Dálkové ovládání HELP

všeobecné dotazy na domácí opravy...
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
  • Autor
  • Zpráva
raolsa
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14702
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Dálkové ovládání HELP

Příspěvek od raolsa »

Tak mi taky nějak začal blbnout dálkáč u červenky. Respektive oba. Byl jsem v myčce, pak ještě ve dvou krámech a když jsem se vrátil domů, tak auto odmítlo zamknout. Přestalo úplně reagovat na jakékoli tlačítko na obou dálkáčích. Jediný kdy se mi podařilo zamknout tak když jsem držel tlačítko obnormálně dlouho, třeba 20 sekund.

A taky to zafungovalo, když jsem vyndal a zandal baterii, tak v tu chvíli dálkáč zafungoval úplně normálně. Odemknul, zamknul, obrysovky rozsvítil, zhasnul. Ale po pár sekundách už zase nic.

Baterii jsem zkoušel vyměnit, ale nepomohlo. Stará má 3,18V nová 3,16V, tak jsem dal zpět tu starou.

Nevím co se mohlo stát. U stříbřenky se mi tohle nikdy nestalo. Vždycky jenom odešla baterie a to jsem poznal tak, že se zkracovala vzdálenost, na kterou to reagovalo, ale aby to nešlo vůbec to se nestalo nikdy.

ren
Offline
Příspěvky: 905
Registrován: 5 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: XC60 D5 AWD 158 kW MY2012

Dálkové ovládání HELP

Příspěvek od ren »

Se omlouvám, že se pokouším poučovat profíka, ale dáváš tam jako novou "čerstvou" neuleželou, alespoň trochu značkovou baterku? Já mám třebas služební oktávku s keyless a když tam dám noname baterku, fungl novou, tak ani h..no...

raolsa
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14702
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Dálkové ovládání HELP

Příspěvek od raolsa »

Baterie GP.

Vapik
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3461
Registrován: 11 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

Dálkové ovládání HELP

Příspěvek od Vapik »

Vsadím se že je to baterkou, kolega říkal že je třeba měřit napětí při zátěži ale to blbě děla

ren
Offline
Příspěvky: 905
Registrován: 5 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: XC60 D5 AWD 158 kW MY2012

Dálkové ovládání HELP

Příspěvek od ren »

GP jsou slušné, než začneš něco rozebírat, kup si novou "čerstvou" a zkus to. Zažil jsem v servisu, že donesli novou baterku ze skladu a dálka nefungovala, baterka byla stará, dlouho tam ležela.

raolsa
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14702
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Dálkové ovládání HELP

Příspěvek od raolsa »

Baterky můžu zkusit vyměnit, ale proč přestaly fungovat oba dálkáče najednou?

Respektive náhradní dálkáč, co mám v dílně na věšáku vždycky fungoval tak, že jsem musel tlačítka trochu délu podržet, ale ten co používám pro běžné ježdění, fungoval na krátké stisky bez potíží.

To je to, co mi nejde do hlavy, že přestaly fungovat oba dva.

Třeba při myčce někam zateklo, ale kam? Do CEM? Je to MY2007, to by mělo mít zatékání vyřešené. :unknown:

ren
Offline
Příspěvky: 905
Registrován: 5 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: XC60 D5 AWD 158 kW MY2012

Dálkové ovládání HELP

Příspěvek od ren »

Vezmi si multimetr, přepni ho na vysoké ampéry a normálně té knoflíkové baterii změř zkratový proud. Stačí necelou vteřinu, abys ji moc netrápil. Jestli tam nebude alespoň 400 miliampér, tak je s velkou pravděpodobností pro dálku nedostatečná. Takhle ten proud popisuje AI.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

raolsa
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14702
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Dálkové ovládání HELP

Příspěvek od raolsa »

Tohle zkoušet nebudu. Jednak nebudu riskovat výbuch a druhak si pořád nemyslím, že by baterie, která má 3,18V byla špatná.

Přece není možný, aby baterie v dálkáči odešla z minuty na minutu a ještě k tomu ve dvou najednou.

raolsa
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14702
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Dálkové ovládání HELP

Příspěvek od raolsa »

Hm, tak dneska ovladač fungoval normálně. Tvl. takový záhady fakt miluju. :%)

ren
Offline
Příspěvky: 905
Registrován: 5 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: XC60 D5 AWD 158 kW MY2012

Dálkové ovládání HELP

Příspěvek od ren »

Takové záhady jsou a párkrát jsem je zažil. U toho ovladače záleží na teplotě, každá taková baterka za tepla dává víc než za studena, jestli náhodou jsi neměl ovladače v chladu a teď se prostě jenom neohřály. Když mi naposledy odešla baterka v dálkáči, tak byl mrtvý i ten druhý co jenom leží v kredenci, protože umřel stářím.
Toho měření zkratovacího proudu není třeba se bát, to není "opravdový" tvrdý šlus, v tom multimetru je odpor, tzv. bočník a měřák je paralelně s ním. To ani nejiskří, ani nehoří, ale čím kratší měření, tím lépe pro baterku.

Romulusw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5794
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

Dálkové ovládání HELP

Příspěvek od Romulusw »

raolsa píše: 08 lis 2025 19:11 . Jediný kdy se mi podařilo zamknout tak když jsem držel tlačítko obnormálně dlouho, třeba 20 sekund.
Nemáš náhodou v sousedství "radioamatéra", který si koupil stanici s rozsahem 70cm, a výkonem 5W a vyšším?

Na parkovištích u nákupáků oblíbená kratochvíle puberťáků, kteří klíčovali ve chvíli, kdy někdo chtěl odemknout auto :)

raolsa
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14702
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Dálkové ovládání HELP

Příspěvek od raolsa »

O radioamatérovi poblíž nevím.

Zpět na „Jak co opravit???“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé