Kolegyně pokukuje po V40 v benzínu a já nejsem schopnej poradit, jaký motor vybrat.
Je zvyklá na manuál.
Poradíte, čemu se vyhnout nebo naopak co vybrat s ohledem na reálnou nabídku na CZ trhu?
T2[3] B4164T3 2012–2015 122 PS (90 kW; 120 hp) 240 N⋅m (177 lb⋅ft) at 1600–4000 1,596 cc (97.4 in3) EcoBoost
T3[3] B4164T3 2012–2015 150 PS (110 kW; 148 hp) 240 N⋅m (177 lb⋅ft) at 1600–4000 1,596 cc (97.4 in3) EcoBoost
T4[3] B4164T 2012–2015 180 PS (132 kW; 178 hp) 240 N⋅m (177 lb⋅ft) at 1600–5000 1,596 cc (97.4 in3) EcoBoost
T4 B5204T8 2012–2015 180 PS (132 kW; 178 hp) 300 N⋅m (221 lb⋅ft) at 2700–4200 1,984 cc (121.1 in3) VME
T5 B5254T14 2013–2015 249 PS (183 kW; 246 hp) 360 N⋅m (266 lb⋅ft) at 1800–4200 2,497 cc (152.4 in3) VME
T5 B5254T12 2013–2015 254 PS (187 kW; 251 hp) 360 N⋅m (266 lb⋅ft) at 1800–4800 2,497 cc (152.4 in3) VME, AWD Only
T2[14] B4154T5 2016–2019 122 PS (90 kW; 120 hp) 220 N⋅m (162 lb⋅ft) at 1600–3500 1,498 cc (91.4 in3) VEA, Automatic models only
T3[14] B4154T6 2015–2019 152 PS (112 kW; 150 hp) 250 N⋅m (184 lb⋅ft) at 1700–4000 1,498 cc (91.4 in3) VEA, Automatic models only
T2[14] B4204T38 2015–2019 122 PS (90 kW; 120 hp) 220 N⋅m (162 lb⋅ft) at 1100–3500 1,969 cc (120.2 in3) VEA
T3[14] B4204T37 2015–2019 152 PS (112 kW; 150 hp) 250 N⋅m (184 lb⋅ft) at 1300–4000 1,969 cc (120.2 in3) VEA
T4[14] B4204T19 2015–2019 190 PS (140 kW; 187 hp) 300 N⋅m (221 lb⋅ft) at 1300–4000 1,969 cc (120.2 in3) VEA
T4[14] B4204T41 2015–2019 248 PS (182 kW; 245 hp) 350 N⋅m (258 lb⋅ft) at 1500–4800 1,969 cc (120.2 in3) VEA
T5[14] B4204T11 2015–2019 248 PS (182 kW; 245 hp) 350 N⋅m (258 lb⋅ft) at 1500–4800 1,969 cc (120.2 in3) VEA
V40 jaký benzín?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9940
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
V40 jaký benzín?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 639
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Popovice
- Vůz: S80 2.5T 08', M66, D5T5 Stage 2 170kW
V40 jaký benzín?
Pokud vím, ecoboost nevěstí nic dobrého.
_________________
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9940
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
V40 jaký benzín?
Jojo. To mě taky zaujalo 
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 5576
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
V40 jaký benzín?
T4[14] B4204T19 2015–2019 190 PS (140 kW; 187 hp) 300 N⋅m (221 lb⋅ft) at 1300–4000 1,969 cc (120.2 in3) VEA
Ale není s manuálem a na automat si velmi rychle zvykne.
Ale není s manuálem a na automat si velmi rychle zvykne.
-
Offline
- Příspěvky: 639
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Popovice
- Vůz: S80 2.5T 08', M66, D5T5 Stage 2 170kW
V40 jaký benzín?
Našel jsem k tomu následující text na fb, pravdivost a detaily jsem neověřoval:
Ladies and gentlemen: in the photo you'll see what's known as a timing belt. The timing belt makes sure that your engine inhales and exhales when it's supposed to, for attempting to do both at the same time results in a catastrophic, internally destructive engine malfunction. If a timing belt breaks, that's exactly what happens.
But this is no ordinary timing belt, you see. Ordinary timing belts live behind a plastic cover on the outside of the engine. You remove anything blocking access to that cover, then the cover, and you have nice, dry access to your timing belt and any associated tensioners, etc. The rubber stays nice and dry throughout its life and then it eventually begins to weaken, and it's time to change it before *kerBANG!!!* happens.
But this timing belt is no ordinary timing belt. This timing belt is the worst design in over a hundred years of engine timing history. You see, this is the Ford Ecoboost "BIO belt", or alternatively, a "bathed-in-oil belt". This is a toothed-rubber belt running on sprockets like any other timing belt, except this one is INSIDE THE ENGINE, BATHED IN OIL.
Any 8th grader will tell you what happens to rubber when it comes into contact with oil. It breaks down, right? So why would Ford see fit to design the engines like this?? What's wrong with putting the belt on the outside of the engine like any other belt?
Who knows.
But wait, there's more:
Ford knew it was a wonky idea, so they reinforced the belt with a bunch of aramid fibers, kinda like strands of fiberglass throughout the rubber. Good idea, right? Adds strength, right?
Well...
In these engines, the oil begins to break down the rubber belt, and then little fibers break free from it, and those fibers start to clog up the oil pickup tube that feeds the top of the engine, thus starving the top of the engine (the cams, etc) for oil, sometimes destroying the engine from the top.
Sometimes.
See, this little 1000cc, 3-cylinder turbo engine, with HALF the horsep
_________________
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
-
Online
- Příspěvky: 1662
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: neVolva
V40 jaký benzín?
Na V40 v benzínu, s neFord motorem, automatem a za rozumné peníze se dívám dlouhodobě a je to velká bída...
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Příspěvky: 5576
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
V40 jaký benzín?
Toho se lidé nebudou rádi zbavovat.
-
Offline
- Příspěvky: 903
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
V40 jaký benzín?
Za mě pouze od MY16 výš VEA benzín. Nebo pak do MY16 2.0 T4 AWD s petivalcem nebo 2.5 T5.
Ehm, ehm budeme brzy naší V40 1.5 VEA s automatem prodávat.
Ehm, ehm budeme brzy naší V40 1.5 VEA s automatem prodávat.
_________________
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvky: 5576
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
V40 jaký benzín?
Měl jsem na mysli dvoulitry, 1,5 nepovažuju za motor pro takovéto auto.
-
Offline
- Příspěvky: 903
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
V40 jaký benzín?
Ale jdi ty drndo 
Jinak T2 a T3 pokud chceš v automatu tak jsou pouze s 1.5
Zrovna ta ještě čtyřválcová 1.5 není vůbec špatná.
2.0 je pouze manuál u T2/3
Jinak T2 a T3 pokud chceš v automatu tak jsou pouze s 1.5
Zrovna ta ještě čtyřválcová 1.5 není vůbec špatná.
2.0 je pouze manuál u T2/3
_________________
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 1521
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
V40 jaký benzín?
Opravdu je ta fordí T3 (B4164T3 - 110kw) takovej průser? Tady v ČR se mi nedaří sehnat informace, jestli to zkusit nebo ne. 

_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
-
Offline
- Příspěvky: 639
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Popovice
- Vůz: S80 2.5T 08', M66, D5T5 Stage 2 170kW
V40 jaký benzín?
Četl jsi ten anglickej příspěvek o ecoboostu výše?
_________________
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé