V70 D5 136kw delší startování
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 18
- Registrován: 5 měsíců
- Bydliště: Lobodice
- Vůz: Volvo V70 2.5 TDI
V70 D5 136kw delší startování
Ahoj, auto vždy nastartuje občas ale až na druhý pokus, jsou tam repasované vstřiky, čerpadlo, turbo, vyčištěné DPF, klapky, žhavení žhaví. Olej a filtry vyměněny. Přijde mi to jako by "padala" nafta a chvilku trvá než si to natáhne. Řešil někdo podobné neduhy? Třeba podávací čerpadlo v nádrži? Pokud by si to přisávalo vzduch tak by to mělo vliv i při jízdě ne jen na startování, nebo se pletu? Baterka i startér jsou taky OK. Voda se neztrácí, okruh netlakuje a olej si to vezme cca 0.5-1l mezi výměnama, cca na 10000km. Děkuji za rady nebo zkušenosti.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14804
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
V70 D5 136kw delší startování
Čerpadlo v nádrži bzučí, když zapneš klíček?
Jakým stylem startuješ? Necháš zhasnout všechny kontrolky, nebo jenom počkáš na zhasnutí žhavení (když svítí)?
Jak dlouho startuješ když to "nechce chytit"?
Jakým stylem startuješ? Necháš zhasnout všechny kontrolky, nebo jenom počkáš na zhasnutí žhavení (když svítí)?
Jak dlouho startuješ když to "nechce chytit"?
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 18
- Registrován: 5 měsíců
- Bydliště: Lobodice
- Vůz: Volvo V70 2.5 TDI
V70 D5 136kw delší startování
Zapnu zapalování, počkám až zhasne vše a pak startuju. Cca do 5ti vteřin chytne. Občas ale točí déle, nebo vypnu klíček a natočíme znovu. Ale dělá to za tepla i za studena, jen někdy.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14804
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
V70 D5 136kw delší startování
Co to čerpadlo? Je slyšet?
Origo diagnostika něco hlásí?
Origo diagnostika něco hlásí?
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 18
- Registrován: 5 měsíců
- Bydliště: Lobodice
- Vůz: Volvo V70 2.5 TDI
V70 D5 136kw delší startování
Právě že ho moc neslyším, musím sundat sedačku ať je slyšet. Originální diagnostika nic nepsala.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14804
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
V70 D5 136kw delší startování
Nemusíš nic sundávat, stačí se sehnout k zadnímu pravému kolu. To čerpadlo musí být slyšet po zapnutí klíčku. Jestli není, tak nefunguje.
Ono to nemusí být problém, pokud palivový systém funguje, ale když je tam někde problém, tak čerpadlo nedodá před startováním naftu a déle to startuje než si vysokotlaké čerpadlo tu naftu natáhne.
Chtělo by to diagnostiku a kouknout jak se chová tlak na liště při startování.
Ono to nemusí být problém, pokud palivový systém funguje, ale když je tam někde problém, tak čerpadlo nedodá před startováním naftu a déle to startuje než si vysokotlaké čerpadlo tu naftu natáhne.
Chtělo by to diagnostiku a kouknout jak se chová tlak na liště při startování.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 18
- Registrován: 5 měsíců
- Bydliště: Lobodice
- Vůz: Volvo V70 2.5 TDI
V70 D5 136kw delší startování
Čerpadlo dělá ttttttttt
. Nebzučí jak by mělo, dělá mi to neplachu i s nezávislým topením, na časování nesepne, pouze na přímý start a pokud běží motor. Čerpadlo vysokotlaké a vstřiky jsou repasované, lištu byla taky kontrolována. Nemám teď moc času, musím příští týden zajet znovu na diagnostiku. Dela to spíš když je v nádrži míň nafty. Pokud by byl problém s vysokotlakou části, čekal bych to spíš u teplých startu, ale ono je to častější u studených. Udělám ještě zkoušku přepadů a změřím tlak paliva před vysokotlakým čerpadlem.
-
Offline
- Příspěvky: 3684
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
V70 D5 136kw delší startování
Tohle dělá čerpadlo bufiku venku před PZ kolem.
Čerpadlo pro motor je jiné, v nádrži...
Čerpadlo pro motor je jiné, v nádrži...
-
Offline
- Příspěvky: 18
- Registrován: 5 měsíců
- Bydliště: Lobodice
- Vůz: Volvo V70 2.5 TDI
V70 D5 136kw delší startování
Čerpadlo v nádrži mlčí, není slyšet u kola, pod autem ani uvnitř.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14804
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
V70 D5 136kw delší startování
No tak máš s ním (s čerpadlem v nádrži) problém, no. 
Po zapnutí klíčku musí být alespoň na chvíli slyšet.
Na diag by chtělo zkontrolovat jak fungují oba plováky v nádrži, je taky možný, že je jeden v háji a čerpadlo pak za nízké hladiny nesepne na přečerpávání z jedné půlky do druhé.
Po zapnutí klíčku musí být alespoň na chvíli slyšet.
Na diag by chtělo zkontrolovat jak fungují oba plováky v nádrži, je taky možný, že je jeden v háji a čerpadlo pak za nízké hladiny nesepne na přečerpávání z jedné půlky do druhé.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 1220
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ivančice
- Vůz: 760 B280F + AW71 '89
x 1
V70 D5 136kw delší startování
Nevím jak je to u dieslů, ale u B5244S2 originální čerpadlo slyšet nebylo (a fungovalo do poslední chvíle, bo z praskliny nahoře vytékal benzin). Hlasitá je až neoriginální náhrada.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
Zetor 6718, 48kW, 1973
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
Zetor 6718, 48kW, 1973
-
Offline
- Příspěvky: 3684
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
V70 D5 136kw delší startování
D5 je slyšet i uvnitř, když se člověk soustředí
-
Offline
- Příspěvky: 18
- Registrován: 5 měsíců
- Bydliště: Lobodice
- Vůz: Volvo V70 2.5 TDI
V70 D5 136kw delší startování
Tak podávací čerpadlo už podává... Nicméně se to o moc nezlepšilo. Počkám až natlačí naftu a pak startuju, motor má snahu chytit dřív tak 2-3 vteřiny točí pak první škytnutí a občas nechytnete, buď musím podržet klíček chvilku déle nebo startovat znovu. Baterka i startér jsou taky měněny. Vstřiky testované na přepady a jsou v pořádku, mají najeto cca 40t km. Čerpadlo se dělalo zároveň se vstřikovačema, dávalo se i nové čidlo teploty a regulace tlaku na čerpadle. Neměnil se snímač tlaku paliva a regulační ventil paliva na liště. Nicméně diagnostika nic neříkala. Vypadá to nejspíš že ventil na liště pouští naftu do přepadu a čerpadlo proto nedokáže nalakovat lištu na start. Projevuje se to dost chaoticky, někdy za tepla, někdy za studena, někdy vůbec.. Chvíli jsem myslel že to dělá více když je méně nafty v nádrži ale taky to úplně neplatí. Takže jsem objedná palivový filtr, snímač tlaku paliva a regulační ventil tlaku paliva na lištu a snad bude klid.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14804
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
V70 D5 136kw delší startování
Zkoušel jsi přepadový test s odpojenými vstřiky?
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 18
- Registrován: 5 měsíců
- Bydliště: Lobodice
- Vůz: Volvo V70 2.5 TDI
V70 D5 136kw delší startování
Ne zkoušel jsem to na běžícím motoru, podle dat by mělo jít do přepadu max 40ml za minutu a mělo by to být plus mínus u všech stejný. Bylo cca 20ml za minutu a rozdíl minimální. Odpojene konektory? A jen točit a sledovat jestli některý nepouští při startu moc do přepadu? To mě upřímně nenapadlo. Zkusím děkuji.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14804
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
V70 D5 136kw delší startování
Jj zkus, já takhle přišel na vadný protékající vstřik, který způsoboval delší natlakování lišty. Po nastartování už se to chovalo normálně, ale než to nastartovalo tak to trvalo.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 18
- Registrován: 5 měsíců
- Bydliště: Lobodice
- Vůz: Volvo V70 2.5 TDI
V70 D5 136kw delší startování
Vstřiky jsou dobré. Udělal jsem proplach motoru, dal nový olej a filtry včetně palivového a motor startuje lépe. Pokud nechám dvakrát natlačit podávací čerpadlo chytí krásně (asi ještě změřím tlak podávacího čerpadla), když jen jedinou, točí o trošku dýl ale to "zakopávání" je pryč. Předchozí majitel vozil auto do jednoho servisu v Brně, auto má spotřebu oleje cca 1l na 10000km, interval výměny byl 10000km a aby pan ušetřil za 1l oleje který mezi výměnou doléval, tak tam dali 10w40
samozřejmě od "hrnce". Dal jsem tomu poplach, aditiva a Shell 5w40 C3 a motor točí citelně silněji, rychleji, asi dříve dosáhne palivo tlaku pro start. Jinak nevím jak si to vysvětlit. Dám tomu 2000km, proplach a pak mobil 5w30. Auto jsem bral na práci a případně na orgány, je to AWD a je v tom spousta peněz, automat opravenej, novej rozvaděč oleje, mozek a hydroměnic cca oprava za 60t, vstřiky, čerpadlo, rozvody, turbo, klapky, vyčištěné DPF, tlumiče brzdy atd. Takže uvidím, musím ještě vyřešit "skřípající" altik, uložení motoru, dám na vstřikovací lištu regulační ventil a pak se ukáže. Pokud to bude držet tak motor prekrouzkuju, nebo seženu druhej, pokud bych spotřebu oleje udržel kolem 1l/10000km asi řešit ani nebudu. Nebo dám 5w50
. Děkuji všem za rady a zkušenosti
.
-
Offline
- Příspěvky: 3684
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
V70 D5 136kw delší startování
Skripajici altik bude nejspíš volnoběžka...
Přidáno za 1 minuta 17 sekund:
I když vlastně ne, taky mi to dělalo a měnil jsem celý, volnoběžka odešla až po roce
Přidáno za 1 minuta 17 sekund:
I když vlastně ne, taky mi to dělalo a měnil jsem celý, volnoběžka odešla až po roce
-
Offline
- Příspěvky: 18
- Registrován: 5 měsíců
- Bydliště: Lobodice
- Vůz: Volvo V70 2.5 TDI
V70 D5 136kw delší startování
Ta to bohužel není, jde to z druhé strany od patice, buď ložisko nebo nějaký bordel v něm.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé
