Ahoj,
Prodáme jezevčíka. Byl to společný projekt mě, Uřvanýho a Kuby, na který se nakonec nenašel elán a hlavně čas. Koupeno nepřihlášené v ČR zhruba před 11 lety, auto bylo v té době plně pojízdné. Dva roky se to různě přesouvalo po ose po zahradách a přístřešcích až nakonec na posledních 9 let zakotvilo u našeho moc hodnýho kamaráda v hale soukromého zemědělského družstva, kde limoška v suchu odpočívala pod nánosem slámy a prachu až do dnešního dne. Tenkrát na místo odpočinku zajela po ose, dnes nevrčí. S určitostí lze říct, že benzínový pumpy jsou zatuhlé popř. na výměnu. Motor je B230E, tzn. vstřikování K-jetronic, automatická převodovka (tuším ZF, Uřvanej určitě doplní). Rok výroby 1989, počet míst k sezení: 8. K autu přidáme sadu LHD světel
Doklady: To je trošku problém, k vozu je jakási odhláška ze Spojeného království, nicméně není to odhláška na export, ale vyřazení z provozu. S tímto cárem se nám nepodařilo vůz přihlásit do registru v ČR. Cesta jak to dostat na značky je přes HV. My to tenkrát nedotáhli, protože v době, kdy jsme to řešili, autu nebylo 30 let. V dnešní době by získání HV mělo být schůdnější, máme kontakty na FKHV a můžeme se optat na možnosti pro nového majitele. Dokonce jsme získali od pána, co má stejného jezevčíka kontakt na odpovědného pracovníka přímo u Nilssona, který mu ve spolupráci s NeRobíkem pomohli vůz dotipovat a přihlásit na zelené značky. My už se do toho ale pouštět nebudem.
Stav: Motor jsme dnes nenastartovali (točil sice statečně, ale nasucho...). Interiér je nyní rozebraný, ale je kompletní. Letmým pohledem trošku řádil hlodavec, rozsah škod zjistíme až to někdy seskládáme. Stropnice je prověšená. Nějaká místa na podlaze budou určitě na vaření. Tím že je interiér rozebraný aspoň nebudeme prodávat kovomorku v pytli. V místě navaření střechy (auto se standartně rozřízlo a svařovalo ze dvou sériových kusů) je popraskaný a zvedlý lak, tam bude zásah taktéž nutný. Kapota má důlky, pravděpodobně od krup.
Stav tachometru 46000 mil.
Původně jsme si mysleli, že výrobce stretche je Coleman-Milne, nicméně postupem času a googlením jsme došli k závěru že je to přestavba firmy Nilsson. Tato vozidla sloužila ve Spojeném království Velké Británie a Severního Irska (sorry, mám 2x první semestr geografie, tak je mojí obsesí nazývat státy pravými jmény...) pro nejbližší rodinu v pohřebním průvodu. Takže pokud v tom Alžběta někdy jela, tak maximálně v kufru
Tady je trochu motivačního čtení: https://www.volvocars-news.ch/erleben/gesuchte-taxi-exoten-der-volvo-740-mit-sechs-tueren/
A tady je deníček našeho zasněného mládí: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=47986&start=25
A teď to nejvíc důležitý: Cena pro zdejší komunitu je 30 000 Kč s tím, že se budem snažit dát dohromady palivový systém tak, aby motor vrčel. Interiér můžeme nastrojit zpět popř. po dohodě nechat tak jak to je kvůli vaření podlahy.... Auto se nachází nedaleko Plzně a odvoz na podvalníku bude nutný....
Aktuální rychlofotky (mokré večerní auto...):
PRO: Volvo 740 B230E Nilsson stretch 1989
Pravidla fóra
PRODEJ AUTA
1 - Nadpis topiku – soukromý prodej příklad: „Pro: C70, 2,3 T5, 177 kW, manuál, 1999, 69 000 Kč“
2 - Text inzerátu (pouze soukromý prodej)
a) typ
b) motorizace – nejlépe přímo konkrétní označení motoru (např B5234T3)
c) výkon (kW nebo HP, nejlépe obojí)
d) rok výroby (případně datum uvedení do provozu – pokud se liší, nebo modelový rok)
e) najeté km (zdůraznit, zda se jedná o tachometrové nebo skutečné, ověřené)
f) výbava vozidla (pokud možno co nejpodrobněji)
g) servisní knížka (ano/ne/ano, ale vedená pouze do...)
h) historie vozu (bourané/nebourané, servisováno kde, kolikátý majitel, provedené opravy, koupeno kde/dovezeno odkud)
i) současný stav a předpokládané investice (kdy se mají dělat rozvody, stav brzd, spojky, olej v automatu), zmínit vylepšení, modifikace a jiné
j) pneu (jsou v TP, rozměry/výrobce/mm, letní/zimní/oboje, plechy/alu(typ))
3 - foto co nejvíc nahrát sem nebo odkaz na ně – nutné! (exteriér, interiér, motor)
4 - cena, nutné! inzeráty bez ceny (cena dohodou, nejvyšší nabídce apod.) mohou být bez upozornění smazány!!!
5 - kde je auto k vidění (pokud je místo odlišné od bydliště v profilu) !!!
6 - ekodaň, je zaplacena či ne, nebo se netýká, (zápis ve velkém techničáku, TP), v případě nezaplacení normu opsat z TP (řádek V.9).
7- kontakt! Uveďte ideálně telefon, je to nejrychlejší způsob jednání.
8- v případě, že dojde k prodeji, napíše prodávající poslední příspěvek "PRODÁNO". Vyhnete se zbytečným dotazům k dávno prodaným vozidlům a zájemcům o koupi ušetří čtení, psaní, volání. NEMAZAT text inzerátu!
PRODEJ AUTA
1 - Nadpis topiku – soukromý prodej příklad: „Pro: C70, 2,3 T5, 177 kW, manuál, 1999, 69 000 Kč“
2 - Text inzerátu (pouze soukromý prodej)
a) typ
b) motorizace – nejlépe přímo konkrétní označení motoru (např B5234T3)
c) výkon (kW nebo HP, nejlépe obojí)
d) rok výroby (případně datum uvedení do provozu – pokud se liší, nebo modelový rok)
e) najeté km (zdůraznit, zda se jedná o tachometrové nebo skutečné, ověřené)
f) výbava vozidla (pokud možno co nejpodrobněji)
g) servisní knížka (ano/ne/ano, ale vedená pouze do...)
h) historie vozu (bourané/nebourané, servisováno kde, kolikátý majitel, provedené opravy, koupeno kde/dovezeno odkud)
i) současný stav a předpokládané investice (kdy se mají dělat rozvody, stav brzd, spojky, olej v automatu), zmínit vylepšení, modifikace a jiné
j) pneu (jsou v TP, rozměry/výrobce/mm, letní/zimní/oboje, plechy/alu(typ))
3 - foto co nejvíc nahrát sem nebo odkaz na ně – nutné! (exteriér, interiér, motor)
4 - cena, nutné! inzeráty bez ceny (cena dohodou, nejvyšší nabídce apod.) mohou být bez upozornění smazány!!!
5 - kde je auto k vidění (pokud je místo odlišné od bydliště v profilu) !!!
6 - ekodaň, je zaplacena či ne, nebo se netýká, (zápis ve velkém techničáku, TP), v případě nezaplacení normu opsat z TP (řádek V.9).
7- kontakt! Uveďte ideálně telefon, je to nejrychlejší způsob jednání.
8- v případě, že dojde k prodeji, napíše prodávající poslední příspěvek "PRODÁNO". Vyhnete se zbytečným dotazům k dávno prodaným vozidlům a zájemcům o koupi ušetří čtení, psaní, volání. NEMAZAT text inzerátu!
- Autor
- Zpráva
-
Online
- Člen VK
- Příspěvky: 4994
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
PRO: Volvo 740 B230E Nilsson stretch 1989
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) Ondra. dne 14 srp 2025 13:19, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13124
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
PRO: Volvo 740 B230E Nilsson stretch 1989
Převodovka je opravdu ZF (qalty jsou PRND321)
U řidiče to je voda a né díra skrz.
Mi tam někudy WAPka nahnala tlakem vodu.
Podlaha je hnusná, ale neni to nikde uplně skrz, až bude čas, zkusim do toho zajet dráťákem. Ale v pozadí jsou auta s výrazně horším stavem podlahy.
Kdyby byl zájem mam tam několik aut na díly, ze kterejch by šlo vzít to, co by zájemce na limošku chtěl v rozumné míře v ceně vozidla.
U řidiče to je voda a né díra skrz.

Podlaha je hnusná, ale neni to nikde uplně skrz, až bude čas, zkusim do toho zajet dráťákem. Ale v pozadí jsou auta s výrazně horším stavem podlahy.
Kdyby byl zájem mam tam několik aut na díly, ze kterejch by šlo vzít to, co by zájemce na limošku chtěl v rozumné míře v ceně vozidla.
-
Offline
- Příspěvky: 387
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940 B230FB '91
PRO: Volvo 740 B230E Nilsson stretch 1989
Jestli ZF4 HP-22, tak tu tu jednu mám a asi nevyužiju, kdyby měl někdo zájem 

-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13124
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
PRO: Volvo 740 B230E Nilsson stretch 1989
To asi nebude nutný, vzhledem k tomu, že takhle šlapala dobře a má prd najeto.
-
Offline
- Příspěvky: 702
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: 745 kostka
- Bydliště: Pha skoro
PRO: Volvo 740 B230E Nilsson stretch 1989
ciwe kurde, to je nádhera. nyčko v pondělí razíme do škotska na dovču, tohle by byl štýlovej povoz 
bysme ušetřili za letadlo i půjčovnu, se to akorát rentuje. navrhnu ženě. kdybych se neozýval, tak mě zabila

bysme ušetřili za letadlo i půjčovnu, se to akorát rentuje. navrhnu ženě. kdybych se neozýval, tak mě zabila

_________________
škatule hejbej se
škatule hejbej se
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 969
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: Buštěhrad
- Vůz: 945 D24TIC 94
PRO: Volvo 740 B230E Nilsson stretch 1989
honzs píše: včera, 13:18 Jestli ZF4 HP-22, tak tu tu jednu mám a asi nevyužiju, kdyby měl někdo zájem![]()
Můžu ji vzít k sobě na sklad, ale i tak doufám, že ji nikdy nebudu muset měnit

_________________
945, D24TIC, rv. 1994 1995
360 GLS, B200K, rv. 1985
945, D24TIC, rv. 1994 1995
360 GLS, B200K, rv. 1985
-
Offline
- Příspěvky: 387
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940 B230FB '91
PRO: Volvo 740 B230E Nilsson stretch 1989
Tak super, dohodneme se přes SZ 

-
Offline
- Příspěvky: 251
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Šluknov
- Vůz: Volvo 940 Turbo 1996
- Bydliště: Šluknov
PRO: Volvo 740 B230E Nilsson stretch 1989
Sakryš to je vůz !
_________________
Volvo V70 XC 1998
Volvo V70 10V 1997
Volvo C70 T5 2002
Volvo 940 Turbo 1996 B200FT/M90
Volvo 240 GL 1988 (B230F+AW70)
Toyota 4Runner 1991 V6
Volvo V70 XC 1998
Volvo V70 10V 1997
Volvo C70 T5 2002
Volvo 940 Turbo 1996 B200FT/M90
Volvo 240 GL 1988 (B230F+AW70)
Toyota 4Runner 1991 V6
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Muralena, Ondra.