RVS technologia

jak si doma vyladit motor apod.
  • Autor
  • Zpráva
Peťo-goalie
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 342
Registrován: 16 roků 8 měsíců

#1 RVS technologia

Příspěvek od Peťo-goalie »

Jeden pan tu v inzerate predaja 850tky pisal ze pouzil pripravky tejto fy na osetrenie motora http://www.rvs-tec.cz/start.htm
Chcem sa spytat co si o tom myslite?

Peťo-goalie
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 342
Registrován: 16 roků 8 měsíců

#2 RVS technologia

Příspěvek od Peťo-goalie »

po chemickej stranke s ami to zda ako mozne mate s tym niekto skusenosti?

VanThomas
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1194
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
Bydliště: Praha 3

#3 RVS technologia

Příspěvek od VanThomas »

na podobné "zázraky" mám dost militantní názor. S*ačka, kterou v lepším případě okamžitě zachytí filtr, v horším se rozetře všude možně, nejlépe v ložiscích na klice, který pak rychle odejdou do věčných lovišť. Když už bych byl ochotnej připustit, že to dokáže vytvořit nějakou stabilní vrstvu, v tak nevhodných podmínkách, jaký uvnitř motoru jsou (což nejsem), nikdo mě nepřesvědčí, že to dokáže obnovit správný tvar pístních kroužků, to jim prostě nesežeru :twisted:
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2594
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#4 RVS technologia

Příspěvek od Sergej »

Podla vsetkych referencii, by stacilo moje volvozidlo na noc cele ponorit :kuch: do toho sajrajtu a rano (a kludne ho tam necham aj tyzden) ho vytiahnem zgeneralkovane... :palec:
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Peťo-goalie
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 342
Registrován: 16 roků 8 měsíců

#5 RVS technologia

Příspěvek od Peťo-goalie »

Sergej píše:Podla vsetkych referencii, by stacilo moje volvozidlo na noc cele ponorit :kuch: do toho sajrajtu a rano (a kludne ho tam necham aj tyzden) ho vytiahnem zgeneralkovane... :palec:
No ale musel by si svoje volvicatko zahriat na teplotu min 1200st.C aby to malo efekt.
Seriozne skusali ste to niekto? alebo niekto vo Vasom okoli. Mechanici je Vas tu dost-poznate to co si o tom myslite?

koch
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1553
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
Vůz: Volvo S60 2.4T

#6 RVS technologia

Příspěvek od koch »

myslis ze kosmodisk vazne funguje?

Peťo-goalie
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 342
Registrován: 16 roků 8 měsíců

#7 RVS technologia

Příspěvek od Peťo-goalie »

zatial som nasiel toto http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... 1134f08224 a tiez hodne odkazov v strojarskych casopisoch o tom ze to funguje.

clanok http://www.povrchovauprava.cz/uploads/a ... 006-02.pdf

koch
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1553
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
Vůz: Volvo S60 2.4T

#8 RVS technologia

Příspěvek od koch »

a tu su nejake odkazy a referencie ze kosmodisk tiez funguje...
http://www.kosmodisk.cz/index.asp?tn=te ... ls&c=10078
a to maju dokonca rozhodne lepsie spravene stranky...

koch
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1553
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
Vůz: Volvo S60 2.4T

#9 RVS technologia

Příspěvek od koch »

a ked uz mas tolko korun nazvys tak tu je dalsia stranka so zarucene funkcnymi a revolucnymi vecami s ktorymi tvoj zivot naberie uplny iny smer a ziska na kvalite... http://www.topshop.cz/

Peťo-goalie
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 342
Registrován: 16 roků 8 měsíců

#10 RVS technologia

Příspěvek od Peťo-goalie »

koch píše:a ked uz mas tolko korun nazvys tak tu je dalsia stranka so zarucene funkcnymi a revolucnymi vecami s ktorymi tvoj zivot naberie uplny iny smer a ziska na kvalite... http://www.topshop.cz/
Koch ja som chcel otvorit serioznu diskusiu k teme a nie rozoberat picoviny ako Ty. :shock: ni esom k.t aby som kupoval kozmodisk a podobne ale toto s tym prosim Ta neporovnavaj.
Dufam, ze sa hynek nenahneva citujem tu jeho SZ a rozhodne mu verim-toto som chcel otvorit a nie ftakoviny ako Ty :evil: :evil:
Předmět zprávy: Re: Volvo 850 combi 2.5 TDI
Od: hynek9
Odesláno: 08 Dub 2008, 18:52
Komu: goalie
Zpráva
V cervenci 2006,kdyz bylo na aute pres 218000 km. Koupil jsem to od dealera z olomouce za 7400. Ta cena je dodnes u nas porad stejna,ale napr. v Nemecku se da to same poridit za necelych 90 eur. No to vis,cesi. Ta finska firma uz ma rozjety prodej po cele Evrope.Snad jsou to vsechno originaly,vypada to verohodne.
Muj znamy automechanik,ktery se mi stara o Volvo me od toho odrazoval,protoze casem vyzkouzel vsechny mozne zazracne prostredky jako Slick apod. a vzdycky to dopadlo katastrofalne. Motory dela pres 25 let a myslim,ze je dost dobry. Neposlechl jsem ho a risknul to. Kdyz jsem mu to oznamil,tak malem padl do mdlob a rekl mi,at se zrovna pripravim na GO motoru. Zhruba 10 tisic km potom mi vymenoval nejake veci na podvozku a protoze vzlinal olej pod vikem hlavy,jal se ji pretesnovat. Kdyz jsem k nemu prisel,zeptal se me,jestli mi nekdo menil vacku nebo neco delal s motorem,protoze vacka je jako vybalena z krabice a motor uplne cisty.On se mnou to auto kupoval a po koupi menil rozvody,brzdy,naplne,vsechno serizoval a kontroloval a pretesnoval,co teklo.Mel i sundane to ventilove viko,protoze kontroloval hydraulicka zvedatka ventilu,takze vedel,jak vacka a vrsek motoru vypada. Zaroven tehdy i zmeril tlaky a zapsal si je.
Cumel na to jako pero z gauce a ze to neni mozne. Tak slava,snad to prece jen funguje,pomyslel jsem si. Rekl jsem mu,co jsem o tom cetl a ze udajne maji taky stoupnout tlaky na valcich. Zmeril je a po 80 000 km od koupe auta byly ty tlaky na vsech valcich skutecne vyssi a hezky srovnane presne jak to tvrdi na tech internetovych strankach. Uveril tomu konecne teda taky.
Pisou tam sice i o snizeni spotreby,ale to jsem nijak nepoznal. Je ale taky pravda,ze jsem zrovna tehdy zacal jezdit hlavne po dalnici namisto po okreskach jak do te doby,takze to mohu tezko srovnavat. To by asi clovek musel nacpat i do prevodovky a namazat s tim loziska kol,aby to bylo nejak vic poznat.
Od te doby mam najeto dalsich skoro 60 000 km a motor jezdi hezky a startuje i v zime na sup. Vstriky a vstrikovaci cerpadlo jsou puvodni.Vstriky byly jen serizeny ve 143 000 km. Turbo tlaci porad hezky-to by melo byt zrenovovane taky,tam se RVS spolu s olejem dostalo taky.
Kdyz to koupis v zahranici pres internet,tak to ani nebude drahe.

_________________
hynek9- 850 combi 2.5 TDI,96 manual
partnerka-S40 2.4i Summum,04,manual

koch
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1553
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
Vůz: Volvo S60 2.4T

#11 RVS technologia

Příspěvek od koch »

sorry ale dnes registrovany hynek9 mi pride asi tak seriozny ako tie babky co davaju recenzie na kosmodisk a cely jeho mail je napisany v tom istom style, tone a stupni superlativa ako vsetky ostatne prispevky na ich webovej stranke...
goalie, nic v zlom ale prachy co do toho nalejes tvoj kchar potrebuje urcite surnejsie niekde inde...

