zvady píše: 10 lis 2025 13:54

narovinu je v tom bordel a D5T5 se nedá zavolat (a normálně se zeptat)
Tento způsob podpory je krajně neefektivní:
a) nedělali bychom nic jiného, když se informace dají napsat (a najít)
b) mnozí toho současně zneužívali na neplacenou a detailní podporu čehokoli - klidně i hodinu debatovat o tom, co by kde mohlo být špatně, co a jak opravit, atp.
c) a na linku za 60Kč/min nikdo nezavolá
d) snažíme se věci dokumentovat, popsat do detailu, mít průvodce. Ale to je hrozně těžký - lidi jsou strašně kreativní, viz i toto vlákno: napíšu, že musíš udělat retrofit (celý proces), že má nějaká omezení (čas, interval), že něco nemusí fungovat (DSTC). Ale vždycky se najde nějaký pišpuntál, který to chce dělat
jinak (např. levnějsími tooly třetích stran) a pak se dál ptát na podpoře, proč to nefunguje. Pokud chce někdo TFT jinou cestou, nechť to zkusí a třeba i poreferuje. Může nastat bambilión kombinací (v závislosti na tom, z jakého auta budíky pochází a kam se dávají). V této loterii to může nakrásně fungovat "hned", anebo zapojíte budíky a auto se za 300km prostě zastaví. Celková šance "na divoko" je prostě mizivá, mění se tam hned několik elementů a všechny musí spolu "hrát".
Tohle všechno jsme si vyzkoušeli sami a celé naše nejlepší know-how vložili do produktu TFT retrofit. Tento produkt má svoji cenu, tu transparentně inzerujeme. Nainstalovat to lze (skoro) na jedno kliknutí. Myslím, že už to máme celkem vychytané. Aktuálně registrujeme na podpoře TFT už jen ty případy, kdy někdo nenakrimpuje nově dodané káblíky pořádně, takže auto/diagnostika nemůže s TFT DIM komunikovat.
Takže to kupte nebo nechte být.
Auto stojí kolik 200k? TFT budíky 5-10k? A dát 3.3k za komplet SW balíček je moc?
/pl