Nejzajímavější na tom je, že na studeném autě se brzdy chovají korektně. Až po pár kilometech (nebo při vyšších venkovních teplotách) to začne kopat a to ještě ne pokaždé (tak 2x ze 3 brždění). To mi hlava nebere. Vyměnil jsem i komplet přední ramena a horní uložení tlumičů. Tlumiče (originál) se jevily ještě jako nějaký čas použitelné. Zkontrolovány ložiska nábojů (už byly měněny) - bez vůlí, bez pazvuků. Udělána geometrie. Řízení bez vůlí, čepy řízení tuhé, bez vůlí.
Bez brždění nikde žádné vibrace. Když by byl křivý náboj, vibrovalo by to i bez brždění. Když by byl křivý nový kotouč, vibrovalo by to při každém brždění.
Jediné co je horší, jsou silenty (drobné praskliny a montpákou se jeví jako vytahané) na podélných zadních ramenech. Už jsou objednané a budou se měnit. Ale že by kvůli tomu občas vibroval volant při brždění?
Na zvednutém autě, když roztočím kola, tak obě destičky šustí po celém obvodu kotoučů rovnoměrně, proto se mi nezdá, že by byl křivý kotouč. Navíc Textar dávám 25 let a ani jednou nebyl problém. Nikdy se na žádném z aut nezkroutily. Nicméně házivost změřenou nemám. Ale jak jsem psal - nekope to pokaždé. Když by byl křivý kotouč, kopalo by to vždy.
Kopání je vždy úměrné otáčkám kol.
Už nevím, nač se zaměřit.
