VDD Dongle umí roamovat po *všech* CZ sítích. Interní SIM je sice "Vodafone", ale ne ten VF, co znáte klasicky z mobilů, ale Vodafone Global M2M.
Takže pokud někde je signál některého CZ operátora (a všichni v CZ zatím 2G podporují), tak i dongle bude mít 2G signál (zcela jiná je otázka, jak silný - když je anténa schovaná hluboko v plechovém autě někde u OBD zásuvky). Limity tam samozřejme jsou.
/PL
VDASH DONGLE – vzdálený monitoring vozu
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
VDASH DONGLE – vzdálený monitoring vozu
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 650
- Registrován: 21 roků 4 měsíce
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
VDASH DONGLE – vzdálený monitoring vozu
Jasně, to všechno chápu. Navíc mám dvojitá skla, čelní snad nějaké to odrazivé, to všechno je signál mínus.
Ale bylo to bez problémů. Do podzimu jsem to nikdy nikde neřešil. Od podzimu a tuhle zimu mám problém i na odkrytém parkovišti bez stínění něčím rušivým. Síla signálu někde na úrovni třeba 25% a s autem už neudělám nic. Věčně hlášky že dongle se přestal hlásit.
Nezměnil jsem nic, místo, s autem. Tam kde problém nebyl, od tenhle zimy je.
Takže spíš nějaký 2G vysílač v okolí vypnuli.
Nehaním dongle, spíš si nadávám ze jsem měl vzít ten se 4G.
Jako doma to relativně problém není, ven si auto zajdu roztopit a časovač bufíku je stejně lepší používat v autě (umí přetáhnout čas odjezdu o 10 minut a topit dál). Ale v přírodě jsem často a někdy by se hodilo mít nad autem lepší dohled apkou na zamčení nebo topení.
Ale bylo to bez problémů. Do podzimu jsem to nikdy nikde neřešil. Od podzimu a tuhle zimu mám problém i na odkrytém parkovišti bez stínění něčím rušivým. Síla signálu někde na úrovni třeba 25% a s autem už neudělám nic. Věčně hlášky že dongle se přestal hlásit.
Nezměnil jsem nic, místo, s autem. Tam kde problém nebyl, od tenhle zimy je.
Takže spíš nějaký 2G vysílač v okolí vypnuli.
Nehaním dongle, spíš si nadávám ze jsem měl vzít ten se 4G.
Jako doma to relativně problém není, ven si auto zajdu roztopit a časovač bufíku je stejně lepší používat v autě (umí přetáhnout čas odjezdu o 10 minut a topit dál). Ale v přírodě jsem často a někdy by se hodilo mít nad autem lepší dohled apkou na zamčení nebo topení.
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 293
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: S60 R 04'; S60 2,4i 05'; XC70 2,5t 06';
VDASH DONGLE – vzdálený monitoring vozu
Jestli se ti tam "nepere" českej signál s německým? Třeba. Když jedu z rajchu domů, tak až na hranice mi dongl ukazuje 4G. Po přejetí hranic (Vejprty) naskočí náš 2G až po cca 5 kilometrech.
_________________
Od roku 2002 pouze Volva. Bylo: V40 2.0, 96', B4204S; V40 T4 , 00', B4194T; V70 XC , 98', B5244T; XC 70, 02', B5244T3 aut.; S60 AWD, 06', B5254T2 aut.;
Od roku 2002 pouze Volva. Bylo: V40 2.0, 96', B4204S; V40 T4 , 00', B4194T; V70 XC , 98', B5244T; XC 70, 02', B5244T3 aut.; S60 AWD, 06', B5254T2 aut.;
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé