Majklův Volvík XC70

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
Majkl1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 568
Registrován: 4 roky 6 měsíců
Bydliště: Ždírec nad Doubravou
Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)

Majklův Volvík XC70

Příspěvek od Majkl1 »

MY 2012, D5244T17, manuál, Polestar 158kW, bufík, černá kůže, 4x výhřev, natáčecí bixenony, krásných 222222km. Individuální dovoz ze Švédska.
Toť zatím vše. :D
4cf3158e-4fac-41b1-9934-43019065b0d5.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)

Jakub Svoboda
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5794
Registrován: 8 roků 7 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

Majklův Volvík XC70

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Chtělo by to kola s nápisem XC
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Majkl1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 568
Registrován: 4 roky 6 měsíců
Bydliště: Ždírec nad Doubravou
Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)

Majklův Volvík XC70

Příspěvek od Majkl1 »

Teď jsi mě dost znejistěl. Když jsem ho schvaloval, tak to mělo originály. Honem jsem běžel juknout, zda mi je nevyměnili. :crazy:
IMG_20250316_192911.jpg
Přidáno za 4 minuty 4 sekundy:
Šeroslepý Olafson tam měl daná nějaká přídavná tuzingová světla. K mřížce přidělaná zrezlá traverza a super díry v lízátku. Říkal jsem si, koupím lízátko. Když jsem viděl cenu (lidových 8400,-), hned mě to opustilo. :o
Stačí, že musím koupit krytku na přední tažné očko. Jako 700 za kousek plastu mě přijde ujetost. Ale co nadělám.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)

Jakub Svoboda
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5794
Registrován: 8 roků 7 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

Majklův Volvík XC70

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Ono to na tvem fotu moc videt nebylo. Oni se totiz delali i bez napisu XC. Ja mam oboje.
Nicmene jsem loni presedlal na 18" v netradicni barevne kombinaci, kdy tato se davala na posledni rocniky 2016 nebo V60
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Majkl1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 568
Registrován: 4 roky 6 měsíců
Bydliště: Ždírec nad Doubravou
Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)

Majklův Volvík XC70

Příspěvek od Majkl1 »

Já to právě na té fotce také neviděl, proto jsem se honem běžel kouknout. 18" jsem měl na předchozí xc70 a musím říct, že auto sluší. Ale také bylo na nerovnostech takové uskákanější, než současné na 17". Ale mohlo to být celkovým stavem silentbloků apod.
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9940
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

Majklův Volvík XC70

Příspěvek od hajnej »

Gratulace k novému vozu a pořádně to nafoť i zevnitř, ať se pokocháme.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

Majkl1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 568
Registrován: 4 roky 6 měsíců
Bydliště: Ždírec nad Doubravou
Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)

Majklův Volvík XC70

Příspěvek od Majkl1 »

Ono není defakto co fotit. Běžný interiér s drobnými známkami opotřebení. Ale něco sem dám. Ráno to jde na rozvody, výměnu fridexu a převážení kol. Oleje a filtry na cestě, stejně tak hadička mezi chladičem a expanzkou. Pak hned přijdou přední brzdy (docela kopou - o tom se zprostředkovatel nezmínil). S autem vlastně nic (zatím) není, ale už tak jsem od nákupu zahučel v servisu 15 litrů a to se teprve rozjíždím. 8)
Škoda, že peníze, co jsem měl stranou na tyto prvotní výdaje, padly na navýšenou cenu auta. :cry:

Přidáno za 43 minut 27 sekund:
Vida mi podle VIN neukáže, co tam mám za zadní brzdové kotouče (přední napíše 16,5"). Předpokládám, že průměr je u zadních jen jeden (302mm), pouze jsou varianty větrané, nevětrané, s el. brzdou a bez el. brzdy. Jelikož mám el. parkovačku (podle mě snad mají všechny XC70 nebo ne?), tak mi zbývá se jen sehnout k autu a kouknout, zda mám větrané nebo jednoduché a nelze objednat špatné. Je tak?
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)

Jakub Svoboda
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5794
Registrován: 8 roků 7 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

Majklův Volvík XC70

Příspěvek od Jakub Svoboda »

XC70 maj vzadu vždy 302 a vždy větrané.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Majkl1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 568
Registrován: 4 roky 6 měsíců
Bydliště: Ždírec nad Doubravou
Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)

Majklův Volvík XC70

Příspěvek od Majkl1 »

Dobré vědět. Díky. Já koukal na e-shopy dle modelu mého auta a tam mají jak větrané 302mm (tloušťka 22mm), tak nevětrané 302 (tloušťka 11mm).
Asi bude nějaký šotek v databázi :)
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)

Majkl1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 568
Registrován: 4 roky 6 měsíců
Bydliště: Ždírec nad Doubravou
Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)

Majklův Volvík XC70

Příspěvek od Majkl1 »

Ráno -9°C. Načasovaný bufík. Auto kompletně odmražené, uvnitř teplo jak v psím pelechu, start na brnk. I ty proklatě celokožené sedačky vůbec nestudily :Yahoo!:

Už nikdy auto bez bufíku!!! :thumbup:
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)

Jakub Svoboda
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5794
Registrován: 8 roků 7 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

Majklův Volvík XC70

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Asi tak. U mě jede od září do května jakmile je pod 10°C.
Taky ročně nabufikuji okolo 200hod.
To se schválně mrkni do Vidy v CPM kolik má ten tvůj najeto.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Majkl1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 568
Registrován: 4 roky 6 měsíců
Bydliště: Ždírec nad Doubravou
Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)

Majklův Volvík XC70

Příspěvek od Majkl1 »

Auto je teď na rozvodech, tak juknu zítra nebo pozítří. Taky mě zajímá, jak hodně se bufíkuje v severských zemích.
Doufám, že to ve Vidě najdu :)

Když mám 2012, tak bych měl mít už teoreticky TTVevo, že?
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)

Jakub Svoboda
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5794
Registrován: 8 roků 7 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

Majklův Volvík XC70

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Na kapotě je štítek a na 100% Vevo.
Cestu kde to najit jsem ti psal vyse
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Majkl1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 568
Registrován: 4 roky 6 měsíců
Bydliště: Ždírec nad Doubravou
Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)

Majklův Volvík XC70

Příspěvek od Majkl1 »

Tak auto je konečně doma. Nové rozvody, nový fridex, přidána hadička mezi expanzku a chladič. Auto zkouknuto na heveru a koroze není nic strašného. Myslím, že na 13 let staré auto naopak docela dobré. Každopádně přes léto nechám ošetřit celý spodek.

Dotaz na guru Jakuba. Chtěl jsem zkouknout ty motohodiny od bufíku a ve Vidě jsem začátečník, tak jsem to asi hledal někde jinde, než jsem měl. Mohl bys mě prosím nasměrovat? V CPM jsem našel heating parking (nebo tak něco) a něco s jeho identifikací, ale s anglinou jsem na štýru, tak jsem to dál raději nezkoumal.


Aspoň jsem zkouknul korekce vstřiků na vlažném motoru a nejhorší byl 0,3, jinak kolem nuly, takže snad aspoň v tomto dobré. Ale za jízdy slyším nějaký vstřik cvakat. Hydroštely to nejsou, když dám nohu z plynu, tak cvakání přestane. Stejně tak přestane nad cca 2200 ot. Mám si dělat vrásky? Studený start (teplota pod nulou) bez zavahání, jen cca 2-5 vteřin nepatrně (fakt nepatrně) houpou otáčky. S bufíkem start bez problému.
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)

Jakub Svoboda
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5794
Registrován: 8 roků 7 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

Majklův Volvík XC70

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Těsně vedle
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Majkl1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 568
Registrován: 4 roky 6 měsíců
Bydliště: Ždírec nad Doubravou
Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)

Majklův Volvík XC70

Příspěvek od Majkl1 »

Tak Švédi si tepla dopřávají. U mě je doba běhu 8029 hodin :prayer:
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)

Jakub Svoboda
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5794
Registrován: 8 roků 7 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

Majklův Volvík XC70

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Ale prd, zas vedle. Burning time je doba horeni. Takze sem hod foto radeji. To cos popsal je doma po kterou byla jednotka aktivni
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Majkl1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 568
Registrován: 4 roky 6 měsíců
Bydliště: Ždírec nad Doubravou
Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)

Majklův Volvík XC70

Příspěvek od Majkl1 »

Burning bylo 878 hodin.

Včera se dělaly rozvody, tak když byl dole podběh, kouknul jsem na bufík a na kastli. Budík skoro jak nový. Výfuk bez koroze (jen úchyty s lehkou povrchovou liškou). Kastle vpředu úplně bez koroze.
Dnes první poklidná jízda s XC70. Pánové, je to kočár. Nevím jak je to možné, ale sedačka mi padne mnohen lépe, než na té minulé (2008). Asi tím, že jak je el., má více možností nastavení.
Na 17" kolech to je rozhodně měkkčí, než na 18" a na podélných kolejích není auto tak nervózní.
Jen mi krapet nesedí řízení. Losí test OK, auto sedělo, jak jen tak vysoké auto může. Ale na větších nerovnostech (nemluvím o podélných kolejích) mě neustále tahá volant drobet do stran. Skoro mi přijde, že se spouští i posilovač, protože udržet ho v požadované poloze je hodně těžké. Ne že by auto vyloženě uhýbalo někam do strany, jen jako by se volant snažil přizpůsobovat nerovnostem. Jsem zvyklý na auta, kde volant je tam, kam ho dám já, nikoli kam ho chce auto nehledě na nerovnosti. Zvyknu si na to, není to nic strašného.
Jen m zajímá, zda je to chyba nabo vlastnost?
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)

Jakub Svoboda
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5794
Registrován: 8 roků 7 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

Majklův Volvík XC70

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Takže má tedy 878hod, to te tak za rok ceka horak.
To tahani u XC nemam, ale u V60 s plne elektrickym rizenim to fakt kopiruje nerovnosti, taky jsem se zvykal.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Majkl1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 568
Registrován: 4 roky 6 měsíců
Bydliště: Ždírec nad Doubravou
Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)

Majklův Volvík XC70

Příspěvek od Majkl1 »

Ještě nechám zkontrolovat geometrii. Ale pneu vypadají sjeté rovnoměrně.

Teď jsem měnil olej. Nevím, co tam bylo předtím, podle VDASH to mělo na tento olej namotáno 18 tisíc. Dával jsem Ravenol VMP 5W-30 a motor velmi podstatně ztichl.
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)

Majkl1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 568
Registrován: 4 roky 6 měsíců
Bydliště: Ždírec nad Doubravou
Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)

Majklův Volvík XC70

Příspěvek od Majkl1 »

Jakub Svoboda píše: 21 bře 2025 16:06 To tahani u XC nemam, ale u V60 s plne elektrickym rizenim to fakt kopiruje nerovnosti, taky jsem se zvykal.
Já tam mám elektrohydr. posilovač.
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)

Majkl1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 568
Registrován: 4 roky 6 měsíců
Bydliště: Ždírec nad Doubravou
Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)

Majklův Volvík XC70

Příspěvek od Majkl1 »

Tak prozatím udělány:
- nahrána čeština
- rozvody INA komplet s pumpou AISIN a řemenem pro klimu i altík.
- přední kotouče plus desky TEXTAR
- motorový olej RAVENOL VMP 5W-30
- olejový, kabinový a vzduchový filtr MANN
- hlavní baterie YUASA YBX5110 80Ah plus odstavení Start-Stop (kabel fuč)

Motor (158kw Polestar)
Musím říct, že mě příjemně překvapila spotřeba 6,4l, což je o 1,5l méně, než jsem měl u 136kw s automatem. Zatím ujeto jen 700km, takže hodnota pouze z PC. Ale jelikož zatím všechna moje auta vždy ukazovala palubní spotřebu plus mínus 0,1l přesně, tak tomu i chci věřit. I podle ukazatele stavu nádrže by to mohlo souhlasit a to i přes každodenní bufíkování.
Přiznám se, že vlastně ještě ani nevím, co ten motor s autem umí. Plný knedl jsem zatím nedal. Ono to auto doslova uklidňuje. Nechápu, kde ve všech možných recenzích přišli na to, že motor je nedostatečně odhlučněn. Do cca 2100 ot. defakto není vůbec slyšet. Už párkrát jsem se přistihl, že jsem nepodřadil, protože jsem prostě motor neslyšel. Nad 2500 ot. je už motor slyšet, ale nic strašného, na diesel naopak příjemný.

Převodovka (manuál)
Krapet mě zpočátku znervozňovala zpátečka, která je vedle šestky, nacož nejsem zvyklý a bál jsem se, abych jí tam nefoukl při přeřazení z pětky.
Celkově je manuální převodovka povedená. Tak hladké řazení jsem ještě v žádném jiném autě neměl.

Bufík
Toť vysoce návyková věc 8) Chtěl jsem hned dodělat ovládání přes DO, ale zjišťuji že časovač mi vlastně plně vyhovuje. Ráno odjíždím ve stejnou dobu a přes den auto nestojí tak dlouho, aby motor vychladl. Takže při příjezdu domů jenom potvrdím přednastavený časovač (otázka 3 vteřin) a to je vše. S bufíkem je teplota vody na 85°C a olej na 95°C do 5km od ranního výjezdu. (zajímavé pro mě je, že olej se ohřeje ještě rychleji, než voda). Kabina vyhřátá, kožené sedačky nestudí, po zapnutí výhřevu hřejí už po 1km, prostě luxus. Velmi pohodlný posed, mnohem lepší (el. s pamětí), než s manuálním nastavením, které jsem měl v předchozí XC70 (též P3)

Podvozek
Velmi, velmi komfortní, srovnatelný s Touaregem na vzduchovém podvozku. Pouze při větších prudkých nerovnostech je slyšet od podvozku tlumené bouchání. Nemyslím, že jde o chybu, spíše o vlastnost díky relativně velké neodpružené hmotnosti. Až někdy budu měnit tlumiče, třeba zjistím, že šlo přece jenom o chybu. Není žádný řezač zatáček jako A4 quattro S-line, ale s tím jsem šel do toho. Hlavně jsem chtěl vyšší posed a vyšší světlou výšku a přitom ne SUV. V tomto je xc70 nedostižná. Kola 17", prozatím 4roky staré zimáky.
Krapet zatím bojuji (zvykám si) s řízením, které je na můj vkus hodně odtažité a spolu s vyšší hmotností budu muset na sněhu více myslet na fyzikální zákony. Ale skoro až zenová pohoda (minimální aerodynamický hluk) na palubě stejně neláká hledat hranice auta. :ryba:

Krom žárovky v kufru (vadný zámek) na autě funguje naprosto vše, diagnostika čistá (to se mi u aut nestává) - samozřejmě až na S/S, který je "vypnutý" odpojením kabelu k BMS.
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)

Zpět na „Galerie uživatelů“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé