Ahoj žena má volvo 2011 nebo 2012 ted nevim, je to D2 1:6 s motorem PSA
chcipla v tom baterka koupil jsem novou na startstop AGM.
nabil jsem jil na 100 procent nabijeckou elektronickou a po instalaci nove jsem zapl zapalování do 2 polohy, a odpojil na 15 až 20 s bms konektor.
Start stop začal fungovat.
ted po 14 dnech se mi stalo že start stop nefunguje, včera jsem : po jízdě 50 km a při zapnutym běžícím motoru sem měřil napětí na baterii.
po jízdě asi 50 km ( denně se ježdí 50 až 80 km autem) bylo na bežícím autě na volnoběh 13,5 V, odpojil jsem tedy BMS senzor za chodu a při měření napětí.. v tu chvili vyrostlo napětí na 14,8 až 15 V, a vyrostl proud z alternátoru.
Vypadá to že alternátor jako takový funguje správně a asi do toho kecá BMS, která si špatně myslí reálně SOC.
Nikde sem nenašel oficialní postup jak resetovat BMS na V50.
Prosím Vás, chápu že pro některé je to vrak, nicméně je to auto ženy která vozí děcka do školy a do práce a musí to chodit. smířím se klidně s variantou že odpojim BMS senzor napořád aby alternátor makal pořád na 14,4 - 15V a baterka to snad taky dá. jde tu asi jen o emise.
Je tu někdo kdo má podobný problém nebo ho umí vyřešit?
díky moc Víťa
BMS - reset
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 5
- Registrován: 2 roky 4 měsíce
- Bydliště: Kolín
- Vůz: V50 1.6 2011
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13168
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
BMS - reset
Podle mě to je napětí v cajku, 13,5 je dost na pohodu, čekal bych i míň, tohle je prostě udržovací napětí. 15V ti baterka dlouhodobě rozhodně nedá a umře.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 1
- Registrován: 5 měsíců
- Bydliště: LITOVEL
- Vůz: XC70 III
Reset BMS
Ahoj, jsem tu nový, netuším zda se to tu už probíralo. Vybila se mi baterka na XC70 2014 , po nahození kabelama jsem s tím asi hodinu jezdil, ale baterie byla za par hodin opět na kaši, respektive se zdálo, že je opět vybitá a motor netočil. Kdosi mi poradil, že musím resetovat BMS aby to správně dobíjelo a poslal video jak na to. Reset proběhl bez potíží a startér začal vesele točit. Bohužel motor nejde spustit. Nevíte kde je problém? Díky.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13168
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
BMS - reset
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé