740 kombi-cukání při přidání plynu

Všechno o sedmách a devítkách!
  • Autor
  • Zpráva
kubavlc
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 236
Registrován: 16 roků
Bydliště: praha/kladno/kdyně

#1 740 kombi-cukání při přidání plynu

Příspěvek od kubavlc »

Ahoj, mam takovy problém-pokud šlápnu víc na plyn, auto dost cuká.Měnil jsem komplet filtry, rozvody, svíčky a kabely.Je to o něco lepší, ale cuká to pořád, nevíte čím by to mohlo být?Zajímavé je, že pokud se to rozjede a otáčky jsou nekde nad 2500, tak uz to vetsinou necuka.Nevím zda to s tim muze souviset, ale taky na volnobeh dost kolisaji otacky.Za jakoukoliv radu a zkusšenost budu rád.Autum moc nerozumim.Dikydiky
_________________
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 276
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Kostelec

#2 740 kombi-cukání při přidání plynu

Příspěvek od deanoli »

co palivo? Tankuješ kvalitu nebo levně. (což neznamená že občas nelze splnit obě podmínky najednou :D )
_________________
měl jsem: 740 2,4D
nyní: 940 2,0T bílá, V40 1.6 violet

kubavlc
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 236
Registrován: 16 roků
Bydliště: praha/kladno/kdyně

#3 740 kombi-cukání při přidání plynu

Příspěvek od kubavlc »

deanoli píše:co palivo? Tankuješ kvalitu nebo levně. (což neznamená že občas nelze splnit obě podmínky najednou :D )
Bral jsem benzin zatim jen jednou, myslim, ze u Shellky.Ale nefunguje tam palivomer, tak to asi budu muset prubezne doplnovat na plnou.Muze to byt myslis benzinem?Proc by se to pak ale projevovalo, jen kdyz tomu vic nalozis?
_________________
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 276
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Kostelec

#4 740 kombi-cukání při přidání plynu

Příspěvek od deanoli »

U šelů bych palivu věřil, jsou na kvalitu hodně zaměřený.
Nicméně: a) i mistr tesař se někdy utne (kontaminace benzínu naftou je pěkný svinstvo a to i malém množství) b) v nádrži může být voda která se zkondenzuje z paliva c) nádrž je zasretá díky tomu přívod paliva nedoststečný a pak to při přidání škube.
Doporučuji vypustit (úplně) nádrž a znovu natankovat. Pokud bude závada trvat tak můžeš palivo vyloučit, pokud ne tak a) budeš šťastný b) můžeš vysáté palivo reklamovat.
_________________
měl jsem: 740 2,4D
nyní: 940 2,0T bílá, V40 1.6 violet

kubavlc
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 236
Registrován: 16 roků
Bydliště: praha/kladno/kdyně

#5 740 kombi-cukání při přidání plynu

Příspěvek od kubavlc »

deanoli píše:U šelů bych palivu věřil, jsou na kvalitu hodně zaměřený.
Nicméně: a) i mistr tesař se někdy utne (kontaminace benzínu naftou je pěkný svinstvo a to i malém množství) b) v nádrži může být voda která se zkondenzuje z paliva c) nádrž je zasretá díky tomu přívod paliva nedoststečný a pak to při přidání škube.
Doporučuji vypustit (úplně) nádrž a znovu natankovat. Pokud bude závada trvat tak můžeš palivo vyloučit, pokud ne tak a) budeš šťastný b) můžeš vysáté palivo reklamovat.
No pravda je, ze auto si koupil bracha, kterej ho mel asi rok a moc toho nenajezdil-predtim nikdy neridil a bydli v Praze v centru.Tak je i mozny, ze tam dlouho byl benzin kdyz to stalo.Jeste me napadlo, jestli to nemuze bejt palivovej filtr.Kdyz jsem to mel ted u kamose a zvedli jsme to, videl jsem, ze je tam puvodni.
_________________
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2434
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#6 740 kombi-cukání při přidání plynu

Příspěvek od jarek.krizan »

Takže palivový máš nový ? pokud není dostatečný výkon připřidání, tak buď to má málo benzínu, nebo tam jde moc vzduchu. Taky netěsnost sání, nebo váha vzduchu.
Dělá to za tepla i za studena ?
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

kubavlc
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 236
Registrován: 16 roků
Bydliště: praha/kladno/kdyně

#7 740 kombi-cukání při přidání plynu

Příspěvek od kubavlc »

jarek.krizan píše:Takže palivový máš nový ? pokud není dostatečný výkon připřidání, tak buď to má málo benzínu, nebo tam jde moc vzduchu. Taky netěsnost sání, nebo váha vzduchu.
Dělá to za tepla i za studena ?
Palivovy filtr novy nemam, ten kluk vymenil svicky, projel to a zrovna to necukalo, tak jsme to hodili na svice a neresili to.Asi to neprojel dostatecne :-) S netesnosti sani to muze urcite souviset a s vahou vzduchu (i kdyz dodneska nevim, co to je a jak si to predstavit) to kazdopadne muze souviset taky.Kazdopadne, koupil jsem od brachy, ktery presedlal na 850 za hubicku a tudiz pocitam s vetsimi vydaji.Hlavne bych chtel, aby auto bylo spolehlive.Planuju s nim vozit kapelu na koncerty a predstava nejakeho zaseku se mi moc nelibi, zvlast, kdyz veskere navraty jsou dost po pulnoci a s pulkou osazenstva znacne podnapilou.Co navrhujes za reseni?Pokud mi navrhnes cokoliv, budu rad.Kluk co mi to delal, rikal neco o zmereni vsech tlaku v motoru, ale nema na to vercajk.To uz je pro me absolutne spanelska vesnice.Mimochodem, kolik muze stat komplet GO motoru?I kdyz chapu, ze je to asi dost velky rozmezi, podle toho co se zjisti za zavady.
_________________
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1067
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#8 740 kombi-cukání při přidání plynu

Příspěvek od Drtic »

Neni nahodou B230E Mechanicka strikacka? Tam bych to na vahu vzduchu nehazel, mozna spatne serizeny vstrikovani -> musis nejlepe k nekomu na emise, jinak tuhle zver neseridis. Pricpanej palivovej filtr by to mohl bejt taky. Zkusmo bych pootocil sroubkem bohatosti a trosku tomu pridal, jestli to bude cukat i potom :prace:
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2434
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#9 740 kombi-cukání při přidání plynu

Příspěvek od jarek.krizan »

Ideální je jít nejdřív po nejjednodušších věcech a nezačínat s GO, která se jednak téměř nedá a jednak finančně ani nevyplatí. Úplně nejlepší by bylo aby se na to podíval někdo, kdo tomu rozumí a tan paliváč vyměň.
Pokud si z Kladna, tak je to do Zlína trochu moc z ruky, tak se budeš muset podívat po někom bližším.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2434
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#10 740 kombi-cukání při přidání plynu

Příspěvek od jarek.krizan »

Drtic píše:Neni nahodou B230E Mechanicka strikacka? Tam bych to na vahu vzduchu nehazel, mozna spatne serizeny vstrikovani -> musis nejlepe k nekomu na emise, jinak tuhle zver neseridis. Pricpanej palivovej filtr by to mohl bejt taky. Zkusmo bych pootocil sroubkem bohatosti a trosku tomu pridal, jestli to bude cukat i potom :prace:
Jo mechanika Bosch je pro neznalého složitější, pokud se v tom nevyzná, tak to už dohromady nedá, nemluvě o tom, že asi neví ani kterým šroubkem a kam má točit.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

kubavlc
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 236
Registrován: 16 roků
Bydliště: praha/kladno/kdyně

#11 740 kombi-cukání při přidání plynu

Příspěvek od kubavlc »

jarek.krizan píše:
Drtic píše:Neni nahodou B230E Mechanicka strikacka? Tam bych to na vahu vzduchu nehazel, mozna spatne serizeny vstrikovani -> musis nejlepe k nekomu na emise, jinak tuhle zver neseridis. Pricpanej palivovej filtr by to mohl bejt taky. Zkusmo bych pootocil sroubkem bohatosti a trosku tomu pridal, jestli to bude cukat i potom :prace:
Jo mechanika Bosch je pro neznalého složitější, pokud se v tom nevyzná, tak to už dohromady nedá, nemluvě o tom, že asi neví ani kterým šroubkem a kam má točit.
To mas pravdu, opravdu nevim, cim pootocit.Budu s tim muset nekam zajet.Diky
_________________
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1067
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#12 740 kombi-cukání při přidání plynu

Příspěvek od Drtic »

kubavic: Mam spousty literatury o samotnem vstrikovani, kdybys mel zajem
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

kubavlc
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 236
Registrován: 16 roků
Bydliště: praha/kladno/kdyně

#13 740 kombi-cukání při přidání plynu

Příspěvek od kubavlc »

Drtic píše:kubavic: Mam spousty literatury o samotnem vstrikovani, kdybys mel zajem
Jo jasne rad se o tom neco dozvim, mas to v e-forme nebo papirove?
_________________
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996

kubavlc
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 236
Registrován: 16 roků
Bydliště: praha/kladno/kdyně

#14 740 kombi-cukání při přidání plynu

Příspěvek od kubavlc »

Jeste me dnes napadlo, nemuze to byt nejakym zpusobem spojka?
_________________
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996

kubavlc
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 236
Registrován: 16 roků
Bydliště: praha/kladno/kdyně

#15 740 kombi-cukání při přidání plynu

Příspěvek od kubavlc »

Tak dneska mi dosel benzin (nefunguje ukazatel ani kilometrovnik), tak jsem dotankoval u Robin oilu asi 40 l a od te doby to necukalo asi dalsich 50 km.Ted to sice cuka lehce, ale neda se to srovnat s tim predtim.Takze vsem zatim moc diky za rady.Kazdopadne palivovej filtr pujde ven a dal uvidime.Je tam nejake cerpadlo na palivo?Jestli by mohl byt problem v nem.Protoze kdyz dochazel benzin, projevovalo se to v podstate uplne stejne jako pri tom "beznem" cukani.
_________________
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2434
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#16 740 kombi-cukání při přidání plynu

Příspěvek od jarek.krizan »

Problém by mohl být i v sání v nádrži, pokud je tam prasklá, nebo zteřelá hadička. Jinak nedoporučuji vyjíždět benzín do mrtva. Je to velké riziko zničení palivového čerpadla, které je mazané a chlazené palivem.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

kubavlc
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 236
Registrován: 16 roků
Bydliště: praha/kladno/kdyně

#17 740 kombi-cukání při přidání plynu

Příspěvek od kubavlc »

jarek.krizan píše:Problém by mohl být i v sání v nádrži, pokud je tam prasklá, nebo zteřelá hadička. Jinak nedoporučuji vyjíždět benzín do mrtva. Je to velké riziko zničení palivového čerpadla, které je mazané a chlazené palivem.
Muze byt nejakym ukazatelem, ze kdyz jsem tu prazdnou nadrz otviral, hodne dlouho a dost to sycelo?Jinak vyjizdeni nadrze do mrtva neplanuju, jen se naucit jezdit bez toho meraku paliva a porad prubezne doplnovat :-) a to jsem nestihl
_________________
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2434
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#18 740 kombi-cukání při přidání plynu

Příspěvek od jarek.krizan »

kubavlc píše:
jarek.krizan píše:Problém by mohl být i v sání v nádrži, pokud je tam prasklá, nebo zteřelá hadička. Jinak nedoporučuji vyjíždět benzín do mrtva. Je to velké riziko zničení palivového čerpadla, které je mazané a chlazené palivem.
Muze byt nejakym ukazatelem, ze kdyz jsem tu prazdnou nadrz otviral, hodne dlouho a dost to sycelo?Jinak vyjizdeni nadrze do mrtva neplanuju, jen se naucit jezdit bez toho meraku paliva a porad prubezne doplnovat :-) a to jsem nestihl
Pokud byl podtlak v nádrži, tak je to problém. To by mohlo způsobovat nízký tlak paliva a tím i škubání.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

kubavlc
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 236
Registrován: 16 roků
Bydliště: praha/kladno/kdyně

#19 740 kombi-cukání při přidání plynu

Příspěvek od kubavlc »

jarek.krizan píše:
kubavlc píše: Muze byt nejakym ukazatelem, ze kdyz jsem tu prazdnou nadrz otviral, hodne dlouho a dost to sycelo?Jinak vyjizdeni nadrze do mrtva neplanuju, jen se naucit jezdit bez toho meraku paliva a porad prubezne doplnovat :-) a to jsem nestihl
Pokud byl podtlak v nádrži, tak je to problém. To by mohlo způsobovat nízký tlak paliva a tím i škubání.
Jak se dostanu na tu hadicku toho odfuku z nadrze?Myslim, ze by to mohlo byt ono, protoze takove syceni jsem fakt jeste nezazil.
_________________
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 276
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Kostelec

#20 740 kombi-cukání při přidání plynu

Příspěvek od deanoli »

Zkontroluj odvětrávání nádrže zda není zacpané. Malá dírka by měla být i ve víčku palivové nádrže.
_________________
měl jsem: 740 2,4D
nyní: 940 2,0T bílá, V40 1.6 violet

kubavlc
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 236
Registrován: 16 roků
Bydliště: praha/kladno/kdyně

#21 740 kombi-cukání při přidání plynu

Příspěvek od kubavlc »

deanoli píše:Zkontroluj odvětrávání nádrže zda není zacpané. Malá dírka by měla být i ve víčku palivové nádrže.
Mam ted chvili cas, tak nez pojedu do prace tak se stavim u Volva a mrknu na tu nadrz.Vicko je takovy vselijaky, jestli ma dirku nevim.Zkratka mrknu na to a ozvu se.Muzu popr. jet i s povolenym vickem, aby to vetralo?Kuba PS:Vcera jsem jeste k tomu pichnul :-(
_________________
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 276
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Kostelec

#22 740 kombi-cukání při přidání plynu

Příspěvek od deanoli »

u každý pumpy prodávaj náhradní víčko nádrže pro případ nouze. Je to samozřejmě jen pro krátkodobé použití. Stojí pár kaček a i když to třeba koupíš zbytečně tak se vyplatí ho mít někde v kufru.
(Ale možná nejseš takovej debil jako já, který si při tankování položí víčko na střechu a pak odjede neznámo kam :lol: )
_________________
měl jsem: 740 2,4D
nyní: 940 2,0T bílá, V40 1.6 violet

kubavlc
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 236
Registrován: 16 roků
Bydliště: praha/kladno/kdyně

#23 740 kombi-cukání při přidání plynu

Příspěvek od kubavlc »

deanoli píše:u každý pumpy prodávaj náhradní víčko nádrže pro případ nouze. Je to samozřejmě jen pro krátkodobé použití. Stojí pár kaček a i když to třeba koupíš zbytečně tak se vyplatí ho mít někde v kufru.
(Ale možná nejseš takovej debil jako já, který si při tankování položí víčko na střechu a pak odjede neznámo kam :lol: )
Dik za rady, jel sem vymenit ty gumy a kdyz to mel zvednuty, tak jsem koukal po nejakych hadickach od nadrze, jedna je tam takova dost zprehybana, ze pokud to ma byt to odvetravani, tak kazdopadne tudy zadnej vzduch neprojde.Nicmene jsem povolil vicko od nadrze a pak to necukalo-nejakou dobu, nez se to zahralo.Jede to ted nejaK tak, ale na ctyrku to stejne skube.Ale co vic-prijel jsem pred barak, vypnul klicek a nechciplo to.Zkousel jsem to nekolikrat, protoze jsem mel nejaky popojizdeni a zatim to nechciplo ani jednou.To uz nechapu vubec.Takze jedim s otevrenou nadrzi, chcipam to pres ctyrku-no co vic si prat :-)
_________________
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2434
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#24 740 kombi-cukání při přidání plynu

Příspěvek od jarek.krizan »

kubavlc píše:
deanoli píše:u každý pumpy prodávaj náhradní víčko nádrže pro případ nouze. Je to samozřejmě jen pro krátkodobé použití. Stojí pár kaček a i když to třeba koupíš zbytečně tak se vyplatí ho mít někde v kufru.
(Ale možná nejseš takovej debil jako já, který si při tankování položí víčko na střechu a pak odjede neznámo kam :lol: )
Dik za rady, jel sem vymenit ty gumy a kdyz to mel zvednuty, tak jsem koukal po nejakych hadickach od nadrze, jedna je tam takova dost zprehybana, ze pokud to ma byt to odvetravani, tak kazdopadne tudy zadnej vzduch neprojde.Nicmene jsem povolil vicko od nadrze a pak to necukalo-nejakou dobu, nez se to zahralo.Jede to ted nejaK tak, ale na ctyrku to stejne skube.Ale co vic-prijel jsem pred barak, vypnul klicek a nechciplo to.Zkousel jsem to nekolikrat, protoze jsem mel nejaky popojizdeni a zatim to nechciplo ani jednou.To uz nechapu vubec.Takze jedim s otevrenou nadrzi, chcipam to pres ctyrku-no co vic si prat :-)
Zavez to k nejbližšímu odborníkovi, než ti to kvůli nějakému zkratu vyhoří. Může to být jen banalita, ale taky nemusí, ale riskuj to.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 276
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Kostelec

#25 740 kombi-cukání při přidání plynu

Příspěvek od deanoli »

tak to nevím, naposledy mi to dělal někdy před 20 lety pionýr ale to bylo karbonem v hlavě válce....... :spat:
jsem teď taky hrozně nasranej protože mi někdo vyfouknul pěknou 940 ve vepřovákově :ryma: . Snad to bude aspoň někdo z fóra, až se z toho vyspím tak mu to budu i přát :palec:
_________________
měl jsem: 740 2,4D
nyní: 940 2,0T bílá, V40 1.6 violet
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900“