Sakra dobre lepidlo

Pro sedmy a devítky
  • Autor
  • Zpráva
wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 3745
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#1 Sakra dobre lepidlo

Příspěvek od wickey »

Tak sa mi stala taka super vec - opat zas raz som dojazdil. Totiz auti zacalo vydavat super zvuky - nieco ako puf-puf-puf pri kazdej dobe (viem ze u diesla tie zvuky nie su nic extra, ale toto bolo cosi ine). Najprv som si naivne myslel nieco o prasknutych parohoch - ale kedze nikde ziadny smrad, tak som na to nevedel dojst. Az teda moj servisak mi dnes ukazal uz zvacsenu, krasnu duru zozadu na bloku motora - unika mi takto voda.. Vraj je tam nejaka hlinikova plomba, a ta mi praskla, takze pekne krasne pumpujem vodu prec. A neda sa k tomu dostat, takze musi davat dole celu hlavu atd. Kedze nemam zbytocnych 5000,- , skusim to zvonku zalepit. Teraz nasleduje moja otazka - vie niekto konkretne poradit nejake lepidlo / epoxid, nieco podobne???

2crtec: pamatas si ako mam spraveny moj vstrek na prvom valci?? Tak take nieco si predstavujem.

Za rady diq.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

travex
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1054
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha

#2 Sakra dobre lepidlo

Příspěvek od travex »

wickey píše:Tak sa mi stala taka super vec - opat zas raz som dojazdil. Totiz auti zacalo vydavat super zvuky - nieco ako puf-puf-puf pri kazdej dobe (viem ze u diesla tie zvuky nie su nic extra, ale toto bolo cosi ine). Najprv som si naivne myslel nieco o prasknutych parohoch - ale kedze nikde ziadny smrad, tak som na to nevedel dojst. Az teda moj servisak mi dnes ukazal uz zvacsenu, krasnu duru zozadu na bloku motora - unika mi takto voda.. Vraj je tam nejaka hlinikova plomba, a ta mi praskla, takze pekne krasne pumpujem vodu prec. A neda sa k tomu dostat, takze musi davat dole celu hlavu atd. Kedze nemam zbytocnych 5000,- , skusim to zvonku zalepit. Teraz nasleduje moja otazka - vie niekto konkretne poradit nejake lepidlo / epoxid, nieco podobne???

2crtec: pamatas si ako mam spraveny moj vstrek na prvom valci?? Tak take nieco si predstavujem.

Za rady diq.
muzes to zkusit chemii od TEROSON / LOCTITE - tekuty kov celkem funguje.... ale neni to na veky....
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

Zeb
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 885
Registrován: 20 roků
Bydliště: Praha

#3 Sakra dobre lepidlo

Příspěvek od Zeb »

wickey píše:Tak sa mi stala taka super vec - opat zas raz som dojazdil. Totiz auti zacalo vydavat super zvuky - nieco ako puf-puf-puf pri kazdej dobe (viem ze u diesla tie zvuky nie su nic extra, ale toto bolo cosi ine). Najprv som si naivne myslel nieco o prasknutych parohoch - ale kedze nikde ziadny smrad, tak som na to nevedel dojst. Az teda moj servisak mi dnes ukazal uz zvacsenu, krasnu duru zozadu na bloku motora - unika mi takto voda.. Vraj je tam nejaka hlinikova plomba, a ta mi praskla, takze pekne krasne pumpujem vodu prec. A neda sa k tomu dostat, takze musi davat dole celu hlavu atd. Kedze nemam zbytocnych 5000,- , skusim to zvonku zalepit. Teraz nasleduje moja otazka - vie niekto konkretne poradit nejake lepidlo / epoxid, nieco podobne???

2crtec: pamatas si ako mam spraveny moj vstrek na prvom valci?? Tak take nieco si predstavujem.

Za rady diq.
http://www.netpraha.cz/loctite11.html
http://www.dawex.cz/cenik.php - výrobek garant metal
http://www.velapraha.cz/sdetail.php?articleID=2301 - takovýhle tmely maj v každym OBI, nebo jinym hobby marketu. Je to dvousložková modelína, která se jen prohněte v ruce aby se smíchala a pak už jí jen plácneš do díry. Koukni se po tomhle tmelu od více dodavatelů, jsou různě teplotně odolný. Já jsem s tim opravoval intercooler a drží to pekelně dobře. Taky s sebou vozim kus tohohle tmelu v autě, kdybych něco prorazil, nebo mi něco prasklo, tak na nouzovou opravu.
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI

crtec
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 106
Registrován: 20 roků 5 měsíců
Bydliště: Nedvědice
Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
Bydliště: Nedvědice

#4

Příspěvek od crtec »

Jasný, lockite je věčnej :c) A rychlo se s tim pracuje :lol:
_________________
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#5

Příspěvek od Jarda S40 »

Tu dvojsložkovou plastelýnu si kdysi objednal a koupil kolega na opravy prorezlých potrubí a nikdy to nefungovalo. Ale tam je tlak do 6atm. Já jsem kdysy používal s dobrými výsledky Lepox metal, již jsem o tom zde někde psal. Zkusím to dát ráno do vyhledávače, zda to ještě existuje. Jinak držím palce ať dobře pochodíš ( pojezdíš). Je mi líto vašich na hokeji. Dát to zas dokopy, to by byl manšaft!

crtec
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 106
Registrován: 20 roků 5 měsíců
Bydliště: Nedvědice
Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
Bydliště: Nedvědice

#6

Příspěvek od crtec »

Tak hlavu bych rozhodně nesundával, pokud to není bezpodmínečně nutný. Dokud to jede - nehrab na to!!! Znáš to :) To je lepčí vyhodit celej motor třeba i s převodovkou. Není to takovej ten hliníkovej špunt s dírou na imbus?? To by byla v poho oprava - vytočit starej a našroubovat novej špuntík :) Ale při tom jak Ti to tam všechno "drží", možná vbys toho víc pokazil... :( Já hlasuju pro loctite, teda jesi už to nebudeš chtít sundat :)
_________________
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#7

Příspěvek od Jarda S40 »

Něco zkusím - jo umím!!!
Lepidla, tmely, lepící pásky

Lepox metal tmel dvousložkový, epoxidový s plnivy pro lepení a tmelení kovů. Souprava 3 x 100 g.


kód produktu: 8594001570010

výrobce produktu:


--------------------------------------------------------------------------------


Cenová kalkulace: ceny bez DPH ceny s 19,00% DPH

Základní cena: 229,41 Kč 273,00 Kč

Akční sleva - 0%: - 0,00 Kč - 0,00 Kč

Vaše sleva - 5%: - 11,47 Kč - 13,70 Kč

Výsledná cena: 217,94 Kč 259,40 Kč

--------------------------------------------------------------------------------
http://www.barvymarek.cz/index.php?XBuilder[product][1]=846

Teda dnes mám IQ na maximu

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 3745
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#8

Příspěvek od wickey »

Hmm, tak hlasim cerstve info: duru som nahmatal - vyzera to byt prasknute tesnenie. Jak je vzadu pod rozvodakom hadicka chladenia - taka asi 2cm priemer, tak pri nej v takom spoji to unika. Lenze ten tlak co to prerazil muselo nieco sposobit.. Ja jazdim stabilne s pootvorenou expanznou nadrzkou nemam ju dokonale utiahnutu - nechcem riesit prasknute hadice.. No a teraz dava tlaky do exp. nadrzky, aj ked ten ten tlak by mal ved unikat cez tu duru, nie?? Totiz pri otvorenej nadrzke dymi, ked ju zavrem, tak za chvilu ju otvorim a strieka jak blazen.. Tak neviem, nemoze tam byt nieco prasknute - tesnenie pod hlavou, hlava?? :(
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

travex
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1054
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha

#9

Příspěvek od travex »

wickey píše:Hmm, tak hlasim cerstve info: duru som nahmatal - vyzera to byt prasknute tesnenie. Jak je vzadu pod rozvodakom hadicka chladenia - taka asi 2cm priemer, tak pri nej v takom spoji to unika. Lenze ten tlak co to prerazil muselo nieco sposobit.. Ja jazdim stabilne s pootvorenou expanznou nadrzkou nemam ju dokonale utiahnutu - nechcem riesit prasknute hadice.. No a teraz dava tlaky do exp. nadrzky, aj ked ten ten tlak by mal ved unikat cez tu duru, nie?? Totiz pri otvorenej nadrzke dymi, ked ju zavrem, tak za chvilu ju otvorim a strieka jak blazen.. Tak neviem, nemoze tam byt nieco prasknute - tesnenie pod hlavou, hlava?? :(
tvoje posledni otazka je soucasne i odpoved... co je spatne poznas az sundas hlavu
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

marra
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 912
Registrován: 19 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#10

Příspěvek od marra »

Většinou se to stava když to uvaříš, málo vody.
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 3745
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#11

Příspěvek od wickey »

marra píše:Většinou se to stava když to uvaříš, málo vody.
Sak ale ja som to neuvaril.. Teplotu som nemal nikdy ani len blizko cerveneho pola - a to si ja sakra sledujem - s tym som mal uz raz problemy, ktore sa vyriesili. A tesnenie pod hlavou, kruzky atd maju len 7000 km. Tak mi to vysvetli... Uvarene to na 100% nebolo. :(
to ked tak kuri z nadrzky, to svedci o praskline hlava / tesnenie, vsak? :( :(
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

marra
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 912
Registrován: 19 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#12

Příspěvek od marra »

tlačí ti to do vody sundat to musíš tak jako tak podivej se kde jste udělali chybu když to ma najeto jen tak malo.... tam moc na vyběr neni někde se prostě stala chyba kdo to dělal před těmi 7000km??????????
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V

Miki
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 249
Registrován: 19 roků 2 měsíce
Bydliště: Hradištko u Nymburka

#13

Příspěvek od Miki »

a co emulze v oleji? máš tam ten šedivej hnus?
_________________
BMW E39 523i, 2000, manual
bylo Volvo 740GL, B230F,1987, 4q+OD, Belgie, Social Edition
bylo Volvo 740GLE, B230E,1985, 4q+OD, Švédsko, el.okna, centrál

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 3745
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#14

Příspěvek od wickey »

marra píše:tlačí ti to do vody sundat to musíš tak jako tak podivej se kde jste udělali chybu když to ma najeto jen tak malo.... tam moc na vyběr neni někde se prostě stala chyba kdo to dělal před těmi 7000km??????????
No robil mi to moj mechanik, ktory tieto auta pozna ako vlastnu dlan - nekecam - na neho je 100% spolah, ze to bolo spravene dobre.. Predtym som mal aj olej vo vode atd - hruuza hruz. No teraz sice olej vo vode neni - nastastie, ale hovorim, ze jazdim ved s pootvorenou nadrzkou, takze tlaky, ak aj nejake boli, tak museli ist prec. Vzdy som mal makke hadice, takze som si nic nevsimol :( NECHÁPEM
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

marra
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 912
Registrován: 19 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#15

Příspěvek od marra »

pravě proto že jsi měl pootevřenou nadržku tak si nic nepoznal. Zřejmě ta hlava byla praskla už předtím, kontroloval to někdo???
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 3745
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#16

Příspěvek od wickey »

marra píše:pravě proto že jsi měl pootevřenou nadržku tak si nic nepoznal. Zřejmě ta hlava byla praskla už předtím, kontroloval to někdo???
No tak chlap ked to robil, tak asi checkol aj hlavu - teda dufam.. No a preco mi teda piclo to tesnenie / neviem este presne co vzadu? Ked teda tlaky veselo unikali von.. Zeby uz boli take velke aj s pootvorenim?
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

marra
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 912
Registrován: 19 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#17

Příspěvek od marra »

To je otazkou jestli tu hlavu kontroloval :-k vona ta prasklina v ty hlavě mohla bejt mala ale postupně se zvětšuje.... to jsi tu expanzku měl pootevřenou už od začátku??
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V

crtec
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 106
Registrován: 20 roků 5 měsíců
Bydliště: Nedvědice
Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
Bydliště: Nedvědice

#18

Příspěvek od crtec »

A nebos tomu brutálně cápl za krk když to bylo studený, co? To by těsnění odrovnat mohlo... Ale jestli jsi měl tlak ve vodě od začátku, asi to nebyla tvoje vina. A ten tvůj mechanik to věděl, že jezdíš s povolenou nádržkou? A rozhodně koukni na ten olej - jestli to´olej ještě je..... :|
_________________
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 3745
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#19

Příspěvek od wickey »

crtec píše:A nebos tomu brutálně cápl za krk když to bylo studený, co? To by těsnění odrovnat mohlo... Ale jestli jsi měl tlak ve vodě od začátku, asi to nebyla tvoje vina. A ten tvůj mechanik to věděl, že jezdíš s povolenou nádržkou? A rozhodně koukni na ten olej - jestli to´olej ještě je..... :|
Capat som tomu necapal.. Uvarit som to nikdy neuvaril, pootvorene vzdy. Je to na 99.9% hlava, uz sme to s marrom riesili cez icq.. Nevala sa ti tam nejaka??
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 3745
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#20

Příspěvek od wickey »

Tak mi volali zo servisu - Jarku uz skladaju - ma nove vyskove kormidlo. Ale nie. Bola prasknuta hlava na 6. valci. Hlva vymenena, vsetko dokopy aj s robotou a olejom do 10.000,- Od zajtra som opat pojazdny :lol: :iroc: :blob: :smt041 :smt040
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 3745
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#21

Příspěvek od wickey »

Takze uzavrieme to. Cela chyba bola len v tesneni pod hlavou, hlava bola OK, mechanik ma odrbal a myslel si, ze nepridem na to, ze tam mam spat svoju hlavu. Holt aj taki sa najdu.. Ak niekto bude chciet vediet, kam v BA neist s autom, tak SZ. :?
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
Zamčeno

Zpět na „700 / 900 - opravy“