Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

  • Autor
  • Zpráva
Peťo-goalie
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 342
Registrován: 16 roků 8 měsíců

#26 volvo v40

Příspěvek od Peťo-goalie »

Toto je diesel podla roku vyroby 72kW dieslovy motor Renault
pozri si toto viewtopic.php?f=28&t=9585
velmi pekne popisane dieslove motory :palec:
Přílohy
volvo motor.JPG
volvo motor.JPG (34.56 KiB) Zobrazeno 5492 x

selap
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 1323
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 III D3 AT '12

#27 Prosím o radu při/po koupi Volva S/V-40

Příspěvek od selap »

martines píše:
Ten druhý inzerát registruji tak asi 2-3 měsíce,víc nevím, jen že už je to tam déle. Určitě se na to auto bylo pár lidí podívat. Proč si jej nikdo nekoupil to nevím, možná bylo dražší než mělo, nebo čeká na tebe. Co se týče km tak tu vetšina lidí píše, pokud to má řádný a hlavně pravidelný servis nemusíš se toho bát. Osobně mluvím takto mít řádně a pravidelně vedenou servisku s menším nájezdem. (sice vyšší cena) Na ty bazary ale buď více ve střehu chtěj to auto prodat, tak ti budou mazat med kolem pusy. Neříkám že se nedá v bazaru koupit dobře, chce to jen hledat a jezdit a jezdit. Osobně jsem pořizoval auto manželce a přemýšlel jsem o S/V40. Nakonec to vyhrála S40 sice bych řekl drahá ale s nájezdem jen 58000km z r. 01. Nicméně chtěl jsem tě upozornit na inzerát http://www.automoda.cz/index.php?page=c ... ail&id=147 ale říkám pozor. Je divný že to tam ještě je. Kdybych se byl já před koupí nakonec rozhodl pro V40 určitě bych se jel na ní podívat. Stálo by mi to za tu cestu protože podle fotek je moc pěkná ale skutečnost bývá někdy hodně jinde.
Servis nevím asi je dost drahý nebyl jsem tam z důvodu že jsem to koupil asi měsíc po servisní prohlídce.
Tady ale jsou lidi co mají vztah k Volvům a opravují to. tuším že je to http://www.t6r.cz Všichni si je chválí, takže tudy by mohla vést cesta k případným opravám.

Ta V40 2.0T tam stojí přinejmenším od května loňského roku,je pěkná,má malou promáčklinu vlevo vzadu pod světly.Vevnitř jsem nebyl.Stojí tam nejspíš proto,že se to na netu blbě hledá a cena je vysoká.V70 má ušmudlanej interier a myslím že i nějaké oděrky,je tam od podzimu.A buď je stočená nebo s tím jezdilo prase,ale za A je asi správně.
Celkově tam jsou spíš auta co měly těžší život.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 97
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Kladno

#28 Prosím o radu při/po koupi Volva S/V-40

Příspěvek od strycf »

185000.-je dost dobrá cena!!!Spíš podezřele nízká...
selap píše:
martines píše:
Ten druhý inzerát registruji tak asi 2-3 měsíce,víc nevím, jen že už je to tam déle. Určitě se na to auto bylo pár lidí podívat. Proč si jej nikdo nekoupil to nevím, možná bylo dražší než mělo, nebo čeká na tebe. Co se týče km tak tu vetšina lidí píše, pokud to má řádný a hlavně pravidelný servis nemusíš se toho bát. Osobně mluvím takto mít řádně a pravidelně vedenou servisku s menším nájezdem. (sice vyšší cena) Na ty bazary ale buď více ve střehu chtěj to auto prodat, tak ti budou mazat med kolem pusy. Neříkám že se nedá v bazaru koupit dobře, chce to jen hledat a jezdit a jezdit. Osobně jsem pořizoval auto manželce a přemýšlel jsem o S/V40. Nakonec to vyhrála S40 sice bych řekl drahá ale s nájezdem jen 58000km z r. 01. Nicméně chtěl jsem tě upozornit na inzerát http://www.automoda.cz/index.php?page=c ... ail&id=147 ale říkám pozor. Je divný že to tam ještě je. Kdybych se byl já před koupí nakonec rozhodl pro V40 určitě bych se jel na ní podívat. Stálo by mi to za tu cestu protože podle fotek je moc pěkná ale skutečnost bývá někdy hodně jinde.
Servis nevím asi je dost drahý nebyl jsem tam z důvodu že jsem to koupil asi měsíc po servisní prohlídce.
Tady ale jsou lidi co mají vztah k Volvům a opravují to. tuším že je to http://www.t6r.cz Všichni si je chválí, takže tudy by mohla vést cesta k případným opravám.

Ta V40 2.0T tam stojí přinejmenším od května loňského roku,je pěkná,má malou promáčklinu vlevo vzadu pod světly.Vevnitř jsem nebyl.Stojí tam nejspíš proto,že se to na netu blbě hledá a cena je vysoká.V70 má ušmudlanej interier a myslím že i nějaké oděrky,je tam od podzimu.A buď je stočená nebo s tím jezdilo prase,ale za A je asi správně.
Celkově tam jsou spíš auta co měly těžší život.
_________________
Volvo V50,1.6D,r.2006

selap
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 1323
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 III D3 AT '12

#29 Prosím o radu při/po koupi Volva S/V-40

Příspěvek od selap »

Samozřejmě nevím jestli je to to stejné auto co jsem viděl,ale myslím že jo.Ale tam to zas mělo jinej ročník,takže buď čachry s r.v. nebo už je to fakt jiný auto.Nicméně koho to zaujme tak si ho prohlídne sám.Ta promáčklina tam vidět není,ale to by muselo být foceno zezadu ještě z druhé strany.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 77
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Lomnice nad Popelkou
Vůz: S80 II D5 07' 136kW, manuál

#30 Prosím o radu při/po koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od majklovacz »

Prosím Vás, jsem z druhého konce rep. (ze severu) a už cca 3 měsíce koukám po Volvu v40 1.8. Našel jsem na TipCaru tento vůz:
http://www.tipcar.cz/volvo/volvo-v40-1.8i-combi-klima-cz-14401127.html
Myslíte, že je to dobrá koupě? Je tu někdo z Budějovic, kdo by byl ochotný auto obhlédnout, popř. ofotit serv. knížku jak moc byl vůz havarovaný (nepíše se že nebyl).
Samozřejmě bych se s dotyčným nějak srovnal.
Psal jsem už mail do bazaru, ale bez odezvy. Do telefonu mi může prodávající namluvit cokoli a bude spoléhat na to, že když už si pojedu pro auto 260 Km, tak ho asi vemu :?
Z fotky při čelním pohledu se mi zdá, že má vůz pravé světlo novější (čistší) než levé. Ale fotky jsou mizerný, těžko říct.

Za odpověď díky,
Naposledy upravil(a) majklovacz dne 24 úno 2008 16:43, celkem upraveno 1 x.
_________________
je S80 D5 2007 černá metla, xenon - krasavice
bylo V40 1.8 B4184S 1998 96kW/130hp - chip
bylo Nissan Primera P10 1.6 1991

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 91
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Železný Brod

#31 Prosím o radu při/po koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od filippek »

No jestli dobre chapu a tri mesice koukas po tomhle konkretnim autu v CB, tak uz jen to, ze jim tam uz tri mesice stoji asi nesvedci o tom, ze by to byl nejaka dobra koupe, to by tam tezko tak dlouho stal. Moc do toho nedelam, ale i cena, kdyz kouknu ze je to r.v.98 neni nijak extra (jen srovnavam podle toho jak jsem koupil ja), leda ze by to byl hezkej kousek co za to stoji, ale to by tam asi ty tri mesice netvrdnul. To svetlo na fotce vypada spis jako zamlzeny..
_________________
V40 T4 1,9T 147kw r.v.98 zelená

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 77
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Lomnice nad Popelkou
Vůz: S80 II D5 07' 136kW, manuál

#32 Prosím o radu při/po koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od majklovacz »

filippek píše:No jestli dobre chapu a tri mesice koukas po tomhle konkretnim autu v CB, tak uz jen to, ze jim tam uz tri mesice stoji asi nesvedci o tom, ze by to byl nejaka dobra koupe, to by tam tezko tak dlouho stal. Moc do toho nedelam, ale i cena, kdyz kouknu ze je to r.v.98 neni nijak extra (jen srovnavam podle toho jak jsem koupil ja), leda ze by to byl hezkej kousek co za to stoji, ale to by tam asi ty tri mesice netvrdnul. To svetlo na fotce vypada spis jako zamlzeny..
No na tohle auto konkretně 3 měsíce nekoukám, nevím jak tam je dlouho, eviduju ho tak měsíc, myslím. Tři měsíce hledám volvo po bazarech. Asi jsem to špatně napsal.
Právě by mi pomohlo, kdyby byl někdo z Budějic a vomrknul ho. Vyfotil, ofotil servisní knížku a poslal mi to.

PS: a to myslis, ze je jeste drahy? Jak tak koukam, tak ta cena celkem sedí, treba by šel prodávající ještě dolů, nevím. Nebo jestli může někdo dát jiný tip na srovnatelný vůz, budu rád.
_________________
je S80 D5 2007 černá metla, xenon - krasavice
bylo V40 1.8 B4184S 1998 96kW/130hp - chip
bylo Nissan Primera P10 1.6 1991

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 91
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Železný Brod

#33 Prosím o radu při/po koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od filippek »

Tak fakt nemuzu soudit jestli to je drahy nebo ne, to se musi asi videt, nejak okolo tehle ceny chodej, jen jsem to srovnal s mou koupi.. A slevu rozhodne ukecat. Na predchazejici auto (BMW e46) jsem ukecal slevu 31tisic! :) No a na nynejsi T4ku 9tisic. Ale vic ukecat neslo, na auto uz tam cekal dalsi zajemce s prachama v kapse (a to jsem tam spechal hned stejny den co se objevilo na netu) a hlavne auto bylo po servisu (nove naplne, filtry, svicky, nove kotouce + desticky a nove zimaky Nokian). Jen z vlastni zkusenosti vim, ze na auto se neukvapit, aut jsou mraky, a kdo si pocka, ten se docka. Rozhodne nejet za prvnim autem s tim, ze ho koupis, ale urcite doporucuju okouknout vic kousku a jen tak muzes srovnat stav aut a nejlepsi koupi.
_________________
V40 T4 1,9T 147kw r.v.98 zelená

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 77
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Lomnice nad Popelkou
Vůz: S80 II D5 07' 136kW, manuál

#34 Prosím o radu při/po koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od majklovacz »

filippek píše:Tak fakt nemuzu soudit jestli to je drahy nebo ne, to se musi asi videt, nejak okolo tehle ceny chodej, jen jsem to srovnal s mou koupi.. A slevu rozhodne ukecat. Na predchazejici auto (BMW e46) jsem ukecal slevu 31tisic! :) No a na nynejsi T4ku 9tisic. Ale vic ukecat neslo, na auto uz tam cekal dalsi zajemce s prachama v kapse (a to jsem tam spechal hned stejny den co se objevilo na netu) a hlavne auto bylo po servisu (nove naplne, filtry, svicky, nove kotouce + desticky a nove zimaky Nokian). Jen z vlastni zkusenosti vim, ze na auto se neukvapit, aut jsou mraky, a kdo si pocka, ten se docka. Rozhodne nejet za prvnim autem s tim, ze ho koupis, ale urcite doporucuju okouknout vic kousku a jen tak muzes srovnat stav aut a nejlepsi koupi.
Jj to bych určitě rád, ALE kde tady (na okolí) seženeš volvo v40? Stačí objet bazary, Jičín, Semily, Lomnice, Turnov, + menší vesničky, ani na jedno jsem nenarazil, a když koukneš na TipCar, tak většina je Morava, Jižní Čechy. A jet už zmíněných 200 (Brno) nebo 260Km (ČB), to mi nepříjde ekonomický. Při dnešních cenách benzínu mě jedna jízda v mojí Primeře vyjde při nejmenším na 1200,- A to takhle můžu jezdit do nekonečna :?
Nechci si tady stěžovat, jen přemýšlím nahlas. Asi to tedy bude risk, zkusím tam jet. Když auto uvidím, troufnu si posoudit, v jakém je stavu a zda má cenu ho vzít. Max. si udělám výlet :(
Měl jsem vyhlídnutou, sice bílou, v40ku r.v.99 v Kolíně za 115t, nebouranou, a než sem se odhodlal dojet tam, byla pryč. Auto už celkem nutě potřebuji, vidím to tak do 14 dní.
Tak dám potom vědět, jak sem dopad :)
Jinak dík za pokec a za podporu
_________________
je S80 D5 2007 černá metla, xenon - krasavice
bylo V40 1.8 B4184S 1998 96kW/130hp - chip
bylo Nissan Primera P10 1.6 1991

selap
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 1323
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 III D3 AT '12

#35 Prosím o radu při/po koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od selap »

Nečekaně pěkná V 40 stojí teď v Brně v Azuře,je to 1.9 TB,pravda neměl jsem to nastartovaný,ale interier byl jak nový,velice udržovaný,nevím jestli se ti líbí kůže,ale tam byla jak u novýho auta a cena 105tKč za 98 taky není tak špatná a je to na orig 16" hlínách.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 91
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Železný Brod

#36 Prosím o radu při/po koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od filippek »

Jj to bych určitě rád, ALE kde tady (na okolí) seženeš volvo v40? Stačí objet bazary, Jičín, Semily, Lomnice, Turnov, + menší vesničky, ani na jedno jsem nenarazil, a když koukneš na TipCar, tak většina je Morava, Jižní Čechy. A jet už zmíněných 200 (Brno) nebo 260Km (ČB), to mi nepříjde ekonomický. Při dnešních cenách benzínu mě jedna jízda v mojí Primeře vyjde při nejmenším na 1200,- A to takhle můžu jezdit do nekonečna :?
Nechci si tady stěžovat, jen přemýšlím nahlas. Asi to tedy bude risk, zkusím tam jet. Když auto uvidím, troufnu si posoudit, v jakém je stavu a zda má cenu ho vzít. Max. si udělám výlet :(
Měl jsem vyhlídnutou, sice bílou, v40ku r.v.99 v Kolíně za 115t, nebouranou, a než sem se odhodlal dojet tam, byla pryč. Auto už celkem nutě potřebuji, vidím to tak do 14 dní.
Tak dám potom vědět, jak sem dopad :)
Jinak dík za pokec a za podporu[/quote]

To znam, pri koupi BMW jsem projezdil taky dost a uz zacinal bejt zoufalej, ale nakonec asi stesti a nelitoval jsem. Ja V40 kupoval v lbc a v lbc v jinym bazaru meli jeste dvoulitr, ale ten byl tragickej a to psali v inz TOP stav. Jinak nejlepsi cinknout si tam a nespokojit se s okecavanim. Me treba bezne rikali ze nebourano a pak prijedu a z deseti metru vidim meneny blatnik.. pak jsou vymluvy ze to bylo jen skrably.. takze jsem se poucil a ptal konkretne, jestli bylo neco strikany, meneny.. Taky se zeptat jak a dokdy je serviska vyplnena, bezne ji pisou v inzeratech a pak zjistis ze v ni je prd a uz 100tisic km v ni neni zaznam.. Zavolat a vyptat se. Uz ochota jednat dost vypovida o prodejci.
_________________
V40 T4 1,9T 147kw r.v.98 zelená

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 77
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Lomnice nad Popelkou
Vůz: S80 II D5 07' 136kW, manuál

#37 Prosím o radu při/po koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od majklovacz »

selap píše:Nečekaně pěkná V 40 stojí teď v Brně v Azuře,je to 1.9 TB,pravda neměl jsem to nastartovaný,ale interier byl jak nový,velice udržovaný,nevím jestli se ti líbí kůže,ale tam byla jak u novýho auta a cena 105tKč za 98 taky není tak špatná a je to na orig 16" hlínách.
Nj, ale ja to omezil na 1.8 benzin. Výkon 47 kW (64 PS) to je slabé, ale dík za tip 8)
_________________
je S80 D5 2007 černá metla, xenon - krasavice
bylo V40 1.8 B4184S 1998 96kW/130hp - chip
bylo Nissan Primera P10 1.6 1991

selap
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 1323
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 III D3 AT '12

#38 Prosím o radu při/po koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od selap »

Tam je chyba,jak uznáš,když 1.8 ma 85-90kw,tak 1.9 s turbem nebude mít 47,zkus si představit že tam chybí 1.Mimochodem,ona ta 1.8 nejede nijak extémně a se spotřebou to bude podobný.A jinak je to tip i pro jiné hledače.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 77
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Lomnice nad Popelkou
Vůz: S80 II D5 07' 136kW, manuál

#39 Prosím o radu při/po koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od majklovacz »

selap píše:Tam je chyba,jak uznáš,když 1.8 ma 85-90kw,tak 1.9 s turbem nebude mít 47,zkus si představit že tam chybí 1.Mimochodem,ona ta 1.8 nejede nijak extémně a se spotřebou to bude podobný.A jinak je to tip i pro jiné hledače.
jj, nj, nevšiml jsem si, že je to benzín, měl jsme za to, že je to diesel. Koukal jsem na ten rozpis motorů, a máš pravdu. Ale 147kW je celkem mazec, jak se znám, tak bych pod "15l" nejezdil :D
Myslím, že 85kW mi bohatě stačí, hledám rodinný spolehlivý vůz :)
_________________
je S80 D5 2007 černá metla, xenon - krasavice
bylo V40 1.8 B4184S 1998 96kW/130hp - chip
bylo Nissan Primera P10 1.6 1991

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 91
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Železný Brod

#40 Prosím o radu při/po koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od filippek »

Ja ted jezdim s tema 147Kw do deseti uplne v pohode a to si spotrebu nikterak hlidat nemusim. Myslim ze ta 1.8 je se s tim tezkym autem docela nadre a tudiz ve finale budes se spotrebou nedaleko 1,9T Jinak ja zatim muzu jen doporucit:D A ten litr rozdilu ve spotrebe (myslim ze vic to v realu vazne nebude, taky jsem mival slabsi motory ve relativne velkych autech a nemenil bych ted uz) za to stoji :D
_________________
V40 T4 1,9T 147kw r.v.98 zelená

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#41 Prosím o radu při/po koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Jarda S40 »

filippek píše:Ja ted jezdim s tema 147Kw do deseti uplne v pohode a to si spotrebu nikterak hlidat nemusim. Myslim ze ta 1.8 je se s tim tezkym autem docela nadre a tudiz ve finale budes se spotrebou nedaleko 1,9T Jinak ja zatim muzu jen doporucit:D A ten litr rozdilu ve spotrebe (myslim ze vic to v realu vazne nebude, taky jsem mival slabsi motory ve relativne velkych autech a nemenil bych ted uz) za to stoji :D
Hmm, já jezdím s 1,8 v průměru za 7l a nejlepší spotřeba je kolem 5,5l/100km. Za 9 bych musel jet po dálnici asi 190 a nesundavat nohu z plynu. Při cca 170 tacho jsem kolem 8l/100km.

4Majklovacz - pokud mohu radit, tak motor 1,8 B4184S2 s 90kW. Dosahuje 90% maximálního krouťáku už asi od 2000rpm až někam přes 5000rpm. To je charakteristika turbomotoru bez turba, které by se mohlo někdy pos.. Dělal se tuším od r. 2000, ale najdeš tu o tom spoustu údajů.

libre
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 427
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Zlín
Vůz: V40, 2.0i B4204S2, r.v.99, manuál
Bydliště: Zlín

#42 Prosím o radu při/po koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od libre »

Jarda S40 píše:Dělal se tuším od r. 2000, ale najdeš tu o tom spoustu údajů.
Jj, mělo by to být od modelové řady roku 2000 (viz můj podpis).
_________________
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info - Obrázek
Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 91
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Železný Brod

#43 Prosím o radu při/po koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od filippek »

No to co pises je teda spotreba opravdu snova..a to i kdyz mas s40, ne tezsi kombi. Jezdit za sedum se mi zda hodne pohadkovy, netvrdim ze to tak nemas, to ne, rozhodne nebudu neco tvrdit co nevim, ale koukal jsem do topicu o spotrebe a taky na dve recenze V40 1,8 na netu a krom tebe psali vsichni spotrebu mezi 8-9L. Jet za 7 se asi da, ale dle meho nazoru jen jizdou na spotrebu a dalku. Jestli ale jezdis za 7, tak klobouk dolu pred tvym autem a pred tebou. Tolik snad nemaji ani fungl nove motory v soucasnych novych vozech a jestli, tak jen udanou od vyrobce a realita je pak jina. (to lze docist v kazdem autotestu) Kolik udava vyrobce spotrebu v TP u 1,8? Jinak asi urcite je jasny ze na spotrebu bude 1,8 vyhodnejsi oproti T4, ale zas si rikam ze nakejch par kacek navic na 100km ja za to rad dam.
Jarda S40 píše:
filippek píše:Ja ted jezdim s tema 147Kw do deseti uplne v pohode a to si spotrebu nikterak hlidat nemusim. Myslim ze ta 1.8 je se s tim tezkym autem docela nadre a tudiz ve finale budes se spotrebou nedaleko 1,9T Jinak ja zatim muzu jen doporucit:D A ten litr rozdilu ve spotrebe (myslim ze vic to v realu vazne nebude, taky jsem mival slabsi motory ve relativne velkych autech a nemenil bych ted uz) za to stoji :D
Hmm, já jezdím s 1,8 v průměru za 7l a nejlepší spotřeba je kolem 5,5l/100km. Za 9 bych musel jet po dálnici asi 190 a nesundavat nohu z plynu. Při cca 170 tacho jsem kolem 8l/100km.

4Majklovacz - pokud mohu radit, tak motor 1,8 B4184S2 s 90kW. Dosahuje 90% maximálního krouťáku už asi od 2000rpm až někam přes 5000rpm. To je charakteristika turbomotoru bez turba, které by se mohlo někdy pos.. Dělal se tuším od r. 2000, ale najdeš tu o tom spoustu údajů.
_________________
V40 T4 1,9T 147kw r.v.98 zelená

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 91
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Železný Brod

#44 Prosím o radu při/po koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od filippek »

Jeste radsi dodam, ze nechci nekomu neco tvrdit a delat chytryho, tak to nemyslim. Jen muj laickej nazor, tak to tak berte :D
_________________
V40 T4 1,9T 147kw r.v.98 zelená

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 77
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Lomnice nad Popelkou
Vůz: S80 II D5 07' 136kW, manuál

#45 Prosím o radu při/po koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od majklovacz »

Tak sem volal do těch Budějovic, auto je prý nehavarované, v levém předním světle je dirka od kamínku - proto tak zamlžené, servisní knížka je vedená až do 181t Km, auto má najeto 184t. Po výměně kotoučů, destiček, oleje, filtrů. Vypadá to zajímavě. Jen mě ještě zajímá, jak jednoduše zjistit, zda vůz nepodléhá leasingu. Měl jsem, za to, že by musela být leasingovka vedená ve velkém TP jako vlastník. Ale na netu jsem se dočetl, že je možné riziko koupě vozu z bazaru, které je koupeno na leasing.
cituji: Nechcete-li přijít o své peníze, kupujte ojeté auto zásadně u firmy, jež vám vystaví písemnou doživotní záruku vrácení peněz v případě, že se kdykoli v budoucnu ukáže, že vůz byl odcizen v tuzemsku nebo v zahraničí, případně že šlo o vůz zatížený hypotékou, leasingem či zástavním právem. Zkušené firmy prověřují vozy nejenom v tuzemských, ale i v evropských databázích odcizených vozů a v databázích leasingových společností.
Když projdu všechny štítky na autě a porovnám je s velkym TP, je to dostatečná záruka na původ vozu? Tedy jestli lze takto jednoduše zjistit, jestli vůz není kradený? Můžu vůz porovnat i na: http://www.mvcr.cz/auta/index.html a zjistit tak něco?
Jak postupujete při takovémto nákupu ojetiny z bazaru, kde neposkytují záruku?
_________________
je S80 D5 2007 černá metla, xenon - krasavice
bylo V40 1.8 B4184S 1998 96kW/130hp - chip
bylo Nissan Primera P10 1.6 1991

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#46 Prosím o radu při/po koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Jarda S40 »

4filippek - ta spotřeba je právě jedinečná u těch motorů B4xx4S2. Ten mám třeba já a Libre (Libre máš super www :palec: ) Když to tu prolezeš, najdeš dost povídání o rozdílech motorů s VVT a bez něj. A pokud mám možnost koupit model 2000 s VVT a nebo 1999 bez VVt, určitě je podstatně lepší motor s VVT. Tahá od nějakých 1800rpm (já ho jezdím od 1600 rpm pokud jedu sám nebo ve dvou) až někam přes 5000 rpm jako blázen, na malej plyn a tím i malou spotřebu. Krásně živej a přitom úspornej. Té malé spotřeby právě dosáhnu na normální trase, ne na dálnici. Tam když nasadím 160 tachometrovejch, tak už spotřebu neovlivním. škoda že už sem nechodí Háša nebo Marek Vild, eventuelně Bídák, ti by to dosvědčili. Třeba naši jízdu na sraz v Rožnově a podobně. Ale určitě i Libre se podělí se spotřebou, podle mě ji bude mít obdobnou.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 91
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Železný Brod

#47 Prosím o radu při/po koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od filippek »

Tak ja nasel tohle: http://www.cebia.cz/Default.asp?pageid=1210
Ale je to auto z CR, takze by mel mit komplet puvodni velkej TP a myslim ze leasing by mel bejt v TP zapsanej. Ale samozrejme asi uplne na to spolehat nejde, takze jinak urcite by ti tu veticku mohli dat do smlouvy, kdyz si reknes, nemeli by s tim mit problem. (i v bezne kupni smlouve co jsem nasel jako predlohu tady na netu to ma v sobe formulovany, ze prodavajici se zavazuje k tomu, ze je vyhradnim vlastnikem a ze se k automobilu nevztahuje zadny leasing, zastavni pravo atd. Ted to nemam pred sebou, ale v tomhle smyslu to tam je ve smlouve dany) Me to do smlouvy bez problemu napsali, dokonce i kilometry a ne obvyklou frazicku "stav tacho".
Naposledy upravil(a) filippek dne 25 úno 2008 12:21, celkem upraveno 1 x.
_________________
V40 T4 1,9T 147kw r.v.98 zelená

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 91
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Železný Brod

#48 Prosím o radu při/po koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od filippek »

Jarda S40 píše:4filippek - ta spotřeba je právě jedinečná u těch motorů B4xx4S2. Ten mám třeba já a Libre (Libre máš super www :palec: ) Když to tu prolezeš, najdeš dost povídání o rozdílech motorů s VVT a bez něj. A pokud mám možnost koupit model 2000 s VVT a nebo 1999 bez VVt, určitě je podstatně lepší motor s VVT. Tahá od nějakých 1800rpm (já ho jezdím od 1600 rpm pokud jedu sám nebo ve dvou) až někam přes 5000 rpm jako blázen, na malej plyn a tím i malou spotřebu. Krásně živej a přitom úspornej. Té malé spotřeby právě dosáhnu na normální trase, ne na dálnici. Tam když nasadím 160 tachometrovejch, tak už spotřebu neovlivním. škoda že už sem nechodí Háša nebo Marek Vild, eventuelně Bídák, ti by to dosvědčili. Třeba naši jízdu na sraz v Rožnově a podobně. Ale určitě i Libre se podělí se spotřebou, podle mě ji bude mít obdobnou.

Tak potom to je teda super spotreba na velky auto a 1,8 motor, to bez debat. Ja kdyz zkousel jet na spotrebu, tak jsem to pod osum taky dostal, ale tak me jezdit nebavi, ted jezdim za 9,5-10 prevazne kratky trasy do 10km.
_________________
V40 T4 1,9T 147kw r.v.98 zelená

bidak
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 221
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha 5

#49 Prosím o radu při/po koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od bidak »

dovolil bych si podporit Jardovo info o spotrebe jeho S40 1.8
najezdil jsem s jeho S40 cca 5k km a muzu potvrdit, ze pri pohodovy jizde na dalku bere kolem 6ti litru, pri dynamictejsi jizde 7-7,5 - jezdim s rodinou a plnym kufrem, pouze mimo mesto

je pravda, ze to auto ma najeto necelych 150k km a je ve vynikajicim stavu
taky bych v klidu poprel nazor, ze ta 1.8 ma problem s vahou auta - kdyz za ni vemu, tak mi bere volant z ruky (neni to tim ze bych byl slabej klucina :twisted: )
_________________
850 '96 2,5 10V automat
S40 '00 1,8 automat
V70 '00 TDI automat
V70 '15 T5 automat

libre
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 427
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Zlín
Vůz: V40, 2.0i B4204S2, r.v.99, manuál
Bydliště: Zlín

#50 Prosím o radu při/po koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od libre »

Jarda S40 píše:Ale určitě i Libre se podělí se spotřebou, podle mě ji bude mít obdobnou.
Na podzimní sraz a zpátky průměr 7,4 l / 100 km. A to Jarek tvrdil, že jsem jel, jak kdybych to ukradl. :-)
_________________
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info - Obrázek
Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50“