy daleko těžší a tvrdší, což vlastnostem v zimě neprospívá ), ale zase se tím narušuje struktura běhounu a dochází na betonu nebo asfaltu k vydrolování a na mokrém asfaltu je auto těžko ubrzditelné.
Takže pokud to shrnu, pokud pojedeš sám, v hlubokém sněhu a pomalu, tak se dá v případě nutnosti nouzově použít, ale pokud s tím chceš jezdit v normálním provozu, tak si musíš držet větší odestup od vozu před tebou ( což je prakticky díky hustotě provozu nemožné ) a na dálnici nejraději úplně zapomenout ( nebo na jakoukoli rychlost vyšší jak 90km/hod )
Co se týká zimních protektorů, tak je pravda, že mají v sobě nějakou drť, aby se zlepšili vlastnosti na ledu ( protože jinak jsou ty gumy daleko těžší a tvrdší, což vlastnostem v zimě neprospívá ), ale zase se tím narušuje struktura běhounu a dochází na betonu nebo asfaltu k vydrolování a na mokrém asfaltu je auto těžko ubrzditelné.
Takže pokud to shrnu, pokud pojedeš sám, v hlubokém sněhu a pomalu, tak se dá v případě nutnosti nouzově použít, ale pokud s tím chceš jezdit v normálním provozu, tak si musíš držet větší odestup od vozu před tebou ( což je prakticky díky hustotě provozu nemožné ) a na dálnici nejraději úplně zapomenout ( nebo na jakoukoli rychlost vyšší jak 90km/hod )
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 305
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region
- Vůz: 2xV70
- Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region
Zimní protektory Vraník máte někdo zkušenost?
Jarku,tak že zkráceně jsou k ho*nujarek.krizan píše:Už jsem to tu někde psal, Firma Vraník sídlí asi 300m od naší firmy. Pneu od Vraníka jsem měl několikrát možnost vyzkoušet ( bohužel ) a setkávám se s nimi skoro denně. Já osobně bych je na svůj vůz nedal ani zadarmo. Na kostry se používají pneumatiky, které jsou přestárlé, po defektech, nebo průrazech a to i bočních. Mě se rozletěl jejich protektor ve 110 km/hod. - velmi příjemné Pneumatiky jdou špatně vyvažovat a běhoun nebývá vždy úplně OK. Taky je dost velký problém s tím, dát dohromady 4 protektory alespoň na podobných kostrách, neboť, pneumatiky co se na protektorování používají, bývají různé konstrukce a tvrdosti a tím se poměrně dost následně mění jízdní vlastnosti. Já vím, že by se tyto věci neměly stávat, ale když to nikdo nekontroluje a potřebných koster je málo, tak se dějí i neuvěřitelné věci.
Co se týká zimních protektorů, tak je pravda, že mají v sobě nějakou drť, aby se zlepšili vlastnosti na ledu ( protože jinak jsou ty gumy daleko těžší a tvrdší, což vlastnostem v zimě neprospívá ), ale zase se tím narušuje struktura běhounu a dochází na betonu nebo asfaltu k vydrolování a na mokrém asfaltu je auto těžko ubrzditelné.
Takže pokud to shrnu, pokud pojedeš sám, v hlubokém sněhu a pomalu, tak se dá v případě nutnosti nouzově použít, ale pokud s tím chceš jezdit v normálním provozu, tak si musíš držet větší odestup od vozu před tebou ( což je prakticky díky hustotě provozu nemožné ) a na dálnici nejraději úplně zapomenout ( nebo na jakoukoli rychlost vyšší jak 90km/hod )
Fakt je,že bych protektor dnes nepoužil v podstatě na žádné auto,natož na Volvo.
Možná kdysi v dobách dávno minulích se to nějakým způsobem vyplatilo,ale dnes už zásadně ne!
_________________
Je : V70 r.v. 1999 , V70 [ B 5244 S2] r.v 2003
Bylo: Saab 900SE 2.0T ( B204L - 136kw/185k) r.v.1994 "Black snake",850 T5 estate 2.3T r.v. 1994 "RED DWARF",850 GLE estate 2.5 10v r.v.1993
Je : V70 r.v. 1999 , V70 [ B 5244 S2] r.v 2003
Bylo: Saab 900SE 2.0T ( B204L - 136kw/185k) r.v.1994 "Black snake",850 T5 estate 2.3T r.v. 1994 "RED DWARF",850 GLE estate 2.5 10v r.v.1993
Zimní protektory Vraník máte někdo zkušenost?
V loni jsem si koupil protektory od Vraníku se vzorkem HPL4 a maximální spokojenost.Na léto jedině origo,ale na zimu nevidím důvod proč nehoffi píše:Jarku,tak že zkráceně jsou k ho*nujarek.krizan píše:Už jsem to tu někde psal, Firma Vraník sídlí asi 300m od naší firmy. Pneu od Vraníka jsem měl několikrát možnost vyzkoušet ( bohužel ) a setkávám se s nimi skoro denně. Já osobně bych je na svůj vůz nedal ani zadarmo. Na kostry se používají pneumatiky, které jsou přestárlé, po defektech, nebo průrazech a to i bočních. Mě se rozletěl jejich protektor ve 110 km/hod. - velmi příjemné Pneumatiky jdou špatně vyvažovat a běhoun nebývá vždy úplně OK. Taky je dost velký problém s tím, dát dohromady 4 protektory alespoň na podobných kostrách, neboť, pneumatiky co se na protektorování používají, bývají různé konstrukce a tvrdosti a tím se poměrně dost následně mění jízdní vlastnosti. Já vím, že by se tyto věci neměly stávat, ale když to nikdo nekontroluje a potřebných koster je málo, tak se dějí i neuvěřitelné věci.
Co se týká zimních protektorů, tak je pravda, že mají v sobě nějakou drť, aby se zlepšili vlastnosti na ledu ( protože jinak jsou ty gumy daleko těžší a tvrdší, což vlastnostem v zimě neprospívá ), ale zase se tím narušuje struktura běhounu a dochází na betonu nebo asfaltu k vydrolování a na mokrém asfaltu je auto těžko ubrzditelné.
Takže pokud to shrnu, pokud pojedeš sám, v hlubokém sněhu a pomalu, tak se dá v případě nutnosti nouzově použít, ale pokud s tím chceš jezdit v normálním provozu, tak si musíš držet větší odestup od vozu před tebou ( což je prakticky díky hustotě provozu nemožné ) a na dálnici nejraději úplně zapomenout ( nebo na jakoukoli rychlost vyšší jak 90km/hod )
Fakt je,že bych protektor dnes nepoužil v podstatě na žádné auto,natož na Volvo.
Možná kdysi v dobách dávno minulích se to nějakým způsobem vyplatilo,ale dnes už zásadně ne!
-
Offline
- Příspěvky: 4115
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Zimní protektory Vraník máte někdo zkušenost?
Myslím, že díky zavedení nový dopravní značky tuhle a podobný firmy čekaj zlatý časy.
Zimní protektory Vraník máte někdo zkušenost?
Já osobně značku neřeším,kdysi jsem x let jezdil na letních,ale od jisté doby na zimní vzorek nenechám dopustit.dali píše:Myslím, že díky zavedení nový dopravní značky tuhle a podobný firmy čekaj zlatý časy.
-
Offline
- Příspěvky: 4115
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Zimní protektory Vraník máte někdo zkušenost?
Já taky nemluvím o konkrétní značce ale o protektorech obecně a prořezávačkách a jiných zvěrstvech který díky tomu limitu 4mm taky určitě přijdou ke slovu. A jestli to má ty vlastnosti co popisuje Jarek a přičteš si k tomu vlastnosti aut na který se to bude (ze strachu o body díky nový značce) montovat, tak to bude zajímavá zimamartinopel píše: Já osobně značku neřeším,kdysi jsem x let jezdil na letních,ale od jisté doby na zimní vzorek nenechám dopustit.
-
Offline
- Příspěvky: 3078
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
Zimní protektory Vraník máte někdo zkušenost?
To 850tka obouvá tak hloupej rozměr?Time4Tea píše:.
Hlavně rozměr 195/60 r15 je cenově 899,- velmi zajmavej.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvky: 3702
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
Zimní protektory Vraník máte někdo zkušenost?
jj
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvky: 122
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
Zimní protektory Vraník máte někdo zkušenost?
OK, takže tu máme jedno pro a jedno proti...
Jěště má někdo konkrétní zkušenost?
Jěště má někdo konkrétní zkušenost?
_________________
Je: Volvo V40, 2,0T, 121kW, 2001, manuál
Bylo: Volvo 850 2.5TDI, 104kW, 1996, manuál, sedan
Je: Volvo V40, 2,0T, 121kW, 2001, manuál
Bylo: Volvo 850 2.5TDI, 104kW, 1996, manuál, sedan
-
Offline
- Příspěvky: 52
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: V40 CC 1.6D
Zimní protektory Vraník máte někdo zkušenost?
myslim ze obzvlast na pneu by clovek setrit nemel...
driv jsem jezdil volvem na protektorech taky (nevim co to bylo za znacku, byli koupene u baumaxu), a byl jsem docela spokojeny. ale od te doby co jsem pracoval u jednoho vyrobce pneu, tak to vidim jinak. precejen auto stoji/jede na plose velke asi tak jako 4 dlane, a setrit zrovna na tomto miste muze cloveka stat zivot. takze od te doby radsi koukam jak dopadnou testy zimnich pneumatik ktere dela napriklad adac, a pak si podle toho pneumatiky koupim. pravda, nove znackove dobre pneu stoji ca. dvojnasobek toho co by stali protektory, ale myslim ze to stoji za to. a ze to rikam zrovna ja, znamy jako pan drzgresle, tak to uz je co rict... precejen bezpeci je bezpeci.
driv jsem jezdil volvem na protektorech taky (nevim co to bylo za znacku, byli koupene u baumaxu), a byl jsem docela spokojeny. ale od te doby co jsem pracoval u jednoho vyrobce pneu, tak to vidim jinak. precejen auto stoji/jede na plose velke asi tak jako 4 dlane, a setrit zrovna na tomto miste muze cloveka stat zivot. takze od te doby radsi koukam jak dopadnou testy zimnich pneumatik ktere dela napriklad adac, a pak si podle toho pneumatiky koupim. pravda, nove znackove dobre pneu stoji ca. dvojnasobek toho co by stali protektory, ale myslim ze to stoji za to. a ze to rikam zrovna ja, znamy jako pan drzgresle, tak to uz je co rict... precejen bezpeci je bezpeci.
_________________
Volvo V40 Cross Country, 2013, 1.6D, 84kw
Volvo V40 Cross Country, 2013, 1.6D, 84kw
-
Offline
- Příspěvky: 122
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
Zimní protektory Vraník máte někdo zkušenost?
O testech pneumatik si myslím své. Nepovažuji je za stoprocentně vypovídající, ale pouze za jeden z ukazatelů kvality.
A vzhledem k tomu, že si dělám v takovýchto případech názor vždy z co možná nejvíce zdrojů, se ptám na konkrétní zkušenosti.
Co jsem zatím četl, je, že na sněhu jsou ty pneu velmi dobré, a silnci průměrné a životnost je také průměrná, to vše za dvoutřetinovou cenu.
Sečteno, podtrženo: vypadá to jako ekonomická volba OK, ale stále málo konkrétních zkušeností (a prakticky žádné s tím vzorkem z odkazu).
Takže má někdo konkrétní zkušenost?
A vzhledem k tomu, že si dělám v takovýchto případech názor vždy z co možná nejvíce zdrojů, se ptám na konkrétní zkušenosti.
Co jsem zatím četl, je, že na sněhu jsou ty pneu velmi dobré, a silnci průměrné a životnost je také průměrná, to vše za dvoutřetinovou cenu.
Sečteno, podtrženo: vypadá to jako ekonomická volba OK, ale stále málo konkrétních zkušeností (a prakticky žádné s tím vzorkem z odkazu).
Takže má někdo konkrétní zkušenost?
_________________
Je: Volvo V40, 2,0T, 121kW, 2001, manuál
Bylo: Volvo 850 2.5TDI, 104kW, 1996, manuál, sedan
Je: Volvo V40, 2,0T, 121kW, 2001, manuál
Bylo: Volvo 850 2.5TDI, 104kW, 1996, manuál, sedan
Zimní protektory Vraník máte někdo zkušenost?
Jezdím na různých protektorech několik zim a několikáté auto a nikdy žádný problém.Time4Tea píše:O testech pneumatik si myslím své. Nepovažuji je za stoprocentně vypovídající, ale pouze za jeden z ukazatelů kvality.
A vzhledem k tomu, že si dělám v takovýchto případech názor vždy z co možná nejvíce zdrojů, se ptám na konkrétní zkušenosti.
Co jsem zatím četl, je, že na sněhu jsou ty pneu velmi dobré, a silnci průměrné a životnost je také průměrná, to vše za dvoutřetinovou cenu.
Sečteno, podtrženo: vypadá to jako ekonomická volba OK, ale stále málo konkrétních zkušeností (a prakticky žádné s tím vzorkem z odkazu).
Takže má někdo konkrétní zkušenost?
Na opelu jsem měl kdysi letní protektory Marix a i když jsem autem lítak okolo 180 nikdy žádný problém.
Takže za mne protektory na zimu ano,na léto si raději koupím slušně ojeté originály.
-
Offline
- Příspěvky: 458
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
Zimní protektory Vraník máte někdo zkušenost?
protektoru bych se nebál, ale je fajn dodat si svoje kostry, protože nikdy nevíš na co oni to napařej. pokud je v pořádku kostra, nebál bych se protektorů ani náhodou. Dneska nebývá problém nechat si naprotektorovat vlasní sjeté pneu. Navíc pokud je kostra vadná tak se separuje a oni to vyhazujou. Nechávám tedy protektorovat pneu na gaze a podobné stroje a pokud se protektorování povede (je to při výrobě tak 1:2) tak protektor drží léta.
Nebál bych se toho i když sám protektory na volvo nedávám, jezdím hodně a protektory se rychleji sjížděj... :poc:
Nebál bych se toho i když sám protektory na volvo nedávám, jezdím hodně a protektory se rychleji sjížděj... :poc:
_________________
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
-
Offline
- Příspěvky: 2161
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
Zimní protektory Vraník máte někdo zkušenost?
Kamarad je ma na Š120, rikal ze na snehu jsou dobry, ale na mokru ze je to tragedie...vzorek ma cca 4 mm.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 458
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
Zimní protektory Vraník máte někdo zkušenost?
nebude to tím na čem jsou ty protektory namontovaný?tomasss píše:Kamarad je ma na Š120, rikal ze na snehu jsou dobry, ale na mokru ze je to tragedie...vzorek ma cca 4 mm.
_________________
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
-
Offline
- Příspěvky: 2161
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
Zimní protektory Vraník máte někdo zkušenost?
rekl bych ze spis ne, on driv jezdil celou zimu na letnich a prej na mokru drzely lippetr S60 píše:nebude to tím na čem jsou ty protektory namontovaný?tomasss píše:Kamarad je ma na Š120, rikal ze na snehu jsou dobry, ale na mokru ze je to tragedie...vzorek ma cca 4 mm.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 458
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
Zimní protektory Vraník máte někdo zkušenost?
nj já jezdil celoročně OR34 a bylo:) to nedrželo na suchu, na mokru ani na sněhu takže pohoda :pij:tomasss píše:rekl bych ze spis ne, on driv jezdil celou zimu na letnich a prej na mokru drzely lippetr S60 píše:
nebude to tím na čem jsou ty protektory namontovaný?
_________________
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
-
Offline
- Příspěvky: 3078
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
Zimní protektory Vraník máte někdo zkušenost?
Marix Ecology (letní) - moje noční můra. Měl jsem je na služební Fábii a nedalo se na tom jezdit, klouzalo to i na suchu, vyvážit se to nadalo, hnus. Zničil jsem je gumováním na parkovišti a nechal jsem si na to obout aspoň Kormorany (i když ani ty bych si na svoje auto nedal)martinopel píše: Na opelu jsem měl kdysi letní protektory Marix a i když jsem autem lítak okolo 180 nikdy žádný problém.
Takže za mne protektory na zimu ano,na léto si raději koupím slušně ojeté originály.
držím se zásady - když chci ušetřit na pneu, volím lehounce jeté "značkové".
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvky: 2161
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
Zimní protektory Vraník máte někdo zkušenost?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 225
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Opatovice nad Labem
- Vůz: S60, 2.4T, 2001, modrá, manual
Zimní protektory Vraník máte někdo zkušenost?
Já teda s Vraníkem zkušenost nemám, ale brácha má zimáky na citroenu právě od Vraníka.
Kupoval všechny 4, za týden mu jeden praskl, ale stačilo zaslat fotku a hned mu poslali novou gumu.
Od té doby je vše ok.
Takže 50/50...
Kupoval všechny 4, za týden mu jeden praskl, ale stačilo zaslat fotku a hned mu poslali novou gumu.
Od té doby je vše ok.
Takže 50/50...
_________________
♂ S60 2.4T, 2001, B5244T3 -- 147kW manual :)
Bylo:♂ S40 2.0i 16v, 1997, B4204S -- 103kW/6000ot, 183Nm/4500ot, 1948ccm, manual - KAŠTAN :)
Tchán: ♂ V50 MY06 1.6D, modrámetalíza, manuál, kinetic+
♂ S60 2.4T, 2001, B5244T3 -- 147kW manual :)
Bylo:♂ S40 2.0i 16v, 1997, B4204S -- 103kW/6000ot, 183Nm/4500ot, 1948ccm, manual - KAŠTAN :)
Tchán: ♂ V50 MY06 1.6D, modrámetalíza, manuál, kinetic+
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4737
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Zimní protektory Vraník máte někdo zkušenost?
já si zas nemůžu stěžovat na zimí Matadory, není to nic světobornýho, ale za tu cenu
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2404
- Registrován: 18 roků
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Zimní protektory Vraník máte někdo zkušenost?
Zimní Savy jsou skoro za stejnou cenu ja Vraníky a daleko lepší vlastnosti jak Barumky, nebo nějaké Kormorány apod.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5066
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: PRG
Zimní protektory Vraník máte někdo zkušenost?
Já na Volvech protektory nemám a nemíním je dávat ani do budoucna
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé