Zdravim vsechny,
mel bych nekolik dotazu ohledne S80 T6 rok 99 automat.4 kvalt.
1. nedavno jsem byl na technicky a mely nakej problem s tim ze se brzdovej pedal macka moc dolu? Nikdy me to ani nenapadlo resit bral sem to jako ze to tak ma bejt. Tak se chci zeptat jesti to je vlastnost volva ze je vse meke a proste delany pro pohodly. nebo mam opravdu naky problem s brzdama. Jinak auto brzdi v pohode.
2. Co rikate na automatickou prevodovku se 4 rychlostmi? Chapu ze auto je delany na pohodovou jizkdu ale kdyz je potreba to seslapnout tak 4 kvalty sou proste malo. Nevim jestli treba nemam problem s turbem ale kdyz auto preradi otacky spadnou na naky 3 tisice. pak se auto pozvolna rozjizdi a kdyz se dostane do 4000 je citit znacne zrychleni. je to jak pri razeni z 1 na 2 tak z 2 na 3. Mate s tim taky nekdo nake skusenosti?
3. Jeste bych se chtel zeptat jak vyndat originalni autoradio. Sem nadsenec pro elektrotechniku takze bych si rad zkusil se na to radio nak napichnot pro pripojeni externich vstupu atd. ale bouzel sem nebyl schopnej to radio vubec vyndat abych zjistil co je na zadni strane.
Jestli jsem ve spatnym tematu tak se omlouvam. a kdyby se to tu uz nekdy resilo prosim hodte odkaz. prohledavam to tu uz pomerne dlouho a nic sem nenasel.
Par dotazu ohledne S80
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 76
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Vůz: V60 D6
Par dotazu ohledne S80
_________________
Bylo S80 T6, rok 1999 a 2007
Je V60 D6, rok 2015
Bylo S80 T6, rok 1999 a 2007
Je V60 D6, rok 2015
-
Offline
- Příspěvky: 316
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Bydliště: Strakonice
Par dotazu ohledne S80
S 80 moc neznám, ale pokud ti turbo zabírá ve 4000 ot/min tak je něco špatně. Turba u benzíňáků zabírají tak kolem 3000-3500 ot/min. Mě to tahá od 3000 jako blázen. T6 má ale turba 2, je to dost složitej motor, může tam být špatně cokoli. Zajel bych s tím na diagnostiku, popřípadě k někomu, kdo Volva dobře zná. Ale je fakt, že T6 moc nejezdí.
_________________
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
-
Offline
- Příspěvky: 119
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Bydliště: prag
- Zabanován: Trvale
Par dotazu ohledne S80
T6 má 2 nízkotlaké turba.měli by tahat už tak od 2000to/min.a 4 q je to proto že je to technicky velmi zastaralá skříň od GM.ale je to jediná která v té době byla.jinak olej v ní u T6 se mění po 60000km.rádio se vyndá po vyjmutí panelu klima,ale pozor ten musí zůstat zapojen jinak se ti rozsvítí kontrolka airbagu!
-
Offline
- Příspěvky: 269
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Bydliště: SK, St. Lubovna
Par dotazu ohledne S80
kua chlapi tomu hovorim prakticke odpovede...obdivujem ta Blackhawku
...ale taktiez Marru, Jarka Krizana, JarduS40, Honzu,?lachtana,Wickeyho a vsetkych co aktivne prispievaju 


_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
-
Offline
- Příspěvky: 119
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Východní Čechy
- Vůz: XC90,S80
Par dotazu ohledne S80
Pročpak by se měla rozsvítit kontrolka pytlů.black hawk píše:T6 má 2 nízkotlaké turba.měli by tahat už tak od 2000to/min.a 4 q je to proto že je to technicky velmi zastaralá skříň od GM.ale je to jediná která v té době byla.jinak olej v ní u T6 se mění po 60000km.rádio se vyndá po vyjmutí panelu klima,ale pozor ten musí zůstat zapojen jinak se ti rozsvítí kontrolka airbagu!

_________________
XC90 D5/2016 Inscription Polestar , XC90 2,5T/2004, S80 2,4/2000
XC90 D5/2016 Inscription Polestar , XC90 2,5T/2004, S80 2,4/2000
-
Offline
- Příspěvky: 119
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Bydliště: prag
- Zabanován: Trvale
Par dotazu ohledne S80
protože se vždy rozsvítí.ono totiž u T6 abys vyndal modul klima tak musíš dát řadičku z parkingu a to musíš mít klíčky na I polohu.no a proto ji nesmíš odpojit.jakmile ji odpojíš tak se ti rozsvítí SRS.nevím proč,ale CCM nějak komunikuje s jednotkou SRS.
-
Offline
- Příspěvky: 3642
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
Par dotazu ohledne S80
a nemuzes dat radicku z parkingu a pak vyndat klicky?
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 868
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
Par dotazu ohledne S80
NE, pokud nedaš parking kliče nejdou do nulovy polohy (ikdyž znam auta u kterych to jde)
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Par dotazu ohledne S80
A co dát páku do polohy I a pak odpojit baterku?
Asi prasárna? 


-
Offline
- Příspěvky: 119
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Bydliště: prag
- Zabanován: Trvale
Par dotazu ohledne S80
jasně že to jde.dokonce po odpojení AKU se dá vyřadit aňiž bys musel sešlápnout brzdudali píše:A co dát páku do polohy I a pak odpojit baterku?Asi prasárna?
-
Offline
- Příspěvky: 269
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Bydliště: SK, St. Lubovna
Par dotazu ohledne S80
jo,tak presne s tym som sa minule chcel pobavit ale ked som videl ako lahko vyberem panel klimy okolo radicky v P-cku tak som sa na to vytoto,este aj tie kable k panelu radicky su take superdlhe:) chcel som vymenit len ziarovku pod klimou...
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
-
Offline
- Příspěvky: 76
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Vůz: V60 D6
Par dotazu ohledne S80
Chtel bych podekovat za vase rady. Treba o vymene oleje jsem opravdu netusil. Protoze znam jeste jinej automat a tam se olej nemeni. takze me to nenapadlo ani tady. No doufam ze az se bude menit to nebude po ty dobe jen nakej rosol. a ohledne toho radia. ty airbagy uz se mi kdysy taky podarilo vypnout. takze sem musel do volva. Nenapadlo by me ze to bylo kvuli odpojeni panelu topeni.
_________________
Bylo S80 T6, rok 1999 a 2007
Je V60 D6, rok 2015
Bylo S80 T6, rok 1999 a 2007
Je V60 D6, rok 2015
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé