A vymena sítka/těsnění na čerpadýlku ostřikovače, stare bylo potrhané a moc netěsnilo.
jirkaTDI - Volvo V70 II D5
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 956
- Registrován: 6 roků 4 měsíce
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
jirkaTDI - Volvo V70 II D5
Výměna intercooleru. Ani ne 3 roky starý Valeo KO, nahrazen za nový Nissens (už jen od pohledu lepsi kvalita a dvojnásobná hmotnost). Nekupujte Valeo
A vymena sítka/těsnění na čerpadýlku ostřikovače, stare bylo potrhané a moc netěsnilo.
A vymena sítka/těsnění na čerpadýlku ostřikovače, stare bylo potrhané a moc netěsnilo.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 956
- Registrován: 6 roků 4 měsíce
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
jirkaTDI - Volvo V70 II D5
Dnes dokončeno tlumení podlahy a konečně nahozeny přední sedačky, tak jsme v kompletu z V70R Gobi sand (krom koberců, ty mám raději tmavé).
Jediný, co mě mrzí, tak ty el. sesle nejdou dát tolik dolů jako manuální, jsem tam jak vosa na bonbónu. Ale to je snad o zvyku.
Jediný, co mě mrzí, tak ty el. sesle nejdou dát tolik dolů jako manuální, jsem tam jak vosa na bonbónu. Ale to je snad o zvyku.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Online
- Příspěvky: 282
- Registrován: 2 roky 9 měsíců
- Bydliště: Šumperk
- Vůz: S60 D5 160kw, BMW E36 323ti, E36 318ti
jirkaTDI - Volvo V70 II D5
Já si říkal, že ty elektrický budou určitě výš než normální... No když přesedám z BMW do Volva, tak si připadám jak kdybych sedal do VW Caddy 
-
Offline
- Příspěvky: 3715
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
jirkaTDI - Volvo V70 II D5
2 Jirka TDI
jo, elektrické sesle jsou u Volva o dost výše - nepochopitelně i ty eRkové
. Ty máš stejný "problém" jako já, seš vysokej. Já už asi 4 roky přemejšlim, jak se dostat alespoň o 3cm níže
neřešitelný problém. Asi by to šlo nějak nařezat a svařit, ale pak by nedejbože přišla nehoda a já vyletim i se sedačkou oknem ven. Já mám teda problém ještě s podvozkem, je mrtvý. Ačkoli jsem před pár desetitisíci km nechal měnit předek i zadek, tak se s tim autem prostě nedá jezdit jinak než rovně. Nikdy v životě jsem neměl podvozkově tak mrtvý auto, jako tuhle tmavě modrou V70......vlastně ta předchozí zelená V70 stála podvozkově taky za h*vno a ostatní V70 (2x D5, 1x 2.5T), které jsem měl jako náhradní vozy, zrovna tak. Holt je to asi vlastnost.
jo, elektrické sesle jsou u Volva o dost výše - nepochopitelně i ty eRkové
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 956
- Registrován: 6 roků 4 měsíce
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
jirkaTDI - Volvo V70 II D5
Dám tomu chvíli a uvidím. Jestli si nezvyknu, tak sedačku přeskládám na manuální spodek. Elektrika a paměti jsou fajn, ale pozice za volantem je přednější.
Ejdou: po tom, co mám loni komplet udělaný předek i zadek tak mám z podvozku dobrý pocit. Ale je to spíš na komfort, velká jistota při rychlejším tempu tam není. Na 2x výkonnější motor to bude chtít více úprav podle mě. Největší slabinou je podle mě podmotorový rám/nápravnice na měkkých silentblocích, což dělá fajn komfort, ale taky nepřesné řízení a změny geometrie při zatáčení. PU vložky pomůžou, ale v tvým případně bych šel do uložení z delrinu, nebo do žlutých strongflexů a do předních ramen taky PU třeba od strongflexu + coilovery BC racing nebo KW. Pokud nemáš V70 jako daily nebo na delší cesty, můžeš nižší posez vyřešit skořepinou Recaro, která má schválení pro provoz a je ještě celkem pohodlná
Ejdou: po tom, co mám loni komplet udělaný předek i zadek tak mám z podvozku dobrý pocit. Ale je to spíš na komfort, velká jistota při rychlejším tempu tam není. Na 2x výkonnější motor to bude chtít více úprav podle mě. Největší slabinou je podle mě podmotorový rám/nápravnice na měkkých silentblocích, což dělá fajn komfort, ale taky nepřesné řízení a změny geometrie při zatáčení. PU vložky pomůžou, ale v tvým případně bych šel do uložení z delrinu, nebo do žlutých strongflexů a do předních ramen taky PU třeba od strongflexu + coilovery BC racing nebo KW. Pokud nemáš V70 jako daily nebo na delší cesty, můžeš nižší posez vyřešit skořepinou Recaro, která má schválení pro provoz a je ještě celkem pohodlná
-
Offline
- Příspěvky: 956
- Registrován: 6 roků 4 měsíce
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
jirkaTDI - Volvo V70 II D5
Protože jsem měl volant lehounce do prava a stále byly.jemné vibrace na dálnici, stavil jsem se na seřízení geo a vyvážení kol. U toho zjištěno, že jsou dva ráfky koplé z vnitřní strany
nicméně vyváženo s přítlakem a nyní je jízda jako v bavlnce v jakékoliv rychlosti. Jen to vědomí koplých kol zůstalo
uvidím, snad to počká do zimy
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 956
- Registrován: 6 roků 4 měsíce
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
jirkaTDI - Volvo V70 II D5
V týdnu návštěva v Autocentru Kalfas na opravu rány od kamínku v čelním okně
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 956
- Registrován: 6 roků 4 měsíce
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
jirkaTDI - Volvo V70 II D5
Pokračujeme v odhlučňování. Kufr a kapota. Na místa, kde mi to přišlo nejvíc potřeba (podběhy, kolem tlumiče výfuku) confortmat extrem 3.5 mm, pak vibrofiltr 3 mm a na zbytek 2 mm vibrofiltr nebo confortmat, podle toho, co bylo po ruce
pak jsem na to vrátil origo tlumení. Není to takový wow efekt jako podlaha, ale je znatelně méně slyšet motor, jak zepředu, tak dunění zezadu od výfuku.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 5932
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
jirkaTDI - Volvo V70 II D5
Přijde mi, že tam toho je nějak málo, nebo si další vrstvy nefotil?
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvky: 956
- Registrován: 6 roků 4 měsíce
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
jirkaTDI - Volvo V70 II D5
Na kapotu jsem jen vratil origo deku. Ten kufr jsem moc nehrotil, protože odtud moc hluku nejde a navíc je už slušně utlumený z fabriky. Jen antivibrak tam není prakticky vůbec. Takže pak jsem jen vratil vše zpět. Jen levý podběh jsem polepil Comfortmat integra, protože se mi to původní tlumení rozpadlo. A podlahu jsem zespoda polepil Vibrofiltr PPE ECO + Comfortmat ultrasoft.
Ted jde největší hluk že střechy, ta je na řadě příště. Stejně musím vyměnit střešní okno, protože je KO.
Ted jde největší hluk že střechy, ta je na řadě příště. Stejně musím vyměnit střešní okno, protože je KO.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 956
- Registrován: 6 roků 4 měsíce
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
jirkaTDI - Volvo V70 II D5
524 000 km - ve čtvrtek proběhla pravidelná STK s čistým štítem
A o víkendu - výměna střešního okna, izolace stropu a potažení A-sloupků.
Moc se nedařilo, okno, které jsem tam dal je v podobné bídě, jako moje původní, takže trochu zbytečná práce.
Dostat původní materiál z obložení a-sloupků bylo nic moc, nakonec jsem to dělal drátěným ježkem ve flexe. Jako potah jsem zvolil černou matnou koženku, líbí se mi to moc, ladí to k palubce a tapecům. Ale na tom obložení to moc nedrží, tak to budu muset dělat znovu, musím sehnat před-fl plastové obložení, na tom to bude držet dobře.
Zadařilo se jen odhlučnění stropu, klasicky antivibrák 2 mm, kolem šíbru Comfortmat soft wave, tam kam zajíždí okno Comfortmat neoprene 3 mm a dozadu na zbytek střechy všem karavanistům známý k-flex 12 mm.
Odhlučnění je znát dost, hlavně ve vyšších rychlostech na dálnici.
Moc se nedařilo, okno, které jsem tam dal je v podobné bídě, jako moje původní, takže trochu zbytečná práce.
Dostat původní materiál z obložení a-sloupků bylo nic moc, nakonec jsem to dělal drátěným ježkem ve flexe. Jako potah jsem zvolil černou matnou koženku, líbí se mi to moc, ladí to k palubce a tapecům. Ale na tom obložení to moc nedrží, tak to budu muset dělat znovu, musím sehnat před-fl plastové obložení, na tom to bude držet dobře.
Zadařilo se jen odhlučnění stropu, klasicky antivibrák 2 mm, kolem šíbru Comfortmat soft wave, tam kam zajíždí okno Comfortmat neoprene 3 mm a dozadu na zbytek střechy všem karavanistům známý k-flex 12 mm.
Odhlučnění je znát dost, hlavně ve vyšších rychlostech na dálnici.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13216
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
jirkaTDI - Volvo V70 II D5
Prosimtě cos použil jako lepidlo na ty sloupky?
-
Offline
- Příspěvky: 956
- Registrován: 6 roků 4 měsíce
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
jirkaTDI - Volvo V70 II D5
dal jsem samolepící koženku
https://allegro.cz/nabidka/samolepici-kuze-eko-kuze-lepidlo-skaj-cerna-12303407540
https://allegro.cz/nabidka/samolepici-kuze-eko-kuze-lepidlo-skaj-cerna-12303407540
-
Offline
- Příspěvky: 2230
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
jirkaTDI - Volvo V70 II D5
To je dobrý tip, nevypadá to špatně 
-
Offline
- Příspěvky: 956
- Registrován: 6 roků 4 měsíce
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
jirkaTDI - Volvo V70 II D5
3 týdny zpět před dovolenou výměna kabinového filtru Mahle
a teď o víkendu klasická údržba, stav 527 220 km:
- olej Total 5W-40
- filtry MANN - vzduch+olej
- mikrořemen Continental Na dovolené do Itálie najeto 1600 km se spotřebou 6.9 l/100 km.
Cesta poprvé komplet vytlumeným autem a je to paráda, mnohem větší pohoda cestování, měl jsem to udělat už dávno...
Abych se nenudil, tak vyvstaly nějaké závady:
- prodleva ve výkonu při přidání plynu a vyšší spotřeba, Itálii jsem jel vždy tak min o 0,5 l méně při stejném stylu jízdy
- definitivně to vzdal kroužek pod volantem, už háže chybu skoro pořád, takže budu opět měnit
- ve velkých vedrech se vypíná kompresor klimatizace, něco se tam přehřeje, musím nechat 15min odpočinout a pak znovu jede tak 15min a znovu...
- opět začalo blbnout HU-850 i když je po repasu od pana Žídka, takže další zábava...
Že mě to furt baví
Ještě nějaké momentky z dovolené Rakousko+Itálie:
Wurzenpass a T34 Tady jsem jednak brutálně škrtnul výfukem o beton a pak ještě týden dostával z laku smůlu z té borovice
Oblíbená zastávka Millstatt
Další oblíbená zastávka v Porsche muzeu v Gmündu
a teď o víkendu klasická údržba, stav 527 220 km:
- olej Total 5W-40
- filtry MANN - vzduch+olej
- mikrořemen Continental Na dovolené do Itálie najeto 1600 km se spotřebou 6.9 l/100 km.
Cesta poprvé komplet vytlumeným autem a je to paráda, mnohem větší pohoda cestování, měl jsem to udělat už dávno...
Abych se nenudil, tak vyvstaly nějaké závady:
- prodleva ve výkonu při přidání plynu a vyšší spotřeba, Itálii jsem jel vždy tak min o 0,5 l méně při stejném stylu jízdy
- definitivně to vzdal kroužek pod volantem, už háže chybu skoro pořád, takže budu opět měnit
- ve velkých vedrech se vypíná kompresor klimatizace, něco se tam přehřeje, musím nechat 15min odpočinout a pak znovu jede tak 15min a znovu...
- opět začalo blbnout HU-850 i když je po repasu od pana Žídka, takže další zábava...
Že mě to furt baví
Ještě nějaké momentky z dovolené Rakousko+Itálie:
Wurzenpass a T34 Tady jsem jednak brutálně škrtnul výfukem o beton a pak ještě týden dostával z laku smůlu z té borovice
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13216
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
jirkaTDI - Volvo V70 II D5
U tej klimošky koukni na saharu, jestli se roztočí. Taky by mohl podchlazovat výparník. Mělo by to jít vyčuchat z live dat tlaků a teplot v okruhu.
-
Offline
- Příspěvky: 956
- Registrován: 6 roků 4 měsíce
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
jirkaTDI - Volvo V70 II D5
Uvidíme, jsem objednaný na servis v AVdílech, tak na to mrknou, já na to nemám teď moc prostor se v tom vrtat. Klima je naplněná a sahara jede. Taky by to mohlo být velkou vůlí na spojce, neměřil jsem jí, ale od oka je ta mezera větší, než 0.5 mm.
-
Offline
- Příspěvky: 111
- Registrován: 5 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 B5244S 01
jirkaTDI - Volvo V70 II D5
To samý mi dělala velká vůle na spojce kompresoru.
_________________
S80 - B5244S - 01
850 - B5234FT - 95
S80 - B5244S - 01
850 - B5234FT - 95
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13216
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
jirkaTDI - Volvo V70 II D5
Tak to jsem trapně předpokládal, že je první na co koukneš, jesi točí, když má, to je otázka minuty s multimetrem

-
Offline
- Příspěvky: 3625
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
jirkaTDI - Volvo V70 II D5
však to jde vidět na kompresoru okem, jestli se točí po sepnutí spojky
-
Offline
- Příspěvky: 956
- Registrován: 6 roků 4 měsíce
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
jirkaTDI - Volvo V70 II D5
Spojka sepne a kompresor se točí, ale když je velký horko cca 32°C a víc nebo při dlouhém stání v koloně, tak po chvíli spojka vypne a už nesepne. Je potřeba to pak nechat chvíli odpočinout, pak zas sepne a jede.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14713
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
jirkaTDI - Volvo V70 II D5
Můj tip je taky velká vůle spojky. Můžeš zkusit zmenšit vyndáním podložek, ale ze zkušenosti to stejně za chvíli bude na výměnu kompresoru.
Není už hlučný, když sepne? Neměl by být vůbec slyšet, jenom cvaknutí spojky, jinak nic.
Není už hlučný, když sepne? Neměl by být vůbec slyšet, jenom cvaknutí spojky, jinak nic.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 956
- Registrován: 6 roků 4 měsíce
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
jirkaTDI - Volvo V70 II D5
Hlučný není právě vůbec, jen cvakne spojka. Nebo aspoň přes hluk motoru a hučení servopumpy nejsem schopen nic zaznamenat
Na ty kilometry je ten kompresor statečný, vše kolem motoru je už měněný. Ale taky ho celkem šetřím, používám ho jen na delších trasách po dálnici, po městě a mezi vesnicemi jezdím spíš s oknama dole.
Ale výměně se nebráním, asi to dává větší smysl, než měnit samotnou spojku?
Na ty kilometry je ten kompresor statečný, vše kolem motoru je už měněný. Ale taky ho celkem šetřím, používám ho jen na delších trasách po dálnici, po městě a mezi vesnicemi jezdím spíš s oknama dole.
Ale výměně se nebráním, asi to dává větší smysl, než měnit samotnou spojku?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14713
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
jirkaTDI - Volvo V70 II D5
Tak koukni na tu vůli. Zvrchu by to mělo být vidět.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 956
- Registrován: 6 roků 4 měsíce
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
jirkaTDI - Volvo V70 II D5
Tak pokračujeme v balzamování a mumifikaci
529 000 km - servis AVdíly:
- zmenšená vůle spojky kompresoru klimatizace vyndáním podložky - už to nevypíná a navíc sepnutí kompresoru tolik neškube motorem
- zprovoznění výhřevu předních sedaček
- diagnostika
- výměna tlakové hadice od turba
- nahrán SW ST1 + EGR OFF (136 kW / 400 Nm) - takové příjemné oživení, ale nic extrémního - nechci ho zbytečně trápit, když už má přes půl koule najeto
+ jsem koupil plastové před-fl kryty A-sloupků a dáme si druhý pokus na potažení do černé koženky, protože na těch původně čalouněných to moc nedrží.
Jinak auto už mám 6 let a měsíc a najeto rovných 200t. km
529 000 km - servis AVdíly:
- zmenšená vůle spojky kompresoru klimatizace vyndáním podložky - už to nevypíná a navíc sepnutí kompresoru tolik neškube motorem
- zprovoznění výhřevu předních sedaček
- diagnostika
- výměna tlakové hadice od turba
- nahrán SW ST1 + EGR OFF (136 kW / 400 Nm) - takové příjemné oživení, ale nic extrémního - nechci ho zbytečně trápit, když už má přes půl koule najeto
+ jsem koupil plastové před-fl kryty A-sloupků a dáme si druhý pokus na potažení do černé koženky, protože na těch původně čalouněných to moc nedrží.
Jinak auto už mám 6 let a měsíc a najeto rovných 200t. km
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé


