idealni turbo
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 906
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#1 idealni turbo
pokud by se vam zdalo že máte slaby turbo zkuste FHčko
- Přílohy
-
- turbo 940.jpg (75.21 KiB) Zobrazeno 3507 x
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
#2 idealni turbo
Zdarec Máro,jak jsi mi ve středu poladil turbínu tak to maže jako blázen.Zjistil jsem to když jsem jel od Tebe dom a začala mě problikávat Audi A6 3.0TDI tak jsem ji pro jistotu ujel.Když jsem přijel před barák tak jsem zjistil ,že v tý Audině jel soused.Prej mě nemohl zaboha dojet,tak jsem mu řekl at' ji hodí ze skály.doufám ,že semnou mezi svátky počítáš.Tak hezké prožítí ježíška a pozdravuj Kačku.Lád'a
_________________
Koupena v T6R 850 T5R za 55tis..Nyní k prodeji v T6R za pouhých 85tis...
Koupena v T6R 850 T5R za 55tis..Nyní k prodeji v T6R za pouhých 85tis...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 174
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Vůz: SAAB 9000
- Bydliště: Praha 4
- Kontaktovat uživatele:
#3 idealni turbo
správně!láďa píše:tak jsem mu řekl at' ji hodí ze skály.
_________________
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3741
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#4 idealni turbo
a co jste tam delali hosi? a hlavne na cem?
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 111
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Blučina, Havlickova 106
- Kontaktovat uživatele:
#5 idealni turbo
nechtel jsem rypat napsal jsi to za me štelovat turbo a kde??? par desitek mi rukama proslo ale klapka je nastavena ze stolice tak nevim.wickey píše:a co jste tam delali hosi? a hlavne na cem?
- Přílohy
-
- P1090394.JPG (41.19 KiB) Zobrazeno 2896 x
-
- P1090395.JPG (44.91 KiB) Zobrazeno 2890 x
_________________
Mercedes E320 lorin.Volvo V40 1.6 16V
Mercedes E320 lorin.Volvo V40 1.6 16V
#6 idealni turbo
Co se dá ladit na turbíně???Že by zvýšený plnící tlak???O ničem jiném nevím.láďa píše:Zdarec Máro,jak jsi mi ve středu poladil turbínu tak to maže jako blázen.Zjistil jsem to když jsem jel od Tebe dom a začala mě problikávat Audi A6 3.0TDI tak jsem ji pro jistotu ujel.Když jsem přijel před barák tak jsem zjistil ,že v tý Audině jel soused.Prej mě nemohl zaboha dojet,tak jsem mu řekl at' ji hodí ze skály.doufám ,že semnou mezi svátky počítáš.Tak hezké prožítí ježíška a pozdravuj Kačku.Lád'a
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 275
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: Volva
- Bydliště: Havlíčkův Brod
#7 idealni turbo
Já osobně taky ne. Ale s tlakem umíme zahejbat, viď Martine ...martinopel píše:Co se dá ladit na turbíně???Že by zvýšený plnící tlak???O ničem jiném nevím.
#8 idealni turbo
Si piš.Fery píše:Já osobně taky ne. Ale s tlakem umíme zahejbat, viď Martine ...martinopel píše:Co se dá ladit na turbíně???Že by zvýšený plnící tlak???O ničem jiném nevím.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 117
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Vůz: Škoda SuperB 1.8T Elegance
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#9 idealni turbo
Na myslim,ze na turbine se toho da vyladit pomerne dost.
Presoustruzeni kompresni vrtulky,nebo vymena za vetsi vrtulku,zvyseni otacek,zvetseni vstupu a vystupu atd...
Proste vzdy jde o to nafoukat "tam" vic...
Nebo rovnou koupit cele vetsi.
PS:Na fotce uprava turba do V40.
Presoustruzeni kompresni vrtulky,nebo vymena za vetsi vrtulku,zvyseni otacek,zvetseni vstupu a vystupu atd...
Proste vzdy jde o to nafoukat "tam" vic...
Nebo rovnou koupit cele vetsi.
PS:Na fotce uprava turba do V40.
- Přílohy
-
- uprava-14T_16T.JPG (89.83 KiB) Zobrazeno 2496 x
_________________
Ford Tourneo Connect 110PS - táhám zvuk a Volvo dodávku nedělá :-)
Ford Tourneo Connect 110PS - táhám zvuk a Volvo dodávku nedělá :-)
#10 idealni turbo
A kolik pak taková úprava vyjde???Marek píše:Na myslim,ze na turbine se toho da vyladit pomerne dost.
Presoustruzeni kompresni vrtulky,nebo vymena za vetsi vrtulku,zvyseni otacek,zvetseni vstupu a vystupu atd...
Proste vzdy jde o to nafoukat "tam" vic...
Nebo rovnou koupit cele vetsi.
PS:Na fotce uprava turba do V40.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 117
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Vůz: Škoda SuperB 1.8T Elegance
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#11 idealni turbo
To je ruzny,podle toho jestli objednas jenom jine kompresni kolo-vrtulku a budes se s tim patlat sam,nebo to nekomu zadas atd...
U nas slusne upravy turbodmychadel delaji specialturbo.cz .
Dily muzes nakoupit treba i na "provarenem" ebayi.
Nevim jaky turba jsou ve starsich Volvech.Ve 40ce je Mitsubishi a na to zdrovna moc dilu nejni.
Garett,nebo KKK by bylo o neco lepsi.
U nas slusne upravy turbodmychadel delaji specialturbo.cz .
Dily muzes nakoupit treba i na "provarenem" ebayi.
Nevim jaky turba jsou ve starsich Volvech.Ve 40ce je Mitsubishi a na to zdrovna moc dilu nejni.
Garett,nebo KKK by bylo o neco lepsi.
- Přílohy
-
- turbinewheel-in.jpg (12.18 KiB) Zobrazeno 2448 x
_________________
Ford Tourneo Connect 110PS - táhám zvuk a Volvo dodávku nedělá :-)
Ford Tourneo Connect 110PS - táhám zvuk a Volvo dodávku nedělá :-)
#12 idealni turbo
Nejaka ukazka rozpoctu vcetne dilu a prace?Marek píše:To je ruzny,podle toho jestli objednas jenom jine kompresni kolo-vrtulku a budes se s tim patlat sam,nebo to nekomu zadas atd...
U nas slusne upravy turbodmychadel delaji specialturbo.cz .
Dily muzes nakoupit treba i na "provarenem" ebayi.
Nevim jaky turba jsou ve starsich Volvech.Ve 40ce je Mitsubishi a na to zdrovna moc dilu nejni.
Garett,nebo KKK by bylo o neco lepsi.
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 906
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#13 idealni turbo
chlapci nezapominejte na to že čim vic tam budete chtit tlačit vzduchu tak to taky musite nakrmit i palivem samotnej tlak turba nestačí...
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 117
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Vůz: Škoda SuperB 1.8T Elegance
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#14 idealni turbo
To Marra: Chytrej kluk...
To All: A taky ten vzduch patricne chladit,vetsinou to seriovej intercoller nepobere,obzlast v lete...
A teplej vzuch je tak trosku na prd...
To All: A taky ten vzduch patricne chladit,vetsinou to seriovej intercoller nepobere,obzlast v lete...
A teplej vzuch je tak trosku na prd...
_________________
Ford Tourneo Connect 110PS - táhám zvuk a Volvo dodávku nedělá :-)
Ford Tourneo Connect 110PS - táhám zvuk a Volvo dodávku nedělá :-)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 301
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 3.2
- Bydliště: Praha 4
#15 idealni turbo
a to mi rikas ted, kdyz jsem zacal jezdit na spotrebu??marra píše:chlapci nezapominejte na to že čim vic tam budete chtit tlačit vzduchu tak to taky musite nakrmit i palivem samotnej tlak turba nestačí...
_________________
JE: S80 3,2
BYLO: S80 V8, S60 2,5T AWD, 850R, 850T5, 760TIC, 740TIC a 3x 244GL
JE: S80 3,2
BYLO: S80 V8, S60 2,5T AWD, 850R, 850T5, 760TIC, 740TIC a 3x 244GL
#16 idealni turbo
melo by vyznam delat neco s mym turbem? mam najeto 161 000 km. ptam se esli trebas to vyladeni tlaku(jak tady porad rikate) nejak "vyrazneji" zvysi vykon nebo to nema cenu,...?! ptam se aby to nebylo jako nejaky chip tuning kdy Vam to prida na Fabii 15 kw, ale jedinym vysledkem je to, ze to zere vic:D
_________________
BYLO : kolo
JE : Volvo V40 2.0T | 118 kw | tahne jak zbesilej | r.v. 1999
JEDNOU : Volvo V70 R AWD | 220 kw | žádnej tuning, žádnej chip, ale i tak potahne jak zbesilej | r.v. 2005
BYLO : kolo
JE : Volvo V40 2.0T | 118 kw | tahne jak zbesilej | r.v. 1999
JEDNOU : Volvo V70 R AWD | 220 kw | žádnej tuning, žádnej chip, ale i tak potahne jak zbesilej | r.v. 2005
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#17 idealni turbo
Jak píše Marra - čím více kobylek, tím větší spotřeba.
Pokud to nejak akutně nepotřebuješ, tak se na to vykašli.
S tím co máš pomlátíš 90% ostatních vozidel.
něco je v rukách-nohách a na zbytek stejně nebudeš mít, ani kdyby ses rozkrájel
Pokud to nejak akutně nepotřebuješ, tak se na to vykašli.
S tím co máš pomlátíš 90% ostatních vozidel.
něco je v rukách-nohách a na zbytek stejně nebudeš mít, ani kdyby ses rozkrájel
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 111
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Blučina, Havlickova 106
- Kontaktovat uživatele:
#18 idealni turbo
To jsou vsechno jenom silacké reci nic si primo na turbu nikdo nevimeni ani neviladi ,jestli jsi mel nekdy rozdelane turbo tak bys psal neco jineho.a myslim si ze mi da za pravdu kazdy mechanik,jenom pro zacatek cem by jsi vyvazil na turbu hridel s novou vrtulkou ??? ma desitky tisic otacek.Marek píše:To je ruzny,podle toho jestli objednas jenom jine kompresni kolo-vrtulku a budes se s tim patlat sam,nebo to nekomu zadas atd...
U nas slusne upravy turbodmychadel delaji specialturbo.cz .
Dily muzes nakoupit treba i na "provarenem" ebayi.
Nevim jaky turba jsou ve starsich Volvech.Ve 40ce je Mitsubishi a na to zdrovna moc dilu nejni.
Garett,nebo KKK by bylo o neco lepsi.
_________________
Mercedes E320 lorin.Volvo V40 1.6 16V
Mercedes E320 lorin.Volvo V40 1.6 16V
#19 idealni turbo
to Lachtan: coz to ja vim:)) moc dobre vim... hlavne to 80% z tech 90ti od takovyho nakyho kombika vubec neceka a nestiha... Vsak ja se na to zvyseni vykonu neptam z nespokojenosti, ale jen ze zvedavosti.. Ptam se prave na nazor Vas, majitelu turbovych mazliku.. A kdyz nic, tak nic...Budu to dal "drtit" (bez problemu) se seriovkou
_________________
BYLO : kolo
JE : Volvo V40 2.0T | 118 kw | tahne jak zbesilej | r.v. 1999
JEDNOU : Volvo V70 R AWD | 220 kw | žádnej tuning, žádnej chip, ale i tak potahne jak zbesilej | r.v. 2005
BYLO : kolo
JE : Volvo V40 2.0T | 118 kw | tahne jak zbesilej | r.v. 1999
JEDNOU : Volvo V70 R AWD | 220 kw | žádnej tuning, žádnej chip, ale i tak potahne jak zbesilej | r.v. 2005
#20 idealni turbo
Dovolím si nesouhlasit.Lachtan píše:Jak píše Marra - čím více kobylek, tím větší spotřeba.
Pokud to nejak akutně nepotřebuješ, tak se na to vykašli.
S tím co máš pomlátíš 90% ostatních vozidel.
něco je v rukách-nohách a na zbytek stejně nebudeš mít, ani kdyby ses rozkrájel
Pokud jezdíš normálně,tak s autem o vyšším výkonu budeš pravděpodobně jezdit levněji než s výkonem nižším.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 117
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Vůz: Škoda SuperB 1.8T Elegance
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#21 idealni turbo
A co treba nejak takhle - " "Zbynek píše: To jsou vsechno jenom silacké reci nic si primo na turbu nikdo nevimeni ani neviladi ,jestli jsi mel nekdy rozdelane turbo tak bys psal neco jineho.a myslim si ze mi da za pravdu kazdy mechanik,jenom pro zacatek cem by jsi vyvazil na turbu hridel s novou vrtulkou ??? ma desitky tisic otacek.
Jo,jinak napr. firma SpecialTurbo umi opravdu super veci.A turbiny toci i mnohem vice,nez desitky tisic otacek...
_________________
Ford Tourneo Connect 110PS - táhám zvuk a Volvo dodávku nedělá :-)
Ford Tourneo Connect 110PS - táhám zvuk a Volvo dodávku nedělá :-)
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek