vozidlo info:
- Úhlovka kaput (ideální pro mechanika, který by neměl do čeho píchnout a moc toužil být pod autem

- Karda vymontován, také vhodný k repasi např pro někoho, kdo by měl spoustu času a nechtěl být pořád doma se ženou.
- Motor - ta potvora furt jede, to je trochu mínus, na straně druhé vím, že jsou hydroštely zralé na výměnu (zjištěno při výměně tesnění pod víkem ventilů)
- Teče to, buď pod těsněním anebo bůhvíkde ještě, takže olej nemusíš měřit, neboť pokud to teče, tak tam je

- Převodovka automat se začala chovat asi tak, že sice do kopce v pohodě auto udrží, řadí hladce, ale pravděpodobně tam je někde chyba v jednotce, jednotkách, které ji občas hodí do specifického režimu, kdy je třeba auto vypnout a zas nastartovat, aby jelo normálně.
- je to staré, levé dveře poškrábané, přední maska drží na dobré slovo, vzadu v rezervě, která není, je vyřezán otvor, neboť jsem tam měl nezávislé topení (to si nechávám).
STK+ME končí 5.12.2025. Dálnička asi o deset dní později.
Jako jede to, otázka je, jak dlouho tomu tak bude, protože prostě dle vidy pozoruji, že se tam občas množí chyby. Nově i dle VDASH, ale to bylo spiš kvůli češtině.
Má to prostě svá léta za sebou, jezdilo se v tom super, ale pro další pokračování už pro mě není vhodné.
Má to funkční handsfree parrot, xenony. Rozvody s vodní pumpou byly dělány tuším 03/2024, čili najeto cca 15 až 18 000 km.
K vozu jsou dva klíče.
Cena je 15 000 Kč, protože prostě má dost za sebou. Kontakt je: 777 633 622, pokud možno volat.
Bez přepisu neodjede, maximálně s ověřenou plnou mocí případného bláznivého kupce

Buďto si to někde vezme třeba na nějaké díly, doježdění anebo nevím nač, anebo až tomu skončí čas stk, tak půjde papá definitivně.
Přidáno za 1 minuta 55 sekund:
foto z diagnostiky, snad se to dá přečíst.