BVV rok 1959, fotil Vilém Heckel. Špilberk a pár domů ještě stojí, mnohé je už ale jinak....jpg
BVV 1959
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 8520
- Registrován: 13 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
x 2
BVV 1959
Vapík má za Amazona, který se v době pořízení této fotografie vyráběl teprve druhým rokem, bod! 
A Účka opravdu zrak nešálí, protože sedmá T-603 je vpravo nahoře, hned vedle Brouka!
A Účka opravdu zrak nešálí, protože sedmá T-603 je vpravo nahoře, hned vedle Brouka!
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 8520
- Registrován: 13 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
x 2
BVV 1959
Trefa!
BVV Brno, rok 1959, fotil Vilém Heckel. Špilberk a pár domů ještě stojí, mnohé je už ale jinak...
Přidáno za 38 sekund:
Přesně, okamžitě mě zaujala!
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13315
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
BVV 1959
No jelikož je to od tebe, tak jednoznačně kvůli těm broukum
-
Offline
- Příspěvky: 1804
- Registrován: 21 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
x 1
BVV 1959
A v jedné tatře se hrabou v motoru... Foršprunk durch technik
Pěkně měla Tatra v tom čase našlápnuto - který další auto mělo hřebenový řízení, synchrony na všech (čtyřech!) kvaltech, 12V instalaci, dvouokruhový brzdy a nevimco ještě?
Komanči zasraní! Su tak šťastné, že KONEČNĚ je od novýho roku propagace komunismu trestná stejně jak propagace nacismu.
Pěkně měla Tatra v tom čase našlápnuto - který další auto mělo hřebenový řízení, synchrony na všech (čtyřech!) kvaltech, 12V instalaci, dvouokruhový brzdy a nevimco ještě?
Komanči zasraní! Su tak šťastné, že KONEČNĚ je od novýho roku propagace komunismu trestná stejně jak propagace nacismu.
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 8520
- Registrován: 13 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
x 2
BVV 1959
Standa to krásně shrnul.
A ještě doplním krásnou vzpomínku, jak jsem jel poprvé v T-603. Než jízda to vlastně ale byla naprosto pohodová a ladná plavba napříč Brnem za doprovodu krásného zvuku vzduchem chlazeného osmiválce, který se jen tak mimoděk převaloval za našimi zády.
A ještě doplním krásnou vzpomínku, jak jsem jel poprvé v T-603. Než jízda to vlastně ale byla naprosto pohodová a ladná plavba napříč Brnem za doprovodu krásného zvuku vzduchem chlazeného osmiválce, který se jen tak mimoděk převaloval za našimi zády.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13315
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
BVV 1959
Tak jsem googlil a AI mi vyplivlo toto:

No a tak jsem trochu přeformuloval dotaz a vypadlo z ní toto:Tatra 603 byla standardně na 6V elektrické síti po celou dobu své výroby (1956–1975), což bylo typické pro tehdejší osobní vozy v Československu. Přechod na 12V napětí nastal až u jejích nástupců (Tatra 613...
Takže Staníku, jaký myslíš audi, teda vorsprung?Tatra 603 jakožto klasický automobil z 50. a 60. let používá 12V elektrickou soustavu; to znamená, že napětí by...
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 8520
- Registrován: 13 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
x 2
BVV 1959
Já tedy trochu drze skočím do řeči, protože co vím, tak T-603 má mít správně dvě šestivoltové baterie v kapsách za předními světly zapojené do série, což je krajně pitomé řešení, které se ale dá jednoduše vyřešit jednou klasickou 12v baterií.
-
Offline
- Příspěvky: 1804
- Registrován: 21 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
x 1
BVV 1959
PetrMarek to krásně a přesně objasnil
A Účko se přestane dotazovat u AI, zejména když se bude chtít dovědět pravdu
Za tatrou č.5 stojí auto s velmi klínovitou siluetou..., ploutev to nemá
A Účko se přestane dotazovat u AI, zejména když se bude chtít dovědět pravdu
Za tatrou č.5 stojí auto s velmi klínovitou siluetou..., ploutev to nemá
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé