S60 2,4 140koni --> 188koni

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Honza
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 5112
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

#51 S60 2,4 140koni --> 188koni

Příspěvek od Honza »

dali píše:ale pod kopcem ho vypnout držet plyn stejně sešlápnutej a nechat auto zpomalit. Vím, je to T5R, ale každý auto do kopec o něco zpomalí.
Vypínat ho nemusíš , ale před kopcem přidat.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#52 S60 2,4 140koni --> 188koni

Příspěvek od dali »

Docela bych věřil, že ten 140k motor je uměle seškrcená verze toho 170k pro některý trhy, kde se třeba daně a povinný ručení počítá z výkonu. Třeba bude plnit i jiný emisní normy? Popřípadě schopná provozu na benzín s nižším oktanovým číslem třeba? Pak by asi opravdu neměl bejt problém dostat z toho jednoduše těch 170 + něco málo navrch protože tuner neni výrobce a tak nemusí tolik koukat na emise.

koch
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 1553
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
Vůz: Volvo S60 2.4T

#53 S60 2,4 140koni --> 188koni

Příspěvek od koch »

myslim ze tam taky nekdo psal o tom ze by se tam dal event. nahrat i soft ze 170 verze... akorat bez jasneho zaveru... jinak co tak zkusit prenest tuto debatu z teoreticke roviny do prakticke a investovat do toho bsr? tak snad neco garantujou a kdyz nedosahnes deklarovaneho vykonu mela by tu byt moznost vraceni penez... neni to ceska firma takze s tim bych nevidel problem...

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 266
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Hradec Králové

#54 S60 2,4 140koni --> 188koni

Příspěvek od killer »

koch píše:myslim ze tam taky nekdo psal o tom ze by se tam dal event. nahrat i soft ze 170 verze... akorat bez jasneho zaveru... jinak co tak zkusit prenest tuto debatu z teoreticke roviny do prakticke a investovat do toho bsr? tak snad neco garantujou a kdyz nedosahnes deklarovaneho vykonu mela by tu byt moznost vraceni penez... neni to ceska firma takze s tim bych nevidel problem...
jj moje rec :) jen ted pred vanoci zadne prebytecne penize nemam :(

myslel jsem ze bysme se mohli slozit ale kdyz to jde jen na jedno auto tak je to naprd
jinak asi zkusim napsat tam mail jak je to s garanci a jestli to jsou vubec ochotni posilat do Cech
pruser je ze bude i asi nejake clo :(
_________________
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza

koch
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 1553
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
Vůz: Volvo S60 2.4T

#55 S60 2,4 140koni --> 188koni

Příspěvek od koch »


Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 266
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Hradec Králové

#56 S60 2,4 140koni --> 188koni

Příspěvek od killer »

njn vlastne :D tak to je oka
_________________
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza

Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 347
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Pardubice

#57 S60 2,4 140koni --> 188koni

Příspěvek od Jirrka »

dali píše:Jirrko, myslíš si opravdu, že používáním tempomatu dosáhneš minimální spotřeby?
Podle mě když máš tempomat zaplej pořád i do kopce tak to že ti začne přidávat (pozdě) plyn až v kopci ti dost zvýší spotřebu. Eště beru používat tempomat z kopce a po rovině, ale pod kopcem ho vypnout držet plyn stejně sešlápnutej a nechat auto zpomalit. Vím, je to T5R, ale každý auto do kopec o něco zpomalí.
No moje auto do kopce nezpomaluje, pridava hned jak ma tendenci zpomalit, ale myslim dalnicni kopce zadny krpály. Zkusim to pridani pred kopcem. Ja bydlim v polabsky nizine, takze kopec vyjimecne, kratkej a ne prilis prudkej. :D
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

koch
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 1553
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
Vůz: Volvo S60 2.4T

#58 S60 2,4 140koni --> 188koni

Příspěvek od koch »

to je fakt ze na tempomat ma auto o neco vyssi spotrebu... ten tempomat proste nema zaden ridicsky cit a nepremysli... kdyz jedu bez tempomatu proste nekdy "ekonomicky vyhodne" zrychlim nebo spomalim tak aby byla jizda co mozna nejefektivnejsi... toto tempomat nedokaze...

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#59 S60 2,4 140koni --> 188koni

Příspěvek od dali »

Jirrka píše: No moje auto do kopce nezpomaluje, pridava hned jak ma tendenci zpomalit,
...právě proto, že máš zaplej tempomat, kdybys ho vypnul a nechal nohu na plynu tak aby bylo pořád stejně přidáno, viděl bys že o něco zpomalí. Problém tempomatu je, že narozdíl od tebe kopec nevidí dopředu, takže začne přidávat až v zátěži a to je na spotřebu krajně nevýhodný.

David Patočka
Ověřený
Offline
Profi prodejce
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1015
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

#60 S60 2,4 140koni --> 188koni

Příspěvek od David Patočka »

Musim říct z vlastní zkušenosti,že tempomat se dá plně využívat až v kombinaci s automatem.Samozřejmě na dálnici je to asi jedno,ale po wokreskách je to super,jak ten krám dělá všechno sám a člověk se může kochat krajinou až do prvního střetu se švestkou.A spotřeba mimo město téměř úplně stejná,no a v Práglu newim,bo tam moc nejezdim,jen po okraji.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 266
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Hradec Králové

#61 S60 2,4 140koni --> 188koni

Příspěvek od killer »

nechci tady delat cernou ovci :twisted: ale na ten tempomat se mohl udelat novej topic
takhle se tu michaji dva temata :(
_________________
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 75
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha

#62 S60 2,4 140koni --> 188koni

Příspěvek od bandGap »

drewid píše:No tak tolik stojí to moje turbo, nový alespoň mi to řekli f servisu. Třeba by nějak pasovalo. Jen by to chtělo nějaký pluginy jako hadice a šroubky. Ale to by zas nemusel bejt takovej problém, ni ? 8)

V USA se to da sehnat levnejc
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Mitsubishi-Volvo-850-TD04HL-15G-Turbo-49189-01300_W0Q...

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 266
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Hradec Králové

#63 S60 2,4 140koni --> 188koni

Příspěvek od killer »

bandGap píše:
drewid píše:No tak tolik stojí to moje turbo, nový alespoň mi to řekli f servisu. Třeba by nějak pasovalo. Jen by to chtělo nějaký pluginy jako hadice a šroubky. Ale to by zas nemusel bejt takovej problém, ni ? 8)

V USA se to da sehnat levnejc
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Mitsubishi-Volvo-850-TD04HL-15G-Turbo-49189-01300_W0Q...
hm ale na S60 jsem teda nikde nevidel prodavat turbo :(
_________________
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 75
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha

#64 S60 2,4 140koni --> 188koni

Příspěvek od bandGap »

killer píše:hm ale na S60 jsem teda nikde nevidel prodavat turbo :(
Na co potřebuješ turbo u S60? T5 ti přidá na max. rychlosti, stejně tak rychle nejezdím. 2.4T má vetší krutjak v nízkých otáčkách, dokonce je tak velký že se v normálním městském provozu s tim těžko jezdi. Na plyn se má sahat opravdu moc jemně. A to se vychutná v kolonách. 2.4i (125kW) by se měl lišit od 2.4 (103kW) jenom ve větších otáčkách, nad 4000 ot/min. No, nějak tak.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 266
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Hradec Králové

#65 S60 2,4 140koni --> 188koni

Příspěvek od killer »

bandGap píše:
killer píše:hm ale na S60 jsem teda nikde nevidel prodavat turbo :(
Na co potřebuješ turbo u S60? T5 ti přidá na max. rychlosti, stejně tak rychle nejezdím. 2.4T má vetší krutjak v nízkých otáčkách, dokonce je tak velký že se v normálním městském provozu s tim těžko jezdi. Na plyn se má sahat opravdu moc jemně. A to se vychutná v kolonách. 2.4i (125kW) by se měl lišit od 2.4 (103kW) jenom ve větších otáčkách, nad 4000 ot/min. No, nějak tak.
no ja myslel ze tu davas odkaz na turbo k S60 (viz nazev topicu)

jinak auto s turbem neni o rychlosti ale zrychleni ;-)
_________________
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 75
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha

#66 S60 2,4 140koni --> 188koni

Příspěvek od bandGap »

killer píše:no ja myslel ze tu davas odkaz na turbo k S60 (viz nazev topicu)
To jo. Jenom turbo stejně nestačí. Intercooler, hadici, jiný výfuk, ECU.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 266
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Hradec Králové

#67 S60 2,4 140koni --> 188koni

Příspěvek od killer »

jj prave :(
_________________
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“