Ahojte vsetci,
som tu novy, som rad, ze som sa zaregistroval
Mam na Vas jednu otazku, mam Volvo S70 2.5 TDI automat, r.v. 1997, najazdenych 153 tisic km..
V poslednej dobe som si vsimol, ze zacalo pri akejkolvek akceleracii dymit viac ako je podla mna normal...
Ci ho stlacim na podlahu, alebo jemne pridam, vzdy dymi, vsimam si to hlavne vecer ked je tma a ide za mnou auto - je to vtedy krasne vidiet.
Auto bolo servisovane, garazovane, neviete cim to moze byt, ze to tak dymi? Asi pred mesiacom som menil zhavice, ale nemyslim, ze by to mohlo byt nimi, nema to suvis...
Nemoze to byt nejakym filtrom (filter pevnych castic to pravdepodobne nema), prip. EGR ventilom (ak ho ma..) alebo zlym spalovanim?
Inak jazdi krasne a bez problemov, vobec sa nekazi, iba tankujem...
Dakujem za rady.
Dymivost S70 TDI
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 88
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: SVK_BA
Dymivost S70 TDI
_________________
Volvo V70 2.5 LPT 1997 manual
Volvo C70 T5 cabrio 2000 automat
Saab 9-5 Turbo6 Aero XWD 2011
Volvo V70 2.5 LPT 1997 manual
Volvo C70 T5 cabrio 2000 automat
Saab 9-5 Turbo6 Aero XWD 2011
-
Offline
- Příspěvky: 369
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno / Dolní Kounice
- Vůz: Lynk & Co 01
Dymivost S70 TDI
Sice jsi se zaregistroval, ale nemáš vyplněno bydliště a ideálně si doplň do podpisu i autisko (typ, rok výroby, motor). Pokud to doplníš, tak je možné tě odkázat i na nejbližšího volvo-nadšence, který by ti s tím pomohl. Takto to jde těžko.. :pij:
_________________
je: Lynk & Co 01 r.v.2022, PHEV - čínské Volvo XC40
bylo: XC90 V8 r.v.2005
bylo: V70 R AWD r. v. 1998
bylo: V480 ES 1,7 r. v. 1988
je: Lynk & Co 01 r.v.2022, PHEV - čínské Volvo XC40
bylo: XC90 V8 r.v.2005
bylo: V70 R AWD r. v. 1998
bylo: V480 ES 1,7 r. v. 1988
-
Offline
- Příspěvky: 38
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Liberec
Dymivost S70 TDI
V první řadě vyměň vzduchový filtr, když to černě kouří,má to málo vzduchu a hodně nafty... Když se to nezlepší,tak zajeď na diagnostiku, může být špatně nastavený předvstřik nebo třeba v háji teplotní čidlo a čepadlo tam dává moc nafty.... Ale abych tě uklidnil,tahle stará tdi když jim naložíš kouří trochu vždycky... A v těch světlech za sebou vidíš i prach o kol a tak... Taky záleží,jestli to nemáš blbě čiplý, v jakym stavu jsou vstřiky nebo čerpadlo.... Nejlepší je koukat jen před sebe
_________________
Je: V70 2,5TDI rv 98
Je:VW T4 Multivan
Je: Fabia RS 165kw+špéra
Je:BMW 335i..momentálně s motorem mimo auto,ale třeba to někdy složim:-)
Bylo od Volva:Volvo 850 AWD 2,5T 142 kw r.v.96
Je: V70 2,5TDI rv 98
Je:VW T4 Multivan
Je: Fabia RS 165kw+špéra
Je:BMW 335i..momentálně s motorem mimo auto,ale třeba to někdy složim:-)
Bylo od Volva:Volvo 850 AWD 2,5T 142 kw r.v.96
-
Offline
- Příspěvky: 73
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Pardubice
Dymivost S70 TDI
Mám ten samý problém. Vždycky v noci, když to přišlápnu, tak za sebou vidím jak se auta ztrácí v mlze Byl jsem za svým mechanikem - volvistou - a řikal, že to je v pořádku, tyhle motory prostě hulej. Na diselpowerforum.cz jsem se taky dočetl, že tyhle motory víc kouřej, jak v Audi nebo VW T4. Takže jsem omezil pohled do zpětnýho zrcátka a hned je to lepší.
_________________
Bylo: Volvo V70 TDI, 1998 (D5252T)
Bylo: Volvo 240 GL 1983 (B230A)
Bylo: Volvo 760 turbo intercooler 1990 (B204FT)
Bylo: Volvo V70 TDI, 1998 (D5252T)
Bylo: Volvo 240 GL 1983 (B230A)
Bylo: Volvo 760 turbo intercooler 1990 (B204FT)
-
Offline
- Příspěvky: 373
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Úvaly
- Vůz: V70 III 2.0 Bi-fuel (CNG) aut. MY2013
- Bydliště: Úvaly
Dymivost S70 TDI
Můžu potvrdit. Za tmy, když za mnou někdo jede je lepší se moc za sebe nedívat. Kouří to dost. Ve dne to není tak vidět Jenom když předjíždim a šlápnu na to, tak to auto vzadu je chvíli "v mlze"
_________________
V70 III, 2.0T Bi-Fuel, aut., 2012, hnědá...............
Renault Zoe Z.E. 40, 2018, bílá
Bylo: S60, 2.0T (B5204T5), aut., 2004, zlatá..................10.7 l/100km
Bylo: V70 I, 2.5 TDI (D5252T), man., 1997, bílá...............6,66 l/100km
Bylo: V40 I, 2.0 (B4204S), man., 1997, stříbrná...............9,28 l/100km
V70 III, 2.0T Bi-Fuel, aut., 2012, hnědá...............
Renault Zoe Z.E. 40, 2018, bílá
Bylo: S60, 2.0T (B5204T5), aut., 2004, zlatá..................10.7 l/100km
Bylo: V70 I, 2.5 TDI (D5252T), man., 1997, bílá...............6,66 l/100km
Bylo: V40 I, 2.0 (B4204S), man., 1997, stříbrná...............9,28 l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 39
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzen/Vejprnice
- Vůz: 1997 V70 TDI
Dymivost S70 TDI
Jojo, podobna zkusenost - pri predjizdeni se Saabem mizi auta ze zrcatka kvuli zrychleni, ve Volvu kvuli dymu (prehanim...).
Naucil jsem se tolika nato neslapat a nepodrazovat pokud nepotrebuju dymovou clonu k uniku
Naucil jsem se tolika nato neslapat a nepodrazovat pokud nepotrebuju dymovou clonu k uniku
_________________
Blue V70 TDI (D5252T) '97
White VW LT 35 2.5 TDI DoKa '99
Bylo:
Black V70 TDI (D5252T) '97
Silver SAAB 9000 CD 2.0T '89
Blue V70 TDI (D5252T) '97
White VW LT 35 2.5 TDI DoKa '99
Bylo:
Black V70 TDI (D5252T) '97
Silver SAAB 9000 CD 2.0T '89
-
Offline
- Příspěvky: 88
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: SVK_BA
Dymivost S70 TDI
Diky za odpovede, je to v servise, poviem im nech skontroluju vsetko co ste navrhli..
Inak naozaj je pravda, ze tieto starsie diesle asi hulia viac ako dnesne.
Ale naucil som sa ovladat automat tak, ze idem s tym ako keby som mal manual...
Inak naozaj je pravda, ze tieto starsie diesle asi hulia viac ako dnesne.
Ale naucil som sa ovladat automat tak, ze idem s tym ako keby som mal manual...
_________________
Volvo V70 2.5 LPT 1997 manual
Volvo C70 T5 cabrio 2000 automat
Saab 9-5 Turbo6 Aero XWD 2011
Volvo V70 2.5 LPT 1997 manual
Volvo C70 T5 cabrio 2000 automat
Saab 9-5 Turbo6 Aero XWD 2011
-
Offline
- Příspěvky: 87
- Registrován: 17 roků
- Vůz: V70, 5/1999, D5252T automat
- Bydliště: Frýdek - Místek
Dymivost S70 TDI
Z toho si noc nedělej ... v noci když přišlápnu plyn, tak také vidím mlhu za sebou ... ve dne není vidět nic co by nasvědčovalo dýmivosti motoru ... to bude světly aut co jedou za mnou
_________________
JE: Volvo V70 METROPOLITAN 2.5TDi AUDI 5-ti válec 103kW (D 5252T), r.v. 5/1999, 278.000km
BYLO: Opel Omega 2.0i Caravan, Škoda 130 LS, Škoda 100 L
JE: Volvo V70 METROPOLITAN 2.5TDi AUDI 5-ti válec 103kW (D 5252T), r.v. 5/1999, 278.000km
BYLO: Opel Omega 2.0i Caravan, Škoda 130 LS, Škoda 100 L
-
Offline
- Příspěvky: 4099
- Registrován: 18 roků 11 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Dymivost S70 TDI
Hodně záleží na tom jak a kde jezdíš. Po půlhodinovým hudlání po městě vytvořím kouřovou stěnu na počkání. Naopak když sjedu třeba z dálnice a na první křižovatce tomu naložím, nelítá z toho skoro nic. Jízdou v malých otáčkách se ve vejfuku nahromadí saze a když tomu pak došlápneš, tak prostě vyletěj.
-
Offline
- Příspěvky: 112
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Radějovice
- Vůz: V70 II T5
- Bydliště: Praha 10
Dymivost S70 TDI
Souhlas s Dalim. Myslim, ze pokud jezdis normalne na "volvo pohodu" a pak na to slapnes, tak ti usazene saze letaji z vyfuku. Osobne odzkouseno - pri cca 100km ostre jizdy ani na jakykoliv "plny kotel" se neobjevila sazicka, naopak, pri Praha - Blava na pohodu, jsem byl po prudsim pridani plynu jako horici APOLLO
_________________
Michal
VW Bora '01 96kW (Bořek - jezdi mi s nim holky....)
V70 II T5 '01
Michal
VW Bora '01 96kW (Bořek - jezdi mi s nim holky....)
V70 II T5 '01
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé