MOTOR: divný zvuk

  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 226
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Vůz: XC70 MY2004, D5 120kW, AUT

#1 MOTOR: divný zvuk

Příspěvek od Cesinek »

Pokoušel jsem se tady najít odpověď, topiců o pazvucích je tu dost, ale tohle jsem nikde nenašel.

U svého auta (viz podpis) jsem v poslední době začal pozorovat zvláštní zvuk. Při přidávání plynu (ať s rychlostí nebo na volnoběh) se někde kolem 1000 otáček začne zpředu ozývat něco, co bych asi nejvýstižněji popsal slovem (a teď se nesmějte) meluzína. Prostě takové divné hučení, jako by se do předku opřel silný vítr. V cca 1500 otáčkách zvuk buď zmizí a nebo je jen přehlušen normálním hlukem motoru - nevím. Jinak auto pocitově jede jak má. Najeto aktuálně 128t km.
Uznávám že to je mizerný popis závady (nebo spíš symptomu). Poraď te co mám zkontrolovat a doplnit, aby se dalo lépe říct o co jde.
Díky moc za každou radu.
_________________
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 528
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Králové

#2 MOTOR: divný zvuk

Příspěvek od jogin3 »

Tak to nastartuj studeny, to by melo zhruba drzet 950otacek, otevri kapotu a hledej,hledej.

Potom to nemusi jit z motoru, ale muze to treba delat ventilator topeni.

Ja sem takhle resil pisklavej zvuk u p306, nevedel sem co to je,nekonec pomohlo otevreni kapoty a poslouchat od kud to de. Byla to napinaci kladka multi-v remenu.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

Zz
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 27
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Jablonec nad Nisou

#3 MOTOR: divný zvuk

Příspěvek od Zz »

zkus sundat ten plastovej dekl z motoru,je na třech hvězdičkách a posloucej.Začal bych u turba,je vzadu za motorem zhruba uprostřed.I když 1000 ot. je asi na pískání turba málo.Jinak jak píše jogin 3.Hledat,číhat a poslouchat :ryby: Ať ti při tom někdo šlape na plyn.Moje dci točí za studena cca 850 a po pár vteřinách jde na svejch 750 a drží.
_________________
V40 2003 1,9D 85kw

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 528
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Králové

#4 MOTOR: divný zvuk

Příspěvek od jogin3 »

jo me si taky, ale nemohl sem si to vybavit :palec: :mrgreen:
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 226
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Vůz: XC70 MY2004, D5 120kW, AUT

#5 MOTOR: divný zvuk

Příspěvek od Cesinek »

Tak dneska jsem zaznamenal změnu. Začínám být poněkud nervní.
Za studena to dělalo to, co jsem už popisoval v prvním dotazu. Teď jsem dojel z Jablonce do Prahy - pohodová cesta, auto jelo stále bez problémů. V Praze na světlech jsem si všiml, že ten zvuk zmizel a objevil se jiný. Zase je to ve stejném spektru otáček, cca od 1000 nahoru. Ozývá se takové klapání se zvyšující se frekvencí, cca někde u 1800 otáček už to přebije hluk motoru a není to slyšet. Taky mi připadá, že je to víc slyšet v kabině při zavřených oknech, když otevřu okno a vystrčím hlavu, je to slyšet míň. Vážně začínám být nervózní. Ocením každou radu či pomoc. Díky.
_________________
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 528
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Králové

#6 MOTOR: divný zvuk

Příspěvek od jogin3 »

NO, a poslouchal si to u motoru? Mas preci jeno diesla, takze tam to klapani muze byt normalni, me to taky trochu klape , ale to je tim,ze mam primi vstrik, neni to vubec slyset, ale kdyz se clovek soustredi a vse vypne pak taky slysim , beh motoru a klapani, v manualu mam napsano, ze to motor diky primemu vstriku muze vydavat podobny zvuk jako diesel,takovy to klapani pri volnobehu. Ja si myslim, ze pokud jede auto normalne, tak to moc pozorujes :mrgreen: Poslechni si to jeste pri otevrene kapote. Porpipade zajed do servisu a rekni jim o co de. Oni si to poslechnou a poradi.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 5093
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#7 MOTOR: divný zvuk

Příspěvek od Lachtan »

Cesinek píše:Ozývá se takové klapání se zvyšující se frekvencí, cca někde u 1800 otáček už to přebije hluk motoru a není to slyšet.
Hydroštel ??? :idea:
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 226
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Vůz: XC70 MY2004, D5 120kW, AUT

#8 MOTOR: divný zvuk

Příspěvek od Cesinek »

Vzhledem k tomu že auta jsou trošku mimo můj obor, většinou kuchám něco jiného než motory, tak se trošku blbě zeptám - co to je hydroštěl, kde to najdu a jak poznám že to je v ***? :shock:
_________________
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 528
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Králové

#9 MOTOR: divný zvuk

Příspěvek od jogin3 »

Cau, hele tak jak vyresil si to? Ja mam taky kuriozni zvuk, de to nekde v oblati termostatu a serva, slovo meluzina, je si myslim, dobry prirovnani, je to slabounky piskani hlubciho tonu, kolikrat to slylisim, jelikoz nemam radio , kdyz jedu na 4kukolem 60km. Pokud vytocim motor na asi 1500rpm, slysim to taky , je to fakt ale slabi a prave proto deprimujici.

Dneska sem teda otevrel kapotu a jak rikam, de to z predni leve casti motoru, kde je termostat a servo. JInak od rozvodu nejde nic. Jeste si to poslechu vic u rozvodu, ale pokud sem dal ucho k servu a termostatu ,, tak sem to slysel.
Nevim teda, kam az vedou rozvody, jestli nejsou zhruba ve stejne mire, ale pod temato soucastkama, ale to si myslim je kravina.

Tyhle zvuky fakt nemam rad. Bud to zmizi nebo se to bude zhorsovat, nevim co to je, pokud mate nekdo nakej tip,napad budu rad. Objevilo se to z cista jasna vcera. Predtim nic takovyho to nedelalo.

Diky.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 226
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Vůz: XC70 MY2004, D5 120kW, AUT

#10 MOTOR: divný zvuk

Příspěvek od Cesinek »

Byl jsem s tím u Marry v t6r a byl jsem uklidněn. Částečně to dělá šusplech (nebo spíš šusplast :twisted: ), jinak snad je všechno v pořádku. Takže to teď něřeším a uvidím. Buď se to zhorší a pak tam sjedu znova, nebo ne. Stejně se tam ještě musím stavit s nějakou odměnou za prohlídku - jel jsem tam tretuhodně nepřipraven :evil:
_________________
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F

Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 226
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Vůz: XC70 MY2004, D5 120kW, AUT

#11 MOTOR: divný zvuk

Příspěvek od Cesinek »

Tak to ještě jednou otevřu a upřesním. Ten zvuk "meluzíny" jsem dneska trochu víc zkoumal. Je to slyšet jen uvnitř auta při studeném motoru. Při stání nad otevřenou kapotou ten zvuk neslyším. Po zahřátí motoru není slyšet ani uvnitř. Ještě podotýkám, že není závislý na zapnutém/vypnutém větrání ani na zapnutí/vypnutí recirkulace. Co to jen může být?
_________________
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 528
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Králové

#12 MOTOR: divný zvuk

Příspěvek od jogin3 »

Nevim, me to taky sem tam dela, ja by sem to neresil, koupim radio a je to, ;-) Me to dela asi cca u 1800rpm, nekdy to slysim i niz. Pokud to nejde od rozvodu, coz u me ne, tak by sem to nechla , pac me to de od termostatu , tam nekde v tech mistech se to oziva, je tam jeste servo, tak pokud by bylo v riti lozisko na servu, tak se urcite az bude uplne v riti ozve vic, tak to potom vimeni, taky to muzu mit spojeny stim, ze jak sem menil termostat, tak asi 1L vytekl kdesi dolu, takze chladici kapalina je takova mazlava, je mozny ze to nekde vytvorilo profil a casem se to strati. Pokud to neslysis nikde od motoru, tak by sem to nechal. Muze to byt taky zvuk od vyfukoveho potrubi, zkuz si to poslechnout jeste ;-)
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

Zz
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 27
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Jablonec nad Nisou

#13 MOTOR: divný zvuk

Příspěvek od Zz »

Tak ještě zkus dát klíček do polohy...?,zkrátka aby se rozvítily kontrolky a nestartuj.Máš tam Volvo navigaci nebo origo rádio?Mám pocit,že má vlastní větrák a ten umí pěkně zpívat.
_________________
V40 2003 1,9D 85kw

Deshi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3618
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Dolní Roveň
Vůz: V40 1.9D 75kW

#14 MOTOR: divný zvuk

Příspěvek od Deshi »

Cesinek píše:Tak to ještě jednou otevřu a upřesním. Ten zvuk "meluzíny" jsem dneska trochu víc zkoumal. Je to slyšet jen uvnitř auta při studeném motoru. Při stání nad otevřenou kapotou ten zvuk neslyším. Po zahřátí motoru není slyšet ani uvnitř. Ještě podotýkám, že není závislý na zapnutém/vypnutém větrání ani na zapnutí/vypnutí recirkulace. Co to jen může být?

Žebychom udělali další východočeskej srázek a ty bys přijel a my ti na oplátku prolezli auto?? :prace: :pij: :prace: :prace: :pij: :kuch: :palec:
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum

bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 528
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Králové

#15 MOTOR: divný zvuk

Příspěvek od jogin3 »

Pokud to bude nekde blize u HK, paj prijedu taky, par zvuku mam na probrani :mrgreen: :mrgreen: ;-)
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 226
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Vůz: XC70 MY2004, D5 120kW, AUT

#16 MOTOR: divný zvuk

Příspěvek od Cesinek »

Naplánujte, pokud to bude jen trochu možné, rád někam zajedu. A prolézt si auto taky s chutí nechám :mrgreen:
_________________
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 101
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Jindřichův Hradec / Topoľčany
Vůz: V70 XC, MY2004, Ford Escort MK2 RS1800

#17 MOTOR: divný zvuk

Příspěvek od Kopeček »

Kdysi zamlada, ještě v dobách aktivního závodění, jsme takový pazvuky s navigátorem řešili tak, že jsme si řekli "dokud to píská (drnčí, klepe), tak to tam je a zatím to neupadlo...". Stejně tak stále svítící kontrolka tlaku oleje se dá odpojit, aby neotravovala... :D
Ale vážně - minulý týden se mi něco podobnýho ozývalo kolem 2000-2500ot., tak jsem hledal a našel. Bylo to ložisko v servu. V pondělí jsem to vyměnil a je (zatím) klid.
_________________
XC70 - B5254T2, 2003, automat
Ford Escort RS1800 BDG, MK2 - 1975, Grp.2
Ford Escort RS 1600 BDA, MK1 - 1971, Grp.2
Citroen Jumper - 2010 (debilní Francouz, ale dělník)
Ford Transit MK2
Fiat X1/9

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 528
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Králové

#18 MOTOR: divný zvuk

Příspěvek od jogin3 »

Jo, me to de taky nejspise od serva, ale zatim to je slabounky, az se to zhorsi tak to vymenim. Je to slyset az se to trochu prohreje a asi jen kolem 1700rpm, potom to pomalinku stoupa a u 2200rpm to zmizi asi nespis to prehluci motor, dalsi piskani sem zjistil, ze me to delaji sterace, mezi tim jejich spoilerem to piska(pokud jedu proti vetru nebo rychleji) zjistil sem to tak, ze sem nahodou sepnul sterace pri piskani a prestalo to a jak se vraceli tak chtili jeste asi vetsi vitr a zapistelo to jeste vic :mrgreen:
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

Lukaso
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1663
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: S60
Bydliště: Praha

#19 MOTOR: divný zvuk

Příspěvek od Lukaso »

Zdravím :)

no jak to tu tak čtu tak bych se taky zapojil. Jelikož jsem právě za svýho miláčka nechal asi 25 v servisu tak leccos o divných zvucích vím :)

Co se týká divnýho pískání připomínající meluzínu tak je to opravdu od plochýho řemene, je tam těch kladek a ložisek spoustu, mě třeba měnili napínák protože šmajdal a právě takhle pískal, ale těch ložisek tam je víc, opěrná kladka, servo, klima..ale většinou to prý píská odtud...co se týká klapání v motoru tak pokud to dělá při zhřátém motoru a třeba nižších otáčkách tak je to začínající hydroštel, při hodně hodně ( !!! ) velkém štěstí pomůže výměna oleje...jinak jako takový není moc drahý, ale ta práce a taky jesti je to třeba 20V...:-/

Snad Vám to alespoň trochu pomohlo.

L
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024

kmd
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 50
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Tábor

#20 MOTOR: divný zvuk

Příspěvek od kmd »

tyjo:)) docela zajimave zvuky se tu probiraji... zvuk dieselu jsem uz u sveho dvoulitru ( 2.0T - pochopitelne zrout naturaaaalu) taky zazil (byla tam decka oleje - ciste jen moje neznalost a nedbalost - stalo se mi to pri navratu ve tri v noci v nemecku, kde nebyla jedina otevrena pumpa, nicmene v ten okamzik me to stejne nenapadlo, ze to bude olej ) proste zadne kontrolky na olej jak sem byl zvykly u aut rodicu, proste nic...jen kontrolka mazani, ktera vsak neurcuje optimalni nebo snad minimalni hladinu oleje v motoru ( vec, kterou jsem zjistil az po teto zkusenosti ) ! nevim jak TDi ale ted uz spolehlive vim, ze kdyz doplnim 5 litru oleje tak mam rekneme tak 5000 km klidek. Je tedy pravda, ze auto sem tam trochu protahnu takze nakou tu "kapicku" si da turbo...kazdopadne takle to "cvakalo" me (samo to vydavaly hydrostely) ,ale doleju olej a motor si ani skoro vubec necvakne.. rozhodne ne! jde krasne ciste, plynule... nicmene dalsi zvuk, ktery me znervoznuje se ozyva z prava zezadu... dyz jedu pres nejakou mensi nerovnost (rekneme pres mensi diru uprostred oraniste, kde si nejde vybrat cistou cestu ) tak tam neco klepe... nejdriv jsem myslel, ze to je tlumic (mam puvodni na 160000 km), ale bylo mi receno, ze tlumic je v naprostem poradku... esli to je kloub ci co? kdyz se auto houpe tak to nedela...ani v zatackach to nedela, ve 180ti se auto ani nehne, v zatackach se klasicky naklani, ale zadny problem tam neni, jen to obcas proste "klepne". Skoro mi to pripada jako kdyby tam byl nejaky skritek, ktery tam tuka kladivkem do zeleza:).. opravdu nevim, poradi mi nekdo? jo a kdyz uz sme u te meluziny.... tak kdyz tocim petku temer na 7000 otacek a valim si to z kopce lehce pres 230 ( gps ukazovala 237 - muj rekord - divoke zacatky s volvikem :D )tak taky slysim meluzinu, slysim ji uvnitr a nevim esli je slyset i zvenci...hlavu radsi z okynka, za teto situace, nevystrkuji... :DD ---> jedna se pouze o pokus o legracni myslenku, ktera me ted napadla, rozhodne to prosim nepochopte tak, ze si tady z nekoho delam srandu (i kdyz si myslim, ze obcas to hold nakej ten zvuk hodi a proste by se to asi nemelo resit, prece jen je to stroj, nic vic, nic min...myslim si, ze pokud ma clovek menene rozvody, dostatek oleje atd. tak se neni prilis ceho bat dokud to jede tak jak ma ) mam turbo po repasu (nekdo rika zbytecnost, nekdo rika kazdych 100000 km...ja to nechal udelat preventivne pred par tydny pri 160 000 km cca ). Sem tam se mi zastudena taky projevi velmi zvlastnim zvukem, nicmene...studeny motor s turbem je neco jako studena zena, je nebezpecne to drazdit:)) dalsi oblibou meho dvoulitru bylo zastudena neustala nerovnomernost otacek (na volnobeh) od temer nuly az po 2000 otacek... V aute je pomerne klid, jen lita rucicka otackomeru a sem tam si to cukne s autem. Nicmene navenek to pusobi velmi legracne kdyz to nechate bezet a jdete si koupit noviny a ted jen vidite udivene vyrazy lidi, kteri prochazeji kolem vaseho auta a velmi se divi tomu, ze tam nikdo nesedi a i presto to vypada jako kdyby nekdo ten motor zlehka neustale tocil. Ujedete kousicek, vse se ohreje tak jak ma (udajne to dela turbo - nevim, neznam, neresim :) a motor se drzi tesne pod 1000 otacek naprosto bez problemu... No, at premyslim, jak premyslim....zadne dalsi zvuky jsem nezaznamenal... ¨Nicmene vam preji hodne zdaru pri odstranovani meluzin a cvakani u dieselu. Az se nekde sejdem na sraze tak to bude asi velmi zajimave na poslech :)))
_________________
BYLO : kolo
JE : Volvo V40 2.0T | 118 kw | tahne jak zbesilej :) | r.v. 1999
JEDNOU : Volvo V70 R AWD | 220 kw | žádnej tuning, žádnej chip, ale i tak potahne jak zbesilej :) | r.v. 2005

Zz
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 27
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Jablonec nad Nisou

#21 MOTOR: divný zvuk

Příspěvek od Zz »

:?: :!: :shock: :ryma:
_________________
V40 2003 1,9D 85kw

libre
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 427
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Zlín
Vůz: V40, 2.0i B4204S2, r.v.99, manuál
Bydliště: Zlín

#22 MOTOR: divný zvuk

Příspěvek od libre »

Na příspěvek od kmd mám stejný názor. Radši to ani komentovat.
_________________
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info - Obrázek
Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 5093
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#23 MOTOR: divný zvuk

Příspěvek od Lachtan »

:shock: :roll: :roll: :roll:
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 91
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Železný Brod

#24 MOTOR: divný zvuk

Příspěvek od filippek »

znenadani se mi zaclo ozyvat ze strany od remenne a kladek jakesi divne zvoneni-chroupani-nevim jak to popsat. Ale zni to kovove, skoro jek kousky plechu v mlynku. At jsem poslouchal, jak jsem poslouchal, misto odkud to vychazi se mi objevit nepovedlo. Lehke podezreni bud na servo pumpu, servo ale funguje bez sebemensich znamek problemu, nebo na nejakou z kladek. A ted ten dotaz, asi vas takhle od boku nenapadne co by to mohlo byt, ale je nejaka moznost jak to zjistit? Nejakym zpusobem treba otestovat kladky atd.. naka finta, treba aby se nejak vynechavaly a tak zjistil vadnou? Chroupanni neni nikterak extra hlasite, ale spis ten zvuk je fakt divnej. Fakt skoro jak kdyz se mele kov a jeste do toho cinkam klicema :roll:
_________________
V40 T4 1,9T 147kw r.v.98 zelená

Conan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 324
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
Kontaktovat uživatele:

#25 MOTOR: divný zvuk

Příspěvek od Conan »

Mě se taky ozýval divnej zvuk od kladek a tipoval jsem to na posilovač.
No a pak mi za jízdy sjel z kladek plochej řemen :arrow: jedna kladka se zadřela.
Zakže bych to nepodceňoval a mazal do nejbližšího servisu.
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50 - opravy“