https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v70/209298630
Najeto 208tkm, rok výroby 2008. Manuál. Kinetic. Cena 95.000,-Kč.
Kamarád mýho velmi dobrýho kamaráda posílá do světa svoje Volvo.
Původně jsem o něm uvažoval sám, ale pak mi doma vysvětlili, že potřebuju něco jinýho.
Auto je v moc pěkným stavu, majitel se staral, kupoval jako ročka z operáku. Servis jen autorizák vč. běžnýho.
Drobnosti se najdou, z fotek je trochu vidět prasklá koženka sedačky řidiče.
K autu je zimní sada kol a příčníky. Ale to je všechno v inzerátu.
Pokud někdo shání něco podobného, tak myslím, že stojí za návštěvu.
2008 Volvo V70 2.0 Flexifuel
Pravidla fóra
Sekce pro zajímavé inzeráty. Nebo prostě pokud chcete jen vložit odkaz na Váš inzerát jinde.
Sekce pro zajímavé inzeráty. Nebo prostě pokud chcete jen vložit odkaz na Váš inzerát jinde.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 689
- Registrován: 8 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 745 kostka
- Bydliště: Pha skoro
2008 Volvo V70 2.0 Flexifuel
_________________
škatule hejbej se
škatule hejbej se
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2539
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Bílý
2008 Volvo V70 2.0 Flexifuel
Pokud to rikam spravne, tak Flexifuel je mozne provozovat na bioetanol, ale jinak se do toho tankuje normalne i benzin, nadrz je porad stejne velika, nic se neprepina a auto si to rozeznava samo. Je tak?
Rozvod retezem a pokud to nezere olej, tak rodinny kombik v bezpecnem provedeni rozumneho vzhledu za 100tis je skoro cisty sen nehlede na vybavu.
Ty kw nejsou ohromujici, ale sam mam 110kw (ikdyz uznavam...turbo) na stejne velke auto a normalne ziju.
Za me je to hezka nabidka
Rozvod retezem a pokud to nezere olej, tak rodinny kombik v bezpecnem provedeni rozumneho vzhledu za 100tis je skoro cisty sen nehlede na vybavu.
Ty kw nejsou ohromujici, ale sam mam 110kw (ikdyz uznavam...turbo) na stejne velke auto a normalne ziju.
Za me je to hezka nabidka
-
Offline
- Příspěvky: 689
- Registrován: 8 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 745 kostka
- Bydliště: Pha skoro
2008 Volvo V70 2.0 Flexifuel
je to tak, AI tvrdí, že:
"Volvo V70 FlexiFuel funguje na principu spalovacího motoru, který dokáže spalovat směs benzínu a bioethanolu E85, nebo jen čistý benzín, v jednom společném palivové nádrži. Motor je schopen automaticky detekovat a přizpůsobit se různému poměru těchto paliv. Po natankování jiného paliva než posledního použitelná paliva, auto potřebuje krátký čas jízdy na rovnoměrnou rychlost, aby se motor přizpůsobil nové směsi paliv.
Jak to funguje
Směs paliv:
Motor může běžet na směs benzínu a bioethanolu E85 v jakémkoli poměru. Můžete do nádrže nalévat jak benzín, tak E85.
Adaptace motoru:
Motor má snímač, který detekuje složení paliva a automaticky se mu přizpůsobí.
Po natankování jiného typu paliva:
Po natankování benzínu do nádrže, která obsahovala E85, nebo naopak, může motor po krátkou dobu běžet mírně nerovnoměrně.
Doporučený postup:
Pro automatické přizpůsobení stačí jet krátkou dobu stálou, rovnoměrnou rychlostí. Po krátké době se motor plně přizpůsobí nové směsi paliv."
Rozvody jsou myslím řemenem.
Výbava je chudší, to je fakt.
No a ty kW, to je dost indivindy, jak co se týče auta, tak řidiče. Některý auta lítají s 80kW a jiný jsou líný i se 150kW
Některý řidiči nemají dost ani v lambu a jiný maj očí navrch hlavy z čiplý ofce 
"Volvo V70 FlexiFuel funguje na principu spalovacího motoru, který dokáže spalovat směs benzínu a bioethanolu E85, nebo jen čistý benzín, v jednom společném palivové nádrži. Motor je schopen automaticky detekovat a přizpůsobit se různému poměru těchto paliv. Po natankování jiného paliva než posledního použitelná paliva, auto potřebuje krátký čas jízdy na rovnoměrnou rychlost, aby se motor přizpůsobil nové směsi paliv.
Jak to funguje
Směs paliv:
Motor může běžet na směs benzínu a bioethanolu E85 v jakémkoli poměru. Můžete do nádrže nalévat jak benzín, tak E85.
Adaptace motoru:
Motor má snímač, který detekuje složení paliva a automaticky se mu přizpůsobí.
Po natankování jiného typu paliva:
Po natankování benzínu do nádrže, která obsahovala E85, nebo naopak, může motor po krátkou dobu běžet mírně nerovnoměrně.
Doporučený postup:
Pro automatické přizpůsobení stačí jet krátkou dobu stálou, rovnoměrnou rychlostí. Po krátké době se motor plně přizpůsobí nové směsi paliv."
Rozvody jsou myslím řemenem.
Výbava je chudší, to je fakt.
No a ty kW, to je dost indivindy, jak co se týče auta, tak řidiče. Některý auta lítají s 80kW a jiný jsou líný i se 150kW


_________________
škatule hejbej se
škatule hejbej se
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2539
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Bílý
2008 Volvo V70 2.0 Flexifuel
Duratec 107kw urcite nema remen.
-
Offline
- Příspěvky: 689
- Registrován: 8 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 745 kostka
- Bydliště: Pha skoro
-
Offline
- Příspěvky: 481
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Region Dolní Berounka
- Vůz: V70II
2008 Volvo V70 2.0 Flexifuel
A pokud se nepletu tak 1.8 a 2.0 můžou žrát olej. Ale je to řešitelné a furt to vyjde levněji než nový dpf u nafty. 

-
Offline
- Příspěvky: 1348
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: Ofce
2008 Volvo V70 2.0 Flexifuel
Já jsem takové auto měl a jak jsem se zde na fóru dozvěděl, je to mrdka, s prominutím to musím tak napsat, ale přesně tak to vyznělo. Že s tím jezdí Forďáci do aleluja, to nikoho nezajímá, ale je to prý motor nehodný Volva

Žere to benzín, s jistotou 10/100, nejede to, točí to jak zběsilé, tedy na dálnici na hovno, žere to olej ať už přes ventily, tak rovnou přímo přes kroužky, cvakají tomu ventily a nakonec ani ten řetěz není nesmrtelný.
No zasmál jsem se, jenom je mi teď divné, kde všichni ty supové jsou...
Za mě je flexifuel přežitek, ale aspoň je jistota, že bude dávat všechna paliva, tím myšleno standardní a uřídí to i do budoucna, pokud ještě k nějakému ekofašismu na kvalitě paliv dojde. Jinak se s tím jezdilo příjemně, kdo ví co hledá (a dneska už dost lidí ví), ten by se zde v tomto kousku mohl najít.



Žere to benzín, s jistotou 10/100, nejede to, točí to jak zběsilé, tedy na dálnici na hovno, žere to olej ať už přes ventily, tak rovnou přímo přes kroužky, cvakají tomu ventily a nakonec ani ten řetěz není nesmrtelný.
No zasmál jsem se, jenom je mi teď divné, kde všichni ty supové jsou...
Za mě je flexifuel přežitek, ale aspoň je jistota, že bude dávat všechna paliva, tím myšleno standardní a uřídí to i do budoucna, pokud ještě k nějakému ekofašismu na kvalitě paliv dojde. Jinak se s tím jezdilo příjemně, kdo ví co hledá (a dneska už dost lidí ví), ten by se zde v tomto kousku mohl najít.
_________________
Ofce a Žabožrout
Ofce a Žabožrout
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2539
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Bílý
2008 Volvo V70 2.0 Flexifuel
Ono je to hlavně o tom, že když hledáš větší kombík a v benzínu (protože ne každý má chuť a peníze léčit nějakou dvojkovou ovci s 2.0tdi), tak ti toho za 100K moc nezbyde, aby to dávalo smysl. Tohle prostě vypadá použitelně. Ono 100k na auto je prostě málo a sehnat za to něco co alespoň není shnilé je umění.
Plus - nenapsal jsi zde tu druhou věc - jak jsi s tím byl spokojen navzdory těm názorům ty. To by bylo dobré teda dopovědět když už
A ten Flexifuel přece není ničemu přítěž ne ?
Plus - nenapsal jsi zde tu druhou věc - jak jsi s tím byl spokojen navzdory těm názorům ty. To by bylo dobré teda dopovědět když už

A ten Flexifuel přece není ničemu přítěž ne ?
-
Offline
- Příspěvky: 1348
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: Ofce
2008 Volvo V70 2.0 Flexifuel
Promiň, napsal jsem to moc ironicky, chtěl jsem vyzdvihnout, jak mě tu řada lidí, která v tom autě ani nejela, odrazovala od toho, jaký je to pekáč.
Na konci jsem psal, že se v tom jezdilo příjemně a kdo ví co hledá (tím jsem myslel i sebe), ten se v tomhle autě může najít. Není to 3.2, není to D5 se 400Nm, ale to vážně musí? Já jsem byl spokojený a auto jsem ještě nedávno viděl na prodej od člověka, co ho ode mne koupil v r. 2016...až je mi divné, že ta jebka ještě po dalších 9 letech ještě jezdí (ironie).
Já vím, že tady na Volvofóru se tyhle věci těžko vysvětlují, myslím, že zrovna Ty Jirko, to chápeš též, tak jsem si poplakal a taky spíše pozasmál, protože je to jak Ty povídáš, kdo nechce řešit nemoce D5, ale i 3.2 a dneska už i 2.5 či 2.4, může za pár šušní jezdit v bezpečném Volvu a v jednom z těch jednodušších benzínů, co trh nabízí...
Na konci jsem psal, že se v tom jezdilo příjemně a kdo ví co hledá (tím jsem myslel i sebe), ten se v tomhle autě může najít. Není to 3.2, není to D5 se 400Nm, ale to vážně musí? Já jsem byl spokojený a auto jsem ještě nedávno viděl na prodej od člověka, co ho ode mne koupil v r. 2016...až je mi divné, že ta jebka ještě po dalších 9 letech ještě jezdí (ironie).
Já vím, že tady na Volvofóru se tyhle věci těžko vysvětlují, myslím, že zrovna Ty Jirko, to chápeš též, tak jsem si poplakal a taky spíše pozasmál, protože je to jak Ty povídáš, kdo nechce řešit nemoce D5, ale i 3.2 a dneska už i 2.5 či 2.4, může za pár šušní jezdit v bezpečném Volvu a v jednom z těch jednodušších benzínů, co trh nabízí...
_________________
Ofce a Žabožrout
Ofce a Žabožrout
-
Offline
- Příspěvky: 5881
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
2008 Volvo V70 2.0 Flexifuel
1587kg vs. 107kw s tim se dá asi jezdit normálně ne?
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvky: 1348
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: Ofce
2008 Volvo V70 2.0 Flexifuel
Ano, jezdí to jako normální dvoulitr, jenomže to nema zvuk petivalce a alespoň 125kw, na ktere dle tohoto fóra mas skoro povinnost nacipovat i podlazenou 2.4, protoze s tou se taky neda jezdit bo ma 103kw… 
(No aspon ma ten zvuk pico)

(No aspon ma ten zvuk pico)
_________________
Ofce a Žabožrout
Ofce a Žabožrout
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2539
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Bílý
2008 Volvo V70 2.0 Flexifuel
U tech atmosfer je problem,ze lovek zvyklej z nafty s tim neumi ani jezdit. A ano...kdyz to nalozis 4ma obeznima chlapama a chces na dalnici zrychlovat,tak je to problem.
Jezdil jaem 2 roky s Avensisem cca 1450kg a 103kw atmo 1.8i a zadny problem to nebyl. Proste je treba mit funkcni pravy kotnik a neradit ve 2000ot
Jezdil jaem 2 roky s Avensisem cca 1450kg a 103kw atmo 1.8i a zadny problem to nebyl. Proste je treba mit funkcni pravy kotnik a neradit ve 2000ot
-
Offline
- Příspěvky: 2554
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
x 1
2008 Volvo V70 2.0 Flexifuel
Dural8 - za kolik se s tím nechá reálně jezdit?
Já ten flexifuel beru trochu jako výhodu v dnešní době, nemusí čék řešit jestli ti ten dnešní biobenzín nesežere hadičky, gumičky atd
Já ten flexifuel beru trochu jako výhodu v dnešní době, nemusí čék řešit jestli ti ten dnešní biobenzín nesežere hadičky, gumičky atd
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvky: 1348
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: Ofce
2008 Volvo V70 2.0 Flexifuel
77 průměr mimo dálnici jistě víš, ze už je svižně, takže dalo se i za méně, dalo se i za vice…
Ohledne toho jak to myslis jsem to myslel stejne, kdyz jsem psal o kvalite paliva a ekoterorismu - to je jistě přínos, zvlášť v dnešní době.
Ohledne toho jak to myslis jsem to myslel stejne, kdyz jsem psal o kvalite paliva a ekoterorismu - to je jistě přínos, zvlášť v dnešní době.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Ofce a Žabožrout
Ofce a Žabožrout
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: honzs, mates