Diagnostika mi hlásí krátkodobé přeplnění (žlutá chyba), přičemž nouzák se nekoná a já si toho ani nevšimnu. Chyba naskočí skoro každý den. Téměř vždy je kolem 1600 ot. Když si stáhnu okénko a poslouchám pískání turba, tak kolem těch 1600 často hodně rychle mění otáčky i když jedu stejnoměrně a nepřidávám plyn. Změny v otáčkách jsou odhadem 2x-4x za vteřinu. U žádného z aut mi nikdy takto rychle nekolísaly otáčky turba.
Předpokládám, že by chyba mohla být v ovládání klapky mezi oběma turby, protože velké turbo by v těchto otáčkách motoru asi tak rychle nemohlo měnit otáčky. Pokud ano, bude předpokládám pravděpodobně chyba v měniči podtlaku.
Nebo je i možně, že by se tak projevovala vadná regulace velkého turba?
_________________ audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
Sorry za off topic, mam D5244T15, 158(169)kw, mam otazku na tie turba.. Do akych otaciek motora taha male turbo, a kedy zacina tahat to vacsie? Nech sa snazim ako chcem, neviem to postrehnut... Btw, ked dam plyn na cca 50%, a zacne to radit vyssie, cca pri 3tis otackach, tak si to tak odfukne, co to je prejav, je to ok?