850-combi2,0i 20V r.v94-po zahřátí nestartuje a svítí lambda
- Autor
- Zpráva
#1 850-combi2,0i 20V r.v94-po zahřátí nestartuje a svítí lambda
vyčistil jsem víčko bylo z oxidované ale ne vypalené povytahoval jsem kontakty u čidel a zatim se to samo opravilo nechce se me věřit že toto byl tem problem ale co ta rosvicena kontrolka lambdasondy? zítra zkusím resetovat service dle navodu propojit 7 a mačkat reset a jestli to zhasne kontr.lambady tak uvidím nebo je jina možnost ???
#2 850-combi2,0i 20V r.v94-po zahřátí nestartuje a svítí la
Zkus pres noc odpojit baterku.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 907
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#3 850-combi2,0i 20V r.v94-po zahřátí nestartuje a svítí la
stači par minut
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
#4 850-combi2,0i 20V r.v94-po zahřátí nestartuje a svítí la
jsem zkousel ve slovinsku a nezafungovalo. Asi jsem tech minut pockal moc malo.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
#5 850-combi2,0i 20V r.v94-po zahřátí nestartuje a svítí la
baterku jsem odpojil asi na 10 min a nic ?!? hlavně že zatím po zahřátí nechcipne no prozatím
#6 850-combi2,0i 20V r.v94-po zahřátí nestartuje a svítí la
Koukni na palec rozdělovače,jestli není prasklý ten odpor.petrpce píše:vyčistil jsem víčko bylo z oxidované ale ne vypalené povytahoval jsem kontakty u čidel a zatim se to samo opravilo nechce se me věřit že toto byl tem problem ale co ta rosvicena kontrolka lambdasondy? zítra zkusím resetovat service dle navodu propojit 7 a mačkat reset a jestli to zhasne kontr.lambady tak uvidím nebo je jina možnost ???
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek