Otázka, na kterou neznám odpověď
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 3617
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Otázka, na kterou neznám odpověď
Ne, stále přihlášeno. Edge
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 1199
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Ivančice
- Vůz: 760 B280F + AW71 '89
x 1
Otázka, na kterou neznám odpověď
Na firefoxu na pc jsem taky přihlášený víceméně pořád. Mobilní firefox mne odhlásí cca jednou za dva až tři týdny.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
Zetor 6718, 48kW, 1973
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
Zetor 6718, 48kW, 1973
-
Offline
- Příspěvky: 5798
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Otázka, na kterou neznám odpověď
Jj, Chrome se odhlašuje, ale nějak zvlášť mi to nevadí.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14705
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Otázka, na kterou neznám odpověď
Začalo mi to dělat cca měsíc nebo dva zpět, předtím to byli v pohodě. Ale, jak jsem psal, dělá mi to jenom doma. V práci, taky na Chrome, ne. Divný.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 1620
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
Otázka, na kterou neznám odpověď
Čí to je?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
NA PRODEJVolvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo V50 T5 FWD 12/2004 Áčko
Volvo V50 T5 FWD 02/2005 Béčko
NA PRODEJVolvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo V50 T5 FWD 12/2004 Áčko
Volvo V50 T5 FWD 02/2005 Béčko
-
Offline
- Příspěvky: 749
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
Otázka, na kterou neznám odpověď
V eshopu D5T5 jsou už zase k mání TFT budíky. Nepostřehl jsem, zda by u mě (2012 - malý středový barevný displej bez navigace) bylo i poté funkční vypínání DSTC přes menu v tomto displeji. Někde jsem četl že ne, jinde že zase ano. Jak to v současnosti je? 
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Příspěvky: 5925
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
Otázka, na kterou neznám odpověď
Jak je složitý budíky zprovoznit?
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvky: 749
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
Otázka, na kterou neznám odpověď
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Příspěvky: 6016
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Otázka, na kterou neznám odpověď
Spíše to stojí cca 16tis pro 2010...... a fakt to neni takovy terno.. pac raficka teploty se zastavi ze je na provozni teplote a pritom realna teplota je okolo 50°C a jak roste, rafička se uz ani nehne.
Případně kabeláž mám stále k dispozici.
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=935014#p935014
-
Offline
- Příspěvky: 5798
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Otázka, na kterou neznám odpověď
Je možné, že za 25 let provozu prorezne mrazová, nebo technologická zátka v hlavě?
Z minecrafta mi začala téct voda zátkou v hlavě, o průměru 8-10mm, která je asi 3cm nad vstřikem a zatím nevím, jak to vyřešit,
Zátku odvrtat, vyříznout závit a na silikon našroubovat šroub?
Z minecrafta mi začala téct voda zátkou v hlavě, o průměru 8-10mm, která je asi 3cm nad vstřikem a zatím nevím, jak to vyřešit,
Zátku odvrtat, vyříznout závit a na silikon našroubovat šroub?
-
Offline
- Příspěvky: 749
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
Otázka, na kterou neznám odpověď
Takže teplotu tu spíše neměří, než měří? Já bych to chtěl právě kvůli teplotě.Jakub Svoboda píše: 05 lis 2025 21:46 ...pac raficka teploty se zastavi ze je na provozni teplote a pritom realna teplota je okolo 50°C a jak roste, rafička se uz ani nehne.
Že to ukazuje na střed bez hnutí, je normální. Většinou je to u jiných aut tak, že to ukazuje správně reálnou teplotu do 70˚. 90° bez hnutí to ukazuje od skutečných 75˚ do 105˚. A od 105° výše to opět ukazuje správně reálnou. Takhle by mi to stačilo.
Ale pokud to ukazuje, jak píšeš, tak to nechci. To by chybu v ohřívání auta (vadný termostat, fouklé těsnění) v podstatě ukázalo, až když už je pozdě.
Může to ještě někdo potvrdit?
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Příspěvky: 5798
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Otázka, na kterou neznám odpověď
Pokud bych to chtěl takhle přesně, tak bych tam přidal ještě nezávislý teploměr.
-
Offline
- Příspěvky: 6016
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Otázka, na kterou neznám odpověď
A myslíš, že bych to tu psal jen tak?Majkl1 píše: 06 lis 2025 07:11Takže teplotu tu spíše neměří, než měří? Já bych to chtěl právě kvůli teplotě.Jakub Svoboda píše: 05 lis 2025 21:46 ...pac raficka teploty se zastavi ze je na provozni teplote a pritom realna teplota je okolo 50°C a jak roste, rafička se uz ani nehne.
Že to ukazuje na střed bez hnutí, je normální. Většinou je to u jiných aut tak, že to ukazuje správně reálnou teplotu do 70˚. 90° bez hnutí to ukazuje od skutečných 75˚ do 105˚. A od 105° výše to opět ukazuje správně reálnou. Takhle by mi to stačilo.
Ale pokud to ukazuje, jak píšeš, tak to nechci. To by chybu v ohřívání auta (vadný termostat, fouklé těsnění) v podstatě ukázalo, až když už je pozdě.
Může to ještě někdo potvrdit?
Hlavně si musíš uvědomit, že proti tobě máme o 10let více zkušeností s P3. Takže kdyby sis pročetl to téma o TFT, tak to tam je vše popsáno.
Naposledy upravil(a) Jakub Svoboda dne 06 lis 2025 08:36, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvky: 210
- Registrován: 2 roky 8 měsíců
- Bydliště: Vyškov
- Vůz: V70 II D5 120kW 02'
Otázka, na kterou neznám odpověď
Třeba takhle.
Auto neregenerovalo kvůli vadnému termostatu ale teplota dle budíků ok.
Auto neregenerovalo kvůli vadnému termostatu ale teplota dle budíků ok.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 749
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
Otázka, na kterou neznám odpověď
Škoda, tak to už raději nějakou obd krabičku s displejem za pár korun.
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 1199
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Ivančice
- Vůz: 760 B280F + AW71 '89
x 1
Otázka, na kterou neznám odpověď
Nevím jak je tomu u aut, ale u starých Zetorů je měníme co 7 až 10 let. Když přímo neproreznou, uvolní se a voda prolíná kolem nich. V obchodě je to na starý Zetory běžně dostupný náhradní díl.Romulusw píše: 06 lis 2025 07:06 Je možné, že za 25 let provozu prorezne mrazová, nebo technologická zátka v hlavě?
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
Zetor 6718, 48kW, 1973
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
Zetor 6718, 48kW, 1973
-
Offline
- Příspěvky: 5925
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
Otázka, na kterou neznám odpověď
Díky, už to nechci...Jakub Svoboda píše: 05 lis 2025 21:46Spíše to stojí cca 16tis pro 2010...... a fakt to neni takovy terno.. pac raficka teploty se zastavi ze je na provozni teplote a pritom realna teplota je okolo 50°C a jak roste, rafička se uz ani nehne.
Případně kabeláž mám stále k dispozici.
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=935014#p935014
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvky: 5798
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Otázka, na kterou neznám odpověď
Dík za info. Jak jsou ty zátky asi v půměru?nebel píše: 06 lis 2025 09:12Nevím jak je tomu u aut, ale u starých Zetorů je měníme co 7 až 10 let. Když přímo neproreznou, uvolní se a voda prolíná kolem nich. V obchodě je to na starý Zetory běžně dostupný náhradní díl.Romulusw píše: 06 lis 2025 07:06 Je možné, že za 25 let provozu prorezne mrazová, nebo technologická zátka v hlavě?
Já přijel z chalupy a prdlo to přesně před barákem. No klika z p.dele
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 1199
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Ivančice
- Vůz: 760 B280F + AW71 '89
x 1
Otázka, na kterou neznám odpověď
Na naše motory 6701 je průměr 30mm, ale myslím že na jiné motory byly i větší.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
Zetor 6718, 48kW, 1973
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
Zetor 6718, 48kW, 1973
-
Offline
- Příspěvky: 5798
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Otázka, na kterou neznám odpověď
U těch velkých průměrů mě to nepřekvapuje, že to začne téct.
U mě je to 10mm, ale řekl bych, že je to prostě prorezlé
U mě je to 10mm, ale řekl bych, že je to prostě prorezlé
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5182
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Bydliště: PRG
Otázka, na kterou neznám odpověď
Mrazovky dříve prodávali zcela běžně v každé mototechně 
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Online
- Radní
- Příspěvky: 8443
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
x 2
Otázka, na kterou neznám odpověď
Dnes v každém e-shopu s autodíly.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '91 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '91 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvky: 5798
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Otázka, na kterou neznám odpověď
Jj,už jsem je začal nacházet
A jedna záludná otázka - můžou být na autě dvě kola zimní a dvě kola celoroční?
A jedna záludná otázka - můžou být na autě dvě kola zimní a dvě kola celoroční?
-
Offline
- Příspěvky: 905
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 D5 AWD 158 kW MY2012
Otázka, na kterou neznám odpověď
Pokud to bude náprava/náprva a ne bok/bok a celoroční budou mít znak zimních a dostatečný vzorek, domnívám se, že ano.
https://www.az-pneu.cz/clanky/celorocni-pneumatiky-jak-se-lisi-od-zimnich-a-letnich-kdy-se-ne-vyplati-a-jake-vybrat#zakon
https://www.az-pneu.cz/clanky/celorocni-pneumatiky-jak-se-lisi-od-zimnich-a-letnich-kdy-se-ne-vyplati-a-jake-vybrat#zakon
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 5798
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Otázka, na kterou neznám odpověď
Já mám taky takový dojem.
Chci to dát na dodávku, čistě zimní 3PMFS na předek a All Season 3PMFS na zadek. To mělo být OK, ne?
Chci to dát na dodávku, čistě zimní 3PMFS na předek a All Season 3PMFS na zadek. To mělo být OK, ne?
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Petr Marek
