Otázka, na kterou neznám odpověď
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 1140
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Ivančice
- Vůz: 760 B280F + AW71 '89
x 1
Otázka, na kterou neznám odpověď
Tohle by si asi tasloužilo svůj topic, řízení časem potká každýho... Mohli by to admini hodit do vlastního „chlívku", prosím?
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
-
Offline
- Příspěvky: 768
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 945 D24TIC
Otázka, na kterou neznám odpověď
Hodím to některého topicu o servech, nebo ho založím.
Řemenice drží na šroubu s hlavou Torx 55 nebo 60, který samozřejmě nemám.
To, co jsem zpod ní vyndal, je bohužel nejspíš čelo gufera. Pokud někdo zná rozměr, budu vděčen za nápovědu. Doufám, že tlaková ucpávka je aspoň +/- OK (těch 9,3-10 BAR asi fakt nedrží gufero...).
Všude v systému je samozřejmě spousta vzduchu, takže dokud jsem volantem nehýbal, bylo to bez bublin. Doraz-doraz a samozřejmě, bublinky jsou zpátky. Ale jemné, ne pěna do kafe a bez toho, aby hladina v nádržce tou pěnou stoupla o centimetr.
EDIT:
Tak ne, no... Někdy jo, pak vypnu motor, nechám to deset minut stát-a pěna utíká z nádržky. Nechám to deset minut stát, nastartuju-a bublinek je málo a malých. Vypnu, nechám odstát, nastartuju-zase pěna do kafe...
Zatím všechno suché, vč. předku pumpy.
EDIT II:
Po několika cyklech to pění už "jenom málo". Na hrbaté cestě ve volantu vibrace, v normální jízdě na hladkém nic, v zatáčce jak kdy. Podélné parkování-s pomalým pohybem volantu no problem, rychlejší pohyb=vibrace.
Torx je k ničemu, ten je nějak natvrdo ve vlastní hřídeli. Je nutný speciální stahovák, měl by fungovat Ford/GM 57031. Jaké číslo má WV/Volvo nevím-je to takový ten krám s děleným prstencem, kdy prstenec zapadne do drážky ve stahovaném náboji...
Řemenice drží na šroubu s hlavou Torx 55 nebo 60, který samozřejmě nemám.
To, co jsem zpod ní vyndal, je bohužel nejspíš čelo gufera. Pokud někdo zná rozměr, budu vděčen za nápovědu. Doufám, že tlaková ucpávka je aspoň +/- OK (těch 9,3-10 BAR asi fakt nedrží gufero...).
Všude v systému je samozřejmě spousta vzduchu, takže dokud jsem volantem nehýbal, bylo to bez bublin. Doraz-doraz a samozřejmě, bublinky jsou zpátky. Ale jemné, ne pěna do kafe a bez toho, aby hladina v nádržce tou pěnou stoupla o centimetr.
EDIT:
Tak ne, no... Někdy jo, pak vypnu motor, nechám to deset minut stát-a pěna utíká z nádržky. Nechám to deset minut stát, nastartuju-a bublinek je málo a malých. Vypnu, nechám odstát, nastartuju-zase pěna do kafe...
Zatím všechno suché, vč. předku pumpy.
EDIT II:
Po několika cyklech to pění už "jenom málo". Na hrbaté cestě ve volantu vibrace, v normální jízdě na hladkém nic, v zatáčce jak kdy. Podélné parkování-s pomalým pohybem volantu no problem, rychlejší pohyb=vibrace.
Torx je k ničemu, ten je nějak natvrdo ve vlastní hřídeli. Je nutný speciální stahovák, měl by fungovat Ford/GM 57031. Jaké číslo má WV/Volvo nevím-je to takový ten krám s děleným prstencem, kdy prstenec zapadne do drážky ve stahovaném náboji...
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s (587k) 640k na podvozku a (247k) 300k na motoru
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s (587k) 640k na podvozku a (247k) 300k na motoru
-
Offline
- Příspěvky: 768
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 945 D24TIC
Otázka, na kterou neznám odpověď
Tak update 
Máte někdo pumpu na půjčení?
Protože to co tam lítalo byl krycí plech ložiska (6203 DUL 8A). To sice pořád ložiskuje, ale kdoví jak dlouho-a co bude s ucpávkou za ním...

Máte někdo pumpu na půjčení?
Protože to co tam lítalo byl krycí plech ložiska (6203 DUL 8A). To sice pořád ložiskuje, ale kdoví jak dlouho-a co bude s ucpávkou za ním...

_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s (587k) 640k na podvozku a (247k) 300k na motoru
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s (587k) 640k na podvozku a (247k) 300k na motoru
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12917
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Otázka, na kterou neznám odpověď
Doporučuju zaměřit se na Vapíkovo koment, tzn. pokusně klidně můžeš zkusit kýbl s hadicema v něm, čímž obejdeš případné ucpané sání v nádržce.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 768
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 945 D24TIC
Otázka, na kterou neznám odpověď
Dneska na to moc času nebylo a olej dorazí zítra nebo spíš pozítří, do té doby nebudu mít co do "kýblu" dát. Šlehá to pořád, pumpa je potichu, řízení po dvou doraz-doraz taky, pokud po něm nechci rychlý pohyb-pak kňourá.
Všechno suché-na pumpě i na řízení. Žádný úbytek.
Měl jsem dole zatím jenom vracečku z řízení, ta je zevnitř OK (=nepotrhaný povrch). Ucpané sání v nádržce a kavitace-to by byla v podstatě krásně jednoduchá věc, ale čekal bych, že v takovém případě by pumpa fakt nebyla tichá, aspoň ne v momentě kdy se hýbe volantem. A průtok v nádržce by nebyl "baj voko" stejný jako když bylo všechno v pořádku...?
Všechno suché-na pumpě i na řízení. Žádný úbytek.
Měl jsem dole zatím jenom vracečku z řízení, ta je zevnitř OK (=nepotrhaný povrch). Ucpané sání v nádržce a kavitace-to by byla v podstatě krásně jednoduchá věc, ale čekal bych, že v takovém případě by pumpa fakt nebyla tichá, aspoň ne v momentě kdy se hýbe volantem. A průtok v nádržce by nebyl "baj voko" stejný jako když bylo všechno v pořádku...?
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s (587k) 640k na podvozku a (247k) 300k na motoru
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s (587k) 640k na podvozku a (247k) 300k na motoru
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14271
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Otázka, na kterou neznám odpověď
Podle mých zkušeností z práce bude simerink na pumpě KO a tahá to přes něj vzduch. Řeším to v práci každou chvíli na zubových čerpadlech.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 768
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 945 D24TIC
Otázka, na kterou neznám odpověď
Tak nějak se mi to zdá-protože kdyby mělo být něco ucpaného, tak bych něco viděl na magnetu. Pokud by se kus vnitřního pláště hadice (nebo jiný bordel) poflakoval systémem tak aby dokízal něco přicpat, buď by někdy kňučel pumpa, nebo by mi tvrdnul volant v ruce (bordel omezující ventil). Nic z toho se nikdy nestalo.
Akorát teď to krytí ložiska... Tzn ložisko na odchodu a třicetileté gufero už mírnou nesouosost nedorovná. A odstředivé (nebo šroubové?) čerpadlo tlačící 10 BAR už kolem osy nějaký podtlak udělá, no...
Až bude pumpa (a hlavně kladka) dole, tak se vsadím, že tam najdu zbytek nápečku z řemenu alternátoru, který mi před čtyřmi lety ochutnala nějaká myš a který se rozletěl na tisíc vláken na dálnici...
Akorát teď to krytí ložiska... Tzn ložisko na odchodu a třicetileté gufero už mírnou nesouosost nedorovná. A odstředivé (nebo šroubové?) čerpadlo tlačící 10 BAR už kolem osy nějaký podtlak udělá, no...
Až bude pumpa (a hlavně kladka) dole, tak se vsadím, že tam najdu zbytek nápečku z řemenu alternátoru, který mi před čtyřmi lety ochutnala nějaká myš a který se rozletěl na tisíc vláken na dálnici...
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s (587k) 640k na podvozku a (247k) 300k na motoru
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s (587k) 640k na podvozku a (247k) 300k na motoru
-
Online
- Příspěvky: 1812
- Registrován: 4 roky 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
Otázka, na kterou neznám odpověď
Zkusím, zda se někdo vyzná v Meyle: cca před 3-mi lety se měnila ramena originál za Meyle HD. Ze spodního čepu ale vytekla vazelína, min. rok a půl s tím tak jezdím. Předpokládám, že normální úkaz to není?
Když bych ho chtěl vyměnit, ideálně za ten samý Mayle, ale nikde (ani u nich na stránkách) jsem čep v provedení HD neviděl. Tedy na rameni v provedení HD je Non-HD čep?

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 768
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 945 D24TIC
Otázka, na kterou neznám odpověď
Tomas78: co jsem kdysi řešil ramena na ne-volvo, tak jsem narazil na něco podobného. Ramena chválená, čepy na draka. Takže se dávaly Lemforder/TRW...
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s (587k) 640k na podvozku a (247k) 300k na motoru
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s (587k) 640k na podvozku a (247k) 300k na motoru
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 430
- Registrován: 12 roků 8 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC90 2.5T 2003
Otázka, na kterou neznám odpověď
Asi blbá otázka. Ale skúsim.
Robím rekonštrukciu baráku. Nájde sa tu niekto, alebo vie o niekom, cez koho by bolo možné brať stavebný materiál bez papieru? Okolie Ostrava-FM.
Robím rekonštrukciu baráku. Nájde sa tu niekto, alebo vie o niekom, cez koho by bolo možné brať stavebný materiál bez papieru? Okolie Ostrava-FM.
_________________
Volvo "Karkulka" C70 convertible 2.4T 2000
Volvo XC90 2.5T 2003
Ex: Volvo S60 2.4 D5 120kW 2002
Volvo "Karkulka" C70 convertible 2.4T 2000
Volvo XC90 2.5T 2003
Ex: Volvo S60 2.4 D5 120kW 2002
-
Online
- Příspěvky: 1812
- Registrován: 4 roky 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
Otázka, na kterou neznám odpověď
@FrantaB: díky, já tam asi dám to Meyle, ať je to na obou stejný. Když je to relativně přístupná věc, tak ...
Jinak ramena samotný min. 3 roky, přes 50 000 km a silentbloky myslím v pohodě. Před tím bylo jedno rameno Meyle, ale ne HD a to bylo po 60 000 km úplně totálně roztrhaný, takže asi ta HD řada lepší bude.
Jinak ramena samotný min. 3 roky, přes 50 000 km a silentbloky myslím v pohodě. Před tím bylo jedno rameno Meyle, ale ne HD a to bylo po 60 000 km úplně totálně roztrhaný, takže asi ta HD řada lepší bude.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 746
- Registrován: 4 roky 1 měsíc
- Bydliště: Bruntál
- Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW
Otázka, na kterou neznám odpověď
Nevite jestli jdou koupit zvlast okrozky na vicko serva B4 automat ? Dal jsem vicko ze skandixu ale kape z toho olej. Tak at nemusim kupovat znovu cele OEM vicko.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12917
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Otázka, na kterou neznám odpověď
Hoši, trápí mi karbec na křoviňáku, oleo mac 740T. Uchlastává se, ale membrány vypadají ok. Ale stejně bych je vyměnil, jsou tam 30 let
Tohle je foto jediných čísel na něm.
Poradíte kterou sadu?

Tohle je foto jediných čísel na něm.
Poradíte kterou sadu?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 768
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 945 D24TIC
Otázka, na kterou neznám odpověď
Pokud to neukážeš celé, tak je to jak věštění ze špinavé fusekle. Sousedovy. Schované od psa deset let za ledničkou
Protože ojelomák používal (a převážně používá) nelicenční, (h)různě zprasené kopie ZAMA/Walbro. Takže značky? popisky? Smích
Ale do 740T by snad údajně měla sedět sada na ZAMA C1Q-E7 (E10).
30 let? Boha... Od té doby co se přidávají biosrágory do benzínu vydrží membrány namísto 5-20 let maximálně dva roky a v posledních 6 letech ani ty dva... (teda-na kydlení kopřiv podél plotu to nepoznáš, na pile/křoviňáku který je naladěný v rozmezí 120-140% toho s čím vyšel z fabriky už fakt jo).

Protože ojelomák používal (a převážně používá) nelicenční, (h)různě zprasené kopie ZAMA/Walbro. Takže značky? popisky? Smích

Ale do 740T by snad údajně měla sedět sada na ZAMA C1Q-E7 (E10).
30 let? Boha... Od té doby co se přidávají biosrágory do benzínu vydrží membrány namísto 5-20 let maximálně dva roky a v posledních 6 letech ani ty dva... (teda-na kydlení kopřiv podél plotu to nepoznáš, na pile/křoviňáku který je naladěný v rozmezí 120-140% toho s čím vyšel z fabriky už fakt jo).
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s (587k) 640k na podvozku a (247k) 300k na motoru
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s (587k) 640k na podvozku a (247k) 300k na motoru
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12917
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Otázka, na kterou neznám odpověď
Ještě jsem našel tuto a překvapivě by to mohl být originál.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Online
- Příspěvky: 1812
- Registrován: 4 roky 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
Otázka, na kterou neznám odpověď
Pánové, nezkoušel jste někdo na přední tlumiče (konkrétně P3) na matky tohle?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 5815
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Otázka, na kterou neznám odpověď
Jde to jednodušeji. Jen bacha, origo je tusim 19 a AM maj 18 matici.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Online
- Příspěvky: 1812
- Registrován: 4 roky 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
Otázka, na kterou neznám odpověď
Kubo děkuji za upozornění (omrknu to) a za tip, to je perfektní 

-
Offline
- Příspěvky: 768
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 945 D24TIC
Otázka, na kterou neznám odpověď
Tak to zírám. Walbro v ojelomáku...
Tak jo, to podstatné jsi si našel: Walbro WT-442E. Rozpis spotřebáku s originálními čísly máš tady:
https://walbro.spread.name/?search=wt-442
Základní membránový kit je D-20WAT, snad přijatelná druhovýroba by měla být třeba zde:
https://eshop.zvagro.cz/produkt/walbro-sada-membran-8/
(čajnu jako Everest a kdovíco za 60,- z hsparts a odjinud bych neriskoval, do dvou let tvrdé k nenastartování-v permanenci podmíněně použitelné, v občasném provozu ne).
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s (587k) 640k na podvozku a (247k) 300k na motoru
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s (587k) 640k na podvozku a (247k) 300k na motoru
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12917
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Otázka, na kterou neznám odpověď
Franto děkuju 

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 768
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 945 D24TIC
Otázka, na kterou neznám odpověď
Není zač 
njn, když jsem s tímhle začínal (sakra to je let), tak hsparts byli garážovka v US známá pár cvokům, Meteor znalo pár profíků a pošahanců a čínská druhovýroba se kupovala na ebay podle šeptandového doporučení prodejce který ber z fabriky a ne z kontejneru i podle číňana fakt nepodařených zmetků za fabrikou
Takže mě to naučilo. Dneska je to až moc jednoduchý (no, není-je toho taková záplava že se v tom fakt blbě orientuje...)
Anyway, k mé anabázi s pumpou serva:
Pumpa dole, Skandix/Saabtuning pumpa už v autě (další podrobnosti budou ve vhodném vláknu).
Když dělám proplach řízení a začínám s koly rovně, na kterou stranu je lepší začít kroutit volantem, aby šel starý olej co nejdřív do vracečky a já ho co nejmíň honil dokola dole v řízení?

njn, když jsem s tímhle začínal (sakra to je let), tak hsparts byli garážovka v US známá pár cvokům, Meteor znalo pár profíků a pošahanců a čínská druhovýroba se kupovala na ebay podle šeptandového doporučení prodejce který ber z fabriky a ne z kontejneru i podle číňana fakt nepodařených zmetků za fabrikou

Takže mě to naučilo. Dneska je to až moc jednoduchý (no, není-je toho taková záplava že se v tom fakt blbě orientuje...)
Anyway, k mé anabázi s pumpou serva:
Pumpa dole, Skandix/Saabtuning pumpa už v autě (další podrobnosti budou ve vhodném vláknu).
Když dělám proplach řízení a začínám s koly rovně, na kterou stranu je lepší začít kroutit volantem, aby šel starý olej co nejdřív do vracečky a já ho co nejmíň honil dokola dole v řízení?
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s (587k) 640k na podvozku a (247k) 300k na motoru
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s (587k) 640k na podvozku a (247k) 300k na motoru
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14271
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Otázka, na kterou neznám odpověď
Já začínám točením doprava, ale je to buřt.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12917
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Otázka, na kterou neznám odpověď
Směr je fuk, vždy to saje z nádobky.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 5645
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
Otázka, na kterou neznám odpověď
Mohl by mi někdo prosím poradit, proč nejde spustit navigace přes Mapy.cz? Nefungujou mi ani Mapy, ani Waze... 

_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14271
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Otázka, na kterou neznám odpověď
Mě funguje obojí. 

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot], karelvolvo