Ahoj,
rád bych věděl, zda nemá někdo zkušenost s použitím klasických řetězů. Na Volva XC60 se doporučují pouze řetězy pro auta s nulovým prostorem na vnitřní straně kola. Např Pewag Servostar SUV nebo Thule/König K-Summit.
Na staré Volvo XC60 jsem před léty koupil Pewag Servo Sport jen proto, aby nějaké řetězy byly v kufru. Teď ale budu řetězy potřebovat a mám strach, že subtilní Pewag Servo Sport pro tak těžké auto nejsou vhodné. Máte někdo zkušenost u nových mildhybrid XC60 s klasickými řetězy? Vejdou se tam i silnější řetězy než 7mm nebo je opravdu nutné mít speciální řetězy viz výše?
Díky za odpovědi.
Zkušenost s použitím řetězů
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 2
- Registrován: 4 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC60
-
Offline
- Příspěvky: 68
- Registrován: 1 rok 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V60 II
Zkušenost s použitím řetězů
Vsadil bych boty, že úplně bez problémů budou fungovat všechny běžné řetězy, pokud nebude člověk vytáčet kola do plného rejdu a nebude projíždět nerovnosti na doraz tlumičů. Při plném rejdu nebo dorazu tlumiče bych čekal kontkat s podběhem nebo blatníkem a jeho rozbití. Neměl bych strach o subtilnost, spíš ty vně nandavané řetězy jsou zbytečně drahé, pokud je člověk vozí jen pro jistotu a nepoužije je zřejmě ani jednou, jako na mém minulém autě, je škoda za ně dát 10k.
-
Offline
- Příspěvky: 2
- Registrován: 4 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC60
Zkušenost s použitím řetězů
Protože jsem řetězy s AWD ještě nepotřeboval, tak nekupuji ty drahé K-Summit. Navíc skoro na každé další auto potřebuji nový rozměr. Z kopce na ledu ale může být problém. Jednou ročně jezdím cestu, kde potřebuji plný rejd. Proto jsem měl strach z bytelnějších. Ty Pewag Servo Sport jsou určitě na vozy menší hmotnosti. Tak jsem chtěl zjistit, zda někdo nemá osobní zkušenost.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé