Otázka, na kterou neznám odpověď

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
Tomas78
Offline
Příspěvky: 2090
Registrován: 5 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Tomas78 »

Chybí mi malý kousek do 350 tkm, pořád origo, ale je pravda, že 99% při startu není teplota pod cca 13°C. Spíš mi na diag už nějakou dobu visí závada na 2. vstřikovači, ale ty jsou taky origo :roll:

Munga
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2305
Registrován: 6 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha 12
Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Munga »

Poznaly jste po výměně nějaký rozdíl při a po startu? Předpokládám že dáváte Bosch že?

jancho
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4857
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: Domov: Třebestovice
Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
Bydliště: Zaměstnání: Praha

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od jancho »

Ano, Bosch. Rozdíl jsem nepostřehl.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14

Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče

Majkl1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 778
Registrován: 5 roků
Bydliště: Ždírec nad Doubravou
Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Majkl1 »

"Udělal" jsem si mobil naprosto oprostěný od Google. Vše jsem zprovoznil bez problémů (banka, mapy,...), jen mi nejde povýšit aplikace Car Scanner na placenou verzi bez přístupu na google play. Nemá někdo tip, jak to udělat? Jde mi o sledování DPF, které ve free verzi není podporováno. Nikde jsem nenašel jinou možnost platby, než přes google play.
Pokud to není možné, tak se z toho nepo, ale bylo by to fajn. Škoda, že to nejde zaplatit přímo tvůrci aplikace.
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)

Weight
Online
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 467
Registrován: 13 roků 1 měsíc
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo XC90 2.5T 2003

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Weight »

Stále nepoznám odpoveď na svoju otázku, ktorú mám v hlave. Či sa oplatí udržiavať pri živote starú xc90 z roku 2003 s 330t km na hrbe...
_________________
Volvo "Karkulka" C70 convertible 2.4T 2000
Volvo XC90 2.5T 2003
Ex: Volvo S60 2.4 D5 120kW 2002

Laurel
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 550
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: Horní Slavkov
Vůz: C70 2,4i 1999

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Laurel »

Pokud tě s ní baví jezdit, tak ano. Pokud ne, tak ne.... :D
_________________
Mercedes-Benz C350 Coupe | Volvo C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG | R.I.P. Volvo S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic
(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13261
Registrován: 15 roků
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Urvanej »

Pokud jsi šikovný, většinu věcí si uděláš sám tak, že autu věříš, tak ano.
Pokud musíš jezdit do servisu se vším, tak si kup KIU, ta sa po dobu záruky oplatí nejvíc.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Tomas78
Offline
Příspěvky: 2090
Registrován: 5 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Tomas78 »

@Weight: problém je, CO je lepší jako náhrada. Já si spíš kladu otázku jak dlouho půjde P3 udržet v provozu. Jako když se na to kouknu, bezpečnost XC60 Gen 1 je určitě o míle lepší než dnešní mainstream, o XC90 ani nemluvě. Má to slušný motory a zatím je to opravitelný. Do nový 90-ky bych kvůli rozměrům nešel a 60-ky jsou stále tak drahé, že mi to finančně nedává smysl. Tchán mi neustále ponouká, že ideální je pro nás (rodinu) VW 8) :roll:

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13261
Registrován: 15 roků
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Urvanej »

S volvem je to prostě těžký... servisy nejsou na každym rohu, šikovný lidi, co je umí a rozumí jim jsou vzácní a daleko.
Koncern umí každej, protože to má každej druhej... konfekce je svině :-D
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Majkl1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 778
Registrován: 5 roků
Bydliště: Ždírec nad Doubravou
Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Majkl1 »

U mě není nic jako "do toho auta se finančně nevyplatí tohle a támhleto". Je mi jedno, zda do auta za 50 litrů dám spojku a tlumiče za 40. Nevidím totiž rozdíl v tom, zda to mám dát do auta za 50 nebo do auta za mega. Oboje mě pak odveze z bodu A do bodu B. Jen s tím rozdílem, že v prvním případě mě to stojí 90 (50+40) a v druhém 1 040 000. Když s oběma najedu 40 tisíc km/za rok, je kudla velkej rozdíl v nákladech na 1 km.
Jak psali kluci nade mnou - polkud to auto netráví 8 měsíců v roce v servisu, pak to rozhodně stojí za to udržovat i letité matadory.
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)

jirkaTDI
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 972
Registrován: 6 roků 5 měsíců
Bydliště: Uhříněves
Vůz: V70 II D5 120kw 2004

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od jirkaTDI »

mám to úplně stejně jako Majkl

Tomas78
Offline
Příspěvky: 2090
Registrován: 5 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Tomas78 »

Mám to stejně. Pořád narážky od tchána, proč už si nekoupíme novější. Dokud nepřijde fatální (nerentabilní) závada, nevidím v tom smysl. A kdyby přišla, stejně asi vezmu zase P3. Jinak tlumiče jsem dělal tenhle rok, předek druhovýroba ale vše kvalitní, v kompletu, a na zadku jen tlumiče a celý mne to vyšlo myslím na 12 800 Kč *). Když půjdu do servisu, tak to za tohleto myslím nepořídím na mainstream auto ani s těmi nejlevnějšími komponenty :wink: :)

*) plus stahovák za cca 2000 Kč, ale ten beru jako výbavu dílny

ADD: Ale popravdě: to že se dají věci řešit, je z hlavní části díky této skvělé komunitě. Nebýt ní, tak by to (alespoň v mém případě) takto nešlo a já si toho opravdu hodně vážím :)

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13261
Registrován: 15 roků
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Urvanej »

Ad tvé ADD Tome, to je třeba u mě jedinej důvod, proč mám stále volvo, protože se tu vždy najde někdo ochotnej poradit a pomoci. Zkusil jsem řešit něco i jinde, ale dopracoval jsem to tak, že se na nevolvo auta stejně ptám lidí odsud :lol:
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Majkl1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 778
Registrován: 5 roků
Bydliště: Ždírec nad Doubravou
Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Majkl1 »

Svatá pravda pánové! :friends:

Apropo - může něco z níže uvedené geometrie způsobovat to, že mi auto táhne doprava? Ne že mám volant šejdrem, ale to, že když pustím volant, auto stočí do škarpy. Dělalo to na letňácích, dělá to i na zimácích a s jinými disky. Není to moc, ale docela mě to štve. Rozhodně nejde jezdit s "dvěma prsty" na volantu. Furt musím lehce tlačit na volant doleva.

Brzdy chodí zcela hladce, kola jsou po běžné jízdě studená (i kotouče). V létě pokus s prohozením kol - bez výsledku. Nahuštěno správně. Ta sbíhavost na levém kole v červeným to podle mě být neměla. Spíše, i když je v zeleném - nemohl by to dělat úhel jízdní osy zadní nápravy? Že by zadní kola neustále stáčely auto do strany? Každopádně na obou geometrií, co jsem byl, na zadku nic nedělali - nechtělo se jim do těch vyrezlých excentrů, což chápu.

Třeba Touareg mi dělá to samé. Ale tam vím, že je to odklonem předních kol. Obě jsou sice v zeleném, ale každé na samé hranici, ale obráceně, než to druhé. Začalo to dělat po výměně jednoho z ramen a po nemožnosti povolit seřizovací šrouby na tom druhém původním.

Na Volvu mi to začalo dělat po výměně obou předních ramen. Ale na geometrii je předek OK. Tak nevím.
2025-11-27-14-14-39-718.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)

Jarda.JM
Offline
Příspěvky: 716
Registrován: 9 roků
Bydliště: Brno - Hodonín
Vůz: XC70 D5 AWD 2003

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Jarda.JM »

Kdysi jsem to řešil a bylo mi řečeno, ať to zkusím někde na rovném povrchu.... a hned to přestalo padat do škarpy...
_________________
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003

Majkl1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 778
Registrován: 5 roků
Bydliště: Ždírec nad Doubravou
Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Majkl1 »

To není můj případ. Když to vezmu v protisměru (silnice klopená krapet doleva), tak jede rovně. Když jedu po rovině nebo prostředkem už to táhne doprava. Na dálnici vždy táhne doprava v pravém i levém pruhu.
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13261
Registrován: 15 roků
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Urvanej »

Nemám rád auta s 0 sbíhavostí, táhnou si kam se jim zlíbí. Jinak z toho papíru nic vyloženě nečiší.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14751
Registrován: 16 roků
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od raolsa »

Jsem na tom stejně, taky mi to táhne do škarpy a geo v pořádku. Chtěl jsem zkusit trochu hnout na tyčkách, ale bojím se, aby to nesjelo gumy, kdybych to přehnal.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

Majkl1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 778
Registrován: 5 roků
Bydliště: Ždírec nad Doubravou
Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Majkl1 »

Taky mám rád, když jsou se sbíhavostí trochu "někam", nicméně u XC70 je záklon takový, že volant má velkou tendenci "být rovně". U jiných aut, co mám doma, když vyjíždím ze zatáčky nebo drbnu do volantu jako při losím testu, tak po puštění volantu se nedotáhne na střed sám a musím mu pomoct rukou. To u Volva je jinak. Ale to slabé táhnutí doprava mě vytáčí (v rodině si toho nikdo nevšiml). Dříve to nedělalo. Vím, že to není zcela vpořádku, ale ty "dva ležérní prstíky" ledabyle opřené o volant při jízdě rovně mi prostě chybí. :cry:

Přidáno za 5 minut 14 sekund:
raolsa píše: včera, 16:08 Jsem na tom stejně, taky mi to táhne do škarpy a geo v pořádku. Chtěl jsem zkusit trochu hnout na tyčkách, ale bojím se, aby to nesjelo gumy, kdybych to přehnal.
Obávám se, že změna sbíhavosti ti táhnutí do strany neřeší. Ať máš kola do plusu či mínusu (i mimo toleranci), fyzika říká, že by auto mělo jet rovně, protože stranové síly by měly být stejné. Nebude se mu chtít třeba tak zatáčet nebo ho budou rozhazovat nerovnosti, ale těžiště chce přímočarý rovnoměrný pohyb. Z toho ho vyvede pouze síla v jiném vektoru a tou sbíhavost není. Nejčastěji je to vadná pneu, podhuštěná pneu, zatuhlá brzda na jednom z kol, hnutá karosérie či nestejný odklon a nebo záklon kol.
Když nebude hnutí, tak na jaře vyměním ramena na zadku a donutím chlapy na geometrii k tomu, aby nejen, že to bude všude v zelném, ale aby to bylo "vyvážené".
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13261
Registrován: 15 roků
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Urvanej »

No počkej, právě že dva ležérní prstíky levé ruky, loktíček na tapecu... na to právě potřebuješ, aby to táhlo lehce doprava a udrželo to ruku, abys jí nemusel přizvedávat svalama :-D
Jinak čtvrt závitu na tyčkách kola, kam to táhne směrem na zvýšení sbíhavosti nikomu gumu ještě nesjelo. I když teda u Radka na tech 18 už by i mohlo ;-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Majkl1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 778
Registrován: 5 roků
Bydliště: Ždírec nad Doubravou
Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Majkl1 »

Tak pokud je loktíček na tapecu, pak ano. Ale mě to táhne o chlup více, než je váha mojí "supernabušené" Arnoldovské pazoury :D
Navíc ty ty dva prstíky mohou být i dole na volantu a loktík položený do klína. To taky jde. :)
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)

Jakub Svoboda
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6049
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Já měl kdysi na XC na letních vše krásně rovně. Na zimních to táhlo lehce doprava. Oboje 17". S novými gumami vše ok. Což u tebe není jak píšeš.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Majkl1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 778
Registrován: 5 roků
Bydliště: Ždírec nad Doubravou
Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Majkl1 »

Právě, dvoje nové pneu. Jendy letní, jedny zimní. Dvě sady originál disků. Navíc u letních jsem to zkusil stranově prohodit a beze změny.
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)

jirkaTDI
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 972
Registrován: 6 roků 5 měsíců
Bydliště: Uhříněves
Vůz: V70 II D5 120kw 2004

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od jirkaTDI »

Zkusil bych zajet znovu na geo, konkrétně k Lavičkovi do Stříteže.

Majkl1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 778
Registrován: 5 roků
Bydliště: Ždírec nad Doubravou
Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Majkl1 »

Jezdím kolem Stříteže. Přesněji přes Polnou. V čem je Lavička jiný, než ostatní?
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)

Zpět na „o všem možném :-)“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]