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2594
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#12 RVS technologia

Příspěvek od Sergej »

Trochu seriozna diskusia prebieha dlhodobo na http://www.skoda.panda.cz
Kozmodisk ma moja sestra a....vraj nefunguje :D
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 104
Registrován: 17 roků 8 měsíců
Bydliště: Přeštice

#13 RVS technologia

Příspěvek od Miroslav »

zní to zajímavě. Myslím že zkušenost má Vcar zde na foru s něčím podobným.
_________________
S40 r.97, 1,8 ,16V ,85 KW, B 4184 S, LPG!
Bylo Peugeot 406,r.99,81KW, 2.0 HDi , Citroen ZX 1,4i
BUDE V 70 AWD Multifuel

Peťo-goalie
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 342
Registrován: 16 roků 8 měsíců

#14 RVS technologia

Příspěvek od Peťo-goalie »

koch píše:sorry ale dnes registrovany hynek9 mi pride asi tak seriozny ako tie babky co davaju recenzie na kosmodisk a cely jeho mail je napisany v tom istom style, tone a stupni superlativa ako vsetky ostatne prispevky na ich webovej stranke...
goalie, nic v zlom ale prachy co do toho nalejes tvoj kchar potrebuje urcite surnejsie niekde inde...
Kua ja to nejdem hned kupit a do kcharu som uz nasypal strasne vela. Dufam ze najblizsich x rokov zostanem len pri vymene oleja a filtrov. :(
ja som len chcel rozprudit diskusiu a ziskat prehlad nazorov a nie pisat o kozmodisku a pod. uchylnostiach

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 61
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Hodonín

#15 RVS technologia

Příspěvek od hynek9 »

No vidis,goalie,tak a jsi tam,kde jsi byl.
_________________
XC 70 3.2

Kuba
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 140
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha-západ

#16 RVS technologia

Příspěvek od Kuba »

Nejsem mechanik ani strojař, ale když se nad tím logicky zamyslím vyjde mi tohle: Pokud by takovýto přípravek skutečně fungoval tak, jak je popisováno a bez vedlejších účinků, dávno by se používal ve všech autoservisech bez výjimky.
_________________
V70 I D5252T manuál , rok 2000 stříbrná - Volbluda
Už ne bezVolvák

Peťo-goalie
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 342
Registrován: 16 roků 8 měsíců

#17 RVS technologia

Příspěvek od Peťo-goalie »

hynek9 píše:No vidis,goalie,tak a jsi tam,kde jsi byl.
Aj tak si Tvoj nazor vazim a dakujem

koch
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1553
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
Vůz: Volvo S60 2.4T

#18 RVS technologia

Příspěvek od koch »

to prirovnanie ku kosmodisku by som nezavrhoval... podla mna je to podobny "bullshit" zalozeny na totalnych kecoch a propagovany absolutne tym istym sposobom... verim tomu ze autor sa pri vytvarani vsetkych tych kecov pobavil aspon tak dobre ako ja...
totalna kravina, tot moj nazor... over...

VanThomas
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1194
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
Bydliště: Praha 3

#19 RVS technologia

Příspěvek od VanThomas »

Sergej píše:Trochu seriozna diskusia prebieha dlhodobo na http://www.skoda.panda.cz
Kozmodisk ma moja sestra a....vraj nefunguje :D
a pamatuju si v těch diskusích na nadšeného propagátora slicku, taky mu prý zachránil několik motorů :)
Článků o přísadách do olejů je na pandě několik, doporučuju přečíst zejména ten od Petra Maška http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=418 najde se tam vysvětlení proč nekteré "zázračné" přísady zdánlivě fungujou
Můj názor je asi takovej: všechny přísady, který opravdu fungujou, už v olejích jsou - výrobci nejsou blbí.
Tvrzení, že nějakej zázrak v oleji obnoví původní tvar vačky, pístních kroužků nebo něčeho jinýho je snad lepší ani nekomentovat, to je opravdu z říše pohádek.
Docela bych rád viděl, jak se ve válci obnoví stopa po honování, spíš ten sajrajt v oleji zapůsobí jako brusná pasta a válce vyleští krásně dohladka, což mazání jistě jen prospěje :twisted:
Nicméně pokud si někdo něco takovýho chce nalejt do motoru může, máme svobodu :) Asi s tim taky začnu obchodovat, hromadný žaloby jako ve státech u nás evidentně nehrozej 8)
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'

vcar
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1113
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Č.Krumlov
Kontaktovat uživatele:

#20 RVS technologia

Příspěvek od vcar »

Miroslav píše:zní to zajímavě. Myslím že zkušenost má Vcar zde na foru s něčím podobným.
Mám svoji zkušenost, ale nikomu ji nenutím. Zkusil jsem ve fáčku Duralube. Podle recenzí, videokazety a testů (mj. i Tatra Kopřivnice) se mikroskopické trhlinky zacelí molekulárním potahem, tím se třecí plochy vyhladí = dochází k nižšímu tření = snížení teploty a spotřeby benzinu i oleje, zvýšení těsnosti v třecích částech motorů, motor pracuje snáz = snížení hladiny hluku. Potvrdilo se mi snížení spotřeby benzínu i oleje, snížení hluku a hladiny CO2 (měřeno několikrát, protože technik nevěřil). Motor měl vyšší kompresi, líp táhnul. Jestli to vydrží slibovaných 80000 km nemůžu potvrdit, protože fáčko jsem zaměnil za švéda.
Prostředek si dal kolega do Alfy do převodovky (sortiment je širší, ne jen motory) a problém s hlučností převodovky se vytratil, podle jeho slov.
Jedná se o molekulární prostředek, který je součástí oleje a protože to není teflon, není nutné po nalití najet 200 km na jeden zátah, přičemž se olejový filtr zalepí.
Něco je z reklamy, ale dva postřehy uživatelů jsou. Ještě přidám jeden. Výrobce říká, že lze krátkodobě použít motor i bez oleje. Kdysi jednomu starému passatu vytekl olej a dojel s tím 15 km domů. Majitel mi tenkrát přišel poděkovat.
_________________
S80 D5 120kW 2003 manual silver
V40 1.8i 92kW B4184SM 6/99 blackmetal

VanThomas
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1194
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
Bydliště: Praha 3

#21 RVS technologia

Příspěvek od VanThomas »

Duralube je klasická sr*čka na bázi chloru, naštěstí je obsah chloru jen v jednotkách procent, takže narozdíl od prolongu motor alespoň nezabije...
Ve státech, pro falešnou a zavádějící reklamu, rozhodla FTC o zákazu prodeje jak duralube tak prolong. Dalo se to najít na http://www.ftc.gov v oddělení „oil additives“. U nás bohužel asi nic takovýho nehrozí :( .

BTW Tatra použití Duralube ve svých motorech naopak výslovně zakazuje :)
k nalezení na stránkách tatry - tolik k serióznosti těchto reklam :roll:
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'

Kuba
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 140
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha-západ

#22 RVS technologia

Příspěvek od Kuba »

VanThomas píše: Můj názor je asi takovej: všechny přísady, který opravdu fungujou, už v olejích jsou - výrobci nejsou blbí.
Souhlasím s poznámkou, že bych to formuloval jako všechny přísady, který opravdu fungujou bez vedlejších účinků. Pokud vím, tak spousta těch "zázračnejch" přísad skutečně funguje, nepoužívaj se jen a jen proto, že příliš snižujou životnost motoru.
_________________
V70 I D5252T manuál , rok 2000 stříbrná - Volbluda
Už ne bezVolvák

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 61
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Hodonín

#23 RVS technologia

Příspěvek od hynek9 »

Kubo,vzdyt by vsichni prisli o zivobyti,kdyby se takove veci bezne pouzivaly! Automechanici,automobilky,vyrobci nahr. dilu,prekupnici a dalsi spousta lidi a navazujicich dodavatelu a odvetvi.Tvoje uvaha logiku nema. Takovouhle vec nikdo nechce.
_________________
XC 70 3.2

Kuba
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 140
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha-západ

#24 RVS technologia

Příspěvek od Kuba »

hynek9 píše:Kubo,vzdyt by vsichni prisli o zivobyti,kdyby se takove veci bezne pouzivaly! Automechanici,automobilky,vyrobci nahr. dilu,prekupnici a dalsi spousta lidi a navazujicich dodavatelu a odvetvi.Tvoje uvaha logiku nema. Takovouhle vec nikdo nechce.
Ale houby, uživili by se na pravidelných výměnách spotřebáku, opravách bouraček, autoelektriky a podobně. Pokud by to skutečně fungovalo tak, jak je to popisováno, tedy spolehlivě a bez nepříjemných vedlejších účinků, nikdo by si nedovolil to nepoužívat, aby s tím konkurence nezačala dřív a nezískala konkurenční výhodu...

Možná, že by to vedlo časem k tomu, že by automobilky začaly ještě víc šetřit na motorech tak, aby se s použitím tohohle přípravku dostaly na podobnou životnost jako teď bez něj, ale v žádným případě by si funkční přípravek nedovolily ignorovat.
_________________
V70 I D5252T manuál , rok 2000 stříbrná - Volbluda
Už ne bezVolvák

Peťo-goalie
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 342
Registrován: 16 roků 8 měsíců

#25 RVS technologia

Příspěvek od Peťo-goalie »

Od: Petr Ježek <pje@centrum.cz>

Předně, nový a dobře udržovaný motor potřebuje hlavně kvalitní olej ve pecifikaci podle výrobce a kvalitní palivo. Kouřící, klepající a vůbec podivně se projevující motor stojí za to buď vyměnit nebo generálkovat, pro jistotu lze před konečným rozhodnutím použít čistící aditiva (buď trvale přítomná v oleji a palivu nebo jednorázová - musí se k "výplachu" do servisu, kde to dělají. Aditiva mají smysl tam, kde chrání motor (a celý systém pohonu) před opotřebením v situacích, pro které výrobci olejů a paliv své výrobky neoptimalizují. Jedná se zejména o studené starty v zimě a o spotrovní režim provozu ve vysokých otáčkách a při jejich náhlých změnách. Tehdy dochází k nadměrnému namáhání třecích dvojic dílů (nevím proč JČ nemá tento přesný termín rád - asi nemá rád tribologii a tribotechniku) zpravidla při vysokém tlaku a teplotě. Oboje zkracuje životnost olejové náplně a zhoršuje mazací vlastnosti oleje. Některé motory mají malé pracovní vůle a proto snesou lehkoběžné nízkoviskozní oleje (0W-něco, jiné mají vůle větší a vyžadují oleje hustší, To je obecně k pochopení základních pravidel mazání motoru a použití olejů. Aditiva na bázi PTFE mají jediné, zato destruktivní riziko použití - ucpání olejového systému. Není totiž zcela vyloučena clusterizace (shlukování) částic PTFE, kdy se tyto částice spojují navzájem nebo s usazeninami v oleji a zanášejí olejové kanálky a filtr. Vzhledem k tomu, že si zatím nikdo veřejně na tento problém nestěžoval, není toto riziko asi příliš pravděpodobné. Funkčně jde o mechanicky nestabilní "vypolštářování" kluzných dvojic, částečky se chovají chaoticky, dočasně na základě tlaku ulpívají na površích (hrubý mikropovrch se jimi na čas zatře), pak se ale uvolní a putují unášeny olejem. Takže to funguje jako zlepšení mazacích vlastností olejového média, ale nijak závratně a rozhodně ne trvale. Aditiva na bázi zinku (ZDDP) jsou při větším obsahu ZDDP problematická tím, že zinek je měkký kov a místo trvalého zatření do mikropovrchu kluzných dvojic má tendenci putovat systémem a usazovat se jako balast na nevhodných místech. Jiřím Čechem démonizovaná chlorová aditiva je třeba poněkud oddémonizovat. Týká se to především aditiv na bázi chlorovaných parafinů s dlouhým řetězcem C14-C17 (jiné chlorparafiny se nepoužívají, o chloresterech nemám informace). Tyto chlorparafiny jsou totiž velmi stabilní sloučeninou a je obtížné z ní "vyrazit" atomy chloru, proto se snadno transportuje jako surovina a netýká se jí žádná bezpečnostní ani ekologická regulace v USA ani v EU (ty se týkají naopak krátkých chlorparafinů). Nakolik tuto stabilitu oslabují fyzikální a chemické podmínky olejové lázně, není zcela jasné. Předně, hlavní riziko spojené s chlorem - jeho reakce s vodou v kyselinu chlorovodíkovou - závisí na dostatečné přítomnosti vody v oleji, a ta se v moderních olejích po dobu životnosti jedné nálplně prakticky nevyskytuje (to lze, doufám, doložit, jen na to nemám čas). Dále se v moderních olejích vyskytují antioxidanty a protikorozní přísady, které pravděpodobně počítají se vznikem kyslíku a vody v oleji a slouří k jejich neutralizaci. Jiří Čech z neznalosti zaměňuje odlišné produkty Prolong (výrobce Prolong Super Lubricants, USA) a Pro-long (výrobce Pro-Long Smøremidler, Norsko). Prvního se týká jím zmíněné spotřebitelské žaloby, druhého zase obsah chlorparafinů. Přitom americký Prolong nemá v obsahu svých produktů chlorparafiny uvedeny na rozdíl od produktů norských! Není vyloučeno, že žalovaná neúčinnost amerického Prolongu bez chlorparafinů, zato s patentovanou obskurní technologií "AFMT", je obžalobou AFMT, nikoli chlorparafinů! Osobně totiž Pro-long s vysokým obsahem chlorparafinů používám a motory mi měkce předou bez koroze a degradace povrchů a těsnění. K Bishop's se nechci moc vyjadřovat, je to drahé, obsahuje to PTFE a zase nějakou patentovanou obskurní technologii "permanentní difuze" a musí se to po roce aplikovat znovu pro ztrátu účinnosti dávky aditiva. Elegantní ověření funce "permanentní difuze" by bylo odstraněním přísady jemných částic PTFE - vsadím se, že pak by se na površích kluzných dvojic neusazoval žádný polštář, a to ani náhodou! Složení aditiv bishop's totiž žádné další triboidně účinné látky neobsahuje... Takže se vší pravděpodobností lze s mírnou účinností a bez znatelného rizika používat aditiva s PTFE (za podmínky, že motor je vyčištěn a částice PTFE jsou dostatečně malé), Pro-long s chlorparafiny i Bishop's - s čím vlastně? Pak jsou tu ještě aditiva Wynn's, která obsahují polymery a olefiny a mohou fungovat podobně jako ta s PTFE, možná ale bez rizika clusterizace. Ještě poznánka: Na povrch kovů lze něco nanášet, když je čistý - to mají JČ i další pánové pravdu. Jenže kdo může vyloučit, že rozpouštědla v aditivech mohou na nezbytný okamžik zajistit, že je olej pod tlakem vytěsněn účinnou složkou aditiva a to ulpí na mikropovrchu a zatře jej právě díky plastické deformaci a Bielbyho vrstvě (známému jevu z technologie leštění) nikoli na dobu vteřin ale hodin a dní? Já to nevím, snad mi to sdělí pánové a dámy příslušných excelentních interdisciplinárních znalostí.

K tomuto pripravku "RVS je technologia" od fy http://www.rvs-tec.com/ je to finska fy je to mozne mozno by nebolo od veci to skusit na nejakom volve tu-nechcete niekto pouzit vlastne volvo-najlepsie starsie? By som bol za seriozny test a na pripravok by som prispel v Rakusku sa da kupit za EUR 62,50.
http://s171153511.e-shop.info/shop/arti ... id%3DG6%26
:)
Odpovědět

Zpět na „Jak co vyladit???“