Zdravím pánové,
na mé P1 C30 2004 215tis/km 2.0 107kW se začala ztrácet chladící kapalina a olej. Na olejovém víčku nepozoruju žádnou emulzi, ale na měrce oleje ano. Nějaký bílý bordel.
Při jízdě pociťuju sem tam náladovost výkonu a už tak 3 měsíce pozoruju zvýšenou spotřebu okolo 11-12 litrů.
Je tohle všechno způsobené prasklým těsněním hlavy?
Mohl by ten bílý bordel na měrce být jenom kondenzace a zbytenčně panikařím?
Kolik se v tomhle roce pohybuje oprava těsnění pod hlavou?
C30 2.0 107kW - těsnění pod hlavou?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 2
- Registrován: 5 měsíců
- Bydliště: Třinec
- Vůz: C30 2.0 107kW
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2411
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
C30 2.0 107kW - těsnění pod hlavou?
Kdyby byla emulze jen vicku,tak si reknu ok, kratke trasy. Muze byt
Pokud je emulze na merce,tak to uz znamena problem a to samozrejme jen koresponduje s tim,ze se ztraci chladici kapalina. Takze to uz nebude Vase panika, ale spise skutecne realny problem. Jeste kdyby tam byl (nevim zda je) vymenik olej/voda, tak mozna ze by byl spatny ten, ale domnivam se, ze tento motor jej nema.
Tyto Fordi motory obecne maji potiz od cca 200tkm se zvysenou konzumaci mot. oleje, ktera umi vyrust i velmi narazove a ono to zere napred 0,3L/1000km a pak najednou "hle" a je to 1L/1000km i vice.
Ten motor ma rozvod retezem,takze se teoreticky usetri za nejake casti rozvodu, ale jinak bych pocital ze krome samotneho t3sneni pod hlavou se budou menit i tesneni pod sanim, vyfukem, samozrejme olej, proplach, chladici kapalina...
Nacenit to neumim, ale 15tis nebude asi daleko od pravdy. To opravite a za pul roku to muze zacit zrat enormne olej a mate to zas...
Mozna (pokud mate to auto rad) by stalo za uvahu udrlat v cene nekde okolo 50tis vetsi opravu, kde se uz delaji saly, krouzky apod. (Uplne GO bych tomu nerikal, ale takova vetsi zasadnejsi oprava). Diky situaci s temito motory jsou na to v ČR specialiste co maji ty jiz opravene motory na sklade a meni se to kus za kus za Vas opotrebeny motor.
Pokud je emulze na merce,tak to uz znamena problem a to samozrejme jen koresponduje s tim,ze se ztraci chladici kapalina. Takze to uz nebude Vase panika, ale spise skutecne realny problem. Jeste kdyby tam byl (nevim zda je) vymenik olej/voda, tak mozna ze by byl spatny ten, ale domnivam se, ze tento motor jej nema.
Tyto Fordi motory obecne maji potiz od cca 200tkm se zvysenou konzumaci mot. oleje, ktera umi vyrust i velmi narazove a ono to zere napred 0,3L/1000km a pak najednou "hle" a je to 1L/1000km i vice.
Ten motor ma rozvod retezem,takze se teoreticky usetri za nejake casti rozvodu, ale jinak bych pocital ze krome samotneho t3sneni pod hlavou se budou menit i tesneni pod sanim, vyfukem, samozrejme olej, proplach, chladici kapalina...
Nacenit to neumim, ale 15tis nebude asi daleko od pravdy. To opravite a za pul roku to muze zacit zrat enormne olej a mate to zas...
Mozna (pokud mate to auto rad) by stalo za uvahu udrlat v cene nekde okolo 50tis vetsi opravu, kde se uz delaji saly, krouzky apod. (Uplne GO bych tomu nerikal, ale takova vetsi zasadnejsi oprava). Diky situaci s temito motory jsou na to v ČR specialiste co maji ty jiz opravene motory na sklade a meni se to kus za kus za Vas opotrebeny motor.
-
Offline
- Příspěvky: 2
- Registrován: 5 měsíců
- Bydliště: Třinec
- Vůz: C30 2.0 107kW
C30 2.0 107kW - těsnění pod hlavou?
Děkuji za obsáhlou odpověď.
Je pravda, že s autem jezdím krátké trasy do práce. Teda pokud se za krátkou trasu považuje 9km.
Zkouknul jsem jedno video kde to nějaký borec rozebíral a měnil vše, co se dalo. Koukal jsem se na ceny těch samostatných těsnění a dílů. Dohromady jsou součástky za nějakých 10 tisíc. Teda pokud tam nebude nic deformovaného.
Auto mám rád, je po všech stránkách ve skvělém stavu. Jediná věc co je na tom špatně by bylo to těsnění. Říkám si, že za ty prachy jak jste zmínil, bych stejně asi ani nekoupil auto v lepším stavu.
Kde bych popřípadě ty specialisty našel? Něco málo jsem pogooglil, ale nic jsem nenašel.
Je pravda, že s autem jezdím krátké trasy do práce. Teda pokud se za krátkou trasu považuje 9km.
Zkouknul jsem jedno video kde to nějaký borec rozebíral a měnil vše, co se dalo. Koukal jsem se na ceny těch samostatných těsnění a dílů. Dohromady jsou součástky za nějakých 10 tisíc. Teda pokud tam nebude nic deformovaného.
Auto mám rád, je po všech stránkách ve skvělém stavu. Jediná věc co je na tom špatně by bylo to těsnění. Říkám si, že za ty prachy jak jste zmínil, bych stejně asi ani nekoupil auto v lepším stavu.
Kde bych popřípadě ty specialisty našel? Něco málo jsem pogooglil, ale nic jsem nenašel.
-
Offline
- Příspěvky: 852
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
C30 2.0 107kW - těsnění pod hlavou?
na FB "Duratec engine rebuild", je z Dobrušky.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé